شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

بررسی کامل لیزر موهای زائد شکم و پهلو

لیزر موهای زائد شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟ امروزه زیبایی و ظاهر برای همه اهمیت دارد و آرزوی بسیاری از افراد داشتن پوستی بدون موهای زائد است. یکی از عواملی که باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد به‌خصوص در خانم‌های جوان می‌شود، داشتن بدنی پر مو است. با رشد تکنولوژی و پیشرفت روش‌های زیبایی، برای ازبین‌‌بردن موهای زائد دیگر نیازی به اپلاسیون، تیغ، ژیلت، کرم‌های موبر، پودر بهداشتی، وکس و… نیست؛ چرا که یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای حذف موهای زائد، لیزر است.

در تمامی نواحی بدن به غیر از پلک‌ها می‌توان برای حذف موهای زائد از لیزر استفاده کرد. امروزه از بین بردن موهای زائد شکم طرفداران زیادی به خصوص در بین آقایان دارد. لیزر موهای زائد شکم و پهلو عوارضی ندارد؛ بنابراین جای نگرانی برای لیزر موهای زائد پهلو نیست. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی تاثیر لیزر بر حدف موهای زائد شکم و پهلو می‌پردازیم.

لیزر موهای زائد شکم

لیزر موهای زائد شکم

برای ازبین‌بردن موهای زائد بدن می‌توان از لیزر درمانی استفاده کرد. این شیوه برخلاف روش‌هایی که در گذشته برای حذف موهای زائد خود استفاده می‌کردند، منجر به نازک شدن موهای زائد، رشد کمتر و از بین بردن همیشگی آن‌ها می‌شود.

لیزر موهای زائد شکم و پهلو یک راه‌حل مناسب برای از بین بردن موهای زائد ضخیم و سیاه است. باتوجه‌به نوع پوست و موی بدن هر فرد از دستگاه‌های متفاوتی استفاده می‌شود. ناگفته نماند که لیزر موهای زائد علاوه بر کاهش وقت و هزینه،‌ تاثیر بسزایی دارد. اکثر افراد با انجام این کار از رضایت کامل برخوردار هستند.

لیزر موهای زائد شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

موهای زائد شکم و پهلو با استفاده از دستگاه‌های لیزر پیشرفته امروزی امکان‌پذیر است که اشعه لیزر به سطح پوست تابیده می‌شود و با تابیده شدن این اشعه به سطح پوست فولیکول مو ضعیف شود. معمولا افرادی که پوست روشنی دارند برای از بین بردن موهای شکم می‌توانند از لیزر استفاده کنند. ناگفته نماند بیشتر داوطلبان برای از بین بردن موهای زائد شکم و پهلو آقایان هستند؛ زیرا بافت پوستی ضخیمی دارند، آستانه تحمل آن‌ها بیشتر است و درد کمتری را حس می‌کنند.

مزایای لیزر موهای زائد شکم و پهلو

استفاده از لیزر موهای زائد شکم و پهلو دارای مزایای فراوانی است؛ از جمله این مزایا رسیدن به پوست صاف و زیبا است. دیگر مزایای انجام لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • بازدهی بالا و نتایج دائمی: به دلیل تمرکز بالای انرژی لیزر بر روی پوست و مو، موجب از بین رفتن ریشه های مو و حذف دائمی موهای زائد می‌شود.   
  • کاهش ریسک تحریک و التهاب پوست: روش‌های دیگری مانند اپلاسیون و وکس موجب تحریک و التهاب پوست می‌شوند که با استفاده از لیزر به پوست آسیب کمتری می‌رسد و عوارض را به حداقل ممکن می‌رساند.
  • سرعت بالا و راحتی در انجام: لیزر موهای زائد شکم و پهلو یکی از روش‌های سریع و کم درد است که با سرعت، موهای زائد را در چند جلسه ازبین می‌برد.
  • مناسب برای تمام نقاط بدن: لیزر موهای زائد شکم این امکان را فراهم می‌کند که  در دیگر نقاط بدن از جمله پهلو و خط میانی موهای زائد حذف شوند و به طور کلی فرد از زیبایی خود لذت ببرد.   
نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد شکم و پهلو

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد شکم و پهلو

قبل از اینکه تصمیم به از بین‌بردن موهای زائد با لیزر بگیرید باید یک‌سری از نکات را رعایت کنید.

  • مشاوره با پزشک متخصص: به توصیه های پزشک حتما توجه کنید و با توجه  به نوع پوست و مو، با مشورت با پزشک متخصص، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را انتخاب کنید.
  • تعداد جلسات موردنیاز: تعداد جلسات لازم برای از بین‌ بردن موهای زائد بسته به نوع پوست و میزان رشد مو در افراد باهم متفاوت است؛ ولی میانگین جلسات بین ۶ تا ۸ جلسه است؛ اما ممکن است بنا به تشخیص پزشک تعداد جلسات مورد نیاز باشد.

تعداد جلسات و مراقبت ها بعد از لیزر موهای شکم و پهلو

باتوجه‌به نوع پوست و مو، تعداد جلسات لیزر موهای زائد شکم و پهلو برای افراد متفاوت است. بعد از انجام لیزر موهای زائد شکم و پهلو باید یک سری نکات را رعایت کرد تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

  • استفاده از ضد آفتاب: بعد از انجام لیزر، پوست حساس‌تر و آسیب پذیرتر می‌شو؛د پس باید در معرض مستقیم نور خورشید نگیرید و از کرم‌های ضد آفتاب و لوازم آرایشی که محافظ خوبی در برابر نورخورشید هستند، استفاده کنید.
  • رعایت توصیه‌های پزشک: برای پایداری نتیجه و رضایت کامل باید به توصیه‌های پزشک خود بعد از لیزر موهای زائد شکم و پهلو دقت کنید از جمله توصیه های پزشک این است که لباس های گشاد و نخی بپوشید و از حمام کردن پس از انجم لیزر جدا خودداری کنید.

عوارض از بین بردن موهای زائد شکم با لیزر

لیزر موهای زائد شکم و پهلو یکی از شیوه‌های کم خطر و ایمن برای از بین‌بردن موهای زائد است؛ اما ممکن است حساسیت‌هایی را به دنبال داشته باشد که این به مهارت اپراتور و تجربه آن در انتخاب دستگاه مناسب بستگی دارد؛ بنابراین بسته به نوع پوست و موی بدن باید پارامترهای مناسب نظیر طول موج لیزر، مدت زمان تابش، اندازه نقطه تابش و به همراه داشتن تکنیک‌های خنک سازی (که از بروز هر عارضه و یا مشکلات احتمالی می‌تواند پیشگیری کند) را در نظر گرفت.

فراموش نکنید افرادی که بر روی شکم و یا پهلوی خود موهای نازک یا موهای کرکی دارند به هیچ وجه از بین‌بردن موهای زائد شکم با لیزر به آن‌ها توصیه نمی‌شود و نتیجه معکوس را برای زیباجو به همراه دارد.

عوارض از بین بردن موهای زائد شکم با لیزر

جمع‌بندی

دراین مقاله درباره حذف موهای زائد و همچنین از بین بردن موهای زائد شکم با لیزر صحبت کردیم که این روش‌ها اگر در جلسات منظم انجام شوند تاثیر مطلوبی دارند. لیزر موهای زائد پهلو خطری را به همراه ندارد و یکی از بهترین و پرکاربرد ترین روش های حذف موهای زائد در این ناحیه است. لیزر موهای زائد شکم و پهلو باعث می‌شود که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و دیگر نگران از بین ‌بردن این موهای زائد نباشید.

با پیشرفت علم و به کمک کارشناسان گروه مهندسی پزشکی آفرودیت و همچنین مشورت با متخصص پزشک می‌توان از یک دستگاه پیشرفته بسته به نوع پوست و موی خود استفاده کنید؛ چرا که گروه مهندسی پزشکی آفرودیت ارائه دهنده انواع تجهیزات زیبایی و پزشکی است. جهت خرید دستگاه لیزر کارشناسان و مشاوران ما در آفرودیت لیزر به شما مشاوره رایگان می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا