شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

۵ لیزر برتر برای جوانسازی و شادابی پوست

امروزه باتوجه‌به پیشرفت روزافزون علم در زمینه تجهیزات پزشکی لیزرهای منحصربه‌فردی در بازار برای جوانسازی و شادابی پوست موجود است که می‌تواند به بهترین شکل به افراد مختلف خدمات ارائه نماید. جوانسازی و شادابی پوست با لیزر از جدیدترین متدهای زیبایی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی به دست آورده است. برای این که به بهترین نتیجه برای جوانسازی پوست برسید باید بهترین دستگاه لیزر را انتخاب کنید. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر  به معرفی بهترین لیزر جوانسازی پوست پرداخته شده است.

جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی و شادابی پوست با لیزر یک روش اثبات شده جهت کاهش چین‌وچروک‌ها، جای جوش و زخم‌ها، لکه‌های ناشی از افزایش سن، انواع لکه‌های پوستی و همچنین سفت کردن پوست است. لیزرها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای یک یا چند مشکل پوستی مختلف استفاده شوند و کارایی داشته باشند. عملکرد این لیزرها می‌تواند روی پوست‌های مختلف دارای تأثیرات متفاوتی باشد.

 انتخاب بهترین لیزر جوانسازی پوست برای رسیدن به نتیجه مطلوب حائز اهمیت است. در ادامه این مقاله به بررسی چند مورد از بهترین لیزرهای جوانسازی پوست پرداخته شده است تا با آگاهی کامل به انتخاب بهترین دستگاه لیزر جوانسازی پوست بپردازید.

لیزرهای برتر جوانسازی و شادابی پوست

در دنیای امروزی یکی از مهم‌ترین عواملی که از آن مراقبت می‌شود ظاهر جسمی و به‌ویژه پوست است؛ زیرا که زیبایی پوست اعتمادبه‌نفس افراد را افزایش می‌دهد. هر روزه شاهد روش‌های جدیدی برای بازسازی و جوانسازی پوست هستیم که افراد را قادر می‌سازد تا با جلوه‌ای جذاب و جدید ظاهر شوند. یکی از بهترین و جدیدترین روش‌ها برای جوانسازی و شادابی پوست استفاده از لیزر است. برای رسیدن به نتیجه مطلوب انتخاب بهترین لیزر جوانسازی پوست تاثیر زیادی دارد که در زیر به معرفی چند مورد از بهترین دستگاه‌ها پرداخته شده است.

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

۱. جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

جوانسازی و شادابی پوست با دستگاه لیزر آر اف فرکشنال یک متد زیبایی مؤثر جهت درمان لکه‌های پوستی ناشی از افزایش سن و آسیب‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی، بهبود رنگ بافت پوست، کاهش چین‌وچروک‌ها، ازبین‌بردن جای زخم و جوش و… است. در این متد غیرجراحی و نوآورانه انرژی از طریق سطح پوست به بافت زیرین منتقل می‌شود و زخم‌های ریزی را در آن جا ایجاد می‌کند. ایجاد این نوع زخم‌ها موجب شروع روند طبیعی بهبود پوست می‌شود و بافتی جدید و سالم را تشکیل می‌دهد.

لیزر با این دستگاه معمولاً بین ۲۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و قبل از درمان می‌توان از بی‌حسی موضعی استفاده کرد. استفاده از این روش در بسیاری از بیماران بی‌خطر بوده است و اثر آن برای انواع رنگ‌ها ثابت شده است. تنها در ساعات اولیه بعد از درمان امکان دارد پوست شما دچار کمی تورم، قرمزی، پوسته‌پوسته شدن و ناراحتی‌های خفیف شود. استفاده از این روش در برخی از افراد بعد از ۳ یا ۴ جلسه درمان نتیجه رضایت‌بخشی را به همراه داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله آموزشی فناوری ترمیم پوست؛ تکنولوژی آر اف فرکشنال را مطالعه نمایید.

۲. جوانسازی و شادابی پوست با هایفوتراپی

در جوانسازی و شادابی پوست با هایفو از انرژی متمرکز فراصوت با شدت بالا جهت پیری صورت استفاده می‌شود. جوانسازی با هایفوتراپی در مقایسه با سایر روش‌های جوانسازی دوره نقاهت کوتاه‌تری دارد؛ اما نتایج چندان چشمگیری ندارد. به گفته متخصصان پوست استفاده از هایفوتراپی می‌تواند بهترین لیزر جوانسازی پوست برای افراد دارای علایم خفیف تا متوسط باشد. در این روش باتوجه‌به نتیجه موردنظر ممکن است به ۱ تا ۶ جلسه درمان نیاز باشد.

 در این روش امواج فراصوت موجب ایجاد گرما در سطح عمق پوست می‌شود و سلول‌های هدف را تخریب می‌کند. در نتیجه بدن با تولید مجدد کلاژن تلاش می‌کند تا به رشد مجدد سلول‌ها کمک نماید. جلسه درمان با این روش بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد و برخی از افراد دردها و ناراحتی‌های خفیفی را در طول درمان تجربه می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله آموزشی هایفوتراپی؛ درمان افتادگی پوست با هایفوتراپی را مطالعه کنید.

جوانسازی و شادابی پوست با هایفوتراپی

 .3جوانسازی پوست با فرکشنال co2

طبق تحقیقات انجام شده نسل جدید لیزرهای جوانسازی با فناوری فرکشنال می‌تواند بدون واردکردن آسیب به اطراف ناحیه تحت درمان موجب بهبود آن شود. پس می‌توان گفت دوره نقاهت در این نوع لیزرها نسبت به لیزرهای فرسایشی که بافت پوست را از بین می‌برند کمتر است. جوانسازی و شادابی پوست با لیزر co2 فرکشنال معمولاً به کمترین تعداد جلسات درمانی نیاز دارد.

 لیزر با این دستگاه می‌تواند انواع تغییر رنگ‌های پوستی، کک‌ومک‌ها، لکه‌های تیره ناشی از آفتاب، خطوط ریز صورت، گردن و دست‌ها را درمان کند. عوارض این نوع لیزر اصولاً به‌صورت تغییر رنگ خفیف و تورم است و دارای علائمی مثل آفتاب‌سوختگی است که ظرف ۳ تا ۵ روز از بین می‌رود. استفاده لیزر فرکشنال co2 می‌تواند بهترین لیزر جوانسازی پوست برای افرادی باشد که دچار لکه‌های تیره و هایپرپیگمانتاسیون هستند.

۴. جوانسازی و شادابی پوست؛ لیزر اربیوم

لیزر اربیوم در جوانسازی و شادابی پوست، ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها، یک‌رنگ کردن سطح پوست و رفع مشکلات و آسیب‌های پوستی ناشی از نور خورشید و آلاینده‌های محیطی بسیار مؤثر است. این لیزر می‌تواند بهترین لیزر جوانسازی و لیفت پوست جهت رفع خطوط اطراف دهان، چشم و سایر نواحی حساس صورت باشد. عمق درمان و انرژی لازم در لیزر اربیوم توسط پزشک متخصص معین می‌شود و به بافت‌های سالم آسیبی وارد نمی‌کند. درمان پوست با این لیزر موجب تحریک رشد کلاژن می‌شود و همچنین موجب بهبود ضخامت و انعطاف‌پذیری پوست هم می‌شود.

استفاده از دستگاه لیزر اربیوم باقدرت لایه‌برداری عمیقی که دارد سبب می‌شود تنها بعد از یک جلسه درمانی به نتایج عالی و فوق‌العاده‌ای دست یابید. ناراحتی در زمان درمان با این لیزر اصولاً به عمق درمان و آستانه تحمل درد شما بستگی دارد. نتیجه استفاده از این نوع لیزر را می‌توان حداکثر یک هفته بعد از درمان مشاهده کرد؛ اما با رشد کلاژن طی ۶ تا ۴ ماه بعد از درمان می‌توانید شاهد بهبود قابل‌توجهی در پوست خود باشید.

جوانسازی پوست با لیزر اسکارلت

۵. جوانسازی پوست با لیزر اسکارلت

در جوانسازی و شادابی پوست با لیزر اسکارلت از ترکیب فرکانس رادیویی و روش میکرونیدلینگ استفاده شده است. این روش مدرن و جدید که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا هم تأیید شده است جهت کشیدن پوست، درمان جوش‌ها، لکه‌های صورت و حتی منافذ پوستی بسیار مناسب است؛ پس می‌توان لیزر اسکارلت را بهترین لیزر جوانسازی پوست جهت کشیدن پوست و جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت دانست.

 در لیزر اسکارلت پزشک سوزن‌های ریز را به زیر پوست هدایت می‌کند و فرکانس رادیویی را به عمق مناسبی از پوست ارسال می‌نمایند. به همین دلیل است که این روش کمترین میزان عوارض را بعد از جلسه درمان به همراه دارد. تعداد جلسات لازم برای درمان با لیزر اسکارلت باتوجه‌به میزان مشکلات پوستی مشخص می‌شود. زیبایی حاصل از این روش درمان اصولاً بین ۶ تا ۱۲ ماه بعد از لیزر نیز ماندگار است.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی شد جوانسازی و شادابی پوست با لیزر و بهترین لیزر جوانسازی پوست برای انواع مشکلات پوستی معرفی شود. شناخت و آگاهی از تمام روش‌های درمانی و جوانسازی پوست خوب است؛ اما توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری نهایی حتماً با یک پزشک متخصص پوست و مو مشورت شود. در زمان انتخاب بهترین دستگاه برای جوانسازی پوست با لیزر باید به عوامل مختلفی توجه نمود و روی نتیجه دلخواه خود از لیزر تمرکز نمود.

 یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین دستگاه خرید دستگاه از مراکز معتبر است. مجموعه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر یکی از مراکز معتبر در زمینه ارائه برترین و به‌روزترین دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی است که با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌نماید. جهت خرید دستگاه لیزر و اطلاع از تنوع محصولات به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا