شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر کربن پیل؛ مراحل انجام کربن پیل با لیزر و لایه برداری پوست

لیزر کربن پیل یک روش نوین و موثر برای لایه‌برداری از پوست است که با تحریک کلاژن‌سازی موجب ترمیم و بهبود وضعیت بافت پوست می‌شود. لایه برداری پوست با پیلینگ کربن شفافیت پوست را افزایش داده و لک‌ها و ناهمواری‌های پوستی را برطرف می‌کند. ماندگاری پیلینگ کربن دائمی نیست؛ اما می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای دیگر لایه‌بردارها و اسکراب‌ها باشد. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی لیزر کربن پیل و لایه برداری پوست با پیلینگ کربن بپردازیم.

آشنایی با لیزر کربن پیل

آشنایی با لیزر کربن پیل

استفاده از انواع لایه‌بردارها و اسکراب‌ها امروزه بسیار رایج شده است. زنان و مردانی که مایل هستند پوستی یک‌دست و صاف داشته باشند، راه‌های مختلفی را برای دستیابی به این هدف امتحان می‌کنند. لایه برداری پوست با پیلینگ کربن یک راه جدید و موثر برای افزایش کیفیت و شفافیت پوست است. این روش هم لک و ناهمواری‌های پوستی را از بین‌ می‌برد و هم منافذ را کوچک می‌کند.

لیزر کربن پیل یکی از بهترین روش‌ها برای لایه‌برداری از پوست است. این متد باعث می‌شود که یک لایه سطحی از روی پوست برداشته شود و چروک‌های ریز، جای جوش، تیرگی و کدری پوست رفع شود. این متد درمانی با کمترین میزان عوارض انجام می‌شود.

نحوه لایه برداری پوست با پیلینگ کربن

لیزر کربن پیل موجب لایه‌برداری از سطح پوست همراه با تحریک تولید کلاژن می‌شود. بعد از انجام پیلینگ، پوست شاداب‌تر و جوان‌تر می‌شود. با فرایند حذف سلول‌های مرده و شاخی شده سطح پوست، سلول‌های جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند. بعد از انجام لایه برداری پوست با پیلینگ، پوست روشن‌تر و شفاف‌تر خواهد شد. لیزر کاربردی کربن پیل دو مرحله اصلی دارد.

مراحل لایه برداری پوست با لیزر و پیلینگ کربن عبارت‌اند از:

  • ابتدا یک لایه نازک از کربن مایع سیاه‌رنگ بر روی پوست موضع موردنظر مالیده می‌شود. این کربن به عمق منافذ پوست نفوذ می‌کند و پس از گذشت ۱۵ دقیقه لیزر روی پوست اعمال خواهد شد.
  • در مرحله دوم از دستگاه لیزر اسپکترا برای شلیک پرتوهای لیزر روی پوست استفاده می‌شود. بدین ترتیب نور لیزر توسط ذرات کربن جذب شده و موجب تخریب آن می‌شود. همراه با تخریب ذرات کربن، سلول‌های مرده پوست و چربی‌های اضافی نیز ازبین خواهند رفت. این عمل موجب لایه‌برداری پوست بدون درد و ناراحتی می‌شود. در واقع کربن روی پوست موجب افزایش جذب انرژی لیزر و همین‌طور بهبود عملکرد آن می‌شود.

در واقع با برخورد پرتو لیزر به پوست، ذرات کربن روی پوست تخریب و شکسته می‌شوند و همراه با آن‌ها تمام سلول‌های مرده پوست، چربی‌ها، مواد زائد و جوش‌های سرسیاه نابود می‌شوند. لیزر کربن پیل با ایجاد انفجار روی پوست و داخل منافذ، منجر به تحریک کلاژن‌سازی و ترمیم پوست می‌شود و روند بازسازی پوست را سریع‌تر می‌کند.

کاربردهای لیزر کربن پیل

کاربردهای لیزر کربن پیل

لایه‌برداری پوست با پیلینگ کربن کاربردهای دیگری نیز دارد که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

  • لیزر کربن پیل موجب بهبود آکنه می‌شود.
  • این متد به درمان منافذ باز پوست نیز کمک می‌کند.
  • روشن و شفاف کردن پوست
  • گرمای ایجاد شده توسط پیلینگ کربن، موجب ازبین‌رفتن باکتری‌های مولد جوش می‌شود.
  • همچنین گرمای آن موجب جمع‌شدن غدد چربی شده و تولید چربی پوست را کم می‌کند.
  • تحریک کلاژن‌سازی و ساخت سلول‌های پوستی جدید به روش غیرتهاجمی
  • ازبین‌رفتن سلول‌های مرده و جوش‌های سرسیاه سطح پوست
  • جذب چربی و مواد زائد عمق منافذ پوست توسط کربن و سپس نابودی آن‌ها توسط لیزر
  • گرمای لیزر موجب افزایش رشد بافت هم‌بند می‌شود.
  • برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی و بیکینی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • لیزر کربن پیل به درمان آفتاب‌سوختگی نیز کمک می‌کند.

صاف‌شدن و لطافت پوست نتیجه‌ای است که با دست‌یابی به آن اعتمادبه‌نفس فرد نیز افزایش یافته و حس بهتری در مورد خود خواهد داشت.

ماندگاری پیلینگ کربن چقدر است؟

لیزر کربن پیل برای مشکلات پوستی مختلف ماندگاری متفاوتی دارد؛ مثلا برای درمان آکنه و اسکار پوستی ممکن است به چندین جلسه درمان نیاز باشد. خطوط ریز و چین‌وچروک‌ها نیز بسته به عمقی که دارند، ممکن است به یک جلسه یا بیشتر برای درمان نیاز داشته باشند. پیلینگ کربن نتایج دائمی ندارد و حفظ آثار آن نیازمند تکرار منظم است. فاصله معمول بین جلسات دو تا سه هفته است. تشخیص تعداد جلسات موردنیاز و فواصل آن‌ها بر عهده پزشک متخصص پوست و زیبایی است.

 

مزایای لیزر کربن پیل

مزایای لیزر کربن پیل

لایه برداری پوست با پیلینگ کربن مزایایی دارد که موجب تمایل بسیاری از زیباجویان به انجام آن می‌شود. برخی از مزایای لیزر کربن پیل عبارت‌اند از:

  • سرعت بالای انجام
  • بدون درد بودن
  • عوارضی ایجاد نمی‌کند.
  • به مراقبت خاصی نیز بعد از انجام نیاز ندارد.
  • دوران نقاهت ندارد.
  • دریافت نتیجه بلافاصله پس از پایان لیزر
  • نتیجه معادل ۱۰ جلسه فیشال
  • تنها مراقبتی که لازم است انجام شود، پرهیز از آفتاب است.

مراقبت‌ های پس از لیزر کربن پیل

همان‌طور که اشاره شد، پس از لیزر کربن پیل به‌عنوان یکی از روش‌ های جوانسازی پوست به مراقبت خاصی نیاز نیست؛ اما رعایت موارد زیر در دریافت نتیجه‌ بهتر از درمان موثر هستند:

  • با استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده به حفظ رطوبت پوست خود کمک کنید.
  • تا پنج روز پس از درمان از محصولات حاوی رتینول یا ویتامین آ استفاده نکنید.
  • به‌مدت یک هفته از لایه‌بردارهای شیمیایی استفاده نکنید.
  • تا چند روز پس از درمان به طور مرتب از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.
  • استفاده از مکمل‌ها یا محصولات حاوی کلاژن به بهبود وضعیت پوست کمک می‌کند.

هزینه لیزر کربن پیل

لیزر کربن پیل در مراکز لیزر گوناگون و در مناطق جغرافیایی مختلف، قیمت متفاوتی خواهد داشت. معمولا در شهرهای بزرگ هزینه‌های درمان نسبت به شهرهای کوچک بیشتر بوده و این عامل در قیمت آن به‌شدت تاثیرگذار است. با وجود اینکه ممکن است نتایج بسیار شگفت‌انگیزی نیز از درمان در شهرهای بزرگ در مقایسه با شهرهای کوچک مشاهده ننمایید.

عوارض لیزر کاربردی کربن پیل

عوارض لیزر کاربردی کربن پیل

استفاده از لیزر کربن پیل ممکن است عوارض محدودی ایجاد کند که البته پس از چند ساعت تا نهایت چند روز برطرف خواهند شد. این عوارض شامل قرمزی خفیف و احساس سوزن سوزن شدن هستند. لایه‌برداری پوست با پیلینگ کربن کاملا بدون درد است. پوسته‌پوسته شدن و خشکی پوست برای چند روز عادی است. انجام این تکنیک در کلینیک‌های لیزر معتبر با دستگاه‌های استاندارد و تحت نظارت پزشک متخصص موجب نتیجه‌گیری عالی همراه با حداقل عوارض می‌شود.

جمع‌بندی

لیزر کربن پیل یک روش سریع و بدون درد است که موجب لایه‌برداری و جوانسازی پوست می‌شود. لایه برداری پوست با پیلینگ کربن موجب بهبود آکنه، رنگدانه آکنه، اسکار آکنه، درمان منافذ بزرگ و مسدود شده، درمان ملاسما، رفع خطوط ظریف و چین و چروک و… می‌شود. ماندگاری پیلینگ کربن دائمی نبوده و نیاز به تکرار منظم دارد. پس از انجام این درمان نیازی به استراحت نیست و خواهید توانست به‌راحتی فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید.

شرکت آفرودیت با سال‌ها تجربه و سابقه فعالیت در زمینه واردات انواع تجهیزات پزشکی در زمینه لیزر موهای زائد، لاغری و تناسب‌اندام، لیفت و جوانسازی و… یک مرجع معتبر برای خرید این تجهیزات است و همواره سعی در جلب رضایت پزشکان و مراکز تخصصی زیبایی داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فیزیکی دستگاه‌ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا