شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد پا؛ بهترین دستگاه برای لیزر موهای پا

لیزر موهای زائد پا با ازبین‌بردن فولیکول‌های مو سبب توقف رشد موهای زائد می‌شود. از بین ‌بردن موی پا با لیزر موجب داشتن پوستی لطیف و نرم می‌شود. برای حذف دائمی موهای پا دیگر نیازی به اصلاح روزانه پاها ندارید؛ لذا با این کار در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود. لیزر السکاندرایت کندلا بهترین دستگاه برای لیزر موهای پا است. طول‌موج این دستگاه قابل‌تنظیم بوده و متناسب با فولیکول‌های پوست و مو به آن‌ها تابیده می‌شود.

این دستگاه همچنین دارای سیستم خنک‌کننده است که هم‌زمان با تابش اشعه لیزر بر سطح پوست ماده خنک‌کننده هم پاشیده می‌شود. در زمینه حذف موهای زائد با لیزر دستگاه‌های پیشرفته با تنوع بالایی در بازار عرضه شده است که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فردی دارند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزشی ویژگی ها، مزایا و معایب لیزر الکساندرایت برای حذف موهای زایدرا مطالعه فرمایید.

لیزر موهای زائد پا چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد پا چگونه انجام می شود؟

یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌ها جهت ازبین‌بردن موهای زائد پا، لیزر موهای زائد پا است. در این روش از اشعه لیزر جهت ازبین‌بردن موهای قسمت‌های مختلف بدن مثل دست، پا و صورت استفاده می‌شود. در این روش دستگاه لیزر نوری از خود منتشر می‌کند که این نور توسط رنگ‌دانه یا ملانین موجود در مو جذب می‌شود.

در مرحله بعد انرژی نور به گرما تبدیل شده و به فولیکول‌های مو آسیب می‌زند. این تأثیر انکارناپذیر که لیزر بر روی فولیکول مو می‌گذارد، رشد موها در آینده را مهار کرده یا به تأخیر می‌اندازد. برای از بین ‌بردن موی پا با لیزر باید به یک کلینیک زیبایی معتبر و تحت نظارت نظام‌پزشکی مراجعه نمایید.

 لیزر موهای پا برای چه افرادی مناسب نیست؟

طبق تحقیقات انجام شده اکثر افراد مراجعه‌کننده برای لیزر موهای زائد پا شاهد نتایج رضایت‌بخشی بوده‌اند. همه افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند و بیماری خاصی ندارند کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زاید به شمار می‌روند. در کل باید گفت همه اشخاص با هر نوع پوست و رنگ مویی می‌توانند از لیزر جهت ازبین‌بردن موهای زائد خود استفاده نمایند و فقط میزان تأثیرگذاری این روش و زمان آن برای همه افراد یکسان نیست. در حالت کلی می‌توان گفت از بین‌ بردن موهای زائد با لیزر برای کسانی که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند بسیار تأثیرگذار است؛ ولی کسانی که موهای بور یا پوست تیره‌تری دارند باید بااحتیاط بیشتری از این روش استفاده کنند.

 شاید به همین دلیل باشد که در کلینیک‌های معتبر، پزشک قبل از شروع جلسات لیزر فرد را معاینه کرده و اثربخشی لیزر بر روی پوست آن فرد را امتحان می‌کند. در کل باید گفت کسانی که دچار بیماری‌های پوستی هستند و یا زخم‌ها و حساسیت‌هایی در ناحیه پا دارند کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای پا نیستند و در واقع احتمال بروز عوارض لیزر پا برای این افراد بیشتر از سایرین است.

لیزر موهای زائد پا؛ تعداد جلسات لیزر

لیزر موهای زائد پا؛ تعداد جلسات لیزر

موهای زائد دارای یک چرخه رشد بسیار طولانی هستند که شامل سه فاز رشد، ریزش و استراحت می‌شود. اشعه لیزر تنها بر روی فولیکول‌های در حال رشد اثر می‌گذارد. باتوجه‌به این مسئله که همه فولیکول‌ها دقیقا در یک زمان در فاز رشد قرار ندارند، قطعا فقط با یک جلسه لیزر نمی‌توان همه موهای زائد را ازبین برد. دقیقا به همین علت است که جلسات لیزر باید تکرار شوند. به دلیل وسیع بودن سطح پا هر جلسه لیزر موهای زائد پا اصولا نیم ساعت زمان می‌برد.

اکثر افراد بعد از انجام ۶ تا ۸ جلسه لیزر حجم قابل توجهی از موهای زائد خود را از دست می‌دهند. در کل تعداد جلسات لازم جهت از بین بردن موی پا با لیزر برای هر فرد به حجم موها، نوع پوست و رنگ مو بستگی دارد. هر جلسه لیزر اصولا باید با فاصله ۶ تا ۸ هفته‌ای از جلسه بعد انجام گیرد. بعد از پایان دوره درمان امکان دارد تا چند سال نیازی به هیچ کدام از روش‌های مو‎‌زدایی نباشد؛ اما بهتر است با توصیه پزشک متخصص سالی یک یا دوبار برای انجام جلسات یادآوری به کلینیک مراجعه نمایید.

از بین بردن موی پا با لیزر؛ مراقبت های قبل از انجام لیزر پا

لیزر موهای زائد پا یک روش علمی و پزشکی است و انجام آن نیازمند تخصص و آموزش است. برای از بین‌ بردن موی پا با لیزر قبل از انجام این کار لازم است که اعتبار و تخصص پزشک یا اپراتور لیزر به‌صورت کامل بررسی شود. با مراجعه به یک کلینیک معتبر پوست و مو دیگر نگرانی در خصوص مهارت و تخصص اپراتور لیزر نخواهید داشت. امکان دارد که همه روش‌های پزشکی با عوارضی هرچند خفیف همراه باشند. جهت جلوگیری از عوارض لیزر پا باید مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر پا را به‌خوبی انجام دهید.

درصورتی‌که تصمیم به لیزر موهای زائد پا دارید باید ۶ هفته قبل از درمان از کندن موهای زائد و اپیلاسیون خودداری کنید؛ زیرا لیزر ریشه موها را هدف قرار می‌دهد و با انجام اپیلاسیون ریشه موها به‌صورت موقت از بین می‌روند. همچنین ۶ هفته قبل از جلسه لیزر از قرارگرفتن در معرض نور خورشید، برنزه‌کردن و آفتاب‌گرفتن جدا خودداری نمایید؛ زیرا قرارگرفتن زیر نور مستقیم خورشید موجب کاهش اثرگذاری لیزر و افزایش عوارض لیزر می‌شود. پیشنهاد می کنیم مقاله آموزشی آموزشی دلیل استفاده از لیزر دایود؛ چرا لیزر دایود؟ را مطالعه فرمایید.

مراقبت‌ های بعد از لیزر موهای پا

مراقبت‌ های بعد از لیزر موهای پا

بعد از اتمام جلسه و از بین بردن موی پا با لیزر اپراتور دستورالعمل‌هایی را جهت بهبود پوست و جلوگیری از عوارض لیزر موهای زائد پا به شما توصیه می‌کند. از جمله مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از لیزر پا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • در صورت ورم کردن پوست از کمپرس سرد جهت کاهش درد موقت و بهبود ورم استفاده نمایید.
  • بلافاصله بعد از تمام‌شدن جلسه لیزر یک‌لایه خیلی نازک از پماد زینک اکساید را روی سطح پوست لیزر شده قرار دهید.
  • به مدت یک روز بعد از انجام لیزر از رفتن به حمام خودداری نمایید.
  • بعد از انجام لیزر پوست حساس می‌شود؛ بنابراین از پوست خود در برابر خورشید محافظت نمایید و از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.
  • بعد از لیزر موهای زائد پا از پوشیدن شلوار تنگ خودداری نمایید.
  • از رفتن به محیط‌های بسیار گرم مثل سونا و جکوزی تا دو روز بعد از انجام لیزر خودداری نمایید.

لیزر موهای زائد پا؛ بهترین دستگاه لیزر پا

دستگاه‌های لیزر با فناوری اندیاگ و الکساندرایت جزء بهترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر در جهان هستند. دستگاه لیزر الکس دایود رافائل (Raphael) یکی از بهترین انتخاب ها برای لیزر موهای زائد پا است. این دستگاه با برخورداری از دو طول موج ۸۰۸ نانومتر و ۷۵۵ نانومتر روی انواع پوست ها و موها تاثیر گذار است.

همچنین دستگاه الکس دایود رافائل مجهز به کولینگ یا سیستم خنک کننده است که سبب می شود درد ناشی از حرارت لیزر به حداقل ممکن برسد. این دستگاه به خاطر ترکیب دو فناوری پیشرفته الکساندرایت و اندیاگ روی انواع پوسته های تیره و روشن تاثیر چشمگیری دارد.

لیزر موهای زائد پا؛ بهترین دستگاه لیزر پا

جمع‌بندی

حذف موهای زائد با روش‌های قدیمی و سنتی کاری زمان بر با نتیجه‌ای کوتاه‌مدت است. لیزر موهای زائد پا بهترین متد برای داشتن پوستی یکدست و زیبا به شمار می‌آید. در روش از بین‌ بردن موی پا با لیزر از همان جلسه اول شاهد ریزش بخشی از موهای زائد خود خواهید بود. با تکمیل دوره درمان و گذشت زمان بخش قابل‌توجهی از موهای زائد را از دست خواهید داد و تا سال‌ها به روش‌های دیگر جهت ازبین‌بردن موهای زائد نیازی ندارید. دستگاه‌هایی با فناوری اندیاگ و الکساندرایت جز بهترین دستگاه برای لیزر موهای پا هستند که در بالا به آن‌ها اشاره شد.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از پزشکان با تجربه و دانش آموختگان دانشگاهی مفتخر است توانسته با حضور در نمایشگاه های بین المللی برترین و بروزترین تجهیزات پزشکی را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه نماید. برای کسب اطلاع از تنوع محصولات و قیمت محصولات می توانید به وب سایت آفرودیت لیزر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا