شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

درمان منگوله های پوستی با لیزر روشی ایمن

درمان منگوله های پوستی با لیزر یک روش ایمن و بی‌خطر برای حذف این زائده است و زیبایی پوست را به آن باز می‌گرداند. تاثیر لیزر بر زائده های گوشتی موجب رفع بی‌دردسر و آسان آن‌ها خواهد شد. لیزر منگوله های پوستی به‌صورت سرپایی انجام می‌شود و نیازی به گذراندن دوران نقاهت در منزل نیست. علت دقیق ایجاد این عارضه مشخص نیست؛ اما عوامل مختلفی می‌توانند در آن دخیل باشند. برای آگاهی بیشتر درباره درمان منگوله های پوستی با لیزر و نحوه تاثیر لیزر بر زائده‌ های گوشتی تا پایان این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید.

درمان منگوله های پوستی با لیزر

درمان منگوله های پوستی با لیزر

منگوله پوستی یک عارضه شایع به‌خصوص در خانم‌ها است. درمان منگوله های پوستی با لیزر از روش‌های موثر و بی‌خطر محسوب می‌شود که تشخیص مناسب بودن آن برای فرد تنها بر عهده پزشک متخصص پوست است؛ زیرا منگوله‌های پوستی از رگ‌های خونی تغذیه می‌کنند و به همین علت بسیار حساس هستند. ایجاد هر گونه برش یا انجام درمان غیراصولی می‌تواند باعث خونریزی و یا حتی عفونت شود. برای تاثیر لیزر بر زائده ‌های گوشتی و کاهش عوارض ناشی از آن حتما درمان منگوله‌های پوستی با لیزر باید در کلینیک‌های معتبر و تحت‌نظارت پزشک متخصص انجام شود.

همانطور که اشاره شد، یکی از کاربردهای لیزر درمان این زائده‌های خوش خیم است که به شکل یک منگوله کوچک روی سطح پوست ظاهر شده و بدون درد هستند. ایجاد منگوله‌های پوستی معمولا برای فرد مشکلی ایجاد نمی‌کنند و افراد معمولا به دلیل تمایل به حفظ زیبایی پوست، تصمیم به درمان آن‌ها می‌گیرند. این ضایعات نرم و گرد بوده و به وسیله یک پایه به شکل یک ساقه به سطح پوست متصل می‌شوند.

نحوه تاثیر لیزر بر زائده های گوشتی

منگوله‌های پوست می‌توانند هم‌رنگ با پوست یا تیره‌تر از آن باشند و بیشتر در سنین بزرگسالی بروز می‌یابند. همچنین این ضایعه حالت واگیر ندارد و معمولا بر روی پلک، قفسه سینه، ناحیه گردن، کشاله ران، زیر سینه، مقعد، ناحیه تناسلی و زیر بغل ایجاد می‌شوند. در درمان منگوله های پوستی با لیزر، ساقه اسکین تگ یا منگوله با لیزر سوزانده شده و با کمترین درد و جراحت از بین می‌رود. علت ایجاد اسکین‌ تگ‌ها کاملا مشخص نیست؛ اما معمولا در نواحی چروکیده پوست ایجاد می‌شوند. اصطکاک نیز می‌تواند در ایجاد این عارضه نقش داشته باشد.

دیابت، بارداری و اضافه‌وزن هم از عوامل موثر بر ایجاد اسگین تگ هستند. منگوله‌ها از کلاژن، رشته‌های عصبی و رگ‌های خونی تشکیل می‌شوند و یک لایه پوست بر روی آن وجود دارد. اندازه این زائده‌ها عموما افزایش نمی‌یابد و با تغییر شکل همراه نخواهد بود. ساییده شدن منگوله‌ها با جواهرات، لباس و… می‌تواند موجب تحریک و دردناک‌شدن آن‌ها شود.

راه‌های مختلف درمان منگوله های پوستی

راه‌های مختلف درمان منگوله های پوستی

به جز درمان منگوله های پوستی با لیزر، راه‌های دیگری نیز برای درمان این عارضه غیر سرطانی وجود دارد. در بسیاری از موارد این عارضه خودبه‌خود از بین می‌رود؛ اما در مواردی نیز فرد نیاز به درمان را احساس می‌کند. در این موارد بسته به شدت عارضه پزشک یکی از راه‌های زیر را پیشنهاد می‌دهد:

  • کوتریزیشن: در این روش با بهره‌گیری از انرژی الکتریکی این ضایعات را می‌سوزانند.
  • کرایوتراپی: در این روش ضایعات توسط نیتروژن مایع منجمد شده و به‌طور کامل از روی پوست جدا می‌شوند.
  • جراحی: در مواردی ممکن است پزشک تشخیص دهد که لازم است این منگوله‌ها با تیغ یا چاقوی جراحی از روی پوست جدا شوند.
  • لجستیک: در این روش نیز با انسداد عروق تغذیه‌کننده، ضایعات از بین می‌روند.

علاوه بر درمان منگوله‌های پوستی، لیزر برای درمان زگیل تناسلی، کک و مک، انواع لک‌های پوستی و… کاربرد دارد. لیزر میخچه پا نیز یک روش کاملا بی‌خطر و سرپایی برای رفع این عارضه است.

مزایای لیزر در درمان منگوله های پوستی

مزایای درمان منگوله های پوستی با لیزر نسبت به روش‌های جراحی شامل موارد زیر است:

  • یک روش غیرتهاجمی به شمار می‌آید.
  • درمان سرپایی است و کمتر از ۳۰ دقیقه زمان خواهد برد.
  • هزینه درمان معقول است.
  • نسبت به روش‌های جراحی، درد و خونریزی کمتری دارد.

مراقبت های بعد از درمان منگوله های پوستی با لیزر

بعد از درمان منگوله های پوستی با لیزر، بایستی پماد آنتی‌بیوتیک تجویز شده توسط پزشک را بر روی موضع بمالید و سپس موضع را بانداژ بپوشانید. این امر موجب کاهش احتمال بروز عفونت خواهد شد. ممکن است برای برخی افراد در موضع اسکار ایجاد شود که به مرور از بین می‌رود. برای حداکثر تاثیر لیزر بر زائده‌ های پوستی و ایجاد کمترین عارضه پس از آن، باید زخم را تا ۴۸ ساعت خشک نگه‌ داشته و پس از آن موضع را با آب و صابون به‌آرامی شستشو بدهید.

یکی از راه‌های پیشگیری از اسکین تگ‌ها جلوگیری از اضافه وزن و مصرف به موقع داروهای دیابت است. البته عوامل وراثتی نیز می‌توانند در ایجاد این عارضه دارای نقش باشند. یکی از نکات مهم در درمان منگوله های پوستی با لیزر و همینطور دیگر عارضه‌های پوستی، انتخاب کلینیک معتبر با دستگاه‌های استاندارد است.

احتمالا تشخیص دستگاه لیزر اصل از تقلبی برای شما آسان نیست؛ اما با انتخاب درست کلینیک زیبایی و سنجش اعتبار آن، می‌‌توانید راحت‌تر به دستگاه‌های مورد استفاده اعتماد کنید و عوارض احتمالی را برای خود به حداقل برسانید. یکی از راه‌های تشخیص اعتبار کلینیک، میزان رضایت زیباجویان از درمان‌های انجام شده در این مراکز است. مورد مهم دیگر نظارت پزشک متخصص بر درمان‌ها است.

هزینه های درمان منگوله های پوستی با لیزر

هزینه های درمان منگوله های پوستی با لیزر

معمولا درمان منگوله های پوستی با لیزر هزینه بالایی ندارد؛ اما باز هم بسته به شدت و محل آن، هزینه‌ها ممکن است متفاوت باشد. جالب است بدانید که یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع درمان‌های زیبایی، موقعیت جغرافیایی کلینک زیبایی است؛ به‌عنوان مثال درمان در کلینیک‌های شهرهای بزرگ، پرهزینه‌تر از شهرهای کوچک است.

جمع‌بندی

درمان منگوله های پوستی با لیزر راهی موثر برای رفع این زوائد است و روشی کم‌خطر است. راه‌های مختلفی برای درمان این عارضه وجود دارد؛ اما تاثیر لیزر بر زائده های گوشتی بسیار بالا بوده و با کمترین درد و خونریزی آن‌ها را درمان خواهد کرد. لیزر منگوله های پوستی تاثیر خوبی بر زیبایی ظاهری داشته و موجب افزایش اعتمادبه‌نفس فرد خواهد شد. گرچه این عارضه بدون درد است؛ اما با دستکاری زیاد می‌تواند دردناک شود.

شرکت آفرودیت لیزر یا پرتو تجارت رویان مهر یکی از موفق‌ترین واردکننده‌های انواع تجهیزات پزشکی از بهترین و مدرن‌ترین برندهای روز دنیا در حوزه لیزر موهای زائد، لیفت و جوانسازی، لاغری و تناسب‌اندام و… است. افتخار این مجموعه کسب رضایت حداکثری پزشکان و کلینیک‌های زیبایی است. شما مشتریان گرامی می‌توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره مشخصات فیزیکی دستگاه‌ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا