شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

از بین بردن موهای شکم با لیزر با ۵ روش ساده

برای بسیاری از افراد مخصوصاً خانم‌ها، حذف دائمی موهای زائد بسیار مهم است؛ زیرا علاوه بر ایجاد تیرگی پوست موجب ناراحتی فرد هم می‌شوند. برای از بین بردن موهای شکم، روش‌های گوناگونی وجود دارند که حذف موهای شکم با لیزر بهترین روش از بین بردن دائمی آن‌ها است. کاهش موهای شکم با لیزردرمانی یک روش مطمئن، بی‌خطر و کاملاً تضمینی است.

با استفاده از روش‌های طبیعی هم می‌توان موهای زائد بدن را از بین برد؛ مانند اپیلاسیون، وکس، اصلاح با نخ و… ولی حذف موهای زائد با لیزر بهترین روش است. در این مقاله از آفرودیت لیزر سعی شده است راهکارهای ویژه‌ای برای حذف موهای شکم در اختیار شما قرار دهیم.

از بین بردن موهای شکم با لیزر با 5 روش ساده

از بین بردن موهای شکم به روش سنتی

باوجوداینکه از بین بردن موهای شکم با لیزر، بهترین راه حذف آن‌ها است؛ اما بسیاری  از افراد استفاده از روش‌های سنتی را ترجیح می‌دهند. این روش‌های سنتی و سخت مانند:

۱.  وکس کردن

وکس موهای زائد، یکی از شیوه‌های سنتی و البته رایج برای از بین‌ بردن موهای شکم و دیگر نواحی بدن است. در این روش با قراردادن موادی مانند موم یا جلبک روی شکم و با استفاده از یک پارچه کتان یا کاغذ محکم، می‌توان موهای روی شکم را از ریشه خارج کرد. این روش ساده ولی پر درد، در مراکز اپیلاسیون مانند سالن‌های آرایشی و در خانه قابل‌انجام است. وکس باعث می‌شود که موها از ریشه خارج نشوند در نتیجه به همین دلیل، تقریباً هر هفته شاید مجبور شوید موهای شکم را با تیغ و ژیلت اصلاح کنید که این کار باعث تحریک پوست می‌شود.

۲. استفاده از تیغ یا ژیلت

بسیاری از افراد همچنان شیوکردن را بهترین روش از بین بردن موهای زائد در قسمت‌های مختلف بدن می‌دانند. برای از بین بردن موهای شکم، می‌توان از وسایل گوناگونی مانند: تیغ‌های یکبار مصرف، ژیلت‌های دو تیغ یا سه تیغ مخصوص و تیغ و موبرهای برقی استفاده کرد. با به‌کارگیری این روش، موها از ریشه جدا نمی‌شوند و فقط قسمت‌‌هایی از مو که از ریشه بیرون‌زده به‌وسیله تیغ از روی سطح پوست از بین می‌روند. این روش حذف موهای شکم بسیار کم‌هزینه، بدون درد و عارضه، آسان و سریع است.

 به دلیل جدانشدن موها از ریشه، تقریباً هر چند رو یکبار باید موهای شکم را با تیغ یا ژیلت اصلاح کنید که این کار باعث تحریک و حتی حساسیت پوست می‌شود. در‌صورتی‌که اصلاح با تیغ بدون ملاحظه انجام شود، خطراتی مانند بریدگی و ایجاد زخم و اسکار روی پوست را به همراه خواهد داشت و جای آن عارضه‌ها تا مدتی روی پوست می‌ماند. حذف موهای شکم با لیزر بهتر از انجام هر روش دیگری به شما جواب می‌دهد.

استفاده از تیغ یا ژیلت

۳. از بین بردن موهای شکم با کرم و پودر موبر

کرم، پودر، ژل، اسپری فومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و مایعات مناسب برای رفع موهای زائد که به‌عنوان موبر شناخته می‌شوند، یکی از روش‌های رایج برای از بین بردن موهای شکم هستند. موبر‌ها ترکیبات شیمیایی خاصی دارند که پروتئین مو را زیر سطح پوست حل می‌کنند و از این طریق باعث از بین رفتن موهای زائد بدن می‌شوند. انواع محصولات موبر با قیمت‌ها و کیفیت‌های متنوع  در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بهداشتی در دسترس هستند. این روش سریع و بدون درد، حداقل ۵ روز بیشتر از روش شیوکردن موهای زائد شکم ماندگاری دارد. ترکیبات شیمیایی موجود در محصولات موبر ممکن است باعث تحریک پوست و حتی سوختن آن ناحیه از پوست شود.

اگر می‌خواهید برای از بین بردن موهای شکم از موبر استفاده کنید، مقداری از آن را روی بازو امتحان کنید تا مطمئن شوید به ترکیبات آن حساسیت ندارید. یکی دیگر از معایب انواع محصولات موبر به نظر بعضی از افراد، بوی نامطلوب این محصول است. بسیاری از افراد به دنبال خرید کرم از بین بردن موهای زائد برای همیشه هستند. بااین‌حال باید توجه داشت که این روش اصلاً دائمی و بدون عوارض برای همه افراد نیست و پس از نهایتاً ۵ روز شما شاهد رویش مجدد موی شکم و یا دیگر نواحی بدن خواهید بود.

حذف موهای شکم با لیزر

لیزر، یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های موجود برای از بین بردن موهای شکم است. در طول دوره لیزر موهای زائد، از تابش اشعه لیزر به فولیکول‌های مو در زیر پوست برای از بین بردن آن‌ها استفاده می‌شود؛ حرارتی که در اثر تابش اشعه لیزر ایجاد می‌شود، موجب می‌شود ساختار فولیکول‌های مو از هم بپاشد. با تکمیل دوره لیزردرمانی و استفاده از دستگاه‌های باکیفیت، می‌توان لیزر را روشی تضمینی و دائمی برای از بین موهای شکم و سایر نقاط بدن دانست. لیزر، رشد موهای زائد را برای دوره‌های طولانی حداکثر ۴۰ روزه، به تعویق می‌اندازد.

بعد از لیزر موهایی که ممکن است مجدداً رشد ‌کنند، نازک‌تر و روشن‌تر از قبل هستند. حذف موهای شکم با لیزر بسیار راحت‌تر و مطمئن‌تر از هر روش دیگری است. جلسات لیزر برای نتیجه بهتر باید چندین بار طی فواصل زمانی یکسان تکرار شوند. لیزر برای بعضی از افراد دردناک است و برای کاهش درد از پماد‌های بی‌حس‌کننده مانند زایلاپی یا… استفاده می‌کنند. جواب‌دهی در این روش به رنگ پوست و مو فرد، ضخامت تار مو و رعایت فواصل بین هر جلسه لیزردرمانی بستگی دارد. حذف موهای شکم با لیزر، تضمینی‌ترین راه موجود برای نابودی موها است.

بهترین راه برای از بین بردن موهای شکم

۴. بهترین راه برای از بین بردن موهای شکم

با بررسی‌ روش‌های نام‌برده برای حذف موهای شکم می‎توان گفت بهترین روش، استفاده از لیزر است. نتیجه لیزر برای مدت‌ها ماندگاری دارد به شرطی که طی ۶ الی ۱۲ جلسه به فاصله ۴۰ روز یکبار تکرار شود. با تکرار جلسات یادآور به‌صورت شش‌ماهه یا یک‌ساله و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و باکیفیت مانند دستگاه لیزر تیتانیوم، می‌توان مدت‌زمان ماندگاری نتیجه را به چندین سال افزایش داد.

کاهش موهای شکم با لیزردرمانی به‌قدری تضمینی است که بسیاری از افراد اقدام به خرید دستگاه لیزر شخصی می‌کنند. برای خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می‌توانید وارد سایت آفرودیت لیزر شوید و محصول موردنظر خود را سفارش دهید.

داشتن موی شکم برای خانم‌ها طبیعی است؟

دررابطه‌با از بین بردن موهای شکم می‌توان گفت که به طور معمول بر روی شکم همه زنان مو وجود دارد؛ اما در برخی از زنان این موها ضخیم، سیاه و پرپشت هستند، به‌گونه‌ای که نمی‌شود آن‌ها را تحمل کرد. به همین علت روش‌های سنتی زیادی مانند شیوکردن، موم و جلبک انداختن، اصلاح با بند و دستگاه‌های اصلاح برقی روش‌هایی متداول و موقتی برای رفع موهای زائد شکم هستند.

می‌توان به کمک روش مطمئن‌تری مانند لیزر، برای مدت طولانی‌تری از شر این موهای ضخیم و تیره خلاص شد. موهای شکم معمولاً در زنان به‌اندازه مردان، زیاد و قابل‌توجه نیست. این در حالی است که رنگ و ضخامت مو از فردی به فرد دیگر متفاوت است. همه افراد حداقل مقداری مو روی شکم خود دارند. در دوران بارداری ممکن است مو روی شکم ظاهر شود. این رشد مو طبیعی است و ناشی از نوسانات هورمونی این دوران است.

داشتن موی شکم برای خانم‌ها طبیعی است؟

جمع‌بندی

کاهش موهای شکم با لیزردرمانی امکان‌پذیر است. برای از بین بردن موهای شکم، لیزردرمانی بهترین و مؤثرترین روش موجود است. حذف موهای شکم با لیزر بهتر از حذف موهای شکم با دیگر روش‌های آسان ولی پردرد و با عارضه است. امروزه بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در دنیا وجود دارند. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر واردکننده بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های لیزر و زیبایی است. می‌توانید برای ثبت سفارش دستگاه موردنظر و کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت آفرودیت لیزر شوید و در قسمت تماس با ما سؤالات خود را در زمینه انواع دستگاه‌های لیزر و کاربرد آن‌ها از مشاوران آنلاین مجموعه بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا