شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیفتینگ صورت؛ لیفت صورت با لیزر

یکی از روش‌های جوانسازی پوست لیفت صورت با لیزر است. کشیدن پوست با لیزر روشی جدید است که در زمینه فناوری بالاکشیدن بافت با استفاده از متد غیرتهاجمی دستاوردهای مؤثری را ارائه کرده است. برای لیفتینگ صورت با دستگاه لیزر از امواج صوتی یا مافوق‌صوت شدید برای اثرگذاری بر لایه بافتی عمیق پوست استفاده می‌شود. جوانسازی پوست صورت با لیزر یک متد لیفتینگ صورت بدون جراحی است که چند سالی است محبوبیت خاصی در بین افراد پیدا کرده است. باتوجه‌به روش‌های جوانسازی پوست به‌راحتی می‌توانید یکی از آن‌ها را بر اساس نیاز پوست خود انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله جدیدترین روش های جوانسازی پوست را مطالعه کنید.

لیفت صورت با لیزر

روش های نوین جوانسازی؛ لیفت صورت با لیزر

لیفتینگ صورت با لیزر که برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود روشی نوین است. برای لیفت صورت با لیزر امواج صوتی یا مافوق‌صوت بر بافت عمیق لایه پوست تاثیرگذاری زیادی دارد. به‌طورکلی کشیدن پوست یا لیفت صورت روشی نسبتاً تهاجمی محسوب می‌شود. در این روش با ایجاد برش‌های اندک در بخش کناری پوست صورت و کشیدن عضلات یا پوست در نواحی مختلف، جوانسازی و لیفت صورت می‌گیرد.

استفاده از این متد آثار ناشی از افزایش سن، کهیر پوستی، نور آفتاب، چین‌وچروک‌های پوستی، افتادگی و شل‌شدگی پوست را کاهش می‌دهد؛ همچنین موجب جوان‌تر و جذاب‌تر شدن پوست صورت می‌شود. در زمان لیفت صورت با لیزر لایه‌های خارجی آسیب‌دیده پوست از طریق لیزر برداشته می‌شود و سبب تحریک سلول‌های پوستی جدید و لایه‌های زیرین پوست توسط کلاژن می‌شود. در نتیجه پوستی جوان، صاف و سالم‌تر ایجاد می‌کند. برخلاف گذشته در حال حاضر بیشترین درصد پیشرفت در زمینه روش‌های غیرجراحی در ناحیه صورت است. در اکثر مراکز معتبر، جوانسازی صورت برای درمان افتادگی و شل‌شدگی پوست است که از امکانات و تجهیزات لیفت صورت و روش‌های غیرتهاجمی استفاده می‌شود. دستگاه هایفو اولترا یکی از دستگاه‌های مؤثر برای درمان شل‌شدگی و افتادگی پوست صورت است که در نتیجه موجب جوانسازی و لیفت پوست صورت می‌شود.

روش لیفتینگ صورت با لیزر

روش لیفتینگ صورت با لیزر

در این روش پزشک جراح باید یکی از متدهای سفت کردن و کشیدن پوست را بر اساس نواحی مورد درمان و کیفیت پوست فرد انتخاب کند. در بعضی از روش‌های لیفت صورت با لیزر ممکن است در طول عمل به یک روکش نازک از ژل نیاز داشته باشند. اصولاً این روش جوانسازی پوست را با بی‌حسی موضعی انجام می‌دهند. مراحل این روش به‌صورت مختصر در زیر بیان شده است.

  • در ابتدا ناحیه‌ای که دچار افتادگی شده است برای لیفت و کشیدن پوست اندازه‌گیری و علامت‌گذاری می‌شود.
  • برای راحتی و ایمنی پوست فرد بیمار سرد می‌شود.
  • برای درمان از یک‌قلم بر روی پوست صورت استفاده می‌کنند.
  •  فرکانس‌های رادیویی با سطح بالای انرژی به داخل بافت پوست منتقل می‌شود و در عمق پوست نفوذ می‌کند و با گرم‌کردن آن برای جوانسازی، به تحریک تولید کلاژن اقدام می‌نمایند.
  • ممکن است در طول ارسال هر موج مقدار کمی احساس لرزش همراه با گرما و سرما داشته باشید.
  • در نهایت لایه خارجی پوست فرد سرد می‌شود.

در لیفت صورت با لیزر به‌این‌علت که نواحی درمان صورت است فرد مورد درمان باید از عینک ایمنی استفاده کند. زمانی که لایه‌های داخلی پوست فرد از طریق نور مادون‌قرمز سیستم حرارت داده می‌شود، بخش دیگر دستگاه به‌صورت مداوم پوست را خنک می‌کند. همچنین می‌توان گفت، ممکن است که دستگاه جهت کشیدن پوست صورت از هر نقطه چندین بار عبور نماید تا آن را با بهترین روش ممکن کشیده و سفت‌تر نماید. ممکن است در طول دوره درمان اندکی درد داشته باشید؛ ولی بدون تردید تحمل آن بسیار ارزشمند است.

لیفت صورت با لیزر؛ مزایای روش نوین کشیدن پوست با لیزر

درمان با لیزر به این صورت است که از بیرون‌پوست به داخل عمل می‌کند و بسته به نوع لیزر می‌تواند به ترمیم آسیب‌های روی سطح پوست، تقویت لایه‌های بیرونی پوست با افزایش تولید کلاژن و حتی استحکام و سفت‌شدن پوست صورت هم تا حدودی کمک کند. استفاده از لیزر برای بیمارانی که افتادگی و شلی پوست صورت قابل‌توجهی ندارند، یک انتخاب عالی جهت اصلاح عیوب و لیفت و جوانسازی ظاهر پوست است. به‌صورت کلی لیفت صورت با لیزر می‌تواند در موارد بیان شده در زیر بسیار اثرگذار و مفید باشد.

  • جهت ازبین‌بردن چین‌وچروک و خطوط ریز روی صورت و گردن
  • برای پیشگیری از علائم پیری پوست
  • کاهش ملاسما و دیگر ضایعات رنگ‌دانه‌ای
  • موجب کاهش سیاهی دور چشم و پف زیر چشم می‌شود.
  • به سفت‌شدن و لیفتینگ صورت، پوست گردن، دکلته و دست‌ها کمک می‌کند.
مراقبت‌ های بعد از لیفت صورت

مراقبت‌ های بعد از لیفت صورت

جهت ممانعت از عوارض لیفت صورت با لیزر باید بعد از تمام‌شدن لیزر مراقبت‌های لازم را آغاز نمایید. مراقبت‌های لازم تنها تا حدودی می‌تواند عوارض را کنترل نماید و سبب ماندگاری بیشتر این روش شود. بعد از درمان، تغییراتی در پوست ایجاد می‌شود که باید انتظار داشت و اقدامات لازم را برای بهبود سریع انجام دهید. اقدامات و مراقبت‌های لازم بعد از لیفتینگ صورت به این شرح است:

  • مرطوب نگه‌داشتن پوست صورت
  • استفاده‌نکردن از محصولات قوی نظیر رتینوئیدها و مواد لایه‌بردار
  • اجتناب از قرارگیری در برابر نور آفتاب
  • استفاده از کلاه‌های لبه‌دار و کرم‌های ضدآفتاب
  • مصرف مرتب داروهای تجویز شده توسط پزشک معالج
  • انجام دیگر روش‌های درمانی برای بهبود و مراقبت از پوست با مشورت پزشک

ماندگاری لیفت صورت با دستگاه لیزر چقدر است؟

کشیدن پوست صورت با لیزر را نمی‌توان یک روش دائمی جهت رفع چین‌وچروک‌ها، خطوط و دیگر علائم پیری دانست. به‌صورت کلی هیچ متدی نمی‌تواند تحت هیچ شرایطی پروسه پیری را متوقف نماید و موجب شود تا پایان عمر جوان بمانید. با انجام مراقبت‌های لازم شامل داشتن سبک زندگی سالم و بدون استرس و تغذیه مناسب می‌توانید به جلوگیری از  پیری زودرس پوست کمک کنید. ماندگاری لیفت صورت با لیزر می‌تواند بین ۱ تا ۳ سال باشد. طبیعی است که هرچه بیشتر از پوست خود مراقبت نمایید و یا از دیگر روش‌های جوانسازی پوست بهره‌مند شوید ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند.

ماندگاری لیفت صورت با دستگاه لیزر چقدر است؟

جمع‌بندی

کشیدن پوست صورت با استفاده از متدهای غیرجراحی ظرف یک دهه گذشته دستخوش تغییرات بسیاری شده است. لیفت صورت با لیزر یکی از جدیدترین متدهایی است که در زمینه بالاکشیدن بافت پوست به روش غیرتهاجمی به وجود آمده است. در لیفتینگ صورت با لیزر جهت کشیدن پوست با لیزر از امواج صوتی یا مافوق‌صوت شدید برای اثرگذاشتن بر لایه‌های بافتی پوست صورت، گردن و پیشانی استفاده می‌شود. این امواج با آهستگی و ملایمت نواحی تحت درمان را گرم و در نهایت سفت می‌کند و در نتیجه پوست از حالت شل‌شدگی و افتادگی اولیه خارج می‌شود.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از گروهی از دانش‌آموختگان دانشگاهی و پزشکان باتجربه مفتخر است توانسته با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و سال‌ها تجربه بهترین تجهیزات پزشکی را از مطرح‌ترین برندها تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه نماید. برای اصلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا