شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز

آیا از تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز آگاه هستید؟ امروزه لیزر موهای زائد یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ازبین‌بردن موهای زائد به شمار می‌رود. این فناوری که یکی از بهترین دستاوردهای علم پزشکی است، به شما کمک می‌کند برای مدت طولانی از شر موهای زائد خلاص شوید. دستگاه‌های لیزر مختلفی وجود دارد که هرکدام کارایی، تأثیر و امکانات مختلفی دارند. انتخاب بهترین دستگاه لیزر همیشه یک چالش برای افراد بوده است. انتخاب لیزر مناسب برای نوع و رنگ پوست به شما کمک می‌کند نتایج بهتری از لیزر موهای زائد دریافت کنید. در این مقاله از سری مقالات آفرودیت لیزر قصد داریم شما را با کاربرد لیزر دایود جرمنی و کاربرد لیزر دایود رازورلیز آشنا کنیم.

لیزر دایود جرمنی

لیزر دایود جرمنی

پیش از اینکه به تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز بپردازیم، بهتر است با هرکدام به‌صورت جداگانه آشنا شویم. لیزر دایود جرمنی (Germany Diode Laser) یکی از انواع لیزرهای جامد است که حالتی نیمه‌رسانا دارد. کارایی لیزر دایود جرمنی در بازه ۸۰۰ الی ۸۱۰ نانومتر است. لیزر دایود جرمنی در بین دستگاه‌های لیزر موهای زائد به برخورداری از استاندارد طلایی معروف است. این دستگاه بر طیف مختلفی از رنگ پوست و ضخامت مو تأثیرگذار است و استفاده از آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

لیزر Diode Germany با بهره‌گیری از قابلیت بالای جذب انرژی و داشتن سرعت بالا با بهره‌گیری از حالت FHR می‌تواند لیزر موهای زائد را در زمان کوتاهی انجام دهد. این دستگاه لیزر از سیستم خنک‌کننده برخوردار است که احتمال هرگونه درد و عارضه را به کم‌ترین حد ممکن کاهش می‌دهد.

لیزر دایود جرمنی دارای سطح مقطع مناسب ۱۰ در ۱۴ میلی‌متری است و این ویژگی باعث می‌شود مدت‌زمان لیزر بسته به ناحیه درمان کاهش یابد. کارکردن با این لیزر بسیار آسان است. برخورداری از هندپیس‌هایی که قابلیت تسریع در حذف موهای زائد را با ۱۰ شات در ثانیه دارند، این دستگاه لیزر را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ازبین‌بردن موهای زائد در کم‌ترین زمان ممکن تبدیل می‌کند.

تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز؛ لیزر دایود رازورلیز 

حال که با کاربرد لیزر دایود جرمنی آشنا شدید، شاید تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز را بهتر درک کنید. در ادامه برای درک بهتر تفاوت دو دستگاه شما را با لیزر دایود رازورلیز آشنا می کنیم. آشنایی با هرکدام از این لیزرها به‌صورت جداگانه به شما کمک می‌کند تتفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز را بهتر درک کنید. لیزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode Laser) یکی از جدیدترین دستگاه‌های حذف موهای زائد مورد تأیید FDA، CE اروپا و وزارت بهداشت ایران است. لیزر دایود رازورلیز محصول شرکت ژنوپتیک آلمان است.

این دستگاه با برخورداری از داینامیک انتخابی اپتیک و درجه حرارت تنظیم شده در یک چشم به‌هم‌زدن از لایه سطحی پوست عبور کرده و به فولیکول مو می‌رسد. لیزر رازورلیز با بهره‌گیری از سه نوع طول‌موج دایود، الکس و اندیاگ دارای بالاترین کاربرد در بین دستگاه‌های لیزر است. این ویژگی باعث می‌شود این دستگاه لیزر برای انواع پوست و مو مناسب باشد و اثربخشی قابل‌قبولی را ارائه دهد.

دستگاه لیزر Razorlase دارای سیستم خنک‌کننده قوی است که هیچ‌گونه عارضه مانند درد، خارش و سوختگی ایجاد نمی‌کند. طول‌موج ۸۰۸ نانومتر در این دستگاه تلفیقی از جذب ملانین و نفوذ عمقی را ارائه می‌دهد که تأثیر آن بر حذف سریع موهای دائم را تأیید می‌کند. مدت‌زمان تأثیر لیزر دایود رازولیر بسته به نوع پوست و موها، از ۴ الی ۸ هفته برآورد می‌شود.

لیزر دایود رازورلیز 

تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز

قبل از پرداختن به تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز بدانید که هر دو از دستگاه‌های لیزر موهای زائد بدن تولید کشور آلمان هستند. هر دو این دستگاه‌ها از سرعت بالایی برای حذف موهای زائد بهره می‌برند. دستگاه‌های لیزر دایود جرمنی و لیزر دایود رازورلیز دارای سیستم خنک‌کننده هستند که احتمال آسیب و عوارض جانبی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. هر دو دستگاه‌های لیزر از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا برای ازبین‌بردن موهای زائد استفاده می‌کنند؛ اما در برخی از موارد جزئی باهم تفاوت دارند.

یکی از تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز، اندازه سطح مقطع این دو لیزر است. سطح مقطع لیزر دایود رازورلیز ۱۴*۱۲ و سطح مقطع لیزر دایود جرمنی ۱۴*۱۰  است. از دیگر تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز می‌توان به این نکته اشاره کرد که لیزر دایود Razorlase دارای سیستم خنک‌کننده هوش مصنوعی STM32 است که باعث شده خروجی سیستم به شکل پایدار امواج لیزر با طول‌موج مناسب باشد. از دیگر تفاوت‌های این دو دستگاه لیزر می‌توان به طول‌موج آن‌ها اشاره کرد.

لیزر دایود جرمنی دارای بازه‌ای در حدود ۸۰۰ الی ۸۱۰ نانومتر و لیزر رازورلیز دارای سه طول‌موج ۸۰۸، ۷۵۵ و ۱۰۶۴ نانومتری است. در جدول زیر می‌توانید تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز را بهتر درک کنید.

نوع لیزرلیزر دایود جرمنیلیزر دایود  رازورلیز
خصوصیات
ساخت کشورآلمانآلمان
حالت FHRدارددارد
طول‌موج۸۰۸ نانومتر۸۰۸، ۷۵۵ و ۱۰۶۴ نانومتر
سطح مقطع۱۲*۱۴۱۰*۱۴
منشأ نوردایوددایود
دامنه تسلط۱۰ الی ۱۵۰ ژول بر سانتی‌متر۱۵۰ ژول بر سانتی‌متر
سیستم خنک‌کنندهدارددارد
سرعت شات۱۰ شات در ثانیه۱ الی ۱۰ شات در ثانیه
قابلیت استفاده برای پوست‌های تیرهدارددارد
قابلیت حذف موهای کرک مانند و روشندارددارد
درد و عوارض جانبینداردندارد
تفاوت لیزر دایود جرمنی با لیزر دایود رازورلیز

جمع‌بندی

انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد امروزه به یکی از دغدغه‌های افراد تبدیل شده است. انتخاب دستگاه لیزر مناسب می‌تواند با نتایج مطلوبی همراه باشد. مقایسه کاربرد لیزر دایود جرمنی با کاربرد لیزر دایود رازورلیز از جهات مختلف می‌تواند برای شما مفید باشد. از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب دستگاه لیزر، می‌توان به‌سرعت دستگاه، میزان عمق نفوذ، زمان تأثیرگذاری و… اشاره کرد. آشنایی با تفاوت لیزر دایود جرمنی با دایود رازورلیز کمک میکند تا برای لیزر موهای زائد دستگاه مناسب تر را بسته به نوع پوست مو و…انتخاب کنید. مجموعه آفرودیت لیزر ارائه‌دهنده انواع دستگاه لیزر موهای زائد با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا است. شما می‌توانید برای قیمت و خرید دستگاه لیزر با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا