شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

بهترین دستگاه لیزر از بین بردن تاتو و خالکوبی

امروزه افراد بسیاری برای پاک‌کردن تاتو و برطرف کردن انواع لکه‌های پوستی به‌ دنبال دستگاه‌ لیزر از بین بردن تاتو هستند. به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم به معرفی چند دستگاه محبوب پاک کردن تاتو با لیزر بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید در حال‌ حاضر دستگاه‌های بسیار زیادی برای ازبین‌بردن تاتو وجود دارد که در نوع خود بهترین دستگاه لیزر پاک کردن تاتو هستند.

در حالت معمولی برای ازبین‌بردن تاتو به ۲ الی ۵ جلسه نیاز است و افراد باید ماهی ۱ یا ۲ مرتبه مورد درمان قرار گیرند. البته گاهی اوقات ممکن است باتوجه‌به عمق تاتو درمان به ۱۰ جلسه نیز نیاز داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع دستگاه لیزر از بین بردن تاتو در ادامه این مقاله از آفرودیت لیزر همراه ما باشید.

پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر

این روزها بیش‌تر از هر زمان دیگری انجام خالکوبی (تاتو) روی قسمت‌های مختلف بدن و صورت در میان افراد مخصوصاً گروه‌های سنی جوان موردتوجه قرار گرفته است؛ اما توجه داشته باشید که همه  افراد که تاتو کرده‌اند از تصمیم خود راضی نیستند. در واقع می‌توان گفت ۲۵ درصد از کسانی که تاتو انجام‌دادن می‌گویند از انجام آن پشیمان شده‌اند و به دنبال مناسب‌ترین دستگاه لیزر از بین بردن تاتو هستند. در هر سنی که باشید شاید انجام خال‌کوبی و تاتو در ابتدا برای شما جذابیت داشته باشد.

طرف‌داران خال‌کوبی در برخی مواقع جهت یادآوری یک خاطره، پوشاندن اسکار سوختگی و جراحی و حتی باورداشتن به یک نماد خاص، تاتو را امتحان می‌کنند. حتی در برخی مواقع دیده شده عده‌ای از افراد از تاتو جهت مقاصد زیبایی از قبیل خط چشم، ابرو و خط لب استفاده می‌کنند.

در سوی دیگر این ماجرا افرادی هستند که به هر دلیلی از انجام تاتو پشیمان شده و به دنبال راهی برای پاک‌کردن طرح‌های دائمی خود هستند. شاید تا چند سال قبل راهی مطمئن و قطعی جهت ازبین‌بردن تاتو وجود نداشت؛ اما امروزه متخصصین حوزه زیبایی متدهای بسیار مؤثر و کارآمدی را جهت پاک‌کردن تاتو مانند پاک کردن تاتو با لیزر و درمان خال با پلاسماتراپی را به اشخاص توصیه می‌کنند.

دستگاه لیزر از بین بردن تاتو؛ لیزر چگونه باعث پاک شدن تاتو می شود؟

پاک کردن تاتو با لیزر به این صوت است که لیزر با شکستن رنگ‌دانه‌ها با یک پرتو نور با فرکانس بالا تاتو را پاک می‌کند. رنگ‌دانه سیاه تاتو تمام طول‌موج‌های دستگاه لیزر را جهت از بین بردن تاتو جذب می‌کند و آن را به ساده‌ترین رنگ تبدیل می‌کند. رنگ‌های دیگر را تنها می‌توان با لیزرهای انتخاب شده بر اساس رنگ‌دانه موجود در مواد خال‌کوبی پاک نمود. جهت پاک کردن تاتو با لیزر اولین اقدام ویزیت‌شدن توسط یک متخصص پوست باتجربه است که بتواند تاتوی شما را به‌درستی ارزیابی کند.

 همچنین لازم است در مورد این روند به شما توضیح دهد و باتوجه‌به سن، نوع پوست و سابقه پزشکی شما بهترین متد پاک‌کردن تاتو را به شما توصیه کند. دستگاه لیزر از بین بردن تاتو هنگامی می‌تواند بهترین اثرگذاری را داشته باشد که یک سری دستورالعمل‌ها و اصول قبل و بعد از پاک‌کردن تاتو رعایت شود. به‌طورکلی می‌توان گفت دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک بهترین عملکرد را نسبت به سایر دستگاه‌ها داشته است.

البته توجه داشته باشید که پاک‌شدن تاتو بستگی به عواملی مانند عمق نفوذ رنگ‌ها، مدت‌زمان تاتو، نوع و جنس رنگ دارد. اصولاً چون طول‌موج دستگاه‌های پاک‌کننده لیزر بالا هستند و به طور عمقی نفوذ می‌کنند؛ پس هرچه تاتوها تیره‌تر باشند ذرات آن بهتر منفجر می‌شوند. البته توجه داشته باشید که تاتوهای جدیدتر و سطحی‌تر زودتر از دیگر تاتوها پاک می‌شوند.

بهترین دستگاه های لیزر برای پاک کردن تاتو

بهترین دستگاه های لیزر برای پاک کردن تاتو

با این که انجام خال‌کوبی و تاتو درگذشته دائمی محسوب می‌شدند و امکان حذف آن‌ها وجود نداشت؛ ولی امروزه به لطف پیشرفت علم و فناوری دستگاه‌های متعددی برای حذف انواع تاتوها روانه بازار شده که عملکرد فوق‌العاده‌ای هم دارند. به کمک این تکنیک‌ها و دستگاه‌های غیرجراحی می‌توان به راحت‌ترین شکل ممکن و در کمترین زمان ممکن هر نوع تاتو و خال‌کوبی را از روی پوست پاک نمود. آن دسته از دستگاه‌های پاک‌کننده تاتو که پیشرفته‌تر و جدیدتر هستند قابلیت‌های بسیار مهمی را دارا هستند.

از جمله قابلیت‌های این نوع دستگاه‌ها این است که هم توانایی پاک‌کردن سخت‌ترین خال‌کوبی‌ها را دارند و هم از عوارض جانبی بسیار کمتری برخوردار هستند. در ادامه بهترین دستگاه‌های لیزر از بین بردن تاتو بیان شده است.

تنوع دستگاه لیزر از بین بردن تاتو فقط به موارد مذکور در بالا محدود نیست. ما در این بخش سعی کردیم که بر اساس میزان رضایت و عملکرد افراد برخی از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های ریمو تاتو ابرو و بدن را برایتان معرفی نماییم. برای انتخاب دستگاه مناسب جهت حذف تاتو و خال‌کوبی‌های خود معقولانه‌ترین گزینه مشورت با یک فرد متخصص در این زمینه است.

مزایای دستگاه لیزر از بین بردن تاتو و خالکوبی

استفاده از دستگاه لیزر از بین بردن تاتو دارای طیف گسترده‌ای از مزایا است که ممکن است از آ‌ها بی‌خبر باشید. همچنین این نوع دستگاه‌ها از تنظیمات مختلفی برخوردار هستند که می‌توانید متناسب با رنگ تاتو و محل ناحیه به اعمال تنظیمات مناسب اقدام کنید. بهره‌گیری از روش پاک کردن تاتو با لیزر جهت ازبین‌بردن تاتوها و خال‌کوبی‌ها نسبت به سایر روش‌ها باصرفه‌تر است و می‌توانید در طی چند جلسه تاتوهای خود را به‌صورت کامل محو و نابود نمایید. در ادامه برخی از مزایای برتر این روش برای شما بیان شده است.

  • قابلیت حذف و ریمو تاتوهای قدیمی
  • قابل‌استفاده جهت رفع تاتوهای موجود در قسمت‌های مختلف بدن
  • عدم محدودیت استفاده برای بانوان و آقایان
  • قادر به ازبین‌بردن حذف انواع لکه‌های پوستی

متأسفانه، وجود باورهای غلطی درمورد استفاده از دستگاه لیزر از بین ‌بردن تاتو در جامعه مانع اقدام عده‌ای از افراد جهت بهره‌گیری از این دستگاه برای رفع تاتوهای خود می‌شود. در این راستا باید گفت که عوارض استفاده از این روش بسیار کم و در حد صفر است و برخلاف تفکر برخی از افراد هیچ نوع تأثیری در ایجاد مشکل ناباروری و سرطان ندارد.

عوارض دستگاه لیزر پاک کننده تاتو برای سلامتی

عوارض دستگاه لیزر پاک کننده تاتو برای سلامتی

لیزر درمانی یا همان استفاده از دستگاه لیزر از بین بردن تاتو اغلب نسبت به دیگر روش‌های حذف تاتو مثل جراحی و درم ابریژن ایمن‌تر و مطمئن‌تر است. از علت‌های آن هم می‌توان به این مورد اشاره نمود که پاک‌ کردن تاتو با لیزر به طور انتخابی رنگ‌دانه‌های خال‌کوبی را نابود می‌کند و از طرفی عوارض جانبی بسیار کم و بسیار خفیفی هم دارد. البته لازم به ذکر است که شدت عوارض می‌تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. عوارض احتمالی که امکان دارد فرد بعد از انجام لیزردرمانی تجربه نماید شامل موارد زیر هستند:

  • التهاب و قرمزی پوست
  • احتمال بروز زخم یا عفونت در محل تاتو شده
  • کبودی پوست
  • خارش و سوزش در پوست
  • پوسته ریزی در محل ریمو و خال‌کوبی
  • زخم‌های پرتروفیک و کلوئید

به این نکته توجه نمایید که علاوه بر استفاده از بهترین دستگاه لیزر از بین بردن تاتو حتماً ریمو تاتوهای خود را در یک مرکز معتبر و نزد فرد متخصص انجام دهید تا دوره نقاهت را بدون هیچ نوع عارضه و مشکلی پشت سر بگذارید. درغیر این صورت امکان دارد با عوارض جدی و غیرقابل‌درمان مواجه شوید. همچنین جهت تسریع بهبود زخم‌های احتمالی ایجاد شده محل زخم را به‌هیچ‌عنوان دست‌کاری نکنید.

معیارهای مهم در خرید دستگاه پاک کننده تاتو

روش‌های فراوان و گوناگونی جهت حذف و ازبین‌بردن تاتو و خال‌کوبی وجود دارد که در این میان استفاده از دستگاه لیزر ازبین‌بردن تاتو مطمئن‌ترین و مؤثرترین روش محسوب می‌شود. این دستگاه با پرتوزایی در طول‌موج‌های مختلف سبب تجزیه جوهر تاتوها در بدن می‌شود. جهت کسب نتیجه بهتر از این دستگاه‌ها لازم است دقت فراوانی در زمان خرید دستگاه لیزر از بین بردن تاتو به خرج داد که از جمله آن‌ها می‌توان به توجه به طول‌موج و قدرت دستگاه، قابلیت‌ها و امکانات آن اشاره نمود.

قطعاً هر چه آپشن‌های مطرح شده برای دستگاه در سطح عالی باشند قیمت دستگاه پاک‌کننده تاتو هم‌افزایش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است برای اطمینان از کیفیت و عملکرد خوب دستگاه‌های لیزر پاک‌کننده تاتو حتماً سعی کنید به مراکز معتبر  برای خرید آن‌ها مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله آموزشی دستگاه لیزر؛ عوامل تاثیرگذار در قیمت ۱۰ دستگاه لیزر برتر دنیا را مطالعه نمایید.

معیارهای مهم در خرید دستگاه پاک کننده تاتو

جمع‌بندی

پاک کردن تاتو با لیزر یکی از متدهای بسیار مؤثر، سریع، و بدون عوارض جهت پاک‌کردن انواع تاتو و خال‌کوبی است. جهت ازبین‌بردن و پاک‌ کردن تاتو با لیزر در بسیاری از مراکز تخصصی از دستگاه لیزر کیو سوئیچ Q-Switching استفاده می‌شود. این دستگاه لیزر از بین بردن تاتو که در بسیاری از کشورهای صنعتی مثل آمریکا، چین و کره جنوبی تولید می‌شود به‌صورت کامل می‌تواند اثر تاتو را بر روی پوست بدن شما از بین ببرد. البته باتوجه‌به این که دستگاه کیوسوئیچ یک دستگاه وارداتی است می‌توان گفت بهترین دستگاه لیزر پاک‌ کردن تاتو است که در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شود.

جهت خرید دستگاه لیزر از جمله دستگاه لیزر کیو سوئیچ Q-Switching با بهترین و مطمئن‌ترین کیفیت می‌توانید به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه نمایید. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از متخصصان دانشگاهی و پزشکان باتجربه مفتخر است با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی توانسته بهترین تجهیزات پزشکی را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه دارد. با مراجعه به وب‌سایت آفرودیت لیزر می‌توانید از تنوع و قیمت محصولات اطلاع یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا