شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

پاک کردن تاتو با لیزر +  نکات مهم آن

امروزه بیشتر از هر وقت دیگر شاهد هستیم که گروه‎های سنی مختلف از تاتو استفاده می‎کنند؛ اما همه ممکن است پس از چندی به دلایل مختلف از زدن تاتو ناراضی شوند. حدود ۲۴ درصد از کسانی که از تاتو استفاده کرده‎اند پشیمان شده‎اند. پاک کردن تاتو با لیزر یکی از روش های پیشنهادی است. دستگاه لیزر با تاباندن پرتو نور و شکستن رنگ‎دانه‎ها موجب پاک کردن تاتو می‎شود. خاطر نشان می‎شویم که لیزر موثرترین روش حذف تاتو است و همچنین حذف تاتو با لیزر به صورت موفق‎تری صورت می‎گیرد.

درست است که در سراسر جهان لیزر موثرترین روش حذف تاتو است؛ ولی باید این نکته را هم بدانید که تاتوهایی که کمتر از شش ماه از زدن آن‌ها می‎گذرد را با لیزر حذف نکنید؛ چرا که با تاباندن پالس‌های جدید نور به تاتو‎ها موجب استحکام جوهر می‎شود. در نتیجه برای پاک کردن تاتو با لیزر به جلسات بیشتری نیاز خواهید داشت. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی نکات پاک کردن تاتو و خالکوبی با لیزر می‌پردازیم.

پاک کردن تاتو با لیزر و عوامل تاثیرگذار بر فرایند حذف تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر و عوامل تاثیرگذار بر فرایند حذف تاتو با لیزر

بسته به کوچکی و بزرگی تاتو پالس‎های لیزر متفاوت است؛ مثلا برای پاک‎کردن تاتو کوچک به پالس لیزر کمتری نیاز است و در مورد تاتو بزرگ‌تر به پالس لیزر بزرگ‌تری نیاز است. لیزر موثرترین روش حذف تاتو است به شرطی که تعداد جلسات مورد نیاز را کامل کنید تا پس از مدتی تاتو شما کم‎ رنگ‌تر ‎شود. بسته به اینکه تاتو در چه محلی قرار گرفته است ممکن است قبل از آن نیاز به استفاده از کرم‎های بی‎حسی موضعی باشد.

نکته مهم این است که بلافاصله پس از پاک کردن تاتو با لیزر باید از کیسه یخ استفاده کنید و باید محل تاتو را پس از هر جلسه مراجعه با استفاده از کرم ضدآفتاب بپوشانید. رعایت این نکات کمک می‌کند تا نتیجه پاک کردن تاتو با لیزر با موفقیت بیشتری پیش برود. فراموش نکنید که یم سری عواما بر نتیجه حف تاتو با لیزر موثر هستند که عبارت‌اند از:

  • ناحیه تاتو در کدام قسمت بدن قرار گرفته است.
  • جوهر در چه عمقی از پوست تزریق شده
  • شرایط سلامت عمومی
  • سابقه داشتن زخم‌های گوشتی و برآمده و هر گونه بیماری پوستی
  • مدت زمان انجام تاتو
  • رنگ تاتو
  • داروهایی که مصرف کرده‎اید

پاک کردن تاتو با لیزر در چند جلسه زمان می برد؟

به طور دقیق نمی توان گفت که در چند جلسه شما به نتیجه می‎رسید. بسته به اینکه تاتو حرفه ای باشد یا آماتور تعداد جلسات متفاوت خواهد بود. لیر موثرترین روش حذف تاتو است در صورتی که جلسات را به طور منظم و با فاصله ۴ تا ۸ هفته انجام شود. در حالت کلی تعداد جلسات پاک کردن تاتو با لیزر بین ۲ تا ۱۴ جلسه متغیر است. همچنین در مورد هزینه آن نمی‎توان مبلغ دقیقی مشخص کرد بهتر است برای بر‎آورد هزینه‎های آن از کیلینک‌ها و مطب‌های پزشکی معتبر قیمت بگیرید.

چرا لیزر موثرترین روش حذف تاتو است؟

چرا لیزر موثرترین روش حذف تاتو است؟

پاک کردن تاتو با لیزر به عنوان روش مناسب برای خالکوبی که بیشتر رنگ تیره دارند به کار می‎رود؛ چراکه با این روش پرتوهای نور با امواج قدرتمند به رنگ‎دانه پوست جذب می‎شوند و درکسری از ثانیه مولکول‎های آن را خرد و ریز می‎کنند. بخشی از این ذرات توسط سلول‌های ماکروفاژ بدن دفع میشوند و بخشی از رنگ تاتو در اثر برخورد پرتو لیزر میسوزد.

بعضی دیگر از رنگ‌های تاتو نیز در عمق پوست پراکنده و پخش میشوند. در واقع با تاباندن این پرتو اگر ذرات سفید و روشن باشند جذب نمیشوند و اگر ذرات تیره باشند لیزر موثرترین روش حذف تاتو برای آن به حساب میرود. در حالت کلی مانند لیزر موهای زائد که لیزر بر موهای تیره تاثیر بیشتری دارد در تاتو و خالکوبی هم هر چه ناحیه مورد نظر و رنگ استفاده شده تیره‌تر باشد تاثیر لیزر بیشتر خواهد بود.

تاثیر رنگ ها در پاک کردن تاتو با لیزر

در عمل حذف تاتو با لیزر تاثیر پالس نور در مورد رنگهای قهوه‌ای و سیاه بیشتر است. اگر تاتو شما از رنگهای روشن، تناژ قرمز باشد و یا از چند رنگ استفاده کرده باشید در این صورت پاک کردن تاتو با لیزر برای شما زمان‌بر و مشکل خواهد بود. البته این به این معنی نیست که حذف تاتو با رنگهای روشن امکانپذیر نیست. در این مورد پاک کردن تاتو با لیزر اگر توسط پزشک با تجربه و با دستگاه های جدید باشد، میتواند موثر باشد.

در مورد لیزر کیوسوییچ هلیوس

این اصطلاح به نوع پالسی بستگی دارد که توسط دستگاه لیزر تولید میشود. در این روش پاک کردن تاتو با لیزر برخلاف بقیه دستگاههای لیزر انرژی حاصل از آن به‌اندازه میلیاردم ثانیه تولید میشود. این انرژی در زمان بسیار کوتاه ساطع میشود و از پرتوهای نوری بسیار قوی برای پاک‌کردن تاتو با لیزر استفاده میکند.

این لیزر موثرترین روش حذف تاتو و قدرتمندترین آنها است که دستگاه کیوسوییچ می‌تواند قطعات ریز جوهر را از بین ببرد و سلولهای تولید کلاژن را تحریک کند. این انرژی چون به‌اندازه نانوثانیه به ناحیه موردنظر بر پوست میتابد، نمیتواند به بافتهای اطراف پوست آسیب برساند. با این روش چون دوره تابش نور کم است و قدرت زیادی برای ازبین‌بردن انواع لک های پوستی دارد و به بافتهای اطراف تاتو آسیبی نمیرساند.

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ

این روش لیزر مؤثرترین روش حذف تاتو است؛  به علت اینکه غیرتهاجمی است و قدرت بالایی دارد. در این روش هیچ‌گونه جای زخمی روی پوست ایجاد نمی شود. علاوه بر پاک کردن تاتو با لیزر باعث ازبین‌بردن بقیه مشکلات پوستی از قبیل، کاهش منافذ باز پوست، کاهش خطوط ریز پوستی، ازبین‌بردن سایر رنگ‌دانه‌های پوستی می‎شود. باتوجه‌به اینکه پاک‌کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ عوارض کمی دارد و به‌سرعت این عوارض از بین می‎روند، استفاده از این روش در جهت حذف تاتو با لیزر موثرترین روش حذف تاتو با لیزر به شمار می‎رود.

جمع‌بندی

پاک کردن تاتو با لیزر یکی از روش‌هایی است که در بین مردم جامعه امروزی رواج پیدا کرده است. لیزر موثرترین روش حذف تاتو است و در بسیاری از مراکز مربوط به لیزر از دستگاه کیو‎سوییچ برای انجام این کار استفاده می‌شود. در مورد این دستگاه می‎توان گفت که این دستگاه یک روش غیر تهاجمی است و عوارض بسیار کمی دارد. برای حذف تاتو با لیزر و بهترین دستگاه، توصیه می‌کنیم حتما به مراکز و کلینیک‌های معتبر و مجهز مراجعه کنید.

برای خرید انواع دستگاه لیزر و دیگر تجهیزات زیبایی در زمینه لاغری و تناسب اندام، لیفت و جوانسازی پوست و… می‌توانید به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه کنید و از طریق صفحه تماس با ما و مشاوره رایگان همکاران ما اطلاعات لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا