شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو | برای جوانسازی پوست کدام روش بهتر است؟

مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو نشان می‌دهد که اساس عملکرد هر دو روش تحریک پوست به کلاژن‌سازی بیشتر و ترمیم پوست است. جوانسازی پوست با هایفو یک روش ایمن و غیرتهاجمی برای رفع چین‌وچروک و افتادگی قسمت‌های مختلف صورت نظیر غبغب، پیشانی، پلک، ابرو و… است. می‌توان چنین ادعا کرد که جوانسازی پوست با اندولیفت نسبت به هایفوتراپی، ماندگاری بیشتری دارد؛ اما به همان نسبت هزینه درمان بالاتری را نیز به فرد تحمیل خواهد کرد. برای مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو و نحوه جوانسازی پوست با هایفو و اندولیفت این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر را تا انتها بخوانید.

جوانسازی پوست با هایفو

جوانسازی پوست با هایفو

پیش از مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو بهتر است که ابتدا به نحوه جوانسازی پوست با هایفو بپردازیم. هایفوتراپی یا HIFU therapy در واقع کلمه‌ای اختصاری از عبارت اولتراسوند متمرکز با شدت بالا است. این تکنیک غیرتهاجمی و غیرجراحی است و در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی به‌صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی عمومی استفاده می‌شود. جوانسازی پوست با هایفو برای رفع چین‌وچروک، افتادگی پوست نواحی مختلف، خطوط ریز و درشت، شل شدگی و عدم فرم مناسب صورت انجام می‌شود.

این روش درمانی برای افراد بالای ۳۰ سال قابل استفاده است؛ البته انجام این تکنیک برای زنان باردار، مبتلایان به بیماری‌های ویروسی، افراد مبتلا به عفونت‌های پوستی و مبتلایان به صرع و دیابت ممنوع است. مکانیسم اثر هایفوتراپی برای درمان مشکلات پوستی به این صورت است که امواج اولتراسوند با تابش بر روی پوست تا عمق ۴.۵ میلی‌متری به پوست نفوذ کرده و موجب گرم کردن عضلات و تحریک کلاژن‌سازی در پوست می‌شوند.

این موضوع امکان جوانسازی و رفع مشکلات پوستی مانند رفع افتادگی پلک، رفع گودی و سیاهی زیرچشم، زاویه‌سازی فک و ایجاد تعادل در صورت، لاغری موضعی، لیفت پیشانی، گردن و ابرو را فراهم می‌آورد. درمان افتادگی پوست با هایفوتراپی نتایج بی‌نظیر و رضایت‌بخشی را ایجاد می‌کند.

مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو؛ جوانسازی پوست با اندولیفت

برای اینکه پس از مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو، تفاوت این دو را بهتر درک کنیم، لازم است با نحوه جوانسازی پوست با اندولیفت نیز آشنا شویم. هر چه سن فرد افزایش می‌یابد، جوانسازی پوست نیز اهمیت بیشتری می‌یابد. لیزر اندولیفت یکی از جدیدترین روش‌ های جوانسازی پوست است که موجب تقویت ساختار پوست، درمان افتادگی پوست و همین‌طور تجمع چربی در قسمت‌های پایینی صورت و بدن می‌شود. بیشترین کاربرد جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت برای نواحی صورت و غبغب است؛ اگرچه برای قسمت‌های مختلف بدن نیز کاربرد دارد.

در این روش کانولاهای مخصوصی وارد پوست شده و کانال‌هایی را ایجاد می‌کنند که موجب نفوذ بهتر امواج آر اف به آب و چربی بافت می‌شوند. این فرایند موجب تحریک کلاژن‌سازی شده و عملکرد متابولیکی ماتریکس خارج سلولی را بهبود می‌بخشد. این روش به برداشت چربی اضافه به‌خصوص در ناحیه غبغب کمک می‌کند. با بهبود عملکرد فیزیکی و بیوشیمیایی سلول‌های بدن به دلیل برخورد پرتو لیزر، سلول‌های اطراف گرم شده و چربی‌ها از بین خواهند رفت. مبتلایان به بیماری‌ها یا عفونت‌های پوستی، خانم‌های باردار و شیرده و افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمن معمولا از انجام این تکنیک منع می‌شوند.

مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو

مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو

مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو از نقطه‌نظر شباهت‌ها و تفاوت‌ها می‌تواند برای انتخاب بهترین متد باتوجه‌به نوع نیاز و ویژگی‌های هر فرد مناسب باشد. در ادامه ابتدا به بررسی شباهت جوانسازی پوست با هایفو و اندولیفت می‌پردازیم:

  • هر دو روش غیرتهاجمی و بی‌خطر هستند.
  • هر دو نیازی به بیهوشی، جراحی و خونریزی ندارند.
  • دوران نقاهت طولانی ندارند و به‌صورت سرپایی و بدون بستری انجام می‌شوند.
  • نحوه عملکرد هر دو از طریق تحریک کلاژن‌سازی است.
  • هر دو عوارض اندکی همچون قرمزی، کبودی و تورم خواهند داشت که پس از چند روز رفع خواهد شد.

حال نوبت به مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو از نظر تفاوت‌ها می‌رسد.

  • در مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو می‌توان ادعا کرد که هایفوتراپی هزینه بسیار مناسب‌تری دارد.
  • عوارض هایفوتراپی نیز کمتر از اندولیفت است.
  • هایفوتراپی برای رفع افتادگی پلک بالا و اندولیفت برای رفع افتادگی پلک پایین استفاده می‌شود.
  • ماندگاری لیزر اندولیفت بیشتر بوده و طول جلسات آن کوتاه‌تر است. حداقل به مدت سه سال می‌توان آثار این درمان را بر روی پوست خود مشاهده کرد.
  • هایفوتراپی از امواج اولتراسوند برای لیفت و رفع چربی استفاده می‌کند؛ در حالی که لیزر اندولیفت بافت‌های پوست را با انرژی فیبر نوری تحریک به کلاژن‌سازی و حذف چربی می‌نماید.
  • طول‌جلسات درمان با هایفوتراپی بین ۳۰ دقیقه تا دو و نیم ساعت است و برای اکثریت افراد تنها یک جلسه درمان کافی است؛ اما در صورت نیاز به تکرار، باید فاصله زمانی یک ساله رعایت شود.
  • جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت نیز معمولا به یک جلسه درمان نیاز دارد و نتایج به زودی آشکار خواهد شد. طول جلسات درمان با این روش معمولا ۳۰ دقیقه است. در صورتی که نیاز به انجام این تکنیک برای بار دوم باشد، باید یک فاصله شش ماهه تا یک ساله رعایت شود.

مراقبت‌ های مهم پس از انجام لیزر اندولیفت و هایفوتراپی

بعد از مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو، لازم است به مراقبت‌های لازم پس از انجام این دو تکنیک اشاره‌ای مختصر داشته باشیم. بی‌توجهی به موارد زیر می‌تواند با بروز عوارض جبران‌ناپذیر همراه باشد یا شما را از دریافت نتیجه مطلوب دور کند. برخی از این مراقبت‌ها به شرح زیر است:

  • به مدت دو هفته از انجام فعالیت‌های سنگین پرهیز نمایید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید یا برنزه کردن پوست جدا خودداری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت از رفتن به حمام خودداری نمایید.
  • برای رفع تورم و قرمزی در موضع از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • داروها و کرم‌های تجویزی پزشک را به‌طور مرتب مصرف کنید.
  • تا مدتی از مصرف الکل، نوشیدنی‌های کافئین‌دار و سیگار پرهیز کنید.
  • از داروهای کلاژن‌ساز و همین‌طور ویتامین C استفاده کنید.
  • از خاراندن پوست موضع به‌شدت پرهیز کنید.

جدا از مبحث مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو از نظر معایب و مزایا، مشورت با پزشک متخصص برای یافتن صحیح‌ترین و مناسب‌ترین تکنیک‌ جوانسازی پوست متناسب با نوع نیاز و ویژگی‌های پوست فرد، امری ضروری و غیرقابل چشم‌پوشی است. همچنین انتخاب کلینیک‌های زیبایی معتبر که از دستگاه‌های استاندارد بهره‌مند بوده و تحت نظارت پزشک متخصص پوست اداره می‌شوند، نقش بسیار مهمی در کاهش عوارض احتمالی خواهد داشت.

مراقبت‌ های مهم پس از انجام لیزر اندولیفت و هایفوتراپی

جمع‌بندی

با انجام مقایسه لیزر اندولیفت با هایفو به این نتیجه خواهیم رسید که هایفوتراپی یک روش کم‌هزینه‌تر و کم‌عارضه‌تر نسبت به لیزر اندولیفت است؛ اما ماندگاری لیزر اندولیفت به مراتب از هایفوتراپی بیشتر است. جوانسازی پوست با هایفو از مدرن‌ترین روش‌ها برای جوانسازی پوست است که در آن از امواج فراصوت استفاده می‌شود و تحریک کلاژن‌سازی به این روش انجام می‌گیرد. جوانسازی پوست با اندولیفت نیز یک تکنیک غیرتهاجمی و کم‌خطر برای لیفت و کاهش چربی صورت و بدن است که در آن بافت‌های پوست توسط فیبرهای نوری تحریک شده و کلاژن‌سازی انجام می‌شود.

مجموعه آفرودیت واردکننده و عرضه‌کننده انواع تجهیزات پزشکی در حوزه لیزر موهای زائد، لیفت و جوانسازی، لاغری و تناسب‌اندام و… از برترین برندهای روز دنیا است که با قیمتی معقول و کیفیتی تضمین‌شده در اختیار پزشکان و کلینیک‌های زیبایی قرار می‌گیرند. برای کسب اطلاعات درباره مشخصات فیزیکی هر یک از دستگاه‌ها با کارشناسان ما در مجموعه آفرودیت گفتگو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا