شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر زیر بغل و بیکینی؛ عوارض لیزر در ناحیه زیر بغل و بیکینی

امروزه لیزر زیر بغل و بیکینی به یکی از دغدغه‌های خانم‌ها مبدل شده است؛ زیرا موهای زائد باعث کاهش اعتمادبه‌نفس خانم‌ها می‌شود. اگر فرایند حذف موهای زائد توسط پزشک متخصص این امر صورت بگیرد، عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی به صفر می‌رسد. با توجه به حساس بودن این دو ناحیه  عوارض لیزر بیکینی و زیر بغل یکی از مسائلی است که ذهن افراد بسیاری را به خود مشغول ساخته است. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر ارائه دهنده تجهیزات پزشکی و زیبایی به بررسی عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی می‌پردازیم.

لیزر زیر بغل و بیکینی

لیزر زیر بغل و بیکینی

یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها حذف موهای زائد به طور کامل است. برای این منظور از روش‌های مختلفی همچون وکس، تیغ، انواع کرم و پودر موبر استفاده می‌شود. هیچ‌کدام از این روش‌ها دائمی نیستند و پس از چند روز دوباره این موهای زائد نمایان می‌شوند. یکی از حساس‌ترین نقاط نیز ناحیه زیر بغل و بیکینی است که لیزر موهای زائد به حل این مشکل کمک کرده است. در مبحث لیزر زیر بغل و بیکینی انتخاب مرکز معتبر و انجام شدن کار توسط پزشک متخصص تاثیر بسیار در کاهش عوارض آن خواهد داشت. پیشنهاد می‌کنیم مقاله نکات مهم در لیزر موهای زائد بیکینی را مطالعه کنید.

عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی

در انجام لیزر زیر بغل و بیکینی با انجام لیزر توسط اپراتور و پزشک متخصص به‌هیچ‌وجه با عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی مواجه  نخواهید شد. پزشک متخصص پس از معاینه‌ هر فرد و تشخیص تیپ پوست او مشخص می‌کند که چه نوعی از دستگاه لیزر و با چه درجه‌ای استفاده شود؛ اما با مراجعه به سالن‌های زیبایی، به دلیل عدم وجود پزشک متخصص، لیزر بدون عوارض نخواهد بود. در چنین فضاهایی از یک نوع دستگاه برای همه تیپ‌های پوستی استفاده می‌شود و تنظیم درجه به طور دقیق صورت نمی‌پذیرد.

افرادی که پوست حساسی دارند، ممکن است بعد از انجام لیزر زیر بغل و بیکینی دچار عوارضی مانند خارش، تورم، قرمزی، بی‌حسی و… شوند که این عوارض نیز تا سه روز برطرف خواهد شد.

عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی

آیا لیزر بیکینی می‌تواند موجب نازایی شود؟

پاسخ این سوال منفی است. عمق نفوذ پرتو لیزر به‌قدری نیست که به اندام‌های داخلی نفوذ کرده و باعث آسیب بافتی یا نازایی شود. پس نازایی را نمی‌توان از عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی در نظر گرفت؛ زیرا فقط موهای زائد را به طور سطحی از بین می‌برد. عمق نفوذ لیزر ۴ تا ۵ میلی‌متر است و تاثیری بر روابط جنسی و باروری ندارد. یکی دیگر از شایعاتی که در این زمینه وجود دارد این است که لیزر زیر بغل سرطان‌زا است. این ادعا کاملا بی‌اساس است؛ اما در مورد افرادی که سابقه ابتلا به سرطان سینه داشته‌اند، توصیه نمی‌شود.

افرادی که مشکلات هورمونی یا سابقه ابتلا به سرطان سینه داشته‌اند و همچنین کسانی که زخم و اسکار کلوئیدی یا عفونت فعال دارند، به‌ویژه برای انجام لیزر زیر بغل و بیکینی ممنوعیت دارند.

انجام لیزر زیر بغل و بیکینی به‌هیچ‌وجه موجب سرطان، نازایی و بیماری‌های پوستی نمی‌شود. ممکن است بعضی افراد پس از انجام لیزر زیر بغل دچار مقداری ورم در این ناحیه شوند که این التهاب به علت حساسیت پوستی است و با غدد لنفی ارتباطی ندارد.  با کسب اطلاعات کافی در مورد عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی می‌توان بدون نگرانی تصمیم درست‌تری گرفت.

آشنایی با عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی

آشنایی با عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی

لیزر را می‌توان به‌عنوان بهترین روش برای ازبین‌بردن موهای زائد در نظر گرفت که حدود ۴۰ تا ۸۰ درصد موهای زائد را از بین می‌برد. با انجام لیزر تراکم موهای زائد بسیار کاهش‌یافته و عوارضی بسیار ناچیز نیز خواهد داشت. عوارض خفیف ناشی از لیزر زیر بغل و بیکینی که معمولا ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد کاملا از بین می روند عبارت‌اند از:

  • تورم و قرمزی پوست پس از لیزر
  • پوسته‌شدن  پوست پس از لیزر
  • سوختگی و تاول خفیف
  • خارش محل لیزر

نوع پوست هر فرد عاملی تعیین‌کننده در میزان عوارض بعد از لیزر است. افراد دارای پوست‌های بسیار حساس در برابر لیزر واکنش شدیدتری نشان می‌دهند.

لیزر زیر بغل و بیکینی در دوران بارداری

انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری توصیه نمی‌شود؛ زیرا به دلیل تغییرات هورمونی بسیار در این دوران تاثیر اشعه لیزر بر روی فولیکول‌های مو کاهش می‌یابد و انجام فرایند لیزر چندان موفقیت‌آمیز نخواهد بود. امروزه لیزر به‌عنوان یک روش درمانی مطرح شده و فقط به حذف موهای زائد مربوط نمی‌شود. یکی از این کاربردها کمک به کاهش تعریق بیش از حد است. از دیگر کاربردهای آن می‌توان به حذف موهای زائد، پاک‌کردن تتو، جوان‌سازی پوست و لاغری اشاره کرد.

مهم‌ترین علت بروز عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی

مهم‌ترین علت بروز عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی

مهم‌ترین علت بروز عوارض پس از لیزر زیر بغل و بیکینی بی‌تجربه بودن پزشک و اپراتور است. مراجعه به مراکز لیزر با قیمت پایین موجب بروز چنین عوارضی خواهد شد. مهارت اپراتور در تنظیم طول‌موج دستگاه با درنظرگرفتن نوع پوست و مدت‌زمان تابش و تکنیک خنک‌سازی عاملی مهم و کلیدی در انجام صحیح لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی است.

پزشکان متخصص و مراکز زیبایی از دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه برای جلب رضایت هرچه بیشتر مراجعین خود استفاده می‌کنند و با کمک این امر از بروز عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی جلوگیری می‌کنند.

 اقدامات موثر برای جلوگیری از عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی

برای گرفتن نتیجه بهتر از لیزر زیر بغل و بیکینی لازم است مراقبت‌‌های مربوط به قبل و بعد لیزر به‌درستی انجام شود تا امکان ایجاد آسیب احتمالی از بین برود. در ادامه به برخی از مهم‌ترین موارد اشاره خواهیم کرد.

  • شیوکردن موهای زائد به طور کامل حداقل یک روز قبل از انجام لیزر
  • عدم استفاده از حمام آفتاب یا دستگاه برنزه کننده‌ی پوست تا سه هفته قبل از لیزر
  • توجه به توصیه‌های پزشک پس از انجام لیزر
  • عدم قرارگیری در معرض نور مستقیم آفتاب
  • استفاده از کرم‌های ضدآفتاب با SPF بالاتر از ۳۰ در صورت لزوم قرارگیری در معرض نور مستقیم

با رعایت نکات لازم، تاثیر لیزر زیر بغل و بیکینی افزایش‌یافته و عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی به حداقل می‌رسد.

 اقدامات موثر برای جلوگیری از عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی

جمع‌بندی

استفاده از فناوری پیشرفته لیزر برای لیزر زیر بغل و بیکینی امروزه رواج بسیاری دارد. یکی از مسائلی که افراد در این بحث با آن روبه‌رو خواهند بود، عوارض حذف موهای زائد زیر بغل و بیکینی است که با داشتن انتخابی صحیح می‌توان آن را به حداقل رساند. تمایل انسان‌ها به زیبایی دلیل گرایش آن‌ها به انجام لیزر جهت حذف موهای زائد است. عوارض لیزر بیکینی و زیر بغل را می‌توان با انتخاب یک مرکز تخصصی لیزر مناسب و پزشک متبحر کاهش داد.

مراکز تخصصی لیزر می‌توانند با تهیه پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر، بهترین خدمات را در زمینه لیزر با کمترین عوارض به مشتریان خود اراپه دهند. برای قیمت و خرید دستگاه لیزر می‌توانید از مشاوران و کارشناسان ما در آفرودیت لیزر کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا