شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد | کرم یا اسپری بی حسی کدام بهتر است؟

افراد حساس به درد معمولا به دنبال بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد بدن خود هستند. علاوه بر کاهش درد لیزر با کرم بی حسی سیستم کولینگ دستگاه‌های لیزر نیز تا حد زیادی می‌تواند از درد ناشی از لیزر موهای زائد بدن بکاهد. تاثیر اسپری بی حسی برای لیزر معمولا از کرم بیشتر است و این موضوع به درصد لیدوکائین بیشتر در اسپری‌های بی‌حسی برمی‌گردد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه کاهش درد لیزر با کرم بی‌ حسی و مزیت‌های اسپری بی حسی برای لیزر، این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر را از دست ندهید.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای زدودن این موها است. لیزر با هدف قراردادن و ایجاد اختلال در رنگ‌دانه‌های موجود در فولیکول‌های مو موجب ازبین‌رفتن موهای زائد در کل بدن به جز پلک‌ها می‌شود. هرچه موها تیره‌تر و پوست روشن‌تر باشد، لیزر نتایج موثرتری خواهد داشت. لیزر یک روش غیرتهاجمی است که آسیبی به پوست ناحیه اطراف وارد نمی‌کند. در روش‌های سنتی مثل تراشیدن موها با تیغ آسیبی به ریشه مو وارد نمی‌شود؛ اما لیزر به طور دقیق فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد.

تداوم و رعایت فاصله منظم لیزر موجب اثربخشی لیزر موهای زائد و حذف دائمی آن‌ها می‌شود. با وجود پیشرفت دستگاه‌های لیزر و مجهز بودن آن‌ها به سیستم‌های کولینگ قدرتمند و تاثیری که در کاهش درد ناشی از لیزر دارند، بسیاری از افراد به دنبال انتخاب بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد هستند تا از درد آن در امان بمانند.

بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد

برای انتخاب راحت‌تر بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد با ما همراه باشید. انواع کرم و بی‌حسی موضعی با ایجاد حالت کرختی در پوست موجب کاهش درد لیزر می‌شوند. همچنین حساسیت پوست را به طور موقت کاهش داده و موجب می‌شوند که فرد هیچ‌گونه درد و سوزشی را  در حین لیزر احساس ننماید. نحوه عملکرد بی‌حسی‌های موضعی به این صورت است که با جلوگیری و ممانعت از رسیدن سیگنال‌های درد از اعصاب پوست به مغز موجب می‌شوند که لیزر آسان‌تر و قابل‌تحمل‌تر شود. در این میان انتخاب بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد اهمیت ویژه‌ای دارد.

کاهش درد لیزر با کرم بی حسی

کاهش درد لیزر با کرم بی حسی به دلیل وجود ماده‌ای به نام لیدوکائین در آن است. لیدوکائین در اشکال دارویی مختلفی مانند اسپری، کرم، آمپول و ژل وجود دارد. بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد، لیدوکائین ۵ درصد است که نتایج بسیار سریع و موثری را در پی خواهد داشت. بنزوکائین، لیگنوکائین و تتراکائین از سایر موادی هستند که در ساخت بی‌حسی‌های موضعی استفاده می‌شوند. مهم‌ترین فاکتور در انتخاب بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد بدن این است که بر پایه آب باشد و بر روی پوست احساس چربی ایجاد نکند. دقت به برچسب راهنمای بی‌حسی موضعی، موجب آشنایی بیشتر با نحوه مصرف و عوارض احتمالی آن خواهد شد.

کاهش درد لیزر با کرم بی حسی موضعی به دلیل ازکارانداختن پایانه‌های عصبی اتفاق می‌افتد. در واقع با استعمال این پمادها در موضع، جلوی ارسال سیگنال‌های درد به مغز گرفته می‌شود. پماد زایلاپی بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد است و اکثر افرادی که از آن استفاده کرده‌اند، از نتیجه آن اعلام رضایت نموده‌اند. این کرم با دارا بودن لیدوکائین موجب می‌شود که هیچ‌گونه درد و سوزشی را بر روی پوست خود احساس نکنید. بهترین زمان برای استفاده از کرم بی‌حسی نیم ساعت قبل از شروع لیزر و مدت‌زمان ماندگاری آن نیز ۶۰ دقیقه است.

اسپری بی حسی برای لیزر

اسپری بی حسی برای لیزر

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد چیست؟ در کرم‌های بی‌حسی معمولا از ۵% لیدوکائین و در اسپری‌ها از ۱۰ درصد لیدوکائین استفاده می‌شود. به همین دلیل اسپری‌ها بی‌ حسی بیشتری ایجاد می‌کنند. پس اگر به درد حساس هستید، به‌جای کاهش درد لیزر با کرم بی حسی موضعی از اسپری استفاده کنید. استفاده از اسپری راحت‌تر از کرم است. می‌توانید برای کاهش احساس بی‌حسی در انگشتان از دستکش لاتکس یا یک‌بارمصرف نیز استفاده کنید.

لیدوکائین ماده‌ای سازگار با بدن انسان است و احتمال بروز حساسیت در اثر استفاده از آن بسیار کم است؛ اما یکی از عوارض بسیار نادر آن ایجاد واکنش‌های آلرژیک است. به همین دلیل بهتر است، ابتدا مقدار کمی از اسپری یا پماد بی‌حسی را بر روی پوست دست خود امتحان نموده و در صورت نداشتن حساسیت و عدم بروز سوزش و قرمزی، آن را بر روی کل موضع استعمال کنید.

همان‌طور که در قسمت‌های قبل نیز به آن اشاره شد، بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد برای افراد حساس به درد اسپری است که قدرت بالاتری نسبت به کرم‌ها دارد؛ عملکرد اسپری نیز کاملا شبیه کرم از طریق ممانعت از ایجاد سیگنال درد و انتقال آن به مغز است.

طریقه استفاده از بی حسی برای لیزر موهای زائد

در هنگام استفاده از بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد، مراحل زیر باید طی شود:

  • ابتدا پوست موضع موردنظر را به‌خوبی شسته و خشک کنید. این کار به برداشتن چربی از روی پوست، جذب بهتر بی‌حس‌کننده و ایجاد حالت کرختی در پوست کمک می‌کند.
  • با استفاده از دستکش یک‌بارمصرف پماد را بر روی موضع استعمال کنید. حرارت ناشی از لیزر لیدوکائین را فعال می‌کند و بی‌حسی را سرعت می‌بخشد.
  • مدت‌زمان موردنیاز برای تاثیر بی‌حسی بر پوست حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است.
  • اثر بی‌حسی نیز تا یک ساعت باقی می‌ماند و بعد از آن به‌مرور کم خواهد شد.
  • نکته مهم این است که استفاده از بی‌حسی در اطراف چشم‌ها، بینی و دهان ممنوع است. همچنین بر روی زخم‌ها نباید از بی‌حس‌کننده استفاده کرد.

اثر بی‌حسی بر نتیجه لیزر موهای زائد

اثر بی‌حسی بر نتیجه لیزر موهای زائد

اکثر دستگاه‌های لیزر پیشرفته امروزی مجهز به سیستم خنک‌کننده بوده و باعث ایجاد درد بسیار کمی در حین لیزر می‌شوند. باتوجه‌به اینکه آستانه تحمل درد در افراد مختلف متفاوت است، استفاده از بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد می‌تواند منجر به کنترل بهتر این درد شود. انتخاب اینکه کدام نوع بی‌حسی برای شما مناسب است، توسط پزشک متخصص باید انجام شود. استفاده از کرم‌ زایلاپی در لیزر و اسپری‌ها هیچ‌گونه اختلالی در عملکرد لیزر ایجاد نمی‌کنند و تاثیری بر نتیجه نخواهند داشت. تنها اثر آن‌ها کاهش درد لیزر با کرم بی‌ حسی یا اسپری خواهد بود.

جمع‌بندی

بهترین بی حسی برای لیزر موهای زائد برای کسانی که آستانه تحمل درد پایین‌تری دارند، اسپری بی‌حس‌کننده است. کاهش درد لیزر با کرم بی حسی امکان‌پذیر است؛ اما اسپری بی حسی برای لیزر به دلیل داشتن درصد لیدوکائین بیشتر، مناسب‌تر و استفاده از آن نیز راحت‌تر است. استفاده از  انواع بی‌حس‌کننده اختلالی در عملکرد لیزر ایجاد نمی‌کند و فقط موجب کاهش درد در حین لیزر می‌شود.

مجموعه آفرودیت یک مرجع معتبر در زمینه ارائه و فروش انواع تجهیزات پزشکی مدرن و پیشرفته از برترین برندهای روز دنیا همراه با سال‌ها سابقه فعالیت در بازار این محصولات است. این تجهیزات در زمینه لیزر موهای زائد، لیفت و جوانسازی، لاغری و تناسب‌اندام و… مورداستفاده قرار می‌گیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فیزیکی دستگاه‌ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا