شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

روش های تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی

تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی یک دغدغه مهم برای خریداران این دستگاه است. چندین راهکار مهم برای تشخیص دستگاه لیزر اصل وجود دارد. توجه به ویژگی های دستگاه لیزر اصل گامی مهم در جهت نتیجه‌گیری معقول و صحیح است. راهکار مناسب دیگر خرید دستگاه لیزر از شرکت های معتبر و شناخته شده در بازار است که امکان تقلب و غیر اصل بودن دستگاه را به صفر خواهد رساند. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی و ویژگی های دستگاه لیزر اصل بپردازیم.

تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی

تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی

با پیشرفت تکنولوژی لیزر در سال‌های اخیر، استفاده از آن در صنایع مختلف الکترونیک، ارتباطات و مهندسی پزشکی افزایش روزافزونی داشته است؛ اما مانند هر محصول دیگری انواع تقلبی دستگاه‌های لیزر نیز پا به عرصه گذاشته‌اند. محبوبیت لیزر موهای زائد و دیگر درمان‌های لیزری اهمیت این موضوع را افزایش داده است. تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی ممکن است کمی دشوار باشد.

دستگاه‌های لیزر تقلبی معمولا از کیفیت پایینی برخوردار بوده و می‌توانند برای کاربران و صنایع مختلف مسائل و مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشند. استفاده از دستگاه نامناسب برای لیزر می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد و تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی امری حیاتی و مهم خواهد بود.

راهکارهای تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی

برای تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی استفاده از راهکارهای زیر می‌تواند کمک‌کننده باشد.

۱. استفاده از دستگاه‌های تست

یکی از راهکارهای موثر برای تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی استفاده از دستگاه‌های تست است. این تجهیزات عبارت‌اند از: اسکوپ لیزر، ویو متر، اسپکترومتر و مقیاس فرکانس. این دستگاه‌ها به تشخیص ویژگی‌های فیزیکی و عملکردی دستگاه و بررسی آن‌ها کمک می‌کنند و بدین‌طریق می‌توان تفاوت دستگاه اصل و تقلبی را تشخیص داد.

۲. روش تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی؛ توجه به مشخصات فنی دستگاه و کیفیت ساخت آن

یکی دیگر از راه‌های تشخیص دستگاه از تقلبی، توجه به مشخصات فنی و کیفیت ساخت دستگاه است. دستگاه لیزری که توسط شرکت یا تولیدکننده معتبر ساخته شده باشد، استانداردها، تاییدیه‌ها و گواهی‌های لازم را دارد و بررسی این نشانه‌ها و مجوزهای معتبر در شناسایی دستگاه اصل یاری‌رسان خواهد بود.

استفاده از مراجع و منابع معتبر برای تحقیق درمورد دستگاه موردنظر

۳. استفاده از مراجع و منابع معتبر برای تحقیق درمورد دستگاه موردنظر

سومین راه تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی و خرید دستگاه لیزر مراجعه به مراجع و منابع معتبر است. مراجعه به نشریات علمی، وب‌سایت رسمی تولیدکننده دستگاه و… می‌توانند اطلاعات جامعی اولاً درباره ویژگی‌های دستگاه و ثانیاً درباره نشانه‌ها و راه‌های تشخیص دستگاه اصل از تقلبی ارائه بدهند. همچنین بررسی نظرات کاربران و تحلیل آن‌ها از دستگاه بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

۴. مقایسه قیمت

راهکار بعدی برای تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی مقایسه قیمت‌ها با قیمت‌های بازار است. اگر تفاوت قیمت مشهود و قابل‌توجه باشد، احتمال تقلبی‌بودن دستگاه بالا خواهد رفت؛ اما اگر قیمت دستگاه اختلاف معقولی با قیمت‌های موجود در بازار داشته باشد، می‌توان به اصل بودن محصول بیشتر اطمینان کرد.

۵. بررسی دقیق علائم و برچسب‌های دستگاه

بررسی دقیق علائم و برچسب‌های روی دستگاه لیزر نیز می‌تواند یکی دیگر از راهکارهای تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی باشد. این برچسب‌ها حاوی اطلاعاتی همچون اطلاعات تولیدکننده، مشخصات فنی، شماره‌سریال و کشور سازنده هستند. صحت این علائم و برچسب‌ها نشان از سلامت دستگاه دارد. یکی از راهکارهای مفید نیز استعلام کد دستگاه از وب‌سایت اصلی شرکت تولیدکننده یا وب‌سایت اداره کل تجهیزات پزشکی به آدرس http://www.imed.ir است.

۶. پرسش از افراد آگاه و کارشناسان مجرب

راهکار نهایی برای تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی مشورت با کارشناسان باتجربه و حاذق است. تجربیات این افراد می‌تواند راهی سریع‌تر برای دسترسی به نتیجه درست و منطقی باشد.

ویژگی‌ های دستگاه لیزر اصل از نظر مشخصات فنی

ویژگی‌ های دستگاه لیزر اصل از نظر مشخصات فنی

در ادامه به مشخصات فنی یک دستگاه لیزر مناسب و اصل اشاره خواهیم کرد تا بتوانید با استفاده از آن به دید درستی در تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی دست یابید.

 1. توان خروجی دستگاه لیزر

یکی از مهم‌ترین ویژگی های دستگاه لیزر اصل توان خروجی آن است. دستگاه‌های اصل عموما توان خروجی مشخصی داشته که به نوع کاربرد دستگاه بستگی دارند. پس باتوجه‌به کاربرد دستگاه و توان خروجی درج شده بر روی آن می‌توان به اصل یا غیر اصل بودن دستگاه لیزر پی برد.

۲. ویژگی های دستگاه لیزر اصل؛ طول‌ موج دستگاه لیزر

طول ‌موج دستگاه لیزر میزان انرژی و نفوذپذیری پرتو لیزر را مشخص می‌کند. بررسی کارشناسانه طول‌موج لیزر  و مقایسه آن با دستگاه‌های اصل نیز یک راه منطقی و درست برای تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی است.

۳. نحوه عملکرد دستگاه لیزر

نحوه عملکرد یک دستگاه لیزر ملاک خوبی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن دستگاه خواهد بود. هرچه عملکرد یک دستگاه بهتر باشد، احتمال اصل بودن آن بیشتر خواهد بود. دستگاه اصل ایمنی بیشتری دارد و اثربخشی آن با دستگاه‌های تقلبی قابل‌مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز

تشخیص ویژگی ‌های دستگاه لیزر اصل از نظر استانداردها و گواهی‌نامه‌های لازم

تشخیص ویژگی ‌های دستگاه لیزر اصل از نظر استانداردها و گواهی‌نامه‌های لازم

تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی نیازمند بررسی دقیق استانداردها و گواهی‌نامه‌های دستگاه است. این استانداردها و تاییدیه‌ها عبارت‌اند از:

۱. تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی با استاندارد FDA

اداره غذا و دارو در ایالت متحده آمریکا یا FDA مسئولیت تایید و صدور گواهی‌نامه‌های معتبر برای انواع تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی را دارا است. برای اطمینان از مورد تأیید بودن دستگاه موردنظر خود می‌توانید به وب‌سایت FDA مراجعه کرده و اعتبار گواهی دستگاه را جهت تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی بررسی نمایید.

۲. استاندارد ISO

استاندارد ISO نیز یکی از اصولی‌ترین استانداردهای جهانی است که یک شاخص تشخیصی معتبر از دستگاه‌ها و تجهیزات لیزری ارائه می‌دهد. برای بررسی صحت این تاییدیه بر روی دستگاه لیزر نیز می‌توانید به وب‌سایت این سازمان مراجعه نموده و از صحت‌وسقم ماجرا اطمینان حاصل نمایید. 

۳. استاندارد CE

استاندارد CE نیز یکی از مهم‌ترین استانداردهای اروپایی برای دستگاه‌های لیزر است. داشتن نشانCE  نشان می‌دهد که دستگاه مورد تأیید الزامات اتحادیه اروپا بوده و مطابق با اصول بهداشتی و ایمنی آن طراحی شده است. برای بررسی اعتبار این گواهی‌نامه نیز می‌توانید از شماره CE درج شده روی دستگاه کمک بگیرید.

توجه به کلیه نکات ذکر شده در بالا می‌تواند کمک به‌‌سزایی در تشخیص بهترین دستگاه لیزر موهای زائد اصل و باکیفیت داشته باشد.

خرید دستگاه لیزر از شرکت ‌های معتبر

خرید دستگاه لیزر از شرکت ‌های معتبر

یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی، خرید دستگاه لیزر از شرکت‌های معتبر همچون آفرودیت است. شرکت آفرودیت با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع تجهیزات پزشکی از برترین و پیشرفته‌ترین برندها و تولیدکنندگان جهان، نقش ویژه‌ای در عرضه این محصولات ایفا نموده است. با خرید از مجموعه آفرودیت لیزر ضمن بهره‌مندی از دستگاه باکیفیت و اصل، می‌توانید از مشاوره‌های درمانی آنلاین، آموزش‌های علمی و عملی و خدمات ویژه پس از فروش نیز استفاده نمایید. آفرودیت با جلب نظر پزشکان و مشتریان گرامی خدمات بی‌نظیری را در جهت بازگشت سریع‌تر سرمایه ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی یک عامل مهم و کلیدی هم در اثربخشی و هم در کاهش عوارض ناشی از لیزر است. برای تشخیص بهتر ویژگی های دستگاه لیزر اصل می‌توانید با کارشناسان باتجربه در این زمینه مشورت نمایید و سپس دست به انتخاب و خرید بزنید. خرید دستگاه لیزر از شرکت ‌های معتبر یک راهکار مفید و مطمئن برای اطمینان از اصل بودن کالای خریداری شده است که ضمن بهره‌مندی از نتیجه مطلوب عوارض را نیز به صفر خواهد رساند.

شرکت آفرودیت، متشکل از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف مهندسی و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی است. این شرکت با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی توانسته، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان را انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا