شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت | بررسی کاربرد و مزایا ۲۰۲۴

ازبین‌بردن موهای زائد بدن همیشه یکی از مشکلات اغلب افراد بوده است. امروزه استفاده از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت در ازبین‌بردن موهای زائد بدن نسبت به روش‌های پیشین طرف‌داران زیادی پیدا کرده است؛ زیرا استفاده از روش‌های قدیمی‌تر همچون پودر موبر، اپیلاسیون و غیره علاوه بر اینکه زمان زیادی را باید برای آن‌ها صرف کرد پس از مدت کمی دوباره مو رشد کرده و به حالت قبلی خود باز می‌گردد.

به همین دلیل بسیاری از زیباپسندان استفاده از روش‌های دائمی‌تر همچون استفاده از بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت را ترجیح می‌دهند. برای آشنایی بیشتر با مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت تا انتهای این مقاله از آفرودیت لیزر همراه ما باشید.

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از بهترین راه‌ها برای ازبین‌بردن موهای زائد استفاده از بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت با طول‌موج ۷۵۵nm است. در واقع انواع دستگاه لیزر الکساندرایت به‌صورت غیرتماسی بسیار تأثیرگذار واقع می‌شوند. این نوع دستگاه‌ها باتوجه‌به اینکه برای تأثیرگذاشتن روی فولیکول مو نیاز به اتصال به سطح پوست ندارند ریسک انتقال بیماری‌های پوستی نیز در این لیزرها صفر است. لازم به ذکر است که تعداد جلسات لیزر رفع موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت معمولاً بین ۶ تا ۱۲ جلسه بافاصله بین جلسات معمولاً ۶ تا ۸ هفته است.

توجه داشته باید که این دستگاه امروزه در بین مراجعین به کلینیک‌ها با نام دستگاه لیزر الکس شناخته می‌شود و با استقبال بسیار زیادی از زیبا جویان مواجه شده است. البته باید گفت که بسیاری از مراجعین به کلینیک‌ها از دردناک بودن پروسه لیزر موهای زائد توسط این دستگاه‌ها ابراز نارضایتی دارند که برای این موضوع نیز راه‌حلی وجود دارد. در ادامه به معرفی انواع دستگاه لیزر الکسانداریت پرداخته شده است.

۱. بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت؛ دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا آمریکا یکی از انواع بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت است که طول‌موج آن ۷۵۵ نانومتر است. طول‌موج این نوع از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت قابل‌تغییر و تنظیم مجدد نیز است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به‌دقت بالا و نفوذ به عمق پوست نیز اشاره نمود. شایان‌ذکر است که طول درمان با استفاده از این دستگاه کم‌تر است.

همچنین دستگاه الکساندرایت کندلا دارای یک سیستم سرماساز قوی نیز است که مانع از احساس هرگونه درد و یا سوزش به هنگام درمان می‌شود. توجه داشته باشید که استفاده از این دستگاه راحت و آسان است. همچنین در این نوع دستگاه از جواهر الکسا استفاده می‌شود که مرغوب‌ترین و بهترین نوع آن در آمریکا تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: دستگاه لیزر سایناشور بهتره یا کندلا؟

۲. انواع دستگاه لیزر الکساندرایت؛ دستگاه سایناشور

یکی دیگر از انواع بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت دستگاه الیت پلاس است که از دو نوع لیزر ان‌دی‌یاگ با طول‌موج ۱۰۶۴ نانومتر (این لیزر برای انواع رنگ پوست از جمله تیره، روشن، برنزه و غیره مناسب است) و لیزر الکساندرایت با طول‌موج ۷۵۵ نانومتر استفاده می‌کند. این محصول جدیدترین و بهترین محصول شرکت سایناشور آمریکا است. از ویژگی‌های این نوع از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توان به تنظیم طول‌موج، سطح انرژی، عرض پالس، فرکانس اشعه‌ی لیزر و اندازه هندپیس‌های متنوع اشاره کرد.

دستگاه الیت پلاس شرکت سایناشور در صورت تمایل مشتری می‌تواند بر روی هندپیس‌های ۲۰،۲۲ و ۲۴ میلی‌متری نیز تنظیم شود که سبب افزایش سرعت در روند درمان خواهد شد. همچنین این دستگاه دارای یک سیستم خنک‌کننده‌ی قوی است که ساخت کشور آلمان است و می‌تواند دما را تا ۳۰- درجه‌ی سانتی‌گراد خنک کند؛ بنابراین ناحیه‌ی تحت درمان به‌راحتی خنک شده و از هرگونه احساس درد و یا سوزش نیز به‌آسانی جلوگیری می‌شود.

رفع موهای زائد بدن و صورت با ریسک کم و سرعت بالا، رفع لکه‌های پوستی، رفع قرمزی صورت که بر اثر قرارگرفتن در معرض نور خورشید به وجود آمده، رفع کک‌ومک، جوان‌سازی پوست و ازبین‌ بردن چین و چروک‌ از جمله کاربردهای دستگاه لیزر الکساندرایت سایناشور به شمار می‌آید. به‌طورکلی این دستگاه در مقایسه با دستگاه لیزر کندلا عملکرد بهتر و بیشتری دارد.

 

دستگاه لیزر دایود

۳. دستگاه لیزر دایود

یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت دستگاه لیزر دایود است. طول‌موج این نوع دستگاه ۸۰۸ نانومتر است که در مقایسه با طول‌موج دستگاه لیزر الکس مقداری بیشتر است. به همین علت میزان نفوذ این لیزر در عمق پوست نیز بیشتر است. لیزر دایود در رفع موهای نازک و کرکی ضعیف عمل می‌کند و در نتیجه جلسات درمان بیشتری نیاز دارد. درحالی‌که دستگاه‌های لیزر الکس این کار را به‌راحتی انجام می‌دهند و مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز هستند.

علاوه بر این‌ها دستگاه لیزر دایود به دلیل طول‌موج بیشتر درد و سوزش بیشتری به هنگام درمان ایجاد می‌کند درحالی‌که دستگاه‌های لیزر الکس به دلیل داشتن سیستم خنک‌کننده‌ی قوی از درد و سوزش به هنگام درمان به‌خوبی جلوگیری می‌کنند. همچنین دستگاه‌های لیزر الکس به نحوی طراحی شده‌اند که کار با آن‌ها بسیار راحت و سریع است؛ اما در دستگاه لیزر دایود قطر سر لیزر کوچک‌تر است و به همین علت مدت‌زمان بیشتری را برای درمان و استفاده از آن باید صرف کرد.

۴. دستگاه آی پی ال (IPL)

یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت مورداستفاده در رفع موهای زائد بدن دستگاه IPL است. در این نوع دستگاه از لیزر استفاده نمی‌شود؛ بلکه در آن فلش لامپ‌های زنون وجود دارند که چند طول‌موج ایجاد می‌کنند. دستگاه IPL یکی از دستگاه‌های محبوب و از نوع بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت در از بین‌ بردن موهای زائد بدن، رفع تیرگی جای جوش، آکنه و همچنین جوان‌سازی پوست است.

دستگاه لیزر IPL با استفاده از پالس نوری شدید موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن را بدون خطر و به‌آرامی از بین می‌برد. در این روش گرمای ایجاد شده برای ازبین‌بردن موها کم‌تر است و در نتیجه موجب آسیب و یا سوختگی پوست نمی‌شود.

مزایا لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت

همان طور که بیان شد استفاده از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت می‌تواند نسبت به روش‌های دیگر مزایای بسیاری داشته باشد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

۱. اثربخشی بالا

همان‌طور که بیان شد استفاده از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از مؤثرترین روش‌های لیزرهای موهای زائد است که می‌تواند تا ۹۰ درصد موهای زائد را از بین ببرد. در واقع این امر به دلیل طول‌موج مناسب لیزر الکساندرایت است که به‌خوبی توسط ملانین موجود در مو جذب می‌شود.

۲. سرعت بالای درمان

با استفاده از بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توان موهای یک ناحیه بزرگ از بدن را در مدت‌زمان کوتاهی درمان کرد که این از جمله ویژگی های بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است. این امر به علت پرتوی با شدت بالای لیزر الکساندرایت است که سبب می‌شود درمان موهای زائد در مدت‌زمان کوتاهی انجام شود.

۳. مناسب برای انواع پوست

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت دارای طول‌موج‌های متفاوتی هستند که برای انواع پوست از رنگ روشن تا تیره مناسب هستند. این امر سبب می‌شود که لیزر الکساندرایت برای افراد با پوست‌های تیره نیز قابل‌استفاده باشد. در واقع به‌واسطه تأثیرگذاری لیزر بر انواع پوست می‌توان روی افزایش گستره مراجعین به کلینیک‌ها نیز حساب کرد.

۴. عوارض جانبی کم و قابل استفاده برای نواحی مختلف بدن

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت دارای عوارض جانبی کمی هستند و معمولاً فقط باعث قرمزی و التهاب خفیف پوست می‌شوند. در حقیقت این عوارض معمولاً پس از چند ساعت از بین می‌روند. همچنین با استفاده از بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توان موهای زائد نواحی مختلف بدن از جمله صورت، زیر بغل، پاها، بیکینی و… را از بین برد.

۵. قابل استفاده برای موهای نازک و ریز

علاوه بر مزایای بیان شده از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توان برای ازبین‌بردن موهای نازک و ریز نیز استفاده کرد. این امر به دلیل طول‌موج مناسب این نوع دستگاه است که به‌خوبی توسط ملانین موجود در موهای نازک و ریز نیز جذب می‌شود.

تفاوت لیزر الکساندرایت با دیگر دستگاه‌های لیزر چیست؟

تفاوت لیزر الکساندرایت با دیگر دستگاه‌های لیزر چیست؟

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت با سایر دستگاه‌های لیزر از نظر طول‌موج و مدت‌زمان پالس لیزر متفاوت هستند. در واقع لیزر الکساندرایت با طول‌موج ۷۵۰ نانومتر که در نزدیکی مادون‌قرمز است کار می‌کند. همچنین مدت‌زمان پالس لیزر در این نوع دستگاه بسیار کوتاه است و حدود ۳۰ نانوثانیه (۳۰ بیلیون متر) است. برای مثال دستگاه لیزر دایود با مدت‌زمان پالس بلندتری کار می‌کند که به طور معمول بین ۱۵ تا ۱۰۰ میلی‌ثانیه است.

علاوه بر این‌ها باتوجه‌به مدت‌زمان پالس کوتاه لیزر الکساندرایت برای حذف موهای زائد بسیار دقیق عمل می‌کند. در واقع مدت‌زمان کوتاه پالس لیزر به انرژی بیشتری تبدیل می‌شود که به‌صورت دقیق‌تر و با کاهش حداکثری خطر آسیب‌دیدگی پوست مو را از بین می‌برد. این دستگاه همچنین برای حذف موهای تیره و سخت استفاده می‌شود؛ زیرا این موج با اندازه موهای تیره سازگاری بیشتری دارد.

همچنین استفاده از بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت باعث ایجاد کمترین میزان درد و عوارض جانبی نسبت به دستگاه‌های دیگر می‌شود. به‌این‌علت که لیزر به‌صورت انفرادی با هر موی زائد برخورد می‌کند. در واقع این بدان معنی است که لیزر الکساندرایت فقط با موهایی برخورد می‌کند که هدف اصلی آن است و در نتیجه بافت پوست اطراف مو حفظ می‌شود.

جمع‌بندی

باتوجه‌به مطالب بیان شده می‌توان گفت که شناخت انواع دستگاه لیزر الکساندرایت به شما کمک می‌کند تا در هنگام جستجو و تحقیق برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت موهای زائد مناسب‌ترین و تأثیرگذارترین روش را با درنظرگرفتن نوع پوست و همچنین ضخامت موی خود داشته باشید. همان‌طور که بیان شد سرعت درمان بالا، اثربخشی زیاد، قابل‌استفاده برای انواع پوست و… از جمله مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت است.

فراموش نکنید که روش درمانی لیزر کاربردهای زیادی دارد و نوع دستگاه انتخابی و مهارت پزشک در نتیجه بهتر درمان تأثیر زیادی دارد. با مراجعه به وب‌سایت آفرودیت لیزر می‌توانید برای اطلاع از قیمت تمام محصولات و خرید دستگاه لیزر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا