شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد گردن | حذف موهای گردن و پشت گردن خانم‌ها و آقایان

یکی از مشکلاتی که اغلب خانم‌ها و آقایان با آن مواجه هستند وجود موهای زائد در ناحیه گردن است. برای ازبین‌بردن این موهای زائد روش‌های مختلفی مانند اپیلاسیون و یا شیو کردن وجود دارد که علاوه بر وجود معایب فراوان، این روش‌ها راه‌حل‌های موقتی هستند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال روشی دائمی برای ازبین‌بردن موهای زائد خود هستند. خوشبختانه استفاده از دستگاه‌های لیزر این امر را امکان‌پذیر کرده است. لیزر موهای زائد گردن یک روش غیرتهاجمی و ایمن است. حتی پوست‌های حساسی که واکنش‌های آلرژیک به شیو کردن یا روش‌های دیگر حذف موهای زائد دارند؛ معمولاً واکنش مثبتی به لیزر مو از خود نشان می‌دهند. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر همراه ما باشید تا به بررسی حذف موهای زائد پشت گردن و تأثیر لیزر بر کاهش موهای زائد گردن بپردازیم.

لیزر موهای زائد گردن

لیزر موهای زائد گردن

همان‌طور که می‌دانید لیزر یک روش رایج، بی‌خطر و مؤثر برای حذف موهای زائد به طور دائمی و خلاص‌شدن از نگرانی برای رشد مجدد آن‌ ها است. برای لیزر موهای زائد گردن، پرتوهای نور به پشت گردن فرد تابانده می‌شود، این پرتوها پس از عبور از لایه سطحی پوست توسط فولیکول‌های تیره‌رنگ آن ناحیه جذب می‌شوند و پیازچه مو را می‌سوزانند.

با انجام این کار در جلسات متعدد چرخه رشد موهای زائد تا حد زیادی از بین می‌رود. امواج ساطع شده از دستگاه لیزر تنها تا عمق سطحی پوست که ریشه موها وجود دارند، نفوذ می‌کنند و قدرت نفوذ به سایر بافت‌های بدن را ندارند. به همین منظور حذف موهای زائد پشت گردن یا دیگر نواحی هیچ‌گونه آسیب و خطری برای پوست ندارد.

لیزر موهای زائد پشت گردن چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان انجام لیزر موهای زائد گردن در خیلی از موارد به کمتر از ده دقیقه زمان نیاز دارد. تعداد جلسات این روش بسته به شرایط افراد متفاوت است و بر اساس تشخیص پزشک محاسبه می‌گردد. باید توجه داشت که موهای زائد دارای چرخه رشد هستند؛ به همین دلیل در زمان لیزر فقط فولیکول موهای زائدی که در فاز فعال هستند آسیب می‌بینند و رشدشان متوقف می‌شود. فرایند لیزر در یک جلسه تنها قادر به سوزاندن بخشی از فولیکول موها است. به همین دلیل در بهترین حالت پنج الی شش جلسه لازم است تا موهای زائد ناحیه گردن به طور دائم از بین بروند.

تأثیر لیزر بر حذف موهای زائد گردن

لیزر موهای زائد گردن اثربخش‌ترین درمان زیبایی با نتایج ماندگار است؛ به‌طوری که رشد موهای گردن اکثر افراد پس از چند جلسه لیزردرمانی برای همیشه کمتر می‌شود. اثربخشی حذف موهای زائد پشت گردن با لیزر به تجربه و مهارت تکنسین انجام‌دهنده و کیفیت و قدرت دستگاه لیزر مورداستفاده بستگی دارد؛ بنابراین برای انجام هرگونه لیزر موهای زائد، ابتدا به یک کلینیک مجاز و حرفه‌ای که از بهترین دستگاه‌ها و مجرب‌ترین پزشکان بهره می برند، مراجعه کنید تا با انجام معاینات و مشاوره‌های لازم بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

چه افرادی کاندیدای مناسب برای انجام لیزر موهای زائد پشت گردن هستند؟

چه افرادی کاندیدای مناسب برای انجام لیزر موهای زائد پشت گردن هستند؟

خوشبختانه این روش هیچ‌گونه محدودیتی برای افراد نداشته و هر فردی قادر به استفاده از روش لیزر است. افرادی که دارای موهای زائد سیاه با پوستی سفید هستند نتیجه‌ای بهتر از طریق این روش کسب می‌کنند. علاوه بر این این می توانند در مدت‌زمان کوتاه‌تری با تعداد جلسات کمتر به نتیجه دلخواه خود برسند. البته امروزه دستگاه‌های استاندارد و جدید مورداستفاده برای لیزر موهای زائد، قابلیت تنظیم برای هر رنگ پوستی با هر طیف رنگ مویی را دارا هستند و هر فرد از این روش نتیجه‌ای عالی و رضایت‌بخش کسب خواهد کرد.

چه کسانی به لیزر موهای زائد گردن احتیاج دارند؟

تعداد زیادی از افراد، فارغ از جنسیت و سن، به‌نوعی با موهای زائد گردن خود درگیر هستند. این مسئله بیشتر برای آقایان اتفاق می‌افتد؛ اما بانوان نیز به دلایل مختلفی ممکن است آن را تجربه کنند. لیزر موهای زائد گردن برای شما لازم است اگر:

  • مدل موهای کوتاه دارید و موهای پشت گردن، جلوه نامرتبی به ظاهرتان می‌دهند.
  • موهایتان بلند است و با جمع‌کردن یا بستن آن‌ها، موهای زائد پشت گردن شما مشخص می شود.
  • پوست گردنتان به دلیل استفاده از سایر روش‌های اصلاح دچار حساسیت، موهای زیرپوستی و جوش‌های دردناک یا چرکی شده است.
  • خانم هستید و به دلیل مشکلات هورمونی یا ژنتیکی و همچنین بیماری‌هایی چون سندروم تخمدان پلی‌کیستیک، موهای تیره و ضخیم روی گردن خود دارید.
  • موهای زائد روی گردن لطافت پوست شمارا از بین برده‌اند.
  • سخت بودن دسترسی به نواحی پشت گردن برای شیو کردن.

تمامی این موارد دلایل محکمی هستند برای اینکه بخواهید با انجام لیزر موهای زائد گردن خود، از شر آن‌ها خلاص شوید.

مزایای حذف موهای زائد پشت گردن با لیزر

لیزر موهای زائد گردن باعث کاهش ۸۰ تا ۹۵ درصدی موهای جدید می‌شود و موهای جدیدی که رشد می‌کنند، ظریف‌تر خواهند بود و از بین بردن آن ها نیز ساده‌تر است. در ادامه به برخی از مزایای حذف موهای زائد پشت گردن با لیزر اشاره می‌کنیم:

  • زیبایی و آراستگی بیشتر.
  • ازبین‌بردن موهای زیر پوستی با انجام لیزر موهای پشت گردن.
  • صرفه‌جویی در زمان چراکه دیگر نیاز به انجام اصلاح نیست.
  • برطرف‌شدن مشکلات ناشی از تراشیدن صورت و اصلاح.
  • راحت بودن و ایمن بودن این روش.
آیا لیزر موهای زائد گردن عوارض دارد؟

آیا لیزر موهای زائد گردن عوارض دارد؟

لیزر موهای زائد، به‌عنوان روشی ایمن و بدون عوارض جانبی جدی شناخته می‌شود. همچنین درد یا سوزش آن، بسیار مختصر بوده و برای اکثر بیماران قابل‌تحمل است. بااین‌وجود، ممکن است برخی افراد بعد از لیزر موهای زائد با عوارض جانبی جزئی روبه‌رو شوند؛ اما جای نگرانی وجود ندارد این عوارض بعد از مدت کوتاهی بهبود می‌یابند.

بعد از انجام لیزر موهای زائد گردن، ممکن است عوارض محدودی در ناحیه گردن شما دیده شود. بیشتر این عوارض جزئی و موقتی هستند؛ اما اگر بعد از گذشت چند روز بهبود نیافتند، بهتر است با پزشک متخصص پوست مشورت کنید. در ادامه چند مورد از عوارض احتمالی لیزر موهای زائد در نواحی مختلف مانند گردن را بررسی می‌کنیم.

۱. قرمزی و سوزش بعد از لیزر موهای زائد گردن

به‌ندرت لیزر به فولیکول‌های موهای موجود در ناحیه گردن آسیب می‌رساند. گاهی ممکن است سیستم ایمنی بدن به این امر واکنش نشان داده و فرد قرمزی و سوزش را در آن ناحیه تجربه کند. ممکن است این قرمزی به‌صورت لکه‌شدن ظاهر شود و گاهی نیز با تورم همراه باشد. برای کاهش این تورم بهتر است از بسته‌های یخ یا دوش خنک کمک بگیرید.

ماندگاری این علائم بعد از لیزر موهای زائد گردن کوتاه‌مدت است و پوست شبیه به مواقعی می‌شود که اپیلاسیون انجام داده‌اید. ناگفته نماند مهارت اپراتور لیزر و مجهزبودن دستگاه لیزر به سیستم خنک کننده می تواند عوارضی مانند قرمزی و سوزش را کم کند و در کاهش درد لیزر موهای زائد ناحیه گردن و دیگر نواحی موثر باشد.

۲. پوسته پوسته ‌شدن

برخی از افراد ممکن است پوسته پوسته‌ شدن را در ناحیه تحت درمان تجربه کنند که از اثرات آن جزئی است و به به‌سرعت از بین می‌رود. با مراقبت از ناحیه‌ای که لیزر شده و استفاده از مرطوب‌کننده، می‌توانید از هر گونه پوسته پوسته ‌شدنی که می‌تواند منجر به‌جای زخم شود، جلوگیری کنید.

 تغییر در رنگ پوست

۳. تغییر در رنگ پوست

یکی از عوارض لیزر موهای زائد در تمامی نواحی، تغییر رنگ پوست است. افراد بسیار کمی با پوست حساس ممکن است پس از لیزر موهای زائد گردن متوجه تغییراتی در قسمت گردن خود شوند. ممکن است بعد از حذف موهای زائد پشت گردن یا هر ناحیه دیگر، پوست شما در آن ناحیه تیره و یا روشن‌تر شود. گاهی اوقات افرادی که دارای پوست روشنی هستند، پوستشان تیره‌تر می‌شود و بالعکس افرادی که دارای پوست تیره‌ای هستند، پوستشان روشن می‌شود. این تغییراتی که در پشت گردن ایجاد می‌شود ماندگار نخواهد بود و پس از مدتی به حالت عادی خود بازمی‌گردد.

عوارض جانبی نادری هم که شامل تاول، سوختگی، زخم، تب‌خال و …. می‌شوند که در صورت دریافت خدمات از تکنسین بی‌تجربه ممکن است به وجود بیاید؛ بنابراین حتماً مطمئن شوید که به کلینیک معتبری مراجعه می‌کنید و اپراتور لیزر، باتجربه و ماهر است.

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد گردن یک راه‌حل مؤثر برای حذف کامل این موهای مزاحم است. این روش، برای خانم‌ها و آقایانی که روی گردن خود موهای زائد، به‌خصوص موهای تیره و ضخیم دارند بسیار مناسب است و کاهش دائمی این موها را به همراه دارد. نتایج حذف موهای زائد پشت گردن با لیزر صددرصد دائمی نیستند و ممکن است نیاز باشد بعد از کامل‌کردن دوره، سالی یک یا دو بار درمان خود را تمدید کنید.

باتوجه‌به تاثیر لیزر بر کاهش موهای زائد گردن، عوارض آن محدود و موقتی هستند و معمولاً شامل قرمزی، خارش یا احساس گرما می‌شوند. البته درصورتی‌که به کلینیک معتبر مراجعه نمایید هرگز با این‌گونه عوارض روبه‌رو نخواهید شد. انتخاب مراکز حرفه‌ای و معتبر لیزر اعم از کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی برای رضایت زیباجویان خود؛ خرید دستگاه لیزر پیشرفته و به‌روز است. آفرودیت لیزر ارائه‌دهنده انواع تجهیزات زیبایی و پزشکی اصل و پیشرفته است. با مراجعه به وب‌سایت آفرودیت لیزر می‌توانید در کنار قیمت و خرید دستگاه لیزر از مشاوره رایگان مشاوران ما بهره لازم را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا