شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

خرید دستگاه لیزر موهای زائد

خرید دستگاه لیزر مناسب، یک امر بسیار مهم برای کلینیک‌های زیبایی و مطب پزشکان پوست محسوب می‌شود. برای تأسیس و راه‌اندازی یک کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر به لوازم و تجهیزات پزشکی خوبی در این زمینه نیاز است. می‌توان با اطمینان گفت که مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها دستگاه لیزر موهای زائد صورت و بدن است. تهیه و خرید دستگاه لیزر موهای زائد به‌اندازه تأسیس و راه‌اندازی کلینیک برای استفاده در مراکز زیبایی مهم است.

 دستگاه‌های لیزر قیمت و انواع مختلف با کاربردهای متفاوتی دارند. از ویژگی های مهم دستگاه لیزر برای خرید می‌توان به میزان کیفیت دستگاه و قیمت دستگاه لیزر موهای زائد اشاره کرد. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی ویژگی‌های مهم انواع دستگاه لیزر هنگام خرید می‌پردازیم.

دستگاه لیزر موهای زائد

مو، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی در ظاهر افراد است. رشد موهای زائد در نواحی مختلف بدن مانند چانه، برای خانم‌ها بسیار ناخوشایند است و موجب ناراحتی و اذیت‌شدن آن‌ها می‌شود. افرادی که موهای زائد ضخیم روی صورت و بدن خود دارند، سعی در نابودی و حذف آن‌ها به روش‌های مختلف می‌کنند. برای حذف موهای زائد در بدن روش‌های متفاوتی وجود دارد که کاربردی‌ترین روش لیزر است.

مزیت لیزر درمانی برای زنان و مردان این است که به راحتی و بدون درد می‌توانند موهای زائد نواحی مختلف بدن را از بین ببرند. بی شک انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد تاثیر مثبت زیادی در نتیجه نهایی خواهد داشت. خرید انواع دستگاه‌های لیزر پیشرفته و اصل توسط کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی برای ارائه بهترین خدمات و تاثیرگذاری بیشتر در حذف موهای دائمی لیزر، اهمیت زیادی دارد.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر

لیزر یکی از بهترین روش‌های حذف موهای زائد است. لیزر موهای زائد اصولاً عوارض پوستی مانند قرمزی، خارش، التهاب و آکنه ایجاد نمی‌کند. موهای زائد در بازه‌های زمانی مشخصی رشد می‌کنند؛ به همین علت باید هر چهل روز یک‌بار طی ۸ الی ۱۲ جلسه، لیزر موهای زائد انجام شود.

اشعه‌های لیزر به سلول‌های ملانین پوست آسیب می‌رسانند و فولیکول‌های مو را تجزیه می‌کنند. همین امر باعث می‌شود رشد موهای جدید در ناحیه لیزر شده که در معرض اشعه قرار می‌گیرند را متوقف کند. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بر اساس نوع عملکرد آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. هر یک از این دستگاه‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که باید هنگام خرید دستگاه لیزر، به آن‌ها توجه شود.

اهمیت خرید دستگاه لیزر موهای زائد

خرید دستگاه لیزر؛ ویژگی‌ های مهم هنگام خرید

دستگاه‌های لیزر بر اساس امکانات و شرکت تولیدکننده دارای کاربردها و ویژگی‌های متفاوتی هستند. هنگام خرید دستگاه لیزر باید مشخصات ویژگی ها و کارایی هر کدام در نظر گرفته شود. در ادامه به معرفی چند نمونه از دستگاه‌های لیزر موهای زائد که کاربردها و ویژگی‌های متفاوتی دارند، می‌پردازیم.

۱. دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم که ویژگی های منحصر به فردی دارد در کلینیک‌های زیبایی و مطب متخصصان پوست، جهت لیزر موهای زائد استفاده می‌شود. دستگاه لیزر تیتانیوم تولید شرکت المای امریکا بوده و یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های لیزر موی دنیا محسوب می‌شود. از جمله ویژگی‌های این دستگاه عبارت‌اند از :

  • درمان انواع پوست‌ها، حذف انواع موهای کرکی و ضخیم
  • دارای چیلر فوق‌العاده خنک‌کننده
  • سه طول‌موج مختلف متناسب با ضخامت موی صورت و بدن
  • دارای گواهینامه ایمنی و سلامت بین‌المللی
  • لیزر مو بدون درد و عارضه از جمله سوزش، حساسیت و خارش
  • فرکانس قوی برای ازبین‌بردن فولیکول‌های موی ضخیم

۲. دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم

دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است. این دستگاه برای درمان انواع موها با رنگ پوست‌های مختلف کاربرد دارد. ویژگی‌های این دستگاه لیزر به شرح زیر است:

  • دارای طول‌موج nm 755 الکس
  • دارای طول‌موج nm 808  دایود
  • لیزر موهای زائد بدون درد و عارضه از جمله سوزش، حساسیت و خارش
  • دارای طول‌موج nm 1064  ان‌_دیاگ
  • داشتن گواهینامه ایمنی و سلامت بین‌المللی
  • دارای اپلیکاتور نور مناسب برای اپراتور لیزر
دستگاه لیزر سوپر تیتانیوم

۳. خرید دستگاه لیزر؛ دستگاه الکساندرایت

لیزر الکساندرایت جزئی از لیزرهای جامد است. از ویژگی های مهم دستگاه لیزر برای خرید، عملکرد قوی و بدون عارضه بودن آن است. میزان نفوذ اشعه دستگاه لیزر الکساندرایت از دایود کمتر است؛ اما کاملاً بدون درد و هرگونه عارضه است و بیشتر از بقیه مدل‌ها، لیزر با این دستگاه توصیه می‌شود. لیزر مو الکساندرایت به دلیل مجهز بودن به اصول نورپردازی و اصول اپتیکی به طور موثر و دائمی از رشد موهای زائد جلوگیری می کند.  همچنین اثر ماندگارتر دارد و نسبت به انواع دیگر دستگاه‌های لیزر به طور تضمینی بدون عوارض جانبی است. خرید دستگاه لیزر الکساندرایت بیشتر از بقیه مدل‌ها توصیه می‌شود. ویژگی‌های این دستگاه شامل:

  • طول‌موج اشعه این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است
  • این دستگاه برای درمان نواحی بزرگ‌تر، مناسب‌تر است.
  • ازبین‌بردن موهای زائد بدن بدون درد و عارضه
  • ازبین‌بردن لک‌های پوستی و کک مک بدون درد و هرگونه عارضه
  • درمان لکه‌های ماه‌گرفتگی بدون درد و هرگونه عارضه
  • درمان رگ‌های عنکبوتی بدون درد و هرگونه عارضه
  • پاک‌کردن کامل رنگ جوهر تاتو
  • برای پوست‌های سفید و گندمی مناسب‌تر است و حتی باعث می‌شود که رنگ پوست شما نسبت به گذشته روشن‌تر شود
  • تعداد جلسات موردنیاز برای رفع موهای زائد باتوجه‌به نازکی یا ضخیم بودن موهای بدن بین ۸ تا ۱۲ جلسه است.

فراموش نکنید برای نتیجه‌گرفتن از لیزر باید ابتدا با پزشک متخصص پوست، غدد یا زنان مشورت کنید؛ اگر مشکل هورمونی، کیست تخمدان و یا پرولاکتین بالا نداشتید؛ سپس اقدام به انجام لیزر کنید.

شرایط خرید دستگاه لیزر

شرایط خرید دستگاه لیزر موهای زائد

موقع خرید دستگاه لیزر موهای زائد، نکاتی هست که حتماً باید به آن‌ها توجه کنید. شناخت ویژگی‌های دستگاه لیزر یکی از مهم‌ترین اقدامات تهیه دستگاه لیزر موهای زائد است. شناخت درست و خرید مناسب کمک میکند تا مدت زمان طولانی تری دستگاه کارایی داشته باشد. هنگام خرید دستگاه لیزر به این نکات توجه کنید:

  • میزان توان دستگاه برای حذف موهای زائد
  • مقدار خنک‌کنندگی لیزر موهای زائد
  • میزان انرژی بار دستگاه موهای زائد
  • میزان سرعت دستگاه بر حسب پرتاب بر ثانیه
  • داشتن گارانتی خرید لیزر موهای زائد
  • داشتن خدمات پس از فروش لیزر موهای زائد
  • تعداد هند پیس‌ها
  • داشتن گواهینامه‌ها و مجوزهای مربوط به فروش دستگاه‌های لیزر موهای زائد
  • تناسب دستگاه با نوع پوست
  • متناسب بودن با مقدار ضخامت موهای بدن

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد به کشور سازنده و کیفیت دستگاه حتماً توجه کنید. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد متفاوت است که می توانید سراغ معتبرترین مراکز فروش بروید.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

تأثیرگذاری انواع دستگاه های لیزر در حذف موهای زائد به عوامل مختلفی از جمله محدودیت شات، قطر پرتوهای لیزری و وجود سیستم خنک‌کننده بستگی دارد. همچنین برای رسیدن به نتایج مطلوب‌تر، مهم است که از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، باکیفیت بالا استفاده کنید. اطلاعات کافی در خصوص قیمت دستگاه لیزر می‌تواند به شما در انتخاب و خرید دستگاه لیزر مناسب کمک کند.

عوامل مؤثر در خرید دستگاه لیزر موهای زائد

برای خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد سعی کنید چند نکته مهم را مورد توجه خود قرار دهید تا به نتیجه دلخواهتان برسید. این عوامل مهم عبارت‌اند از:

۱. رنگ پوست و مو

همه انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد برای تمام‌رنگ‌های پوست و مو مناسب نیستند. بعضی از این دستگاه‌ها فقط روی پوست‌های روشن و موهای تیره تأثیر می‌گذارند و کارایی دارند. این دستگاه‌ها ممکن است برای پوست‌های تیره یا موهای روشن خطرناک و آسیب‌رسان باشند. توجه به کارایی دستگاه و تاثیرگذاری آن بر چه نوع پوست و مو فاکتور مهمی در خرید دستگاه لیزر است.

۲. تعداد فلاش‌ ها

فلاش‌ها تعداد دفعاتی است که یک دستگاه لیزر می‌تواند نور پالسی بفرستد. هر اندازه که تعداد فلاش‌ها زیادتر باشد، دستگاه لیزر با طول عمر بیشتر و بهترین کیفیت کار می‌کند. این نکته علاوه بر تأثیر در شناخت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت ۱۰ دستگاه لیزر برتر دنیا باشد.

ویژگی های مهم دستگاه لیزر برای خرید

۳. خرید دستگاه لیزر؛ قدرت و سرعت

هر چه دستگاه لیزر  قدرت و سرعت بالاتری داشته باشد، نور پالسی قوی‌تر است و ریشه موها را بهتر و سریع‌تر نابود می‌کند. گاهی طول‌موج بالای اشعه و سرعت بالاتر ممکن است باعث ایجاد عارضه پوستی بشود. در نتیجه بهتر است بااطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد و درنظرگرفتن میزان قدرت و سرعت، بهترین دستگاه لیزر را برای حذف موهای زائد خریداری کنید. هنگام خرید دستگاه لیزر حتماً توجه داشته باشید که دستگاه دارای تنظیمات مختلف باشد تا بتوانید آن را متناسب با ویژگی‌های پوست و موی هر فرد تغییر دهید.

۴. نوع و کیفیت لیزر

یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت دستگاه لیزر موهای زائد، نوع و کیفیت دستگاه لیزراست. لیزرهای مختلف با دارابودن طول‌موج، قدرت و فرکانس متفاوت، روی پوست و مو اثرات مثبت و منفی دارند. برخی از لیزرهای مشهور و باکیفیت در بازار را می‌توان لیزر الکساندرایت، لیزر دایود و لیزر تیتانیوم دانست. هنگام خرید دستگاه لیزر هر کدام از این دستگاه‌ها مزایا و معایب خود را دارند و باتوجه‌به نوع پوست و رنگ مو باید انتخاب و استفاده شوند.

۵. برند دستگاه لیزر

یکی دیگر از عواملی که در قیمت دستگاه لیزر موهای زائد تأثیرگذار است، برند آن در بازارهای جهانی است. دستگاه‌های لیزر موهای زائد توسط شرکت‌های مختلف و مشهور جهانی در صنعت محصولات پزشکی تولید و عرضه می‌شوند توجه به برند دستگاه لیزر هنگام خرید فاکتور مهمی است.

جمع‌بندی

بهترین روش حذف موهای زائد، استفاده از دستگاه‌های لیزر مؤثر است. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد، با توجه به مدل و کاربردشان متفاوت است. باتوجه‌به تنوع دستگاه‌های لیزر که در بازار موجود هستند، انتخاب بهترین دستگاه لیزر ممکن است کمی دشوار باشد. باتوجه‌به ویژگی های مهم دستگاه لیزر برای خرید که پیش‌تر توضیح دادیم، شما می‌توانید برای خرید دستگاه لیزر به وب‌سایت  آفرودیت لیزر مراجعه کنید. آفرودیت لیزر ارائه دهنده انواع تجهیزات پزشکی و زیبایی در زمینه لیزر لیفت و جوانسازی و…. است. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا