شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

مزایای لیزر بدن مردان؛ تاثیر لیزر موهای زائد بدن در مردان چگونه است؟

یکی از معضلات بزرگ در بین خانم‌ها و آقایان، ازبین بردن موهای زائد بدن است که یک مورد از راه حل‌های آن لیزر است. در ابتدا این راه حل برای خانم‌ها مطرح شده بود؛ اما با گذشت زمان لیزر بدن مردان هم وارد عرصه زیبایی شد. لیزر موهای زائد مردان، به دلیل آن‌که بی‌خطر است طرفداران زیادی در جهان پیدا کرده است. انجام لیزر به‌جز از بین بردن موهای زائد، باعث یکنواختی پوست نیز می‌شود.

اگر می‌خواهید از شر موهای زائد خود خلاص شوید و پوستی صاف، نرم و زیبا داشته باشید، می‌توانید در ادامه مطلب از وب سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا توضیحاتی در رابطه با مزایا و معایب لیزر بدن مردان، کاربرد لیزر درمانی در مردان و مواردی از این قبیل بدهیم.

چه نقاطی از بدن مردان برای لیزر موهای زائد مناسب است؟

چه نقاطی از بدن مردان برای لیزر موهای زائد مناسب است؟

به دلیل اصلاح راحت‌تر، آقایان ترغیب می‌شوند که برای از بین بردن موهای زائد بدن خود به سراغ لیزر بروند. لیزر موهای زائد مردان به طور کلی در بیشتر نقاط بدن می‌تواند تاثیر گذار باشد. در ادامه به بررسی برخی از مناطق بدن آقایان که قابل انجام برای لیزر است، می‌پردازیم.

۱. صورت و خط ریش

در صورت، موهای زائد مناطقی مثل بین ابرو، بینی، گونه‌ها و گوش لیزر می‌شود. قسمت‌های دیگر صورت بجز پلک‌ها قابلیت انجام لیزر را دارند که این کار سلیقه‌ای است. بعضی‌ها از بین بردن موهای زائد را با لیزر انجام می‌دهند و بعضی‌ها تمایل به انجام آن را ندارند. اخیرا لیزر خط ریش آقایان مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

۲. لیزر بدن مردان؛ شکم و سینه

اغلب به دلیل اینکه شکم و سینه مردان مخصوصا برای ورزشکاران به عنوان جزئی از تناسب اندام در نظر گرفته می‌شود، موهای زائد این مناطق را لیزر می‌کنند که باعث ایجاد ظاهری زیبا و یکنواختی و نرم شدن پوست می‌شود. لیزر موهای زائد سینه یک روش بی‌خطر برای ازبین بردن این موها است. لیزر موهای زائد شکم باعث بهتر نمایان شدن عضلات شش تیکه شکم می‌شود.

۳. پاها و نقاط خصوصی

در پاها نواحی مانند ران، ساق و انگشت‌های پا قسمت‌هایی برای لیزر موهای زائد در مردان هستند. لیزر بدن مردان به خصوص موهای زائد پاها در ورزشکاران رایج‌تر است. در زنان نیز پاها قسمت مورد استفاده برای لیزر در نظر گرفته می‌شود. بعضی آقایان موهای نقاط خصوصی بدنشان را لیزر می‌کنند.

۴. بازوها و شانه‌ها + زیر بغل

موهای زائد در قسمت بازوها و شانه‌ها برای بعضی مردان ناخوشایند است؛ بنابراین برای این‌که حس بهتری داشته باشند و کاهش موهای زائد در این قسمت‌ها، به سراغ لیزر می‌روند. موهای زائد زیر بغل به دلیل ایجاد آلودگی، تعریق زیاد و بوی بد از معضلات آقایان و بانوان به حساب می‌آید که ممکن است باعث آزار خود و دیگران شود. در لیزر بدن مردان، برای رهایی از این مشکل آقایان، موهای زیر بغل خود را لیزر می‌کنند تا برای همیشه از شر موهای زائد، تعریق زیاد و بوی بد راحت شوند.

آیا لیزر موهای زائد مردان دائمی است؟

آیا لیزر موهای زائد مردان دائمی است؟

لیزر بدن مردان می‌تواند نتیجه دائمی داشته باشد؛ اما باید توجه داشت که اصطلاح (دائمی) برای موهای زائد معنای همیشگی ندارد. نتایج لیزر برای هر فردی متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند پوست، رنگ مو، سطح هورمون‌ها و … بستگی دارد. با لیزر موهای زائد، ریشه‌ها و فولیکول‌های مو تخریب می‌شوند و در نهایت باعث کاهش یافتن و یا از بین رفتن دائمی موهایی که تحت تاثیر لیزر قرار گرفته‌اند، می‌شود.

مزایای لیزر بدن مردان

تعداد زیادی از افراد بر این باورند که لیزر موهای زائد مردان به دلیل اینکه موها ضخیم‌تر و متراکم‌تر هستند، عوارض شدید و بدون نتیجه مثبت دارد؛ اما باید بدانیم که لیزر یکی از روش‌های عالی برای خلاص شدن از شر موهای زائد، بدون درد و سوزش در نواحی مختلف بدن برای همیشه است. در ادامه مزایای لیزر موهای زائد بدن مردان را بررسی می‌کنیم. یکی از مهم‌ترین مزایای لیزر موهای زائد این است که تا حدود ۹۰ درصد موهای زائد را از بین می‌برد.

۱. روشی برای جلوگیری از رشد زیر پوستی موهای زائد

لیزر بدن مردان سبت به روش‌های دیگر که باعث حذف موهای زائد بدن می‌شوند، درد کمتری را شامل می‌شود. توجه داشته باشید که آستانه تحمل درد افراد باهم متفاوت است. کاربرد لیزر درمانی در مردان بسیار زیاد است؛ زیرا درد آن را به راحتی تحمل می‌کنند. استفاده از روش‌های دیگر برای از بین بردن موهای زائد می‌تواند باعث رشد موهای زائد زیر پوستی شود؛ بنابراین مردانی که می‌خواهند از رشد موهای زیر پوستی جلوگیری کنند بهتر است برای حذف آن‌ها از لیزر استفاده کنند.

۲. قابل تنظیم بودن برای میزان حذف موهای زائد بدن

لیزر بدن مردان جهت از بین بردن موهای زائد باعث کاهش ضخامت موهای بدنشان می‌شود. لیزر موهای زائد مردان برای تنظیم میزان موهای سینه مردان مناسب است؛ زیرا بیشتر آقایان می‌خواهند که به اندازه مناسب، موهای سینه خود را حفظ تا ظاهری مردانه برای خود ایجاد کنند. با انجام لیزر در ناحیه سینه، رشد موهای زیر پوستی سینه کاهش می‌یابد و مردان از داشتن پوستی صاف و بدون مو در این ناحیه لذت می‌برند.

اقدامات مهم قبل از لیزر موهای زائد آقایان

اقدامات مهم قبل از لیزر موهای زائد آقایان

در استفاده از لیزر برای حذف موهای ضخیم آقایان، به منظور کاهش عوارض این روش و افزایش نتیجه دهی یک‌سری اقدامات پیش از لیزر باید انجام شود. قبل از لیزر بدن مردان پوست باید تمیز باشد؛ بنابراین اگر برای لیزر زیر بغل به کلینیک مراجعه کردید و از مام یا اسپری استفاده کرده‌اید، پیش از لیزر باید آن ناحیه را تمیز کنید.

اگر قبل از لیزر از کرم بی‌حسی استفاده کرده‌اید، مانند مام باید آن ناحیه را تمیز کنید؛ چون وجود لایه چربی کرم روی پوست باعث سوختگی پوست می‌شود. یک روز قبل از انجام لیزر، ناحیه مورد نظر را باید با تیغ یا ژیلت شیو کنید تا هنگام مراجعه به کلینیک بدون مو باشد. با این کار بهترین نتیجه را خواهید گرفت؛ زیرا اگر ساقه مو از پوست بیرون باشد باعث سوختگی محل مورد نظر می‌شود.

نکات بعد از لیزر موهای زائد مردان

پس از انجام لیزر بدن مردان، فرد موظف است یک‌سری نکات مراقبتی را رعایت کند تا دچار هیچ مشکلی نشود. برای دست‌یابی به نتیجه بهتر، به مدت ۴۸ ساعت بعد از لیزر بهتر است در معرض نور خورشید نباشید و دوش آب گرم نگیرید. از لباس گشاد و خنک استفاده کنید تا نواحی که لیزر کردید عرق نکند. ۲۴ ساعت پس از انجام لیزر درمانی، ورزش نکنید.

بعد از لیزر ممکن است پوست خشک شود؛ پس برای جلوگیری از خشک شدن پوست از مرطوب کننده بدون عطر استفاده کنید. به دلیل اینکه پوست بدن بعد از لیزر حساس‌تر می‌شود، تا ۲ الی ۳ روز بعد از لیزر از اصلاح موهایی که تازه رشد کرده‌اند خودداری کنید و از تیغ یا ژیلت استفاده نکنید. برای داشتن نتیجه بهتر و دائمی تر به توصیه‌های متخصص پوست پس از لیزر، توجه ویژه‌ای داشته باشید. در نهایت بعد از انجام لیزر بدن مردان، برای جلوگیری از عوارض و داشتن نتیجه مطلوب باید به طور دقیق از پوست مراقبت کرد.

هزینه لیزر موهای زائد مردان

هزینه لیزر بدن مردان برای هر فرد با توجه به کلینیکی که انتخاب می‌کند، نوع پوست، نوع دستگاه و کاربرد لیزر درمانی در مردان و… متفاوت است و موارد ذکر شده می‌تواند باعث کاهش یا افزایش هزینه لیزر درمانی شود. هر کلینیک به دلیل داشتن تجهیزات و دستگاه‌های متفاوت، هزینه‌های متفاوتی نیز دارند.

لیزر بدن مردان؛ لیزر موهای ناحیه تناسلی مردان چه عوارضی دارد؟

لیزر بدن مردان؛ لیزر موهای ناحیه تناسلی مردان چه عوارضی دارد؟

هر کاری اگر صحیح و با رعایت اصول انجام شود، بدون عوارض و دارای مزایا نیز خواهد بود. هنگام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان اگر از بهترین دستگاه‌ لیزر و روش صحیح استفاده کنیم، انجام لیزر در این ناحیه بدون عوارض خواهد بود. به عنوان مثال از دستگاه‌هایی که دارای طول موج بیشتری هستند، برای پوست‌هایی که رنگ تیره دارند استفاده می‌شود. با توجه به این‌که رنگ پوست این ناحیه تیره‌تر است، برای لیزر ناحیه تناسلی آقایان از دستگاه لیزر با طول موج بیشتر استفاده می‌شود.

لیزر موهای زائد مردان در ناحیه تناسلی باعث جلوگیری از به‌وجود آمدن انواع زگیل تناسلی و عفونت، از بین بردن تیرگی و کاهش جوش در این ناحیه می‌شود. لیزر بدن مردان به‌خصوص ناحیه تناسلی، تاثیری در باروری مردان نخواهد داشت. عمق نفوذ لیزر در داخل پوست به اندازه ۳ الی ۴ میلی‌متر است که با این اندازه اندام‌های داخلی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند و فقط فولیکول مو آن‌ها را جذب می‌کند.

جمع بندی

بعضی آقایان از داشتن موهای زائد در اندام‌ها و بدن خود احساس ناراحتی می‌کنند. برای رفع این مشکل روش‌های مختلفی مانند وکس، استفاده از پودر یا کرم موبر و لیزر وجود دارد که بهترین آنها می‌تواند لیزر باشد. به طور کلی لیزر بدن مردان برای کاهش و حذف موهای زائد تاثیر دارد. از یاد نبرید که نتیجه لیزر موهای زائد مردان روی بدن افراد مختلف، بسیار متفاوت است. بعضی افراد نتیجه لیزر برای از بین رفتن موها را با گذشت چند ماه احساس می‌کنند؛ اما برای بعضی دیگر ممکن است سال‌ها طول بکشد.

کاربرد لیزر درمانی در مردان مانند تاثیر آن متفاوت است. بعضی آقایان برای رفع موهای زائد و بعضی دیگر برای رفع جوش استفاده می‌کنند. آفرودیت لیزر مجهز به بروزترین دستگاه‌های لیزر روز دنیا است و با خرید دستگاه لیزر خانگی و دریافت آموزش نحوه استفاده از متخصصان و مشاوران با تجربه آن‌ها، به راحتی در خانه می‌توانید از شر موهای زائد خود خلاص شوید. آفرودیت لیزر با ارائه خدماتی مانند مشاوره رایگان پیش از خرید دستگاه لیزر، پشتیبانی فنی پس از فروش و آموزش کار با دستگاه لیزر موهای زائد توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا