شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

روش جوانسازی با تزریق ژل پروفایلو

جوانسازی با پروفایلو یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست است. تزریق ژل پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید، به‌صورت چشمگیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آبرسانی و قوام پوست صورت کمک می‌کند. در ادامه به بررسی بیشتر تاثیر پروفایلو روی صورت خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله آموزشی جدیدترین روش های جوانسازی پوست را مطالعه نمایید.

پروفایلو چیست؟

پروفایلو یک متد جدید برای لیفت و جوانسازی پوست است که موجب محکم‌تر شدن پوست صورت شده و باعث می‌شود که جوان و شاداب به نظر برسید. ماده فعال برای این درمان اسید هیالورونیک است. این ماده با نام فیلر جهت رفع چین‌وچروک‌های پوست به کار می‌رود. بااین‌حال پروفایلو پوست را پر نمی‌کند و بیشتر روی سفت کردن پوست تمرکز دارد. تزریق ژل پروفایلو برای ناحیه صورت، گردن، بازو، دست و ناحیه دکلته مناسب است.

جوانسازی با پروفایلو بی‌خطر و بدون درد است و به لایه پوست تزریق می‌شود. این کار به طور مؤثری سلول‌های پوستی را تغذیه می‌کند و تا زمانی که سفتی طبیعی پوست دوباره باز گردد این کار ادامه پیدا می‌کند. نتایج این درمان منحصربه‌فرد طی ۴ تا ۸ هفته نمایان می‌شود.

چگونگی عملکرد پروفایلو؛ روش غیرجراحی جوانسازی پوست

چگونگی عملکرد پروفایلو؛ روش غیرجراحی جوانسازی پوست

طراحی پروفایلو به‌گونه‌ای خاص است تا میزان مشخصی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست است. وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید الاستین و کلاژن در پوست کمک می‌کند. ژل پروفایلو به دلیل شیوه ساخته‌شدن خود بیش از این که به‌عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می‌کند.

به همین دلیل به علت افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست‌های پیر، تیره و چروک گزینه‌ای فوق‌العاده است. تزریق ژل پروفایلو در ۲ جلسه و ظرف مدت یک دوره ۴ هفته‌ای انجام می شود. این ماده به‌سرعت در زیر پوست توزیع می‌شود تا آبرسانی را افزایش داده و به دنبال آن چروک و خطوط ریز صاف شوند. چنین عملکردی در نهایت منجر به بهبود بافت پوست شده و در نهایت جوانسازی با پروفایلو محقق می‌شود.

مزایای تزریق ژل پروفایلو

جوانسازی با پروفایلو تنها خاصیت زیبایی ندارد و آثار درمانی بسیاری برای پوست به همراه دارد. در واقع با شنیدن نام تزریق ژل شنونده نباید این تصور را داشته باشد که با یک تزریق زیبایی همانند گونه‌سازی یا ژل لب سروکار دارد. تأثیر پروفایلو روی صورت به این گونه است که با افزایش کلاژن‌سازی و تحریک پوست موجب بهبود پوست، افزایش سلامت و شادابی آن و در نهایت جوانسازی واقعی می‌شود. در زیر چند مورد از مزایای تزریق ژل پروفایلو به‌صورت موردی بیان شده است.

  • افزایش سفتی و الاستیسیته شدن پوست
  • لیفت پوست
  • روشن و شفاف‌شدن پوست
  • بازدهی بسیار عالی
  • بهبود قوام و استحکام پوست
  • کاهش جلسات درمان
  • کاهش نقاط تزریق
  • کاهش احساس درد در زمان تزریق
  • هیدراته شدن پوست
پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

سن مناسب جهت تزریق ژل پروفایلو ۳۰ تا ۴۵ سالگی است. هرچند تا ۶۵ سالگی استفاده از آن برای افراد منعی ندارد. بهترین افراد برای تزریق ژل پروفایلو کسانی هستند که خواهان استحکام و آبرسانی پوستشان بدون افزایش حجم هستند. پروفایلو فیلر حجم دهنده نیست.

تکنولوژی منحصربه‌فرد این روش سبب شده با این که به‌خوبی لیفت و آبرسانی انجام می‌دهد؛ ولیکن حجم‌دهی نداشته باشد. افرادی که صورتشان به حجم‌دهی نیاز دارد باید از ترکیب پروفایلو با فیلرهای حجم دهنده از قبیل هیالورونیک اسیدهای حجم دهنده و… به‌صورت هم‌زمان استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بازگشت به دوران جوانی با لیفت و جوانسازی پوست را مطالعه فرمایید.

نحوه تزریق ژل پروفایلو

پروفایلو در پنج ناحیه صورت نظیر چانه، تراگوس، برآمدگی گونه، نقطه پایه بینی و زاویه ماندیبولار در هر دو سمت صورت تزریق می‌شود. این نواحی از صورت که به نواحی زیبایی زیستی یا BAP شهرت دارند از اعصاب و رگ‌های اصلی صورت به‌دور هستند و از حداکثر قابلیت مقدار توزیع هیالورونیک اسید در این نقاط برخوردارند. همچنین به علت تجمع چربی در این نواحی بعد از تزریق پروفایلو پوست به بازسازی و ترمیم بافت‌های چربی و سلول‌های خود خواهد پرداخت.

در هریک از نواحی موردنظر دو دهم سی‌سی از ژل پروفایلو با سر سرنگ ۲۹ گیج جهت کاهش احساس درد به درون لایه‌های عمقی پوست تزریق خواهد شد. در صورت شدت آثار چین‌وچروک و پیری به دوز تزریقی بیشتری احتیاج خواهد بود.

 پروفایلو چه تغییراتی در کیفیت پوست ایجاد می کند؟

 پروفایلو چه تغییراتی در کیفیت پوست ایجاد می کند؟

به علت انتشار پذیر بودن ژل پروفایلو در هر سمت صورت حدود پنج تزریق کفایت خواهد کرد که این امر برای کسانی که به این روش درمانی علاقه‌مند هستند، خبر خوبی است؛ زیرا با کاهش تعداد تزریقات، درد و ناراحتی افراد هم کاهش می‌یابد و استفاده از مواد بی‌حس‌کننده در منطقه تزریق در افراد حساس به‌صورت اختیاری خواهد بود. بلافاصله بعد از تزریق ژل پروفایلو نتیجه قابل‌مشاهده خواهد بود.

افراد متوجه یک جوان‌سازی طبیعی درعین‌حال قابل‌ملاحظه در پوست خود می‌شوند. افزایش استحکام، کشش و بهبود کیفیت پوست تقریباً حدود ۶ ماه باقی خواهد ماند. بعد از یک ماه نتایج به اوج خود می‌رسند و افراد تغییر و بهبود کیفیت پوست و کاهش چروک‌های پوستی را مشاهده خواهند کرد. تزریق ژل پروفایلو بدون تغییر در ظاهر فرد، کیفیت پوست را بهبود می‌بخشد و چهره را جوان و شاداب نشان می‌دهد. همچنین استفاده از این روش درمانی اثراتی مثل درخشندگی پوست و لیفت طبیعی صورت را به همراه دارد.

مراقبت های بعد از جوانسازی با پروفایلو

بعد از جوانسازی با پروفایلو رعایت نکاتی لازم است که در زیر بیان شده است.

  • ممکن است بلافاصله بعد از تزریق کمی احساس خارش و قرمزی وجود داشته باشد که به‌آرامی طی ۲۴ ساعت از بین می‌رود. درصورتی‌که نسبت به هیالورونیک دچار حساسیت هستید و در مادران باردار و شیرده نباید از این روش استفاده شود.
  • بهتر است تزریق ژل پروفایلو در دو یا سه نوبت انجام شود. به این صورت که مثلاً ۶ میلی‌لیتر ژل در سه جلسه به‌صورت ماهیانه تزریق شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. در صورت زیاد بودن چروک‌ها توصیه می‌شود ۸ میلی‌لیتر در چهار جلسه پراکنده گردد.
  • هیالورونیک به‌صورت کامل توسط پوست تجزیه می‌شود و بعد از ۶ ماه اثری از آن باقی نمی‌ماند و لازم است درمان تکرار شود. از آن جایی که هیالورونیک نقش آبرسانی به پوست را ایفا می‌کند حتماً بعد از تزریق به مقدار کافی آب بنوشید تا متوجه شادابی صورت خود شوید.
  • انجام فعالیت‌های روزانه بعد از تزریق ژل پروفایلو و بدون هیچ مشکلی ممکن است؛ اما توصیه می‌شود بعدازاین روش از آرایش‌کردن بپرهیزید.
  • رفتن به باشگاه، اتاق بخار یا شنا و سونا در روز تزریق توصیه نمی‌شود.
  • از لمس ناحیه‌ای از صورت که تزریق ژل در آن صورت‌گرفته است خودداری کنید. همچنین به ماساژدادن پوست بعدازاین روش نیازی نیست.
مراقبت های بعد از جوانسازی با پروفایلو

جمع‌بندی

با افزایش سن میزان الاستین، هیالورونیک اسید و کلاژن که به‌صورت طبیعی تولید می‌شوند در پوست کاهش می‌یابد و به‌این‌علت علائم پیری نمایان می‌شوند. برای مقابله با این علائم و جلوگیری از ایجاد خطوط عمیق روی پوست و همچنین به‌منظور حفظ شادابی پوست از پروفایلو استفاده می‌شود. جوانسازی با پروفایلو آخرین درمان ضد پیری است که برای برگرداندن جلا و درخشندگی پوست طراحی شده است.

تزریق ژل پروفایلو یک متد نسبتاً جدید و غیرتهاجمی است که به‌تازگی سرو صدای زیادی در دنیای زیبایی به پا کرده است. تأثیر پروفایلو روی صورت، به این گونه است که با تحریک کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید پوست شل و آویزان را به‌آرامی حجم داده و هیدراته می‌کند و درخشندگی و جوانسازی را به پوست هدیه می‌دهد.

آفرودیت لیزر متشکل از گروهی از متخصصان دانشگاهی و پزشکان باتجربه است که با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی توانسته بهترین تجهیزات پزشکی در زمینه پوست مو و جراحی را گردآوری نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از تنوع و قیمت محصولات به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا