شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر پوست های تیره | آیا پوست تیره و سبزه لیزر می‌شود؟

استفاده از روش لیزر پوست های تیره و سایر منابع نور برای ازبین‌بردن موهای زائد پوست‌های سبزه می‌تواند ایمن و مؤثر باشد. لازم به ذکر است که حفاظت از نور آفتاب، قبل و بعد از درمان هم زمان با استفاده از عوامل ضدلک در کاهش خطر بروز PIH بسیار مهم است. در واقع استفاده از مناسب‌ترین دستگاه لیزر پوست‌های سبزه می‌تواند روشی مؤثر و کارآمد جهت ازبین‌بردن موهای زائد در افراد دارای پوست تیره باشد.

همچنین استفاده از طول‌موج‌های بلندتر در لیزر موهای زائد پوست تیره امکان درمان ضایعات رنگ‌دانه‌ای را نیز فراهم می‌کند. علاوه‌براین‌ لیزر موهای زائد ممکن است به نتایج مناسب در درمان خال‌ها نیز کمک کند. برای آشنایی بیشتر با چگونگی لیزر پوست های سبزه و تیره تا انتهای این مقاله از آفرودیت لیزر همراه ما باشید.

لیزر پوست های تیره

لیزر پوست های تیره

لیزر پوست های تیره یا سبزه بر اساس شرایط پوستی افراد با روش‌های به خصوصی انجام می‌گیرد. در واقع بسیاری از افراد دررابطه‌با مفهوم تیرگی یا سبزه بودن پوست با ابهاماتی روبه‌رو می‌شوند. درصورتی‌که رنگ پوست شما تیره یا سبزه باشد، در واقع رنگ‌دانه‌های پوست شما نیز تیره‌تر هستند. برای استفاده از این خدمات و بهترین دستگاه لیزر پوست های سبزه باید حتماً به این رنگ‌دانه‌ها دقت داشته و تأثیر آن‌ها بر روی پوست را موردتوجه قرار دهید.

لازم به ذکر است که لیزر پوست روشن خطراتی مانند سوختگی را به همراه ندارد، بااین‌حال در این شرایط برخی محدودیت‌ها وجود دارد که تعداد جلسات لیزر را برای مراجعین افزایش می‌دهند. دستگاه لیزر با جذب ملانین‌های پوست رویش موها را متوقف می‌کند و به همین خاطر رنگ‌دانه‌ها یا ملانین‌ها تأثیر به‌سزایی در فرایند لیزر به همراه خواهند داشت.

تعداد جلسات لازم برای نتیجه‌ گرفتن از لیزر پوست‌ های تیره؟

لیزر پوست های تیره سریع‌تر از پوست روشن انجام می‌شود؛ اما این خدمات بسته به تیرگی و روشنی موهای زائد نیز نتیجه به خصوصی برای افراد دارند. تفاوت پوست روشن و تیره تنها به تأثیرگذاری طول‌موج دستگاه لیزر پوست‌های سبزه بر روی پوست بدن مربوط می‌شود.

همچنین لیزر پوست روشن و تیره با هزینه‌های متفاوتی نیز انجام می‌گیرد. درصورتی‌که تعداد جلسات بیشتری برای استفاده از این خدمات به کلینیک مراجعه نمایید باید هزینه بیشتری نیز بپردازید. با درنظرگرفتن تأثیرگذاری سریع‌تر خدمات لیزر بر روی پوست تیره می‌توان به قیمت‌های به‌صرفه لیزر برای این دسته افراد پی برد.

تفاوت تأثیر لیزر بر روی پوست‌ های تیره و روشن

لیزر پوست های تیره و روشن با شرایط ویژه‌ای همراه است. در واقع هر یک از افراد با شرایط پوستی ویژه به کلینیک‌های لیزر مراجعه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که دراین‌خصوص ارزیابی می‌شود وضعیت پوستی و شرایط آن است. همچنین در طول مشاوره‌های پیش از لیزر پوست نیز اطلاعاتی دررابطه‌با وضعیت پوستی شما ارزیابی می‌شود. در روش رفع موهای زائد، لیزر با تأثیر بر فولیکول‌های مو بر پوست خانم‌ها و آقایان تاثیر می گذارد. در این وضعیت شرایط رنگ‌دانه‌های پوست نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

به‌طورکلی می‌توان گفت که لیزر پوست های تیره و سبزه کمی زودتر از لیزر موهای زائد پوست‌های روشن تأثیرگذاری خواهد داشت. درصورتی‌که پوست شما روشن باشد در مدت‌زمان طولانی‌تری از مزایای لیزر پوست بهره‌مند خواهید شد. لیزر پوست های سبزه هزینه‌های کمتری برای افراد دارد؛ زیرا که تعداد دفعات مراجعه افراد به کلینیک کاهش پیدا می‌کند. بااین‌حال این وضعیت دررابطه‌با همه افراد صدق نمی‌کند و ممکن است در برخی افراد کم‌وزیاد شود. دقت داشته باشید که این خدمات زیبایی برای همه افراد قابل‌استفاده است و تفاوت آن‌ها تنها در مدت‌زمان مراجعه به کلینیک خواهد بود.

اقدامات قبل از جلسه لیزر پوست های تیره

اقدامات قبل از جلسه لیزر پوست های تیره

قبل از حضور در جلسه لیزر پوست های تیره لازم است دوش بگیرید و حتماً ناحیه موردنظر را شیو نمایید. سعی کنید با مشورت پزشک و کادر درمان مراکز زیبایی بهترین دستگاه لیزر پوست‌های سبزه را انتخاب نمایید. تاحدامکان از لباس راحت و گشاد و البته تمیز استفاده کنید. اصولاً پس از انجام لیزر دستور مراقبت‌های پس از لیزر افراد با پوست تیره به شما داده می‌شود که باید حتماً رعایت شود. درواقع شاید علت نتیجه نگرفتن از لیزر موهای زائد برای برخی از افراد همین عدم توجه به نکات گفته شده باشد.

مراقبت ‌های پس از لیزر موهای زائد افراد با پوست تیره

پس از جلسه لیزر پوست های تیره نباید تا ۲۴ ساعت به موضع موردنظر آب بزنید و یا استخر بروید. سعی کنید در این مدت به‌هیچ‌وجه سونا و جکوزی نروید تا ۲۴ ساعت از انجام لیزر شما بگذرد. همچنین درصورتی‌که قصد دارید پوست خود را تیره‌تر کنید یا به‌اصطلاح سولارویوم بروید، باید یک هفته این کار را به تعویق بیندازید.

دقت داشته باشید که از مصرف خودسرانه داروهای تسکین‌دهنده پوست مانند پمادها و لوسیون‌ها مگر در صورت تجویز پزشک مجموعه بپرهیزید. با رعایت این نکات و استفاده از بهترین دستگاه لیزر پوست‌های سبزه استفاده از این روش هیچ نوع عارضه‌ای برای شما به همراه نخواهد داشت.

بهترین دستگاه لیزر پوست‌های سبزه و تیره

در پوست‌های سبزه و تیره هیچ تناژی از رنگ‌های روشن مشاهده نمی‌شود و به همین علت است که نمی‌توان از دستگاه لیزر مناسب برای پوست‌های روشن روی این پوست‌ها استفاده نمود؛ چرا که باعث سوختگی پوست مراجعه‌کننده می‌شود.

بهترین دستگاه لیزر پوست‌های سبزه و تیره، دستگاه لیزر مو الکساندرایت است که برای لیزر پوست های تیره با موهای ضخیم و سیاه بسیار عالی جواب می‌دهد. لیزر الکساندرایت موتوس ای ایکس (motus ax) و لیزر الکساندرایت موتوس ای وای (motus ay) دو نوع جدید از لیزر الکساندرایت هستند که برای لیزر پوست های تیره و سبزه به کار می‌روند و بیشترین تأثیر را در لیزر موهای زائد پوست‌های تیره دارند.

کدام مدل لیزر الکساندرایت برای لیزر پوست های تیره و سبزه بهتر است؟

کدام مدل لیزر الکساندرایت برای لیزر پوست های تیره و سبزه بهتر است؟

درکل می‌توان گفت که از میان این دو مدل دستگاه لیزر الکساندرایت هر دو دستگاه تأثیر یکسانی جهت لیزر پوست های تیره دارند. تنها تفاوت این است که در دستگاه موتوس AY از دو طول‌موج برای لیزر موهای زائد استفاده می‌شود. طول‌موج ان دیاگ و طول‌موج الکس از جمله طول‌موج‌های به‌کاررفته در دستگاه لیزر الکساندرایت ay هستند. همان‌طور که می‌دانید لیزر الکس کاملاً جذب فولیکول‌های مو می‌شود و آن‌ها را می‌سوزاند. لیزر ان دیاگ نیز سبب جوانسازی پوست می‌شود. در نتیجه بعد از لیزر با دستگاه لیزر الکساندرایت، هم موهای بدن شما از بین می‌روند و هم پوست شما صاف و لطیف می‌ماند.

جمع‌بندی

در واقع تفاوت لیزر پوست های تیره و روشن برای تنظیمات رنگ پوستی موردتوجه قرار می‌گیرد. زمانی که اپراتور به وضعیت رنگ‌دانه‌های پوست توجه نداشته باشد آسیب‌های بسیاری بر روی پوست بدن به وجود می‌آید. اپراتورها علاوه بر رنگ پوست باید به رنگ موهای زائد، ضخامت مو و… نیز توجه کنند. همان‌طور که می‌دانید لیزر موهای زائد برای هر رنگ پوست و مو به‌گونه‌ای متفاوت عمل می‌کند.

همچنین در زمینه تأثیرگذاری انواع روش‌های لیزر تجربه متخصص و اپراتور نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. علاوه‌براین‌ درصورتی‌که از مرکز معتبر لیزر خدمات رفع موهای زائد را دریافت نمایید پروسه درمان با استفاده از بهترین دستگاه لیزر پوست‌های سبزه انجام شده و کیفیت اجرا بهبود می‌یابد. تعداد جلسات لیزر موهای زائد پوست تیره هم بر اساس کیفیت تأثیرگذاری آن مشخص خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده محصولات ما و خرید دستگاه لیزر در شرکت آفرودیت لیزر می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه نمایید و با لمس قسمت تماس با ما با کارشناسان ما در این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا