شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر ktp برای لب؛ رفع تیرگی لب با لیزر

لب، عضو کوچکی در صورت است که تأثیر زیادی در زیبایی افراد دارد. لب‌ها فاقد غدد تعریق هستند و بر روی سطح آن‌ها هیچ‌گونه مویی وجود ندارد که از آن‌ها محافظت کند؛ به همین دلیل است که به‌سرعت خشک می‌شوند. پوست خشک ‌لب‌ها می‌تواند آن‌ها را کدر و تیره‌تر به نظر برساند. مؤثرترین راهکار برای رفع تیرگی لب‌ها لیزر ktp است. رفع تیرگی لب با لیزر یک راهکار آسان، بدون درد و تضمینی است.

تأثیر لیزر بر درمان تیرگی لب بسیار بیشتر از رفع تیرگی لب به روش خانگی است. اگر لب‌هایتان در طول زمان تغییر رنگ داده و تیره شدند، باید به دنبال علت آن بگردید. بهترین روش برای رفع تیرگی لب با لیزر، لیزر ktp برای لب است. در این مقاله از آفرودیت لیزر تلاش شده است تا اطلاعات مفید و کاملی درمورد رفع تیرگی لب با لیزر در اختیار شما قرار دهیم.

رفع تیرگی لب با لیزر

رفع تیرگی لب با لیزر

امروزه لیزردرمانی برای ازبین‌بردن تیرگی لب‌ها بسیار متداول شده و درمانی رایج برای رفع این مشکل محسوب می‌شود. روش رفع تیرگی لب با لیزر کاملاً بدون درد است. درمان به این صورت است که ابتدا لب‌ها را با کرم بی‌حس‌کننده موضعی بی‌حس می‌کنند و سپس  از لیزر ktp برای درمان استفاده می‌کنند. لیزر ktp طول‌موج خود را از لیزر اندیاگ می‌گیرد. کاربرد اصلی طول‌موج و لیزر KTP، برای درمان نواحی تیره صورت و بدن به‌خاطر تجمع بیش از حد ملانین و بخش‌های قرمز به‌خاطر تجمع بیش از حد هموگلوبین است.

انجام لیزر ktp برای رفع تیرگی لب نهایتاً ۳ الی ۵ دقیقه طول می‌کشد و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. پس از انجام درمان رفع تیرگی لب با لیزر، ممکن است متوجه تورم  لب‌ها بشوید؛ اما جای هیچ نگرانی نیست. لب‌های شما در طول یک هفته کم‌کم صورتی خواهند شد؛ ولی برای ازبین رفتن تیرگی کامل لب‌ها تقریبا باید چند هفته صبر کنید. معمولاً افرادی که به علت کشیدن سیگار لب‌های تیره رنگی دارند، به همین دلیل خواهان درمان رفع تیرگی لب با لیزر هستند.

رفع تیرگی لب با لیزر؛ لیزر ktp برای لب

پزشکان متخصص پوست اصولاً برای درمان رفع تیرگی لب با لیزر، لیزر ktp را تجویز می‌کنند. لازم به ذکر است که لیزر KTP به نسبت سایر لیزر‌های درمانی مشکلات پوستی، از شدت و قدرت کمتری برخوردار است و در نتیجه هیچ‌گونه عارضه پوستی به همراه ندارد. در این روش نور لیزر روی رنگ‌دانه‌های پوست تیره متمرکز شده و وارد سلول‌ها می‌شود تا فقط سلول‌های پوست تیره‌رنگ را از بین ببرد. لیزرهای KTP برای افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند استفاده نمی‌شوند.

لیزر ktp هیچ‌گونه عوارض جانبی برای بیمار ندارد و قرمزی و حساسیت روی سطح لب ایجاد نمی‌کند. در مورد یک درصد از افراد ممکن است ناحیه تحت درمان مانند لب، بعد از لیزر کمی تیره‌تر از قبل به نظر برسد. اصلاً نگران این مسئله نباشید؛ زیراکه این حالت موقتی است و چند روز بعد از لیزر کاملاً برطرف می‌شود. لیزر ktp تنها راه آسان و مؤثر برای رفع تیرگی لب با لیزر است. توجه داشته باشید که بعد از لیزر ktp برای لب، یک کیسه یخ روی لب‌های خود قرار دهید تا ورم لب‌هایتان از بین برود و از خوردن نوشیدنی‌های داغ به مدت ۲۴ ساعت پرهیز کنید.

تاثیر لیزر بر درمان تیرگی لب

تاثیر لیزر بر درمان تیرگی لب

رنگ لب‌های هر فرد با فردی دیگر مانند رنگ پوست، به‌صورت ذاتی‌ متفاوت است. رنگ لب‌های انسان‌ها می‌تواند قرمز یا صورتی پررنگ‌ تا کم‌رنگ‌، و یا اصلاً بی‌رنگ متفاوت باشد. در این میان برخی بیماری‌ها و اختلال‌های داخلی می‌تواند رنگ لب را تغییر دهد. تأثیر لیزر بر درمان تیرگی لب بسیار زیاد و مثبت است. کسانی که به تیرگی لب دچار هستند، بهتر است به فکر رفع تیرگی لب با لیزر باشند؛ چون فقط از همین روش درمان است که مطمئناً به نتیجه مطلوب می‌رسند.

برای رفع تیرگی لب، روش‌های خانگی و ساده هم وجود دارد که عبارت‌اند از رفع تیرگی لب با وازلین و گلیسیرین، رفع تیرگی لب با عسل و آبلیمو، رفع تیرگی لب با روغن نارگیل و… اما هیچ‌کدام از این روش‌ها به‌اندازه لیز ktp برای لب مؤثر و ماندگار نیستند.

تفاوت تیرگی لب با کبودی لب

تیرگی لب با کبودی آن تفاوت دارد و دانستن این تفاوت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تیرگی لب‌ها اغلب نشان‌دهنده بیماری یا مشکلات خاصی در بدن نیستند؛ اما کبودی لب‌ها نشان‌دهنده کم‌شدن اکسیژن بدن است. این کبودی در هوای سرد بیشتر رخ می‌دهد؛ زیرا خون کمتری در بدن در حال گردش است. همین امر باعث کم‌شدن اکسیژن در مویرگ‌های سطحی پوست می‌شود و درنتیجه لب‌ها را کبود می‌کند و یا به رنگ بنفش در می‌آورد.

کبودی لب همراه با رنگ‌پریدگی صورت ممکن است نشان‌دهنده فقر شدید آهن باشد. کشیدن سیگار در افراد خصوصاً آقایان، اغلب باعث تیرگی لب‌ها و گاهی کبودی لب می‌شود. رفع تیرگی لب با لیزر امکان‌پذیر است؛ اما اگر دچار کبودی لب هستید حتماً به پزشک مراجعه کنید و علت آن را جویا شوید. توصیه می‌شود از محصولات موجود در بازار با مارک‌هایی که ناشناخته هستند برای رفع تیرگی لب استفاده نکنید. خرید و استفاده محصولات غیراستاندارد برای رفع تیرگی لب، ممکن است باعث واردشدن صدمات جبران‌ناپذیری به پوست لب شود.

رفع تیرگی لب با لیزر؛ آشنایی بیشتر با لیزر ktp برای لب

رفع تیرگی لب با لیزر؛ آشنایی بیشتر با لیزر ktp برای لب

 ممکن است این سؤال در ذهنتان به وجود بیاید که لیزر ktp چیست؟ در پاسخ باید گفت به کریستال پتاسیم تیتانیل فسفات، (ktp) می‌گویند که طول‌موج خود را از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد یعنی لیزر اندیاگ می‌گیرد و فرکانس‌های آن را به ۵۳۲ نانومتر تبدیل می‌کند. بلور KTP می‌تواند مثل یک فیلتر عمل کند و طول‌موج کوتاه از خود تولید کند. اشعه این بلور سبزرنگ است و توسط ملانین‌ها و هموگلوبین‌ها جذب می‌شوند. لیزر KTP در دسته لیزر‌های جامد قرار دارد و برای درمان انواع مشکلات پوستی مربوط به رنگ‌دانه کاربرد بسیار خوبی دارد. در نتیجه می‌توان گفت مؤثرترین راه برای درمان و رفع تیرگی لب با لیزر، استفاده از لیزر  ktp است.

جمع‌بندی

تیره بودن لب لزوماً نشانه وجود یک عارضه یا وجود یک بیماری نیست و برخی افراد به طور ذاتی لب‌هایشان رنگ تیره‌ای دارد. رفع تیرگی لب با لیزر بهترین روش موجود در دنیا است. لیزر ktp برای لب به‌سادگی و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود و هیچ عارضه‌ای برای شما به همراه ندارد.

تاثیر لیزر بر درمان تیرگی لب، بیشتر از تأثیر انواع روش‌های درمان خانگی است. اگر به دنبال خرید دستگاه لیزر پیشرفته و جدید از یک شرکت معتبر هستید، خرید از گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با خیال آسوده محصول موردنظر خود را در سایت آفرودیت لیزر سفارش دهید و همچنین سؤالات خود را در قسمت تماس با ما از کارشناسان آنلاین این بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا