شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

کاربرد زایلاپی در لیزر موهای زائد

پماد زایلاپی در لیزر به‌عنوان یک داروی بی‌حسی موضعی کاربرد دارد. لیزر موهای زائد بدن امروزه هم در بین خانم‌ها و هم آقایان بسیار متداول و محبوب است. ازآنجایی‌که درد لیزر برای بسیاری افراد آزاردهنده و ناگوار است، لیزر موهای زائد با زایلاپی به کاهش درد و سوزش ناشی از لیزر کمک به سزایی می‌کند. کاربرد زایلاپی برای لیزر به‌ویژه برای کسانی که اضطراب و استرس تحمل درد لیزر را دارند، توصیه می‌شود. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی نقش پماد زایلاپی در کاهش عوارض ناشی از لیزر و طریقه استفاده از آن می‌پردازیم.

لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن یکی از روش‌های محبوب و پرطرف‌دار حذف موهای زائد است که نسبت به روش‌های سنتی حذف موهای زائد مزایای بسیاری دارد. ماندگاری و تاثیر بالا و بدون عوارض بودن از مزایای لیزر موهای زائد است. درمان لیزر برای رفع موهای زائد کل بدن به جز پلک‌ها قابل‌استفاده است و اثربخشی فوق‌العاده‌ای دارد. انجام لیزر موهای زائد اگر در مراکز تخصصی لیزر و زیر نظر پزشک متخصص و توسط اپراتور باتجربه و کارآزموده صورت بگیرد، کمترین عوارض را خواهد داشت.

دستگاه‌های لیزر پیشرفته امروزی مجهز به سیستم خنک‌کننده قوی هستند که باعث به‌حداقل‌رساندن میزان عوارض لیزر موهای زائد خواهند شد. علاوه بر این استفاده از زایلاپی در لیزر می‌تواند درد و سوزش مختصر ایجاد شده را تا حد زیادی کاهش دهد. لیزر موهای زائد علاوه بر داشتن پوستی نرم و لطیف، اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده‌ای را به فرد می‌بخشد. آراستگی و داشتن حق انتخاب برای پوشیدن هر نوع لباس به دلیل زیبایی و بی‌نقص بودن پوست بدن، منجر به رضایت و تمایل بیشتر افراد به انجام عمل لیزر برای حذف موهای زائد می‌شود.

 به‌علاوه خستگی از انجام روش‌های سنتی حذف موهای زائد به طور مکرر، باعث گرایش بیش‌ازپیش خانم‌ها و آقایان به انجام درمان لیزر شده است. یکی از دلایلی که می‌تواند منجر به تردید برای انتخاب درمان لیزر برای حذف موهای زائد شود، نگرانی از درد ناشی از آن است. اگرچه دستگاه‌های مجهز و پیشرفته امروزی تا حد زیادی به کاهش درد کمک می‌کنند؛ اما باز هم جلسات لیزر کاملا بدون درد نخواهد بود. لیزر موهای زائد با زایلاپی باعث بی‌حس شدن موضع موردنظر شده و درد را تاحدامکان کاهش می‌دهد.

لیزر موهای زائد با زایلاپی

پمادهای بی‌حسی موضعی حاوی دو ماده لیدوکائین و بنزوکائین هستند که در کاهش درد و سوزش ناشی از لیزر موثر هستند. پماد زایلاپی حاوی لیدوکائین است که موثرتر از کرم‌های حاوی بنزوکائین است. در واقع بهترین کرم‌های بی‌حسی موضعی کرم‌های حاوی لیدوکائین هستند؛ به همین دلیل زایلاپی در لیزر به‌عنوان بهترین پماد بی‌حس‌کننده موضعی شناخته شده و به طور گسترده استفاده می‌شود. این پماد در اکثر داروخانه‌ها به‌راحتی در دسترس است.

لیزر موهای زائد با زایلاپی

آلرژی به لیدوکائین

ممکن است برخی افراد به پمادهای بی‌حسی موضعی حاوی لیدوکائین حساسیت داشته باشند. در این صورت علائمی همچون حالت تهوع و سرگیجه، احساس خواب‌آلودگی، کاهش ضربان قلب و فشارخون و… مشاهده خواهد شد. کسانی که نسبت به مواد شیمیایی حساسیت دارند، بهتر است از کرم‌های بی‌حس‌کننده گیاهی مانند اپی واید قبل از انجام درمان لیزر استفاده کنند. طریقه استفاده از کرم اپی‌واید بسیار شبیه زایلاپی در لیزر است. در ادامه به نحوه عملکرد لیدوکائین برای ایجاد بی‌حسی و طریقه استفاده از پماد زایلاپی در لیزر خواهیم پرداخت.

نحوه عملکرد زایلاپی در لیزر

پماد لیدوکائین با اثر بر موضع، انتهای رشته عصبی را از کار انداخته و از آزاد شدن سدیم بعد از تحریک رشته‌های عصبی جلوگیری می کند. آزاد شدن سدیم می‌تواند یک سیگنال عصبی تولید کند و منجر به انتقال حس درد به مغز شود. عملکرد لیدوکائین با ممانعت از ایجاد سیگنال عصبی باعث عدم ایجاد درد می‌شود.

طریقه استفاده از پماد زایلاپی در لیزر

برای استفاده از پماد زایلاپی در لیزر رعایت مواردی ضروری به نظر می‌رسد. ابتدا باید ناحیه موردنظر به‌خوبی شستشو داده شود تا عاری از هر گونه آلودگی و کثیفی باشد. پس از خشک‌کردن ناحیه با یک حوله تمیز یک لایه پماد زایلاپی را بر روی پوست مالیده تا کاملا جذب پوست شود. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان لازم است تا پماد اثر کند و بی‌حسی موردنظر حاصل شود. می‌توان بر حسب نیاز دو یا سه بار دیگر بر روی موضع از پماد زایلاپی استفاده کرد.

بعد از استعمال آخرین لایه می‌توانید روی آن را با پانسمان یا کیسه پلاستیکی استریل و تمیز بپوشانید تا کاملا جذب پوست شود. لایه آخر پماد، هنگام شروع درمان لیزر توسط پزشک از روی موضع پاک خواهد شد. مدت‌زمان اثربخشی این پماد حدودا یک ساعت است؛ به همین دلیل بهتر است، زمان استعمال پماد زایلاپی در لیزر را طوری تنظیم کنید که اثرات آن در هنگام انجام لیزر هنوز باقی مانده باشد.

بهترین راهکار کاهش عوارض لیزر موهای زائد

بهترین راهکار کاهش عوارض لیزر موهای زائد

با انجام لیزر موهای زائد در مراکز لیزر تخصصی و معتبر و مجهز به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد عوارض به کمترین میزان خواهد رسید. دستگاه‌های لیزر پیشرفته همچون سوپرانو آیس پلاتینیوم یا کندلا الکساندرایت با دارابودن یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته عوارض لیزر موهای زائد را به‌شدت کاهش خواهند داد و بسیار موثر خواهند بود. بااین‌حال لیزر موهای زائد با زایلاپی نیز با کاهش درد در حین انجام درمان، کمک بسزایی در عدم ایجاد یک تجربه ناخوشایند از لیزر موهای زائد دارد.

عوارض احتمالی ناشی از انجام عمل لیزر

انجام عمل لیزر موهای زائد و استفاده از زایلاپی در لیزر حتی اگر با دستگاه‌های پیشرفته امروزی نیز انجام شود، می‌تواند عوارض مختصری برای فرد داشته باشد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • سوزش اندک
  • ایجاد علائم سوختگی در پوست
  • خشک‌شدن پوست و خارش
  • زخم‌های کوچک پوستی
  • قرمزی و تورم و التهاب اندک
  • تیرگی پوست بعد از لیزر

استفاده از پماد زایلاپی در لیزر برای کاهش این عوارض ذکر شده تا حدی موثر خواهد بود. به همین دلیل لیزر موهای زائد با زایلاپی توصیه می‌شود.

عوارض احتمالی ناشی از انجام عمل لیزر

جمع‌بندی

زایلاپی در لیزر به‌عنوان یک بی‌حس‌کننده موضعی بسیار موثر عمل می‌کند و درد و عوارض ناشی از لیزر موهای زائد مانند سوزش را کاهش می‌دهد. لیزر موهای زائد با زایلاپی به شما این امکان را می‌دهد که ضمن تجربه درد کمتر، از نتایج مفید لیزر بهره‌مند شوید. همین عامل یکی از دلایل تمایل به کاربرد زایلاپی برای لیزر است. انجام لیزر در مراکز تخصصی لیزر معتبر و زیر نظر پزشک متخصص که مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد هستند، عوارض و درد را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

آفرودیت لیزر واردکننده انواع تجهیزات و لوازم پزشکی از بهترین برندها است. انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد، لاغری و تناسب‌اندام و جوان‌سازی پوست را در وب‌سایت آفرودیت لیزر خواهید یافت. می‌توانید برای خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه لیزر از مشاوران و کارشناسان ما در آفرودیت لیزر کمک بگیرید. آفرودیت لیزر انواع تجهیزات پیشرفته و مطمئن در زمینه پوست، مو، زیبایی و جراحی را از بهترین تولیدکنندگان جهان به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند و با مشاوره‌های جامع مطابق با روش‌های جدید به بازگشت سرمایه سریع‌تر پس از خرید این تجهیزات کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا