شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

مدت زمان لیزر فول بادی

لیزر فول بادی همان لیزر کل بدن است که امروزه روشی سریع، آسان، ایمن و مؤثر شناخته شده است و برای ازبین‌بردن موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن برای مدتی طولانی کاربرد دارد. لیزر، از سایر روش‌های دفع موهای زائد بهتر و به‌صرفه‌تر است. مدت زمان لیزر فول بادی کمتر از یک ساعت است و درواقع به یک عمل زیبایی گفته می‌شود که در آن از پالس‌های شدید نور برای حذف مو و روشن‌شدن پوست استفاده می‌شود. این درمان غیرتهاجمی است و برای اکثر انواع پوست بی‌خطر است.

نتایج لیزر موهای زائد ممکن است متفاوت و چندین جلسه برای نتایج مطلوب لازم باشد. این مهم است که به دنبال یک پزشک متخصص برای این روش باشید. نواحی بدن در لیزر فول بادی شامل صورت و گردن، دو دست از کتف تا مچ، دو پا از ران تا مچ، پشت کمر و… می‌شود. تعداد جلسات لیزر فول بادی بستگی به عوامل مختلفی از جمله میزان حجم و ضخامت موهای افراد دارد. در ادامه مقاله از آفرودیت لیزر بیشتر در خصوص لیزر فول بادی صحبت می‌کنیم، با ما همراه باشید.

لیزر فول بادی چیست و چگونه عمل می‌ کند؟

لیزر فول بادی چیست و چگونه عمل می‌ کند؟

قبل از اینکه به توضیح در خصوص مدت زمان لیزر فول بادی بپردازیم باید گفت لیزر فول بادی یا لیزر موهای زائد کل بدن یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های دفع موهای زائد بدن است که نتیجه‌هایی با ماندگاری بالا را برای شما ایجاد می‌کند. افراد زیادی هستند که در رشته های ورزشی شرکت می‌کنند و بدن‌شان باید همیشه خوش‌فرم و جذاب باشد.

روش‌های زیادی برای ازبین‌بردن موهای زائد وجود دارد مثل تیغ یا اپیلاسیون اما روشی دیگر به نام لیزر فول بادی وجود دارد که از خدمات لیزر مو است که هم در هزینه و هم در وقت افراد مختلف صرفه‌جویی می‌کند و در آخر هم نتیجه‌ای دلخواه را به ارمغان می‌آورد. در لیزر فول بادی، فولیکول‌های تمامی موهای بدن توسط انرژِی نور و لیزر سوزانده می‌شوند و از بین می‌روند که به این عمل فوتوترمولیز می‌گویند.

لیزر فول بادی یا لیزر کل بدن راه حلی مؤثر و محبوب است که خانم‌ها و آقایان با هر نوع پوست و مویی می‌توانند از آن استفاده کنند. البته برخی تصورات اشتباه وجود دارد که می‌گویند لیزر برای پوست‌های تیره مناسب نیست که این مشکل نیز با پیشرفت تکنولوژی حل شده است.

عوامل مؤثر در مدت زمان لیزر فول بادی

هنگامی که صحبت خلاصی از موهای زائد پیش می‌آید روش‌های مختلفی به ذهن می‌رسد، یکی از روش‌های رفع موهای زائد لیزر فول بادی است که طرف‌داران زیادی دارد. لیزر فول بادی به معنای لیزر کل بدن است. افرادی که به خاطر به‌هم‌ریختگی هورمون و یا وراثت دچار موهایی ضخیم و زائد هستند می‌توانند از این شیوه برای درمان قطعی موهای زائد استفاده کنند. در این افراد لیزر موهای زائد شامل ۶ تا ۸ جلسه است و بنا به تشخیص پزشک مربوطه ممکن است مدت زمان لیزر فول بادی بیشتر باشد.

افراد در این دوره درمان نباید موهای خود را به هر طریقی از ریشه در آورند؛ چون این کار باعث کاهش موهای زائد برای مدتی خواهد شد و انجام لیزر تأثیرات خود را بر ریشه مو نخواهد گذاشت. فول بادی کاربردی برای آن دسته از عزیزانی که می‌خواهند برای موهای زائد نواحی اصلی بدن از لیزر استفاده کنند، بهترین گزینه ممکن است.

مزایای استفاده از خدمات لیزر فول بادی چیست؟

مزایای استفاده از خدمات لیزر فول بادی چیست؟

یکی از مزیت‌های انجام لیزر فول بادی به‌صرفه‌بودن در هزینه است. اگر شما سایر روش‌های دفع موهای زائد مثل تیغ و اپیلاسیون و… را با روش لیزر فول بادی مقایسه کنید، حتماً متوجه این نکته می‌شوید که یک‌بار هزینه کامل برای دفع موهای زائد بدن با لیزر کمتر از راه‌های دیگر است. از بین‌ بردن موهای زائد با روش‌های اپیلاسیون، تیغ و… ممکن است عوارضی مانند حساسیت پوست یا بریدگی به همراه داشته باشد. مدت زمان لیزر فول بادی باتوجه‌به میزان موهای زائد و ناحیه موردنظر افراد برای لیزر، متفاوت است. مزایای لیزر فول بادی به شرح زیر است:

۱. کاهش سرعت رشد و ماندگاری بالا

اگر شما از روش‌های دیگر ازبین‌بردن موهای زائد استفاده کرده باشید حتماً متوجه می‌شوید که این روش‌ها باعث ضخیم‌شدن مو و همچنین افزایش سرعت رشد موها می‌شوند. یعنی نه‌تنها موهای زائد را کامل از بین نمی‌برند؛ بلکه رشد و ضخامت آن‌ها را بیشتر می‌کنند و حتی عوارض جانبی مثل بریدگی را در پی ‌دارند؛ درصورتی‌که لیزر فول بادی یا دیگر روش‌های لیزر درمانی ماندگاری طولانی‌مدت دارند.

۲. کاهش ضخامت موها

اگر شما هم پیگیر انجام لیزر موهای زائد و اثرات آن بوده باشید حتماً اطلاع دارید که تمامی موها با لیزر رفع نخواهند شد. در واقع بعضی از موها بعد از مدتی شاید چندین سال رویش خواهند داشت؛ اما مسئله‌ای که باید مطرح شود این است که این موها دارای ضخامتی بسیار کم هستند به صورتی که شاید اصلاً دیده نشوند. در اینجا این یکی از مزیت‌های لیزر موهای زائد به‌حساب می‌آید؛ چون با کاهش رشد و ضخامت موها شما دیگر نیازی به انجام روش‌های دیگر جهت رفع موهای زائد را نخواهید داشت. ناگفته نماند که مدت زمان لیزر فول بادی در افراد با ضخامت موهای مختلف متفاوت است.

کم بودن مدت زمان لیزر فول بادی و درد کم

۳. کم بودن مدت زمان لیزر فول بادی و درد کم

اگر از روش‌های دیگر مثل تیغ یا وکس استفاده کرده باشید حتماً از درد آن‌ها که علت کشیده‌شدن مو و بریده یا خراشیده‌شدن پوست است، مطلع هستید. یکی دیگر از مزیت‌های لیزر فول بادی بی‌درد بودن آن است؛ زیرا قبل از انجام لیزر درمانی مخصوصاً برای لیزر نواحی مهم مثل لیزر موهای بیکینی از بی‌حس‌کننده و مواد و کرم‌هایی مانند زایلاپی استفاده می‌شود تا فرد مراجعه‌کننده هیچ دردی را احساس نکند. مدت زمان لیزر فول بادی نسبت به روش‌های اصلاح و شیوکردن تا حدودی کمتر است.

دیگر مزیت‌های لیزر فول بادی هم موارد زیر هستند:

  • با لیزرکردن تمام بدن، به‌سرعت از شر موهای زائد خلاص می‌شوید.
  • این روش نه‌تنها برای ازبین‌بردن موهای زائد مفید است؛ بلکه می‌توان از آن برای بهبود قسمت‌های آسیب‌دیده پوست استفاده کرد.
  • با لیزر فول بادی هیچ‌گونه زخم و یا آکنه‌ای بر روی پوست ایجاد نمی‌شود و عوارض لیزر موهای زائد نسبت به دیگر روش ها کمتر است.
  • با خیال راحت می‌توانید در مجالس بدون نقص و بدون مویی روی پوست خود حضور پیدا کنید.
  • کوتاه‌بودن مدت زمان لیزر فول بادی نسبت به اپیلاسیون و اصلاح با تیغ و ژیلت.
  • کنارگذاشتن روش‌های قدیمی برای ازبین‌بردن موهای زائد بدن.
  • با انجام مکرر لیزر، تیرگی رنگ پوست ناحیه‌هایی مانند زیر بغل و ناحیه بیکینی بر طرف می‌شود.
  • نرمی و لطافت پوست در اثر لیزر فول بادی.
  • در حین انجام لیزر فول بادی بعد از اتمام هر جلسه، موهای زائد نسبت به جلسات قبلی کم‌تر، نازک‌تر و بی‌رنگ‌تر شوند.

عوارض لیزر فول بادی

عوارض روش‌های درمانی مختلف به چند شکل پیدا می‌شوند. به‌هرحال در طی لیزر یا روش‌های زیبایی دیگر، شما دارید تغییری در ساختار بدن ایجاد می‌کنید و باید انتظار داشته باشید که بدن شما به آن تغییر واکنش نشان دهد. عوارض طبیعی شامل التهاب و قرمزی پوست می‌شود. این عوارض لیزر معمولاً مانند متفاوت بودن مدت زمان لیزر فول بادی برای هر فرد متفاوت و موقتی هستند و خیلی زود ناپدید می‌شوند.

برخی عوارض لیزر موهای زائد مانند پوسته‌پوسته شدن، موقتی و طبیعی است؛ ولی به‌ندرت مشاهده می‌شوند. سایر عوارض لیزر مانند تغییر رنگ پوست و ایجاد اسکار، عوارض حاد این روش درمانی محسوب شده و معمولاً ناشی از خطای درمانی توسط اپراتور هستند. به‌طورکلی لیزر موهای زائد روشی بسیار ایمن بوده و عوارض جانبی جدی و خطرآفرین به همراه ندارد.

لیزر فول بادی شامل چه قسمت‌هایی است؟

لیزر فول بادی شامل چه قسمت‌هایی است؟

لیزر فول بادی شامل نواحی زیر می‌شود که عبارت‌اند از:

  • لیزر موهای بیکینی یا ناحیه تناسلی
  • لیزر موهای دست‌وپا
  • لیزر موهای گوش و بینی
  • لیزر موهای صورت
  • لیزر موهای سینه
  • لیزر موهای شکم و کمر
  • لیزر موهای پیشانی
  • لیزر موهای چانه و پشت لب
  • لیزر موهای زیر بغل
  • لیزر موهای باسن
  • لیزر موهای گردن

در واقع می‌توان گفت تمامی نواحی بدن که دارای مو هستند لیزر می‌شوند؛ اما قبل از اقدام برای هر کاری با متخصص پوست مشورت کنید؛ اگر موهای کرکی روی تمام قسمت‌هایی از بدن‌تان دارید که اذیت‌تان می‌کنند و فکر می‌کنید که بیشتر و بدتر می‌شوند، می‌توانید از خدمات لیزر موهای کرکی استفاده کنید. گاهی ممکن است مدت زمان لیزر فول بادی در افرادی که موهای کرکی دارند نسبت به افرادی که موهای ضخیم دارند طولانی‌تر باشد؛ اما نتیجه آن همچنان قطعی است.

جمع‌بندی

باتوجه‌به مطالب گفته شده باید گفت مدت زمان لیزر فول بادی به عوامل زیادی از جمله ناحیه موردنظر، ضخامت مو و حجم موهای زائد آن ناحیه بستگی دارد. نواحی بدن در لیزر فول بادی شامل صورت، کمر، دست، پا و… می‌شود. در واقع با لیزر فول بادی می‌توان موهای زائد کل بدن را در کوتاه‌ترین زمان با چند جلسه به‌صورت دائمی از بین برد. تعداد جلسات لیزر فول بادی باتوجه‌به عوامل مختلفی مانند میزان ضخامت مو، هورمونی بودن آن‌ها، عامل وراثت و… متفاوت است.

جلسات لیزر ممکن است از ۶ تا ۸ جلسه در افراد مختلف با دلایل گوناگون متفاوت باشد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر و خرید دستگاه لیزر یا پرسش سؤالات مربوطه وارد سایت شوید و سؤالات خود را در قسمت تماس با ما با کارشناسان آنلاین آفرودیت لیزر در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا