شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس و اگزما

کاربرد لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس یک روش غیرتهاجمی و ایمن برای رفع این عارضه است. همچنین درمان اگزما با لیزر اگزایمر را می‌توان روشی نوین برای رهایی نسبی یا کامل از این مشکل دانست. علاوه بر تاثیر لیزر بر لک و پیس، این نوع لیزر موجب درمان زگیل پوستی، کاهش چین‌وچروک، جوانسازی پوست، درمان عروق خونی بزرگ و… می‌شود. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی تاثیر لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس و همین‌طور درمان اگزما با لیزر اگزایمر بپردازیم.

لیزر اگزایمر چیست؟

لیزر اگزایمر چیست؟

لیزر اگزایمر نوعی لیزر گازی است که مکانیسم عمل آن تحریک مخلوطی از گاز آرگون و فلوراید توسط جریان الکتریسیته است. پرتو این لیزر در محدوده فرابنفش و طول‌موج آن ۳۰۸ نانومتر است. در این نوع لیزر از یک نور تقویت‌شده برای درمان ضایعات پوستی استفاده می‌شود. لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس یک نوع فتوتراپی هدفمند است که موجب بهبود این عارضه و بسیاری از عوارض دیگر خواهد شد. همچنین بهترین راه درمان بیماری‌هایی همچون پسوریازیس لیزر اگزایمر است.

لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس

بیماری‌های پوستی رابطه مستقیمی با اعتمادبه‌نفس فرد داشته و زیبایی وی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. لک و پیس یکی از این بیماری‌های آزاردهنده است که ابتلا به آن می‌تواند مشکلات روحی نیز به همراه داشته باشد. لک و پیس با عنوان برص، پیسی و ویتیلیگو نیز شناخته می‌شود. این بیماری موجب ازبین‌رفتن رنگ پوست در نواحی مختلف بدن به شکل لکه‌های کوچک و بزرگ می‌شود. این نواحی معمولا با گذر زمان بزرگ‌تر شده و حتی قادرند بر روی مو و بخش‌های داخلی دهان نیز ایجاد شوند. عامل تعیین‌کننده رنگ مو و پوست، ملانین یا رنگ‌دانه موجود در آن‌ها است.

در این بیماری ازبین‌بردن یا از کار انداختن سلول‌های تولیدکننده ملانین موجب ایجاد این لک‌های پوستی می‌شود. بیماری لک و پیس در افراد با پوست تیره محتمل‌تر است. این بیماری با اینکه مسری نیست و برای ادامه زندگی فرد خطری ندارد؛ اما تاثیر انکارناپذیری بر احساس فرد نسبت به خود دارد. کاربرد لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس بهترین راه درمان این عارضه است.

درمان اگزما با لیزر اگزایمر

درمان اگزما با لیزر اگزایمر

اگزما یکی از انواع بیماری‌های پوستی شایع است که موجب خشکی پوست، خارش و قرمزی می‌شود. اگزما می‌تواند بسیار خفیف یا بسیار شدید باشد. بثورات جلدی خفیف معمولا بسیار سریع از بین خواهند رفت؛ اما زخم‌های شدید طولانی‌مدت‌ خواهند بود. این عوارض معمولا با خارش همراه هستند. اگزما با نام درماتیت پوستی نیز شناخته می‌شود و در تمام طول زندگی فرد می‌تواند رخ بدهد. این بیماری در سال اول زندگی شایع‌تر است و نوع خفیف آن به مرور بهبود می‌یابد؛ اما اگزمای شدید ممکن است تا بزرگسالی ادامه یابد.

علاوه‌بر کاربرد لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس، می‌توان از آن برای درمان اگزما نیز استفاده کرد. اگزما نیز مانند لک و پیس واگیردار نیست؛ ولی موجب حساس شدن پوست نسبت به بیماری‌های عفونی خواهد شد. در واقع علت این بیماری اختلال در عملکرد سیستم ایمنی به‌صورت پاسخ التهابی ناخواسته است. درمان اگزما با لیزر اگزایمر از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. این نوع لیزر بدون تاثیر اشعه فرابنفش بر پوست نواحی اطراف، موجب رفع ضایعات خواهد شد.

مزایای لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس و اگزما

درمان اگزما با لیزر اگزایمر تنها یکی از کاربردهای لیزر از نوع اگزایمر است که مزایای زیر را دارد:

  • غیر تهاجمی بودن
  • بدون درد بودن
  • سرعت بالا
  • نداشتن دوره نقاهت
  • عوارض بسیار کم
  • دقت بالا
  • ایمنی بالا
  • انرژی بسیار بالای دستگاه ( ۱۰۰ میلی‌ژول)
  • تک طول‌موجی بودن پرتو تابش‌شده از دستگاه در هنگام درمان
  • مشاهده نتایج درمان پس از گذشت اولین جلسات درمانی
  • کوتاه بودن طول جلسات درمان

عوارض درمان اگزما با لیزر اگزایمر

کاربرد لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس و دیگر عارضه‌های پوستی خطر یا عوارض خاصی ندارد. تنها ممکن است پس از درمان فرد کمی التهاب یا قرمزی بر روی پوست خود احساس کند که به زودی و در عرض چند ساعت برطرف خواهد شد. به همین دلیل درمان با لیزر اگزایمر دوران نقاهت ندارد و فرد به‌راحتی قادر خواهد بود، به فعالیت‌های روزمره خود بپردازد.

نحوه کاربرد لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس

نحوه کاربرد لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس

برای استفاده از لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس یا دیگر عارضه‌های پوستی مانند دیگر درمان‌های لیزری باید بیمار از عینک مخصوص برای محافظت از چشمان خود استفاده نماید. تنظیم صحیح دستگاه متناسب با نوع عارضه، شدت آن، نوع پوست هر فرد بسیار با اهمیت بوده و بر عهده پزشک متخصص است. دقت در این امر می‌تواند عوارض را به شدت کاهش دهد و راهی موثر برای درمان اگزما با لیزر اگزایمر نیز هست.

توصیه همیشگی و مهم برای درمان‌های زیبایی، توجه به انتخاب کلینیک‌های زیبایی معتبر با دستگاه‌های استاندارد است که موجب می‌شود، ضمن نتیجه‌گیری مطلوب درمانی بدون عارضه را نیز پشت سر بگذارید. بی‌توجهی در انتخاب کلینیک‌های زیبایی معتبر ممکن است موجب بروز عوارض جبران‌ناپذیری گردد که تا مدت‌ها جوانب مختلف زندگی فرد را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد. یکی از این عوارض شایع سوختگی ناشی از لیزر است که در اثر عدم تنظیم صحیح دستگاه ایجاد خواهد شد.

تعداد و مدت زمان جلسات درمان با لیزر اگزایمر

تعیین تعداد جلسات لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس یا اگزما تنها بر عهده پزشک متخصص است که به عواملی همچون وسعت ناحیه، شدت عارضه، نوع پوست فرد، علت ایجاد عارضه و… بستگی دارد. به‌عنوان مثال اگر اگزما به دلایل ژنتیکی بروز یافته باشد، تنها می‌توان تا حدی شدت بیماری را کاهش داد؛ ولی به‌طور کامل رفع شدنی نخواهد بود.

همچنین آگاهی پزشک از بیماری‌های احتمالی و داروهای مصرفی فرد، عاملی مهم در تشخیص مناسب یا نامناسب بودن درمان خواهد بود؛ مثلا درمان‌های لیزری در حین استفاده از داروی راکوتان ممنوع است و عدم توجه به این موضوع موجب بروز عوارض شدید خواهد شد. مدت زمان جلسات لیزر اگزایمر معمولا کوتاه و در حد ۱۵ دقیقه است که باز هم به تشخیص پزشک ممکن است افزایش یا کاهش داشته باشد.

هزینه درمان با لیزر اگزایمر

هزینه درمان با لیزر اگزایمر

برآورد هزینه درمان با لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس یا دیگر عارضه‌های پوستی باتوجه‌به شدت عارضه و وسعت ناحیه درمان انجام می‌شود. همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی عاملی تعیین‌کننده در هزینه درمان است. معمولا درمان در کلینیک‌های زیبایی شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک، هزینه بیشتری را به بیمار تحمیل خواهد کرد.

جمع‌بندی

لیزر اگزایمر برای درمان لک و پیس یک روش کاربردی و ایمن است که موجب رفع این عارضه می‌گردد. مکانیسم درمان اگزما با لیزر اگزایمر نیز مانند دیگر عارضه‌های پوستی همچون لک و پیس بر پایه تابش اشعه فرابنفش بر روی موضع است. تاثیر لیزر بر لک و پیس موجب می‌شود تا اعتمادبه‌نفس از دست رفته فرد احیا شود. لیزر اگزایمر همچنین برای درمان زگیل، چین‌وچروک و دیگر عارضه‌های پوستی موثر است.

مجموعه آفرودیت واردکننده انواع تجهیزات پزشکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌‌ترین برندها در حوزه لیزر موهای زائد، لاغری و تناسب‌اندام، لیفت و جوانسازی و… است. افتخار مجموعه آفرودیت جلب رضایت حداکثری پزشکان، زیباجویان و کلینیک‌های زیبایی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فیزیکی دستگاه‌ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا