شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

کم دردترین دستگاه لیزر | کدام دستگاه لیزر درد کمتری دارد؟

حذف موهای زائد با کم دردترین دستگاه لیزر قطعاً به شما برای ادامه جلسات لیزردرمانی انگیزه خواهد داد. دستگاه‌های مختلف لیزر موهای زائد در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. با پیشرفت تکنولوژی، قابلیت‌های جدیدی به دستگاه‌های لیزر افزوده شده است. به همین دلیل حذف موهای زائد با دستگاه های کم درد یک رؤیا نیست و حقیقت دارد. حذف موهای زائد با لیزر اندیگ و دیگر دستگاه‌های لیزر کم درد تجربه جدیدی از زیبایی را به شما هدیه می‌دهد. در این مقاله از گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر کم دردترین دستگاه‌های لیزر را بررسی می‌کنیم.

کم دردترین دستگاه لیزر؛ لیزر موهای زائد

موهای زائد یکی از دغدغه‌هایی است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند. روش‌های سنتی زیادی برای رفع موهای زائد وجود دارد؛ ولی همه آن‌ها موقتی و هزینه‌بر هستند. وکس، اپیلاسیون و بسیاری دیگر از روش‌های سنتی علاوه بر موقت بودن می‌توانند موجب بروز حساسیت و درد شوند. با ظهور دستگاه‌های لیزر این مشکل به میزان زیادی رفع شده است و لیزر موهای زائد تأثیر خوبی بر حذف این موهای ناخواسته دارد.

در بازار دستگاه‌های پزشکی و زیبایی، دستگاه‌های مختلفی مانند دستگاه لیزر الکساندرایت رازورلیز، الکس دایود آیس پلاس و الکس دایود رافائل برای رفع موهای زائد وجود دارد. دراین‌بین برخی افراد با تصور درد ناشی از لیزردرمانی، آن را انجام نمی‌دهند. خبر خوب اینکه دستگاه‌های لیزری وجود دارد که بدون ایجاد درد یا کمترین میزان درد، می‌توان پوستی عاری از موهای زائد داشت.

چند دستگاه وجود دارد که هرکدام از آن‌ها را می‌توان کم دردترین دستگاه لیزر نامید. به‌عنوان‌مثال حذف موهای زائد با لیزر اندیگ (ND:YAG) تجربه خوشایندی از لیزر بدون درد است؛ اگر قصد لیزردرمانی دارید ما حذف موهای زائد با دستگاه‌ های کم درد را به شما توصیه می‌کنیم.

کدام دستگاه لیزر درد کمتری دارد؟

کدام دستگاه لیزر درد کمتری دارد؟

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌های مختلف، دستگاه‌های لیزر و زیبایی نیز تغییرات چشمگیری داشته‌اند. یکی از مهم‌ترین تحولات در این زمینه تولید انواع مختلف کم دردترین دستگاه لیزر است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

۱. دستگاه لیزر اندیگ (ND:YAG)

به دلیل ویژگی‌های قابل‌توجه، حذف موهای زائد با لیزر اندیگ بسیار محبوب است. این دستگاه را که می‌توان کم دردترین دستگاه لیزر نامید دارای اثرات ماندگار بالایی است و علاوه‌برآن می‌تواند حجم بالایی از موها را نیز از بین ببرد. دستگاه لیزر ND:YAG دارای اشعه‌هایی با طول‌موج بالا است و آن‌ها را به عمیق‌ترین بخش‌های پوست ارسال می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های مهم دستگاه لیزر اندیگ این است که برای انواع پوست، از پوست سفید تا برنزه عملکرد خوبی دارد. همانند دستگاه لیزر اربیوم، از دستگاه لیزر اندیگ علاوه بر حذف موهای زائد برای ازبین‌بردن تتو، کک‌ومک، لکه‌های پوستی و قارچ ناخن نیز استفاده می‌شود.

۲. دستگاه لیزر الکساندرایت

یک دستگاه لیزر دیگر که به‌عنوان کم دردترین دستگاه لیزر شناخته می‌شود لیزر الکساندرایت است. به دلیل کم درد بودن، حذف موهای زائد با لیزر اندیگ و دستگاه لیزر الکساندرایت تجربه خوبی از لیزر موهای زائد برایتان به یادگار می‌گذارد. در دستگاه لیزر الکساندرایت یک کریستال یاقوت به‌عنوان منبع لیزر عمل می‌کند.

دستگاه الکساندرایت دارای طول‌موج ۷۵۵ نانومتر است و بدون آسیب‌زدن به بافت‌های اطراف، در عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ کرده و فولیکول موهای زائد را تخریب می‌کند. حذف موهای زائد با دستگاه های کم درد؛ مانند دستگاه الکساندرایت دغدغه شما درمورد موهای زائد را از بین خواهد برد. علاوه بر حذف موهای زائد، متقاضیان به دنبال روش‌هایی برای جوانسازی پوست و رفع اسکارهای پوستی خود هستند. در این زمینه هم دستگاه‌های لیزر پیشرفته‌ای مانند دستگاه CO2 فرکشنال وجود دارد که اثرات بسیار خوبی دارد.

۳. کم دردترین دستگاه لیزر؛ دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود نیز کم دردترین دستگاه لیزر است که اشعه لیزر با طول‌موج ۸۱۰-۸۰۰ نانومتر تولید می‌کند. حذف موهای زائد با لیزر اندیگ، لیزر دایود یا لیزر الکساندرایت شما را از روش‌های قدیمی حذف موهای زائد بی‌نیاز می‌کند. با استفاده از لیزر دایود حذف موهای زائد سرتاسر بدن مانند سینه، پشت لب، دست‌وپا و بیکینی به‌راحتی و کمترین درد انجام می‌شود.

تکنولوژی IPL؛ فناوری جدید و پیشرفته لیزر کم درد

۴. تکنولوژی IPL؛ فناوری جدید و پیشرفته لیزر کم درد

در ادامه بحث کم دردترین دستگاه لیزر باید به فناوری IPL هم اشاره کرد. IPL مخفف Intense Pulse Light به معنای سیستم‌های نوری شدید پالسی است. یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه، انجام هم‌زمان دو کار یعنی لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست است.

درباره ویژگی‌های تکنیکی دستگاه IPL باید گفت که این دستگاه دارای نورهایی از جنس زنون است و درنتیجه طول‌موج‌های ناپیوسته ایجاد می‌کند. این ویژگی خاص موجب شده تا حذف موهای زائد قسمت‌های وسیعی از بدن، بدون کوچک‌ترین دردی انجام شود. همچنین دستگاه IPL برای انواع مختلف پوست کارایی داشته و ماندگاری بالایی هم دارد.

۵. کم دردترین دستگاه لیزر؛ دستگاه لیزر کلاریتی

یکی دیگر از گزینه‌های طلایی که می‌توان آن را هم به‌عنوان کم دردترین دستگاه لیزر نام برد دستگاه لیزر کلاریتی است. این دستگاه لیزر دارای طول‌موج ترکیبی الکساندرایت با طول‌موج ۷۵۵ نانومتر و دستگاه لیزر اندیگ با طول‌موج ۱۰۶۴ نانومتر است. با این دستگاه حذف موهای زائد با لیزر اندیگ و لیزر الکساندرایت را با کمترین درد تجربه می‌کنید.

راهکارهایی برای کاهش درد لیزر

دستگاه‌های پزشکی و زیبایی هر روز شکل جدیدی از تکنولوژی را به خود گرفته و ویژگی‌های منحصربه‌فردی در آن‌ها ظهور می‌کند. براین‌اساس انواع مختلف کم دردترین دستگاه لیزر وجود دارد که با استفاده از آن‌ها حذف موهای زائد برای مدت طولانی و با کمترین درد امکان‌پذیر شده است. حذف موهای زائد با لیزر اندیگ یکی از این موارد است. بااین‌حال برخی افراد دارای پوست حساس بوده و بنا به دلایلی نمی‌توانند کوچک‌ترین درد ناشی از لیزر را تحمل کنند و حتی به کم دردترین دستگاه های لیزر نیز حساس هستند. در ادامه چند راهکار برای کاهش درد لیزر آمده است:

  • استفاده از کرم بی‌حس‌کننده
  • کوتاه نگه‌داشتن موهای زائد
  • نوشیدن آب به‌اندازه کافی قبل از لیزردرمانی

در پایان باید گفت هنگام لیزردرمانی حتی با کم دردترین دستگاه لیزر، هر زمان که درد غیرقابل‌تحملی داشتید حتماً از پزشک یا تکنسین بخواهید لیزر درمانی را در آن لحظه متوقف کند. همچنین در فرایند لیزر درمانی برخی متقاضیان ترجیح می‌دهند روند حذف موهای زائد برای آن‌ها با سرعت پایین و مستمر انجام شود. این در حالی است که برخی دیگر می‌خواهند فرایند لیزردرمانی با فواصل سریع‌تر انجام شود. در این مورد نیز با پزشک یا اپراتور دستگاه صحبت کرده و او را مطلع سازید.

راهکارهایی برای کاهش درد لیزر

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد یکی از روش‌های درمانی است که جایگزین روش‌های سنتی حذف موهای ناخواسته شده است. با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های لیزر هم شکل جدیدی به خود گرفته و قابلیت‌های خوبی دارند. استفاده از کم دردترین دستگاه لیزر انتخاب اغلب متقاضیان است و دراین‌رابطه نیز دستگاه‌های لیزر مختلفی وجود دارد.

با حذف موهای زائد با لیزر اندیگ، یک لیزر کم درد را تجربه خواهید کرد. علاوه بر دستگاه لیزر اندیگ، حذف موهای زائد با دستگاه های کم درد دیگر مانند دستگاه لیزر الکساندرایت، IPL و دایود هم پوستی صاف و درخشان بدون موهای زائد به شما هدیه می‌دهد.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر عرضه‌کننده جدیدترین دستگاه‌های زیبایی، لیفت و جوان‌سازی و لیزر است. آفرودیت لیزر بهترین دستگاه‌ها را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد به صفحه لیزر موهای زائد در وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا