شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

فواید روش نوین مزوتراپی مو + درمان ریزش مو با مزوتراپی مو

روش نوین مزوتراپی مو از تکنیک‌های غیرتهاجمی است که کاربردهای بسیار متنوعی دارد. درمان ریزش مو با مزوتراپی، تحریک رشد بیشتر موها، جوان‌سازی پوست و آب‌رسانی به آن نمونه‌هایی از این کاربردها است. در واقع مزوتراپی فرایند تزریق آمینواسیدها، مواد معدنی، ویتامین‌ها و… به اپیدرم پوست به کمک سوزن است. سن مناسب مزوتراپی موی سر بین ۲۵ تا ۳۵ سال است و بهترین اثربخشی را خواهد داشت. در ادامه این مطلب با آفرودیت لیزر همراه باشید تا به بررسی روش نوین مزوتراپی مو و معایب و مزایای آن بپردازیم.

روش نوین مزوتراپی مو

روش نوین مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش جدید برای درمان ریزش مو است. این روش با تزریق مستقیم داروها به پوست سر انجام می‌شود. روش نوین مزوتراپی مو قادر است انواع مختلفی از طاسی و ریزش مو را درمان کند. این تکنیک روی بافت هم‌بند و اپیدرم پوست تاثیر دارد و گردش خون و عملکرد سیستم ایمنی را بهبود می‌بخشد. مزوتراپی در گذشته به‌منظور تسکین درد استفاده می‌شد.

کاربردهای روش نوین مزوتراپی مو

تکنیک مزوتراپی یکی از روش‌های نوین درمانی است که کاربردهای متنوعی دارد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برخی از این کاربردها عبارت‌اند از:

  • درمان ریزش مو
  • تحریک رشد بیشتر موها
  • حذف چربی‌های اضافه در بدن
  • کاهش وزن
  • جوان‌سازی پوست
  • درمان سلولیت
  • آب‌رسانی به پوست
  • کمک به سفت‌شدن پوست
  • رفع لک‌های پوستی
  • روشن‌کردن پوست تیره

 امروزه جوانسازی با مزوتراپی، یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین موارد استفاده از این تکنیک است.

کاربردهای روش نوین مزوتراپی مو

چه علائمی به فرد هشدار می‌دهند که نیاز به مزوتراپی مو دارد؟

مشاهده برخی علائم به فرد هشدار می‌دهند که موها در وضعیت نامناسبی قرار دارند و نیاز به رسیدگی و درمان است. در ادامه این مطلب به برخی از این علائم اشاره خواهیم کرد.

  • افزایش ریزش مو
  • افزایش شوره سر
  • کاهش حجم مو
  • افزایش شکنندگی موی سر
  • خشک‌شدن کف سر

مشاهده هر کدام از این علائم زنگ خطر آسیب مو را به صدا در می‌آورد و لزوم‌پیداکردن راهکار مناسب برای رفع آسیب را آشکار خواهد کرد.

درمان ریزش مو با مزوتراپی

روش نوین مزوتراپی مو با کمک سوزن انجام می‌شود و به هیچ‌گونه برش و جراحی نیاز ندارد. به همین دلیل یکی از تکنیک‌های غیرتهاجمی به شمار می‌آید. درمان ریزش مو با مزوتراپی با تامین مواد مغذی برای سلول‌های پوستی و فولیکول‌های مو اتفاق می‌افتد و به تحریک رشد مو منجر می‌شود. موادی که می‌توانند به تحریک تولید موهای جدید کمک کنند، عبارت‌اند از: بیوتین، سیلسیم آلی، ویتامین‌ها، ماینوکسیدیل، فیناستراید، دوتاستراید، PRP و…

به‌طورکلی مواد مورداستفاده در روش نوین مزوتراپی مو به دودسته تقسیم‌بندی می‌شوند: مواد اصلی که مورد تایید FDA هستند و مواد مکمل. تعیین مقدار هریک از مواد مورداستفاده به تجربه و تشخیص پزشک وابسته است و فرمول خاصی برای آن وجود ندارد. این مواد شامل ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها، داروها و عصاره‌های گیاهی طبیعی هستند.

درمان ریزش مو با مزوتراپی

سن مناسب مزوتراپی موی سر؛ تعداد جلسات درمان ریزش مو با مزوتراپی

سن مناسب برای مزوتراپی موی سر بین ۲۵ تا ۳۵ سال است. البته از نظر قانونی مزوتراپی برای تمام افراد بالای ۱۸ سال قابل انجام است؛ اگر مزوتراپی در بازه سنی مناسب برای فرد انجام شود، تاثیرگذاری بهتری خواهد داشت و بهترین نتیجه حاصل خواهد شد. برای گرفتن بهترین نتیجه از روش نوین مزوتراپی مو به چندین جلسه درمان نیاز است. بسته به میزان ریزش مو این جلسات می‌تواند بین ۳ تا ۱۵ بار باشد. فواصل بین جلسات  در ابتدای شروع درمان بین ۷ تا ۱۰ روز است؛ ولی در صورت اثر بخشی در ادامه روند درمان، ماهی یک یا دو بار انجام خواهد شد.

آیا مزوتراپی مو درد دارد؟

انجام روش درمانی مزوتراپی مو تا حدودی می‌تواند همراه با درد باشد؛ البته میزان دردی که فرد حس می‌کند به آستانه تحمل درد شخص بستگی دارد. رعایت یک سری موارد می‌تواند به فرد کمک کند تا درد کمتری را حس کند. به مدت ۳ تا ۴ روز بعد از انجام مزوتراپی از شستن موی سر خودداری کنید و تا ۷ روز از سونا و جکوزی استفاده نکنید.

فواید روش مزوتراپی مو

درمان ریزش مو با مزوتراپی به‌عنوان یکی از روش‌های کاربردی و موثر درمان ریزش مو فوایدی دارد که شامل موارد زیر است:

  • کاهش فعالیت غدد چربی
  • تحریک رشد مو
  • کاهش میزان ریزش مو
  • کاهش شوره سر
  • افزایش خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی به ریشه مو
  • بی‌خطر بودن
  • عدم نیاز به بی‌هوشی
عوارض روش نوین مزوتراپی مو

عوارض روش نوین مزوتراپی مو

مزوتراپی مو علاوه بر فواید و تاثیراتی که دارد، عوارضی نیز به همراه دارد. درصورتی‌که درمان ریزش مو با مزوتراپی در کلینیک تخصصی معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، حداقل عوارض را خواهد داشت. برخی از عوارض جانبی که ممکن است بعد از مزوتراپی ایجاد شوند، عبارت‌اند از:

  • درد و کبودی
  • حساسیت و تورم
  • خارش و قرمزی
  • حالت تهوع
  • عفونت

در روش نوین مروتراپی مو عوارض اولیه بعد از گذشت ۴۸ ساعت کاهش می‌یابند و ماندگار نخواهند بود؛ اما انجام مزوتراپی در مراکز نامعتبر و توسط افراد بی‌تجربه می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری در پی داشته باشد.

روش نوین مزوتراپی مو؛ میزان تاثیر تکنیک مزوتراپی

مزوتراپی را می‌توان یکی از روش‌های موثر برای درمان ریزش مو دانست؛ اما نمی‌توان با اطمینان از تاثیر ۱۰۰ درصدی آن سخن گفت. عوامل ژنتیکی و هورمونی بسیاری بر میزان موفقیت این تکنیک تاثیرگذار خواهند بود. علاوه بر ریزش مو، مزوتراپی برای جوان‌سازی پوست نیز کاربرد ویژه‌ای دارد. البته جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی نیز یکی از روش‌های کارآمد است که هر فرد با توجه به وضعیت جسمانی و خصوصیات فیزیولوژیکی بدن خود می‌تواند یکی از این روش‌ها را برای درمان انتخاب کند.

انجام مزوتراپی به چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

روش نوین مزوتراپی مو که یک روش موثر برای درمان ریزش مو است؛ اما انجام آن به برخی افراد توصیه نمی‌شود. مبتلایان به بیماری‌های قلبی، کلیوی، دیابت و زنان باردار و شیرده کاندیدای مناسبی برای انجام مزوتراپی نیستند. همچنین افرادی که داروهای ضدانعقاد خون مصرف می‌کنند و یا دچار عفونت یا بیماری‌های پوستی هستند، نباید از روش درمان ریزش مو با مزوتراپی استفاده کنند. مبتلایان به هموفیلی، ایدز و سفلیس نیز نمی‌توانند گزینه‌های مناسبی برای انجام مزوتراپی باشند. بهتر است افراد فوق از روش‌های جایگزین دیگر برای درمان ریزش مو استفاده کنند.

انجام مزوتراپی به چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

جمع‌بندی

روش نوین مزوتراپی مو یکی از روش‌های موثر و کاربردی برای درمان ریزش مو است. درمان ریزش مو با مزوتراپی به دلیل اثربخشی خوب امیدی را در دل کسانی که از ریزش مو رنج می‌برند و نگران طاسی هستند، زنده کرده است. نکته مهم و اساسی برای حصول بهترین نتیجه از مزوتراپی، انتخاب سن مناسب مزوتراپی موی سر است. انجام این تکنیک در کلینیک‌های تخصصی موی سر و با استفاده از تجهیزات به‌روز و مدرن باعث رضایت حداکثری از درمان ریزش مو با مزوتراپی خواهد شد.

 شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت، مجموعه‌ای متشکل از جمعی از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف مهندسی از جمله اپتیک و لیزر، مهندسی پزشکی و مهندسی الکترونیک و با همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی است. این شرکت انواع تجهیزات پیشرفته و مطمئن در زمینه لاغری و تناسب‌اندام، لیزر موهای زائد، لیفت و جوانسازی پوست و… را از بهترین برندها با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. برای اطلاع از قیمت و تنوع محصولات آفرودیت لیزر به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا