شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

درمان کک و مک با لیزر اربیوم + هزینه این روش

درمان کک و مک با لیزر اربیوم بهترین راهکار برای رهایی از این عارضه است. تاثیر لیزر اربیوم بر کک و مک بدین صورت است که با تولید پرتوهایی با طول‌موج مخصوص، موجب از بین رفتن لایه‌های بیرونی پوست شده و در نهایت لکه‌های آن را برطرف خواهد کرد.

بهترین دستگاه لیزر رفع کک و مک دستگاهی است که ضمن داشتن بیشترین تاثیر کمترین عارضه را نیز به دنبال داشته باشد. تا انتهای این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما باشید تا به بررسی نحوه درمان کک و مک با لیزر اربیوم و تاثیر لیزر اربیوم بر کک و مک بپردازیم.

بهترین دستگاه لیزر رفع کک و مک؛ لیزر اربیوم

بهترین دستگاه لیزر رفع کک و مک؛ لیزر اربیوم

کک و مک‌ها لکه‌های ریز قرمز تیره یا قهوه‌ای هستند که بر روی پوست صورت ظاهر می‌شوند. این عارضه هیچ‌گونه فرورفتگی یا برآمدگی ایجاد نمی‌کند و با پوست هم‌سطح است. درمان کک و مک با لیزر اربیوم یک روش قطعی و دائمی برای رفع این عارضه است و بسیار نتیجه‌بخش و کارآمد است. کک و مک عموما ریشه ژنتیکی دارد و قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید می‌تواند محرک آن باشد. تاثیر لیزر اربیوم بر کک و مک آن را به یکی از بهترین دستگاه‌ های لیزر برای رفع کک و مک تبدیل کرده است.

درمان کک و مک با لیزر اربیوم

درمان کک و مک با لیزر اربیوم که یکی از جدیدترین روش‌های درمان این عارضه است، با ارسال امواج با انرژی بسیار بالا بر روی پوست انجام می‌شود. تاثیر لیزر اربیوم بر کک و مک موجب لایه‌برداری عمیق شده و بدین ترتیب پوست سالم و شاداب جایگزین آن خواهد شد. این روش درمان، پوستی کاملا صاف و بدون لکه را به فرد هدیه خواهد داد.

درمان کک و مک با لیزر اربیوم تعداد جلسات موردنیاز برای نتیجه‌گیری را به حداقل رسانده و در زمان کوتاهی بهترین نتیجه حاصل می‌شود. مکانیسم تاثیر لیزر اربیوم بر کک و مک، تحریک پوست به کلاژن‌سازی است و ایجاد پوستی سالم و یک‌دست است.

تاثیر لیزر اربیوم بر کک و مک

عارضه کک و مک معمولا در ناحیه صورت، سینه، پشت دست‌ها و بازوها شایع‌تر است. افراد با پوست روشن و موی بلوند یا قرمز بیشتر مستعد ابتلا به این عارضه هستند. کک و مک بدون درد بوده و معمولا در فصل تابستان بیشتر بر روی پوست ظاهر می‌شود. درمان کک و مک با لیزر اربیوم یکی از کاربردهای لیزر است.

لیزر اربیوم از پرتویی با طول‌موج ۲۹۴۰ نانومتر که در محدوده نور فروسرخ است، استفاده می‌کند. با تابش این پرتو به شدت آب موجود در پوست جذب شده و این عمل موجب گرم‌شدن پوست و ازبین‌بردن لایه‌های سطحی آن می‌شود. مهم‌ترین وجه تمایز لیزر اربیوم با سایر لیزرها، کم عارضه بودن و قدرت بالای آن در درمان انواع مشکلات پوستی است.

درمان کک و مک با لیزر اربیوم بسیار دقیق صورت می‌گیرد و حتی قادر به برداشتن نازک‌ترین لایه‌های پوست خواهد بود. این متد درمانی که از انواع لیزرهای حالت سخت و جامد به شمار می‌آید، قادر است عیوب سطحی مانند لک‌ها را از بین برده و پوستی شاداب و جوان ایجاد کند. حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از شروع درمان کرم بی‌حس‌کننده بر روی موضع مالیده می‌شود. سپس لیزر به آهستگی بر روی پوست حرکت داده می‌شود.

مزایای درمان کک و مک با لیزر کاربردی اربیوم

مزایای درمان کک و مک با لیزر کاربردی اربیوم

درمان کک و مک با لیزر اربیوم مزیت‌های خاص خود را دارا است که موجب جذب بیماران به انجام این متد درمانی خواهد شد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد جلسات محدود و درمان سریع
  • مقرون‌به‌صرفه‌بودن
  • ماندگاری بالا
  • عدم ایجاد آسیب به لایه‌های زیرین پوست
  • عوارض بسیار ناچیز
  • دارا بودن حداقل میزان درد ممکن
  • تاثیر دائمی
  • عدم نیاز به بیهوشی و انجام تنها با بی‌حسی موضعی
  • انجام سرپایی و عدم نیاز به استراحت در منزل

معایب درمان کک و مک با لیزر اربیوم

معمولا درمان کک و مک با لیزر اربیوم کم‌ عارضه است؛ ولی ممکن است با کمی تحریک، قرمزی و التهاب همراه باشد. نکته مهم در کاهش عوارض احتمالی، مشورت با پزشک متخصص و مجرب و انجام این تکنیک در کلینیک‌های معتبر زیبایی است. عدم توجه به این موضوع گاه می‌تواند با عوارض جبران‌ناپذیری همراه باشد که درمان آن‌ها ممکن است بسیار دشوار باشد. از دیگر عوارض درمان کک و مک با لیزر اربیوم می‌توان به خارش، پوسته‌پوسته‌شدن، ورم، قرمزی، خشکی، عفونت، تغییر رنگ پوست و… اشاره کرد.

مراقبت‌ های بعد از درمان کک و مک با لیزر اربیوم

یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از درمان کک و مک با لیزر اربیوم پرهیز از قرارگرفتن در معرض نور شدید خورشید است. درصورتی‌که نیاز به خارج شدن از منزل را داشته باشید، باید حتما در فواصل منظم از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید. همچنین بعد از کاربرد لیزر اربیوم بهتر است که تا زمان بهبودی کامل از آرایش کردن خودداری کنید.

پس از لیزر به مدت دو هفته از رفتن به استخر، سونا، انجام تمرینات سنگین ورزشی و… خودداری کنید. لازم است بدانید که پوسته پوسته‌های ایجاد شده بر روی موضع را نباید دستکاری کنید و باید اجازه بدهید که به‌مرور بریزند. همچنین بایستی از خاراندن موضع خودداری کنید. استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک و کرم‌های ترمیم‌کننده و مرطوب‌کننده می‌تواند نقش مهمی در تسریع بهبودی داشته باشد.

تعداد جلسات موردنیاز برای درمان کک و مک با لیزر نوع اربیوم چقدر است؟

تعداد جلسات موردنیاز برای درمان کک و مک با لیزر نوع اربیوم چقدر است؟

تعداد جلسات درمان کک و مک با لیزر اربیوم بسته به وسعت ناحیه و شدت آن متغیر است؛ اما به طور معمول بین ۲ تا ۴ جلسه با فواصل سه تا چهار هفته برای تکمیل درمان نیاز است. در صورت استفاده منظم از کرم ضدآفتاب بین ۴ تا ۷ سال تاثیر لیزر اربیوم بر کک و مک ماندگار بوده و نیاز به تکرار مجدد نخواهد بود.

هزینه درمان کک و مک با لیزر اربیوم نیز به شدت و وسعت عارضه بستگی دارد و پس از معاینه اولیه توسط پزشک تخمین زده می‌شود. جالب است بدانید معمولا هزینه درمان‌های زیبایی در شهرهای بزرگ بیشتر از شهرهای کوچک است و موقعیت جغرافیایی نیز عاملی موثر در تعیین هزینه‌ها خواهد بود.

جمع‌بندی

درمان کک و مک با لیزر اربیوم از طریق تخریب ملانین زاینده در لایه‌های پوست انجام می‌شود. بسته به تاثیر لیزر اربیوم بر کک و مک تعداد جلسات موردنیاز برای هر فرد متفاوت خواهد بود. انتخاب بهترین دستگاه لیزر رفع کک و مک و انجام درمان در کلینیک‌های زیبایی معتبر که تحت نظارت پزشک متخصص فعالیت می‌کنند، راهکاری مطلوب و بدون عارضه برای داشتن پوستی سالم و بدون لک است.

شرکت پرتو تجارت رویان مهر یا آفرودیت با سال‌ها سابقه فعالیت در زمینه واردات تجهیزات پزشکی مدرن نظیر دستگاه‌های لیزر موهای زائد، لاغری و تناسب‌اندام و لیفت و جوانسازی و… در سراسر کشور پیشتاز است. این مجموعه در کسب رضایت پزشکان و کلینیک‌های زیبایی حداکثر موفقیت را کسب نموده و بسیار شناخته شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا