شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زیر پوستی؛ آیا لیزر برای مو‎های زیر پوستی مفید است؟

یکی از مشکلاتی که در اغلب خانم‎ها باعث ناراحتی آن‎ها می‎شود، زیرپوستی شدن موهای زائد است. در این زمینه انجام لیزر موهای زیر پوستی می‎تواند یکی از بهترین روش‎های برطرف‌کردن موهای زائد باشد. موهای زائد زیرپوستی موجب درد، خارش، عفونت، تورم و التهاب در پوست می‎شود. اشعه لیزر بر روی ناحیه مشخصی از پوست تابیده می‌شود و فولیکول مو را از بین می‌برد. ناگفته نماند که در هر جلسه تعدادی از فولیکول‌های مو از بین می‌رود و بعضی از فولیکول‌ها آسیب نمی‌بینند.

در طی ماه و در جلسات بعدی شما شاهد تاثیر لیزر بر حذف موهای زیر پوستی و همچنین درمان موهای زیر پوستی با لیزر خواهید بود. اگر از جمله افرادی هستید که موهای زائد زیادی به‌خصوص از نوع زیر پوستی دارید، با استفاده از لیزر می‌توانید برای همیشه از دست این موها خلاص و راحت شوید. در این مقاله از آفرودیت لیزر که ارائه‌دهنده کلیه تجهیزات و دستگاه‎های لیزر و زیبایی است و به شما در امر خرید یاری می‎دهد، به بررسی لیزر موهای زیر پوستی می‌پردازیم.

آشنایی با موهای زیر پوستی

آشنایی با موهای زیر پوستی

به موهایی که کمی به‌جای خارج‌شدن از پوست در همان زیر پوست رشد می‌کنند را موهای زیر پوستی می‎گویند. وقتی که موها به‌جای اینکه به طور مستقیم رشد کنند، پیچ می‎خورند و از محفظه پوست خارج نمی‌شوند، موهای زیر پوستی گفته می‎شود. موهای زیر پوستی به‌صورت جوش، برآمدگی برجسته و قرمز هستند. اگر آن‎ها را لمس کنیم غالباً دردناک است. در بعضی موارد ممکن است این موهای زیر پوستی حاوی مقداری چرک هم باشد؛ این شرایط بیشتر زمانی رخ می‎دهد که افراد برای خلاصی از موهای زائد خود آن‎ها را شیو یا اصلاح می‎کنند.

ناگفته نماند که لیزر موهای زیر پوستی مؤثرترین روش برای حذف آن‌ها است. همچنین پوشیدن شلوار و لباس‎های تنگ نیز در ایجاد این موهای زائد مؤثر است. از جمله عوارض موهای زیر پوستی ایجاد جوش و زخم بر روی پوست است. زمانی که این موها از روی پوست شما بیرون آمدند با استفاده از یک موچین و یک سوزن تمیز و استریل آن‎ها را از روی پوست جدا کنید. به‌هیچ‌وجه قبل از بیرون آمدن نوک این موهای زائد به پوست خود فشار نیاورید و سعی نکنید آن‎ها را بیرون بکشید.

لیزر موهای زیر پوستی؛ علت ایجاد موهای زیر پوستی

اصلاح‌کردن موها با هر وسیله‎ای که نوک آن‎ها را به‌صورت تیز می‎برد و موها را کوتاه می‎کند می‎تواند سبب ایجاد مو‎های زیرپوستی شود. استفاده از روش‎هایی مانند تیغ‎زدن، موم انداختن، موکن برقی و همچنین پوشیدن لباس‎های تنگ از عوامل ایجاد موهای زائد است. این موهای زیر پوستی در افرادی که موهای فر ضخیم دارند بیشتر می‎شود. خشکی پوست و همین‎طور ژنتیک هم در ایجاد این عارضه مؤثر است.

پیش از آنکه به فکر درمان موهای زیر پوستی با لیزر باشید بهتر است در ابتدا علت به‌وجودآمدن موهای زیر پوستی را بررسی کنیم؛ چرا که جای ضرر را از هر کجا بگیریم منفعت است. از مهم‎ترین دلایلی که باعث می‎شود موهای زائد مسیر رشد خود را به طور طبیعی طی نکنند، پوست‎های مرده هستند. استفاده از صابون‎های مناسب، شست‌وشوی مداوم پوست و استفاده از لایه‌بردارها و… موجب ازبین‌بردن سلول‎های مرده پوست می‎شود. با حذف سلول‌های مرده و باز شدن منافذ پوست دیگر موی زیرپوستی نخواهید داشت.

تاثیر لیزر بر حذف موهای زیر پوستی

فولیکول‌های مو با استفاده از اشعه لیزر پس از مدتی از بین می‎روند. انجام لیزر موهای زائد اگر با دستگاه مناسب و در مراکز معتبر باشد در کاهش موهای زیرپوستی مؤثر خواهد بود. نکته مهم در لیزر موهای زیر پوستی این است که باید جلسات لیزر را منظم و مرتب انجام دهید تا نتیجه لازم را بگیرید.

درمان موهای زیر پوستی با لیزر کمک می‌کند تا لک‌ها، زخم‌ها و تیرگی‌های ناشی از موهای زیرپوستی درمان شوند. بعضی از کلینیک‎های زیبایی ادعا می‎کنند که لیزر موهای زیر پوستی در همه افراد یکسان است؛ درصورتی‌که تأثیر آن متفاوت است. بازه زمانی نتیجه درمان موهای زیر پوستی با لیزر یک بازه زمانی تقریبی است و به نوع موها و پوست آن‌ها بستگی دارد.

درمان موهای زیر پوستی با لیزر در چند جلسه انجام می‎شود؟

درمان موهای زیر پوستی با لیزر در چند جلسه انجام می‎شود؟

لیزر موهای زیر پوستی نیز مثل موهای دیگر نیاز به ۶ تا ۸ جلسه دارد تا درمان موهای زیر پوستی رخ دهد. موهای زیر پوستی بااین‌حال که ضخیم‎تر هستند زودتر از بین می‎روند؛ اما ممکن است موهای زیر پوستی شما حالت کرکی داشته باشد و به تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد. تاثیر لیزر بر موهای کرکی در صورتی مثبت است که در انتخاب دستگاه لیزر دقت شود. فراموش نکنید که در کنار مهارت اپراتور یا پزشک، به روز بودن دستگاه لیزر هم تاثیر زیادی بر روند درمان موهای زیر پوستی با لیزر دارد.

مزایای لیزر موهای زیر پوستی

اگر می‎خواهید به طور دائمی و همیشگی موهای زائد زیرپوستی شما برطرف شوند لیزردرمانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لیزر موهای زیر پوستی مزایای دارد که عبارت‌اند از:

۱. صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه

لیزر موهای زیر پوستی کمک می‌کند تا به طور مؤثر فولیکول‌های مو از بین بروند و شاهد رشد موهای زائد نباشید. در کنار ازبین‌رفتن دائمی موهای زیر پوستی صرفه‌جویی در زمان هم از مزایای لیزردرمانی است. همچنین به دلیل دائمی بودن نتیجه، هزینه‎های شما کاهش می‎یابد.

۲. عدم آسیب‌دیدگی و محافظت از پوست

همان‌طور که می‎دانید روش‌های اصلاح مثل تیغ، وکس، اپیلاسیون و… باگذشت زمان به پوست شما آسیب می‎رسانند. همچنین یکی از دلایل ایجاد موهای زیرپوستی به‌کاربردن همین روش‎های نادرست اصلاح است. لیزر موهای زیر پوستی بدون هیچ آسیبی به پوست شما، باعث صافی و یکدست شدن پوست شما می‌شود.

۳. بر طرف کردن جوش و تیرگی های سطح پوست

در صورت داشتن موهای زیر پوستی همیشه سطح پوست دارای برجستگی‌های کوچک و بزرگ قرمزرنگ است و به دلیل التهاب تیرگی‌هایی بر سطح پوست ایجاد می‌شود. با لیزر موهای زیر پوستی، حذف سلول‌های مرده پوست و باز شدن منافذ دیگر بر سطح پوست جوش ایجاد نمی‌شود. همچنین لیزر کمک می‌کند لکه‌ها و تیرگی‌های ناشی از موهای زیر پوستی هم محو شوند. درمان موهای زیر پوستی با لیزر را اکیداً به شما توصیه می‌کنیم.

لیزر موهای زیر پوستی؛ پس از درمان موهای زیر پوستی چه کنیم؟

لیزر موهای زیر پوستی؛ پس از درمان موهای زیر پوستی چه کنیم؟

کارهایی که می‌توانید بعد از لیزر موهای زیرپوستی انجام دهید به‌صورت زیر است:

  • استفاده از ماسک‎های ورقه‎ای: پس از لیزر موهای زیر پوستی بهتر است از ماسک‎هایی که مواد ویتامینه دارند و موجب می‎شوند که موهای زیرپوستی تخلیه شوند، استفاده شود. در این ماسک موادی مثل بتا هیدروکسی و آلفا هیدروکسی وجود دارد که برای ازبین‌بردن لایه مرده پوست مناسب هستند و در نتیجه به رشد موها کمک می‌‎کند.
  • ماساژ پوست: بعد از لیزر موهای زیر پوستی، ماساژ پوست باعث کاهش تورم و بهبود گردش خون می‎شود. این عمل باعث کم‌شدن فشار بر روی فولیکول مو می‎شود.
  • استفاده از محصولات ضد آکنه: پس از لیزر با استفاده از موادی ضد آکنه، آکنه‎ها و جوش‎های زیر پوستی برطرف می‎شوند.
  • استفاده از محصولات ضدالتهاب: این محصولات دارای موادی مثل چای سبز و آلوئه‌ورا هستند که حساسیت و التهاب ناشی از لیزر موهای زیرپوستی را از بین می‎برد.

جمع‌بندی

در مبحث موهای زیر پوستی سؤالی که مطرح می‌شود تأثیر رطوبت بر ایجاد این موها است. باید بگوییم رطوبت کمک می‌کند تا درصد سلول‌های مرده پوست کاهش پیدا کنند و در نتیجه احتمال ایجاد موهای زیرپوستی کمتر شود. در صورت داشتن موهای زیر پوستی در نواحی مختلف بدن توصیه ما به شما لیزر موهای زیر پوستی است. درمان موهای زیر پوستی با لیزر به دلیل کاهش این دسته از موها و برطرف‌کردن لک‌ها و تیرگی‌های موجود بر روی پوست، محبوبیت زیادی بین خانم‌ها و آقایان دارد.

برای تاثیر لیزر بر حذف موهای زیر پوستی استفاده از دستگاه‎های به‌روز و پیشرفته توصیه می‌شود. همچنین کارشناسان ما در آفرودیت لیزر می‎توانند کلینیک‎ها و مطب‎های زیبایی را برای خرید دستگاه لیزر راهنمایی کنند. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر که از متخصصان و پزشکان باتجربه تشکیل شده است افتخار دارد با حضور در نمایشگاه بین‌المللی بهترین تجهیزات در امر خرید دستگاه‌های زیبایی و لیزر را به جامعه پزشکی تحویل دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا