شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

آیا تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال را می دانید!

یک تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال این است که آر اف فرکشنال برای درمان‌های عمقی پوست کاربرد دارد. کاربرد آر اف فرکشنال که از امواج رادیو فرکانسی استفاده می‌کند، موجب سفت‌شدن پوست، تحریک کلاژن‌سازی، کاهش منافذ باز پوستی و… می‌شود که در نهایت شادابی و جوانی پوست را به دنبال دارد.

کاربرد لیزر اندولیفت نیز با اینکه قدرت نفوذ پایین‌تری در پوست دارد؛ اما موجب لیفت موثر چانه، غبغب، گونه‌ها و دیگر قسمت‌های بدن می‌شوند. حتما تا انتهای این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال و کاربرد آر اف فرکشنال و اندولیفت بپردازیم.

آشنایی با کاربرد آر اف فرکشنال

آشنایی با کاربرد آر اف فرکشنال

قبل از بحث درباره تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال، بهتر است که ابتدا به بررسی ویژگی‌های دستگاه آر اف فرکشنال بپردازیم. آر اف فرکشنال یک درمان موثر برای لایه‌برداری پوست با کمک فرکانس‌های رادیویی فرکشنال است. کاربرد آر اف فرکشنال در درمان چین‌وچروک، بهبود جای زخم، کاهش منافذ باز صورت، لاغری موضعی، درمان تعریق زیاد و درمان جوش‌های فعال یا درمان جای جوش است. لایه‌برداری پوست با فرکانس‌ رادیویی می‌تواند موجب کاهش نواقص پوست شده و نیازی به گذراندن دوران نقاهت و جراحی نخواهد داشت.

برخلاف هایفوتراپی که در آن از امواج متمرکز استفاده می‌شود، در آر اف فرکشنال امواج متمرکز نبوده و سطح بیشتری را در برمی‌گیرند. عملکرد آر اف فرکشنال بر اساس ترکیب‌کردن فرکانس‌های رادیویی با سوزن‌های کوچک است. سوزن‌ها به بازسازی کلاژن و الاستین کمک می‌کنند. همچنین گرمای حاصل از این فرکانس‌ها، موجب متابولیزه‌کردن فیبرها و سلول‌های ناسالم و تولید سلول‌های جدید می‌شود. تکنولوژی آر اف فرکشنال نتایج بلندمدت و پایداری ایجاد می‌کند و درمانی انعطاف‌پذیر برای انواع بیماری‌های پوستی به شمار می‌آید که یک تفاوت لیزراندولیفت و آر اف فرکشنال است.

گفتنی است که افراد نامناسب برای بهره‌مندی از کاربرد آر اف فرکشنال، زنان باردار و شیرده و مبتلایان به سرطان و بیماری اسکولار قلبی هستند. همچنین کسانی که در بدن خود قطعات فلزی دارند، باید از انجام این تکنیک خودداری نمایند. کاربرد لیزر اندولیفت نیز برای زنان باردار و شیرده و مبتلایان به عفونت‌های پوستی و بیماری‌های پوستی ممنوع است.

درک تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال به زیباجویان کمک می‌کند که با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنند. البته قبل از انجام هر نوع درمان لیزری مشورت با پزشک متخصص پوست ضروری به‌نظر می‌رسد. آگاه کردن پزشک از بیماری‌های احتمالی و داروهای مصرفی، عاملی مهم در انتخاب روش مناسب باتوجه‌به نوع پوست فرد و کاهش عوارض خواهد بود.

تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال؛ کاربرد لیزر اندولیفت

برای درک بهتر تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال باید با ویژگی‌های لیزر اندولیفت نیز بیشتر آشنا شویم. اندولیفت در واقع نوعی درمان بدون درد است که موجب تقویت ساختار پوست و رفع شلی و افتادگی آن در نواحی مختلف می‌شود. از موارد کاربرد لیزر اندولیفت می‌توان به جوانسازی صورت با کاهش چین‌وچروک‌های ریز، رفع غبغب، لیفت گونه، زاویه‌سازی فک و صورت، رفع افتادگی گردن از طریق رفع خطوط عمودی و سفت کردن پوست این ناحیه، رفع افتادگی پوست بازوها و ران‌ها و حتی رفع خطوط شکم اشاره کرد.

در درمان اندولیفت فیبرهای میکرونوری یکبار مصرف ویژه‌ای را در زیر پوست قرار می‌دهند و با تحریک پوست به ساخت کلاژن و فعال‌شدن عملکرد متابولیک در ماتریکس خارج سلولی به جمع‌شدن و رفع افتادگی پوست کمک می‌کنند. نتایج کاربرد لیزر اندولیفت می‌تواند حتی تا ده سال ماندگار بماند. لیزر اندولیفت یکی از بهترین دستگاه‌ های جوانسازی پوست برای نواحی مختلف صورت و بدن به ویژه غبغب است که جایگزین بسیار خوبی برای روش‌های جراحی هم از نظر دوران نقاهت و هم هزینه و میزان تحمل درد است.

شباهت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال

شباهت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال

قبل از پرداختن به تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال بهتر است نگاهی به شباهت این دو روش بیندازیم.

  • هر دو یک روش لیزر درمانی برای زیبایی و جوانسازی پوست هستند.
  • هر دو روش دوران نقاهت کوتاهی داشته و بدون هر گونه زخم و برشی انجام می‌شوند؛ بنابراین با زخم و بخیه نیز همراه نخواهند بود.
  • معمولا تغییرات پس از یک جلسه درمان قابل مشاهده خواهد بود.
  • به بافت‌های اطراف آسیب نخواهند رساند.
  • هر دو روش هزینه مناسب‌تری نسبت به روش‌های جراحی خواهند داشت.
  • هر دو روش پس از درمان با عوارض اندکی همچون قرمزی و التهاب همراه خواهند بود که به‌تدریج و پس از چند روز برطرف خواهند شد.

نکته قابل توجه در مورد کاربرد هر دو دستگاه این است که در صورت نداشتن مهارت کافی توسط اپراتور دستگاه و عدم تنظیم صحیح آن متناسب با پوست فرد، ممکن است عوارضی همچون سوختگی ایجاد شود که درمان آن پروسه‌ای طولانی و طاقت‌فرسا خواهد بود. به همین علت است که باید در انتخاب کلینیک زیبایی دقت لازم را به عمل آورد.

تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال

تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال نیز شامل موارد زیر می‌شود:

  • معمولا برای درمان با لیزر اندولیفت یک جلسه درمان کافی است؛ اما در صورت نیاز به تکرار برای جلسه دوم باید ۶ تا ۱۲ ماه به پوست استراحت داد. درمان با آر اف فرکشنال نیز در یک جلسه امکان‌پذیر است و نتایج پس از حدود دو هفته به‌تدریج آشکار خواهند شد. البته بخشی از نتایج بالافاصله بعد از درمان نیز قابل مشاهده خواهند بود.
  • ماندگاری لیزر اندولیفت می‌تواند حدود یک تا ۳ سال بعد از درمان باشد. آر اف فرکشنال نیز می‌تواند حداقل دو سال ماندگاری داشته باشد.
  • لیزر آر اف فرکشنال با فرکانس بالا و به مقدار کم به لایه‌های پوست نفوذ می‌کند و با ایجاد گرما موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست خواهد شد؛ اما لیزر اندولیفت با میکروفیبرهای نوری با ضخامت بسیار کم در حد ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرون درمان را انجام می‌دهد. امواج لیزر دایود با طول‌موج ۱۴۷۰ نانومتر در دستگاه لیزر اندولیفت به لایه‌های پوست نفوذ کرده و باعث حذف چربی‌ها و بازسازی پروتئین‌ها خواهند شد.
  • قدرت نفوذ لیزر آر اف فرکشنال به عمق پوست بیشتر از قدرت نفوذ اموج لیزر اندولیفت است و این موضوع یک ضعف برای لیزر اندولیفت به شمار می‌آید.

تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال

جمع‌بندی

تفاوت لیزر اندولیفت و آر اف فرکشنال به‌عنوان دو مورد از روش‌های جوانسازی و لیفت صورت و بدن، در عمق نفوذ آن‌ها به پوست است. آر اف فرکشنال عمق نفوذ بالاتری نسبت به لیزر اندولیفت دارد. لازم به ذکر است که کاربرد آر اف فرکشنال موجب ایجاد پوستی شاداب و جوان برای طولانی‌مدت می‌شود. کاربرد لیزر اندولیفت نیز امروزه با نتایج شگفت‌انگیزی که در زمینه لیفت و جوانسازی پوست دارد، بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

مجموعه آفرودیت یا پرتو تجارت رویان مهر یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین عرضه‌کننده‌های انواع تجهیزات پزشکی در زمینه لیزر موهای زائد، لیفت و جوانسازی، لاغری و تناسب‌اندام از بهترین و مدرن‌ترین برندهای روز دنیا است. افتخار این مجموعه جلب رضایت حداکثری مشتریان گرامی اعم از کلینیک‌های زیبایی و پزشکان محترم است. برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره دستگاه‌ها با کارشناسان ما در این مجموعه در تماس باشید و با اطمینان خاطر خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا