شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

مزایای از بین بردن سلولیت با لیزر

از بین بردن سلولیت با لیزر یک روش درمانی موثر برای درمان این مشکل است. از جمله راه‌های رفع سلولیت می‌توان به لیپوساکشن، لیزر، رادیو فرکانسی، مزوتراپی و استفاده از کرم‌های مخصوص رفع سلولیت اشاره کرد. نقش لیزر در درمان سلولیت نسبت به سایر راهکارها بیشتر و موثرتر است و روشی کم تهاجمی محسوب می‌شود. یکی از مزایای لیزر در سلولیت ران پا اثربخشی سریع‌تر آن نسبت به سایر متدهای درمانی نظیر استفاده از کرم‌های رفع سلولیت یا ورزش‌کردن است. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر همراه ما باشید تا به بررسی نحوه از بین بردن سلولیت با لیزر و مزایای آن بپردازیم.

سلولیت چیست؟

سلولیت چیست؟

سلولیت به حالتی گفته می‌شود که برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌هایی بر روی سطح پوست ایجاد می‌شود. این موضوع حالتی ناخوشایند است که بیشتر در ناحیه ران و باسن به وجود می‌آید. این پدیده منجر به داشتن پوستی ناصاف و ناهموار با حفره‌های پنیری شکل می‌شود. سلولیت می‌تواند در بازوها، ساعد یا اطراف سینه نیز پدیدار شود. سلولیت را نمی‌توان یک بیماری دانست؛ اما ظاهر ناهمگون پوست، افراد را وامی‌دارد که به دنبال یافتن راهی برای پیشگیری یا رفع این عارضه باشند. یکی از راه‌های پیش ‌رو از بین بردن سلولیت با لیزر است.

رشته‌هایی در بدن انسان وجود دارند که به هم‌بندسازی پوست و اتصال آن به ماهیچه‌های زیرین کمک می‌کنند. بین پوست و ماهیچه‌های زیرین آن توده‌هایی از چربی وجود دارد که با بزرگ‌شدن، پوست را به سمت بالا می‌کشانند. درحالی‌که رشته‌های هم‌بندساز بدون ‌حرکت در جای خود باقی می‌مانند. این موضوع باعث ایجاد برآمدگی یا فرورفتگی روی پوست شده و ظاهری نه‌چندان زیبا به آن می‌بخشد. این پدیده سلولیت نامیده می‌شود. نقش لیزر در درمان سلولیت تا حد زیادی به رفع این پدیده کمک کرده ‌است.

علت ایجاد سلولیت در بدن

چاقی و مصرف بیش از حد غذاهای چرب می‌تواند باعث تجمع توده‌های چربی در زیر پوست شود. همچنین ژنتیک و مشکلات هورمونی نیز نقش به سزایی در ایجاد سلولیت دارند. به‌طوری‌که حتی افرادی که دارای تناسب‌اندام هستند نیز می‌توانند به این مشکل دچار شوند. سلولیت پدیده‌ای بی‌خطر است و نمی‌تواند به بافت‌‌های بدن آسیب برساند؛ اما برای بسیاری افراد به‌ویژه کسانی که به زیبایی ظاهری خود اهمیت می‌دهند، می‌تواند آزاردهنده باشد.

راه‌های متنوعی برای مقابله با این پدیده وجود دارد. از بین بردن سلولیت با لیزر، راه‌حل بسیار موثری است که به رفع این مشکل کمک خواهد کرد. البته از بین بردن سلولیت با لیزر راهی برای لاغری نیست و فقط می‌تواند به کاهش سلولیت کمک کند. برای دست‌یابی به وزن ایده‌آل بهتر است به دنبال روش‌های لاغری بدون جراحی باشید.

از بین بردن سلولیت با لیزر

از بین بردن سلولیت با لیزر

سلولیت در بانوان بیشتر از آقایان ظاهر می‌شود و از زمان بلوغ می‌تواند آغاز شود. آسیب به زیبایی پوست یکی از دلایل گرایش افراد به از بین بردن سلولیت با لیزر است. استفاده از پماد رتینول یکی دیگر از راهکارهای درمان سلولیت است که می‌تواند تا حدی اثرگذار باشد؛ اما نقش لیزر در درمان سلولیت به‌مراتب از دیگر روش‌ها بیشتر است. در واقع سلولیت یک نوع عفونت باکتریایی در لایه‌های عمقی پوست است که در زیر لایه چربی پوست انباشته می‌شود و منجر به تغییر سلول‌های چربی می‌شود.

ایجاد این عارضه باعث می‌شود که سلول‌های چربی از درم عبور کرده و باعث ایجاد برآمدگی‌هایی در سطح پوست شوند. سلولیت عوارضی برای بدن ندارد و فقط باعث می‌شود که پوست بدن حالت صاف و نرمال خود را از دست بدهد. ورزش، ماساژ، رژیم غذایی مناسب و… تا حدی می‌توانند باعث بهبود این عارضه شوند؛ اما از بین بردن سلولیت با لیزر روشی سریع‌تر و موثرتر است.

از بین بردن سلولیت با لیزر نیازمند چند جلسه درمان است و نتایج اولیه بعد از گذشت یک یا دو جلسه قابل مشاهده نخواهد بود. مدت زمان هر جلسه بسته به وسعت ناحیه تحت درمان حدودا یک ساعت یا بیشتر است. هزینه درمان سلولیت با لیزر به ازای ده جلسه حدود ۵ تا ۶ میلیون تومان است.

عوامل موثر بر ایجاد سلولیت

عواملی همچون تغذیه نامناسب، مصرف الکل، زیاده‌روی در مصرف کافئین، مصرف بیش از حد چربی‌های اشباع، مصرف غذاهای تند، استعمال دخانیات و عدم فعالیت مناسب بدن می‌توانند منجر به ایجاد سلولیت شوند. ‌همچنین سن، خصوصیات ژنتیکی فرد و بالابودن درصد چربی بدن از عوامل ایجاد سلولیت در بدن هستند. نقش لیزر در درمان سلولیت به حدی است که افراد بسیاری را که با این عارضه درگیر هستند، به خود جذب نموده ‌است و امروزه یکی از راهکارهای اساسی رفع این مشکل از بین بردن سلولیت با لیزر است.

یکی از بیماری‌هایی که می‌تواند باعث پیشرفت و گسترش سلولیت در بدن شود، دیابت است. یکی از بدترین عارضه‌های بیماری دیابت ایجاد زخم‌هایی همراه با عفونت شدید است که ایجاد این زخم‌ها بر روی بافت پوستی مبتلا به سلولیت می‌تواند بسیار خطرناک باشد. به همین دلیل بیماران دیابتی باید به وضعیت پوست نواحی مبتلا به سلولیت توجه ویژه‌ای داشته باشند و از ایجاد زخم، آبسه یا هرگونه ترک پوستی در این ناحیه پیشگیری کنند.

نقش لیزر در درمان سلولیت

برای از بین بردن سلولیت با لیزر، با استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، پرتو ایکس به بافت پوست تابانده می‌شود. این اشعه می‌تواند چربی‌های انباشته شده در زیر سطح پوست را از بین ببرد. این موضوع باعث می‌شود که پوست به حالت طبیعی خود بازگشته و سلولیت‌ها از بین بروند. نقش لیزر در درمان سلولیت بازگرداندن زیبایی از دست رفته پوست و احیای صافی و همگونی سطح پوست است. این امر اعتمادبه‌نفس فرد را افزایش داده و به او کمک می‌کند که از داشتن پوستی صاف و یکدست لذت ببرد.

مزایای از بین بردن سلولیت با لیزر

مزایای از بین بردن سلولیت با لیزر

از بین بردن سلولیت با لیزر مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • کم تهاجمی بودن
  • عدم نیاز به هرگونه جراحی
  • انجام در زمان نسبتا کوتاه
  • عدم نیاز به بی‌هوشی
  • بدون خطر و عوارض بودن
  • هزینه کمتر در مقایسه با دیگر روش‌ها مانند لیپوساکشن
  • عدم ایجاد جراحت و زخم
  • عدم نیاز به ریکاوری و بستری
  • بدون بخیه و خونریزی بودن

بیشتر بخوانید: بررسی روش‌های لاغری تهاجمی و غیر تهاجمی

یکی از نکات مهم و قابل‌توجه برای از بین بردن سلولیت با لیزر، لزوم انجام آن در کلینیک‌های معتبر زیبایی و زیر نظر پزشک متخصص است. کلیه اعمال و تراپی‌های مربوط به زیبایی لازم است که تحت نظارت پزشک باتجربه و حرفه‌ای و در کلینیک‌های معتبر انجام شود تا عوارض آن به حداقل برسد. بی‌توجهی به این امر می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای فرد داشته باشد.

جمع‌بندی

 از بین بردن سلولیت با لیزر یکی از روش‌های برطرف‌کردن سلولیت است که بدون نیاز به بیهوشی و به‌صورت سرپایی انجام می‌شود. نقش لیزر در درمان سلولیت در کنار رعایت مواردی مانند ورزش منظم، مصرف آب کافی، افزایش مصرف سبزیجات و میوه‌ها به‌صورت خام و… نمایان می‌شود. مزایای لیزر در سلولیت ران پا که بیشتر از دیگر اندام‌های بدن مستعد پدیده سلولیت است، قابل‌توجه است. با این که ایجاد سلولیت در بدن عارضه‌ای ناخوشایند است؛ اما عارضه‌ای همیشگی و غیرقابل‌درمان نیست.

در این راستا شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت لیزر تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد، لاغری و تناسب‌اندام و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان را انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت با ارائه مشاوره درمانی آنلاین، آموزش‌های علمی و عملی و خدمات پس از فروش سریع، سعی در جلب رضایت پزشکان و مشتریان گرامی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا