شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

بهترین روش های لاغری بدون جراحی

چاقی سومین عامل مرگ‌ومیر در جهان است. چاقی و افزایش وزن نه‌تنها بر زیبایی ظاهری فرد تأثیر می‌گذارد؛ بلکه منجر به عوارض و بیماری‌های بسیاری می‌شود. کاهش وزن و تناسب‌اندام با ورزش‌کردن و پیروی از یک رژیم غذایی سالم از نشانه‌های یک سبک زندگی سالم است؛ ولی اگر واقع‌بین باشیم می‌بینیم که بسیاری از افراد بنا به دلایلی یا نمی‌توانند ورزش کنند یا ورزش‌کردن تأثیری بر کاهش وزن آن‌ها ندارد.  

امروزه تکنولوژی به کمک ما آمده و با روش های لاغری بدون جراحی می‌توان به وزن ایده‌آل رسید. تناسب اندام بدون جراحی یکی از روش‌های ایمن است که می‌تواند سلامتی را به شما بازگرداند. دستگاه های لاغری کاربردی بدون نیاز به عمل جراحی توده‌های چربی ناخواسته را از بین می‌برند و شما می‌توانید به تناسب‌اندام برسید. با معرفی جدیدترین دستگاه‌های لاغری از آفرودیت لیزر با ما همراه باشید.

عمل های لاغری جراحی

عمل های لاغری جراحی

قبل از پرداختن به روش های لاغری بدون جراحی ابتدا درباره عمل‌های جراحی لاغری صحبت می‌کنیم. در عمل جراحی با روش‌هایی مانند اسلیو معده، لیپوساکشن شکم و لیفت بدن چربی و پوست اضافی برداشته می‌شود. انجام عمل جراحی ریسک بالایی دارد؛ بنابراین استفاده از دستگاه های لاغری بدون جراحی خطرات عمل‌های جراحی را ندارد و می‌توانید تناسب اندام بدون جراحی را تجربه کنید. در ادامه انواع عمل‌های جراحی لاغری را معرفی می‌کنیم. سپس به بررسی برخی عوارض ناشی از عمل‌های جراحی لاغری می‌پردازیم.

  • اسلیو معده
  • عمل پلیسه معده
  • بالون‌گذاری معده
  • عمل لیپوساکشن یا کانتورینگ
  • بای‌پس روده
  • بای‌پس معده
  • انواع عمل پیکرتراشی
  • باندینگ معده یا حلقه گذاری
عوارض عمل‌های جراحی لاغری

عوارض عمل‌های جراحی لاغری

عمل‌های جراحی لاغری روش‌های تهاجمی هستند که برای درمان چاقی انجام می‌شوند. به دلیل عوارض عمل جراحی، بسیاری از افراد از انجام عمل جراحی لاغری هراس دارند. در ادامه برخی از این عوارض را بررسی می‌کنیم.

۱. مشکلات قلبی عروقی

چون در هر عمل جراحی بیمار مقدار زیادی خون از دست می‌دهد، پلاکت‌های خون فعال‌تر می‌شوند. به دلیل فعالیت زیاد پلاکت‌ها، ممکن است بیمار دچار مشکلات انعقاد خون و در نهایت منجر به خطر آمبولی شود. علاوه بر این بسیاری از افراد بعد از عمل جراحی دچار ضربان نامنظم قلب می‌شوند.

۲. عفونت زخم‌ها 

یکی دیگر از دلایلی که ما روش های لاغری بدون جراحی را پیشنهاد می‌کنیم بروز عفونت بعد از عمل جراحی است. به دلیل باز بودن زخم‌ها، میکروارگانیسم‌ها به‌راحتی وارد بدن می‌شوند و می‌توانند موجب بروز عفونت شوند. مراقبت از زخم‌ها بسیار مهم است و بهبودی زخم ممکن است مدت‌ها طول بکشد.

۳. تنگی نفس

در عمل جراحی به دلیل ازدست‌رفتن خون و درد بعد از عمل، تنفس برای بیمار دشوار می‌شود و مکن است فرد دچار تنگی نفس شود. از طرف دیگر اگر بعد از عمل فرد دچار عفونت خون شود، افزایش عفونت در خون ممکن است موجب بروز برخی عفونت‌های ریه مانند ذات‌الریه شود.

۴. افت انرژی بدن

ازدست‌دادن خون در طول عمل جراحی، فعالیت سیستم ایمنی بدن را برای مبارزه با میکروارگانیسم‌های بیرونی و عفونت‌های داخلی افزایش می‌دهد. افزایش فعالیت سیستم ایمنی بدن موجب کاهش انرژی بدن و خستگی می‌شود.

بر اساس آنچه در بالا گفته شد روش های لاغری بدون جراحی راهی مطمئن برای رسیدن به اندامی ایده‌ال هستند.

اندام ایده‌آل بدون جراحی

اندام ایده‌آل بدون جراحی

باتوجه‌به عوارض بعد از عمل‌های جراحی بسیاری از افراد به سراغ روش های لاغری بدون جراحی می‌روند. در این روش با استفاده از دستگاه های لاغری کاربردی، تناسب اندام بدون جراحی را تجربه می‌کنید. در ادامه برخی مزایای لاغری موضعی را بررسی می‌کنیم.

  • نتایج درمانی مثبت
  • عدم نیاز به بیهوشی یا ایجاد زخم
  • بدون دوره نقاهت
  • ماندگاری طولانی
  • کاهش حجم چربی
  • تقویت بافت‌های عضلانی
  • افزایش گردش خون
  • جلوگیری از آسیب‌دیدگی

روند لاغری بدون جراحی

چاقی و افزایش وزن یکی از نگرانی‌های جامعه پزشکی است. برخی روش‌هایی که برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد عبارتند از: عمل‌های جراحی لاغری و تناسب اندام بدون جراحی. باتوجه‌به اینکه در عمل جراحی همیشه خطرات حین عمل و بعد از عمل وجود دارد؛ بسیاری از مردم روش های لاغری بدون جراحی را انتخاب می‌کنند. در ادامه عملکرد و روند لاغری بدون جراحی را بررسی می‌کنیم.

روند لاغری بدون جراحی

۱. عملکرد لاغری بدون جراحی

 در این روش پزشک با استفاده از یک ابزار دستی یا تزریق، سلول‌های چربی را تخریب می‌کند. این ابزارها روی پوست یا نزدیک پوست قرار می‌گیرند و با ارسال امواج صوتی، سرما یا گرما سلول‌های چربی را تخریب می‌کنند. این امواج به پوست و رشته‌های عصبی آسیب نمی‌رسانند. در تزریق نیز ماده‌ای مشابه اسید صفرا به توده‌های چربی تزریق می‌شود و آن‌ها را از بین می‌برد. این تزریق توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای رفع چربی غبغب تأیید شده است.

۲. نتایج لاغری بدون جراحی

چگونه نتایج روش های لاغری بدون جراحی دائمی است؟ همه انسان‌ها با تعداد مشخصی سلول متولد می‌شوند. در افزایش وزن هیچ سلولی به بدن اضافه نمی‌شود؛ بلکه سلول‌های چربی بزرگ و سنگین می‌شوند. در لاغری بدون جراحی برخی سلول‌های چربی برای همیشه از بین می‌روند؛ ولی مقداری سلول چربی در ناحیه درمان وجود دارد. اگر فرد وزن اضافه کند این سلول‌ها بزرگ می‌شوند؛ ولی چربی کمتری در این قسمت جمع می‌شود.

۳. مدت‌زمان ریکاوری

چون روش های لاغری بدون جراحی روش‌هایی غیرتهاجمی هستند، بیمار بعد از درمان می‌تواند به فعالیت‌های معمول خود بازگردد. ممکن است مقداری تورم، کبودی و احساس ناراحتی در ناحیه درمان وجود داشته باشد؛ ولی آن‌قدر شدید نیست که به استراحت نیاز باشد. برخی افراد بعد از تزریق ممکن است دچار تورم شوند؛ ولی می‌توانند فعالیت‌های روزمره خود را دنبال کنند.

۴. طول درمان

درمان لاغری بدون جراحی بیش از یک جلسه طول می‌کشد و هر جلسه درمانی حدود ۹۰-۳۰ دقیقه است.

۵. کاندیداهای لاغری بدون جراحی

افرادی که با وجود رژیم غذایی و ورزش هنوز مقداری توده انرژی دارند و وزنشان نرمال است، می‌توانند تحت این روش درمانی غیرتهاجمی قرار گیرند.

انواع روش های لاغری بدون جراحی

انواع روش های لاغری بدون جراحی

با پیشرفت تکنولوژی‌های نوین ترس از عمل‌های جراحی لاغری کم‌رنگ شده است؛ زیرا انواع روش‌های غیرتهاجمی لاغری می‌توانند تناسب اندام را به شما هدیه دهند. در ادامه به انواع روش های لاغری بدون جراحی می‌پردازیم.

۱. دستگاه ام اسکالپت مگشیپ

این دستگاه روشی غیرتهاجمی برای پیکرتراشی و حذف چربی‌های اضافی است. دستگاه ام اسکالپت مگشیب (Emsculpt Magshape) از انرژی الکترومغناطیسی برای انقباض عضلانی در ناحیه تحت درمان استفاده می‌کند. این فرایند شبیه انقباض طبیعی عضلانی است. البته انقباض‌های ایجاد شده از طریق دستگاه Emsculpt Magshape بسیار بیشتر از انقباض‌های طبیعی یعنی ۲۰۰۰۰ انقباض در هر جلسه است. بافت ماهیچه‌ای با بازسازی عمیق ساختار سلولی به این امواج پاسخ می‌دهد که منجر به عضله‌سازی و چربی‌سوزی می‌شود.

۲. روش های لاغری بدون جراحی؛ پد کرایولیپولیز 

در تکنیک کراپولیپولیز از طریق القای دمای منفی به بافت چربی، مولکول‌های چربی موجود در سلول‌های چربی از بین می‌روند بدون آنکه بافت‌های اطراف آن‌ها آسیب ببینند. چربی تجزیه شده از طریق سیستم لنفاوی دفع می‌شود. برای کارکرد بهتر این روش از پد آنتی فریز کرایولیپولیز استفاده می‌شود. پد کاربردی آنتی فریز کرایولیپولیز مانع نکروز می‌شود و از پوست محافظت می‌کند.

۳. دستگاه ای ام اس آی بادی

یکی دیگر از روش های لاغری بدون جراحی استفاده از دستگاه ای ام اس آی بادی به معنی تحریک الکتریکی عضلات است. در این روش با استفاده از یک دستگاه و با کمک جلیقه‌ای که در آن الکترودهایی کار گذاشته شده است، امواج الکتریکی به بدن وارد می‌شود. این امواج موجب تحریک و انقباض عضلانی می‌شود. در این روش تمام عضلات به طور هم‌زمان درگیر انقباض هستند. به دلیل اینکه در روش لاغری بدون جراحی با دستگاه ای ام اس ای بادی تمام عضلات به‌صورت هم‌زمان درگیر انقباض هستند به آن «سیستم تمرین کل بدن» می‌گویند.

۴. کویتیشن آر اف کوی فست

دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست هم‌زمان از مکانیسم کویتیشن و رادیو فرکانس مولتی پولار استفاده می‌کند. علاوه بر لاغری موضعی مشکل افتادگی پوست را هم بر طرف می‌کند. قسمت کویتیشن دستگاه با استفاده از امواج فراصوت ۵۰ کیلوهرتز، موجب تولید حباب در داخل سلول چربی می‌شود. این حباب‌ها رشد کرده و بزرگ می‌شوند. سلول چربی منهدم می‌شود و درنتیجه دیواره سلول‌های چربی از بین می‌روند.

تناسب اندام بدون جراحی

۵. تناسب اندام بدون جراحی؛ دستگاه کرانوس

دستگاه لاغری کرانوس نسل جدید دستگاه‌های کرایولیپولیز است. با کمک دستگاه کرانوس می‌توانید تناسب اندام بدون جراحی را تجربه کنید. باتوجه‌به تفاوت‌های چشمگیری که دستگاه کرانوس از نظر اندازه با دستگاه‌های مشابه دارد، توانسته است از رقبای خود پیش بیفتد. این دستگاه دارای ۴ پروب با سایزهای متفاوت است و توانایی هم‌زمان ۲ پروب را دارد. مشخص‌ترین تفاوت کرانوس با رقبای خود، بازدهی بالای آن است. تنظیمات منحصربه‌فرد کرانوس موجب کاهش زیاد چربی در دو هفته می‌شود. نور قرمز کرانوس موجب افزایش غلظت اکسیژن خون و افزایش فعالیت خون می‌شود. همچنین نور سبز کرانوس موجب کاهش ورم پوست در حین درمان و بعد از پایان عملیات فریز کردن می‌شود.

علاوه بر روش های لاغری بدون جراحی نام‌برده‌شده، روش‌ها و دستگاه‌های دیگری هم هستند که می‌توانند به‌صورت موضعی و بدون جراحی، باعث لاغری و تناسب اندام شوند. با مراجعه به وب سایت آفرودیت لیزر  و انتخاب لینک دستگاه لاغری و تناسب اندام می توانید با دیگر دستگاه لاغری آشنا شوید.

جمع‌بندی

چاقی و افزایش وزن به‌عنوان یکی از معضلات عصر نوین و سومین عامل مرگ‌ومیر در جهان شناخته می‌شود. چاقی عامل بسیاری از بیماری‌های قلبی، تنفسی و مفاصل است. علاوه بر مشکلات سلامتی ناشی از افزایش وزن، بسیاری از افراد دوست دارند به‌تناسب اندام برسند و از شر چربی‌های ناخواسته راحت شوند. روش‌های تهاجمی و غیرتهاجمی زیادی برای لاغری وجود دارد. روش های لاغری بدون جراحی روش‌هایی غیرتهاجمی هستند که از طریق آن ها افراد می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های لاغری کاربردی، تناسب اندام بدون جراحی را تجربه کنند. آفرودیت لیزر  ارائه‌دهنده بهترین دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی راهنمایی مطمئن برای دستیابی به تناسب اندام است.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا