شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای ضخیم با بهترین دستگاه ها

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و دغدغه‌ها در بحث لیزر موهای زائد مربوط به لیزر موهای ضخیم است. لیزر موهای زائد یکی از محبوب‌ترین روش‌های حذف موهای ناخواسته است. ماندگاری بالا، عدم درد و عوارض جانبی از عواملی هستند که موجب شده‌اند لیزردرمانی در حال حاضر مناسب‌ترین روش برای ازبین‌بردن موهای زائد باشد. با پیشرفت تکنولوژی در عرصه زیبایی هرروزه دستگاه‌های تخصصی‌تر لیزر وارد بازار می‌شوند.

تا قبل از این دستگاه‌های لیزر تنها برای موهای معمولی، نه‌چندان نازک و نه ضخیم، مؤثر بودند؛ ولی امروزه می‌بینیم که برای حذف موهای زائد ضخیم با لیزر راهکارها و دستگاه‌های بسیار خوبی وارد بازار شده‌اند. در این مقاله قصد داریم بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم را معرفی ‌کنیم. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر واردکننده جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های زیبایی و لیزر در این مقاله اطلاعات کاملی درباره بهترین دستگاه‌های لیزر موهای ضخیم در اختیار شما قرار می‌دهد.

موهای ضخیم

موهای ضخیم

تستوسترون هورمونی مردانه است و روی ضخیم‌شدن مو تأثیر می‌گذارد. هورمون آندروژن موجب می‌شود تا موهای نازک و کرکی به موهایی زبر و ضخیم تبدیل شوند. یکی از دلایل پرمویی و ضخیم‌شدن موهای نازک زنان عدم تعادل هورمون تستوسترون در بدن آنان است. روش‌های مختلفی برای ازبین‌بردن موهای ضخیم وجود دارد؛ مانند بند، موچین، تیغ و موم؛ ولی تمام این روش‌ها موقتی هستند و علاوه‌برآن عوارض جانبی دارند. بهترین روش حذف موهای ضخیم ناخواسته، لیزر موهای ضخیم است.

لیزر موهای ضخیم

امروزه کلینیک‌های تخصصی و معتبر زیادی در زمینه لیزردرمانی فعالیت می‌کنند. لیزر موهای ضخیم یکی از دغدغه‌های خانم‌هایی است که از پرمویی و موهای ضخیم رنج می‌برند. در گذشته دستگاه‌های لیزر تنها برای موهای نازک (نه کرکی) کارایی داشتند و حذف موهای زائد ضخیم با لیزر چندان امکان‌پذیر نبود. در حال حاضر دستگاه‌های لیزر مختلفی برای حذف موهای زائد وارد بازار شده‌اند و بسیاری از آن‌ها مختص موهای ضخیم هستند. در ادامه مبحث قصد داریم بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم را معرفی کنیم.

ویژگی‌های دستگاه لیزر موهای ضخیم

به دلیل ویژگی‌های ظاهری و ساختاری موهای ضخیم، دستگاه لیزری که برای حذف موهای ضخیم  به‌کار می‌رود باید کاملاً با ساختار این دسته از موها هماهنگ باشد تا بتوان از اثرات مثبت لیزردرمانی بهره برد. مهم‌ترین نکات که برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم اهمیت دارد شامل موارد زیر است:

  • قطر پرتوی لیزر متناسب با ضخامت مو
  • مجهز بودن دستگاه لیزر به سیستم خنک‌کننده
  • تعداد شات‌ها متناسب با موی ضخیم
  • وقفه‌های بین شات‌های لیزر
  • قدرت جذب و نفوذ پرتوهای لیزر به فولیکول مو
  • سازگار بودن دستگاه با رنگ پوست و موهای زائد ضخیم
بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم

بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم

حذف موهای زائد ضخیم از آن دسته عملیات لیزردرمانی است که تا قبل از این با دشواری‌هایی روبرو بود و برای برخی زیباجویان چندان مؤثر نبود. با تخصصی‌تر شدن دستگاه‌های لیزر و پیشرفت فناوری‌های پزشکی و زیبایی، دستگاه‌های جدیدی به بازار آمده‌اند که در زمینه لیزر موهای زائد عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند. در ادامه بهترین دستگاه لیزر موهای ضخیم را معرفی می‌کنیم.

۱. دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از معروف‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های لیزر موهای ضخیم دستگاه لیزر الکساندرایت است. دستگاه الکساندرایت با ارسال پرتوهای لیزر به طول‌موج ۷۵۵ رنگ‌دانه‌های موهای ضخیم را مورد هدف قرار می‌دهد. پرتوهای لیزر دستگاه الکساندرایت از یک منبع کریستال تابانده می‌شود.

شرکت دکا دستگاه‌های لیزر الکساندرایت را در دو مدل الکس موتوس ax و ay عرضه کرده است. از بین این دو مدل دستگاه الکس موتوس ay با طول‌موج‌های ۷۵۰ و ۱۰۶۴ نانومتر ویژه لیزر موهای ضخیم است. نکته قابل‌توجه اینکه با استفاده از دستگاه لیزر الکس ay علاوه بر حذف موهای زائد ضخیم می‌توان برخی لکه‌های پوستی و رگ‌های عنکبوتی روی پوست را هم از بین برد. پیشنهاد می کنیم مقاله انواع لک های پوستی؛ راه درمان لکه های پوستی را مطالعه کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه لیزر الکساندرایت، بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم، عملکرد سریع آن است؛ زیرا لیزر موهای ضخیم با استفاده از دستگاه الکساندرایت نواحی گسترده‌ای از پوست در کمتر از ۳۰ دقیقه لیزر می‌شود.

دستگاه لیزر الکساندرایت

۲. لیزر موهای ضخیم؛ دستگاه لیزر ان دیاگ

یکی دیگر از جدیدترین دستگاه‌های لیزر که برای لیزر موهای ضخیم ساخته شده دستگاه ان دیاگ است. دستگاه لیزر ان دیاگ که در گروه لیزرهای جامد قرار دارد با تولید طول‌موج‌های نزدیک به طول‌موج اشعه مادون‌قرمز به عمق پوست نفوذ کرده و در حذف موهای ضخیم عملکردی عالی دارد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دستگاه لیزر ان دیاگ سازگاری آن با انواع پوست و رنگ‌های مختلف است. دستگاه ان دیاگ علاوه بر آنکه بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم است برای درمان لکه‌های پوستی، ازبین‌بردن خال‌کوبی و کک‌ومک نیز کاربرد دارد.

۳. دستگاه لیزر SHR

سومین دستگاهی که برای لیرز موهای ضخیم معرفی می‌کنیم دستگاه لیزر SHR است. این دستگاه با طول‌موج ۶۴۰ نانومتر، در حذف موهای ضخیم، جوان‌سازی پوست، درمان جای زخم و لکه‌های پوستی و بهبود تیرگی‌های پوست عملکردی مؤثر دارد. دستگاه لیزر SHR محصول کمپانی مداپلو و دارای تأییدیه FDA آمریکا و CE اروپا است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه لیزر SHR می‌توانید مقاله لیزر جرمنی اس اچ آر (Germany SHR)؛ خرید و مشخصات را مطالعه کنید.

۴. دستگاه لیزر دایود

یکی دیگر از تجهیزات بسیار مدرن که برای لیزر موهای ضخیم به‌کار می‌رود دستگاه لیزر دایود است. دلیل نام‌گذاری دستگاه این است که دستگاه لیزر دایود انرژی خود را از منابع نیمه‌هادی به نام دایود تأمین می‌کند. پرتوهای تابیده‌شده از دستگاه لیزر دایود با طول‌موج‌های ۸۱۰-۸۰۰ نانومتر هستند و در حذف موهای زائد قابلیت بالایی دارند.

دستگاه لیزر دایود برای انواع پوست گندمی، سبزه و تیره‌تر استفاده می‌شود. امواج تابیده‌شده از دستگاه لیزر دایود به اعماق پوست نفوذ کرده و فولیکول‌های موهای زائد را تخریب می‌کند. این دستگاه به سیستم خنک‌کننده نیز مجهز است و سوزش سطحی ناشی از لیزر موهای ضخیم با دستگاه دایود را از بین می‌برد.

دستگاه لیزر دایود

۵. دستگاه لیزر ترکیبی تیتانیوم ۲۰۲۲

دستگاه دیگری که به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای ضخیم معرفی می‌کنیم دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ است. نکته جالب درمورد دستگاه تیتانیوم اینکه این دستگاه به‌عنوان یک ربات هوشمند ساخته شده است و از هوش مصنوعی برای حذف موهای زائد ضخیم با لیزر استفاده می‌کند. دستگاه لیزر بسیار مدرن تیتانیوم ۲۰۲۲ انواع مختلف طول‌موج‌ها را پوشش می‌دهد. یعنی برای تمام انواع رنگ پوست و موهای ضخیم کاربرد دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دستگاه این است که به‌آسانی به تمام موهای زائد بدن در قسمت‌های مختلف دسترسی دارد. ویژگی‌های‌ منحصربه‌فرد دستگاه لیزر تیتانیوم آن را به بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم تبدیل کرده است. برخی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم عبارت‌اند از:

  • ایمنی بالا
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده
  • مناسب برای انواع موهای نازک و ضخیم
  • دارای سه طول‌موج دایود، ان دیاگ و الکساندرایت
  • بهترین دستگاه برای پوست‌های گندمی و تیره‌تر
  • پوشش کامل تمام قسمت‌های بدن

حذف موهای زائد ضخیم با لیزر

با استفاده از جدیدترین روش حذف موهای زائد یعنی لیزردرمانی این موهای ناخواسته به میزان زیادی از بین می‌روند. در گذشته دستگاه‌های لیزر مختص موهای نازک بوده و بیشتر روی پوست‌های روشن تأثیر داشتند. به همین دلیل لیزر موهای ضخیم و تیره با دشواری روبرو می‌شد. امروزه دستگاه‌های تخصصی برای لیزر انواع موهای ضخیم توانسته‌اند انقلابی در این عرصه ایجاد کنند. به همین دلیل موهای ضخیم روی پوست‌های تیره دیگر موجب نگرانی نیست؛ زیرا با دستگاه‌هایی همچون الکساندرایت، دایود و دستگاه ترکیبی تیتانیوم به‌راحتی می‌توان پوستی زیبا و روشن داشت.

حذف موهای زائد ضخیم با لیزر

جمع‌بندی

لیزردرمانی برای حذف موهای زائد روشی امن و مطمئن است و ماندگاری بالایی دارد. دستگاه‌های لیزر ابتدایی تنها می‌توانستند موهای نازک را از بین ببرند و بیشترین تأثیر را روی پوست‌های روشن داشتند. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی در حوزه زیبایی، دستگاه‌های لیزر موهای ضخیم وارد بازار شدند و حذف موهای زائد ضخیم با لیزر رنگ واقعیت به خود گرفت. بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم در بازار شامل دستگاه الکساندرایت، ان دیاگ، لیزر دایود، دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ و لیزر SHR است.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر با عرضه بهترین دستگاه‌های لیزر دنیا همگام با تکنولوژی روز جهان تلاش می‌کند رضایت خاطر مشتریان خود را کسب کرده و زیبایی را به شما عزیزان هدیه دهد. گروه آفرودیت لیزر با همکاری گروهی از بهترین کارشناسان و مهندسان باتجربه دستگاه‌های مدرن زیبایی را با بهترین قیمت و خدمات بعد از فروش ارائه می‌دهد. برای آشنایی با جدیدترین محصولات و خرید دستگاه لیزر موهای زائد می‌توانید از مشاوران ما در آفرودیت لیزر کمک بگیرید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا