شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

سفت کردن و بزرگ کردن سینه بدون جراحی

یکی از عامل های تاثیرگذار در طیبایی ظاهری و اندام خانم ها سایز سنه است. بزرگ کردن سینه با استفاده از روش های خانگی ورزش و روش های جدید امکان پذیر است. نکته مهمی که نباید فراموش عامل وراثت در سایز سینه های خانم ها است.

اگر برای بزرگ کردن سینه روش های جراحی را مناسب نمی دانید از راهکارهای جایگزین و روش های بدون جراحی کمک بگیرید. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی انواع روش های بزرگ کردن سینه می پردازیم.

بزرگ کردن سینه بدون جراحی

یکی از دغدغه های فکری اخیر خانم ها، سایز سینه (بزرگی یا کوچکی) و یا شل بودن و افتادگی آن می باشد. همین عامل باعث شده است که اخیرا شاهد فعالیت گسترده پزشکان و جراحان در این زمینه باشیم. روش های مختلفی جهت انجام این امر وجود دارد:
۱- جراحی و کاشت پروتز
۲- تزریق ژل یا چربی
۳- روش های سنتی مانند ماساژ مخصوص و ورزش و یا استفاده از دارو
۴- استفاده از دستگاه های مخصوص بدون عمل جراحی

در زیر بصورت مختصر به بررسی اجمالی این روش ها می پردازیم:

لیفت و سفت کردن سینه

الف) روش جراحی

برای بزرگ کردن سینه در روش جراحی سینه، معمولا سینه برش داده شده و یک جسم خارجی الاستیک در بافت سینه قرار داده می شود تا شکل ظاهری سینه را بهبود بخشد. این روش همانند روش های جراحی دیگر سریع می باشد و فرد به سرعت به هدف نهایی خود می رسد اما عوارض مخصوص به خود را هم دارند.مانند:

۱- عفونت

۲- چسبندگی پروتز به بافت های مجاور و احساس درد و ناراحتی

۳- جابجایی پروتز و تغییر شکل آن

۴- به جا ماندن جای برش و بخیه بر روی سینه

۵- دوره نقاهت طولانی پس از عمل

۶- افزایش احتمال بروز سرطان سینه در صورت استفاده از پروتزهای بی کیفیت و غیراستاندارد

لیفت سینه بدون روش جراحی

ب) بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

در این روش چربی از سایر نواحی بدن (معمولا شکم و ران) گرفته شده و پس از آماده سازی به بافت سینه تزریق می شود. این روش یکی از خطرناک ترین روش های مورد استفاده برای بزرگ کردن سینه می باشد، زیرا چربی تزریق شده پس از مدتی در بدن جذب شده و باعث رسوب کلسیم می گردد که اولین نشانه سرطان سینه می باشد.

از طرفی همه افراد برای این روش مناسب نیستند چون همانطور که ذکر شد فرد باید به اندازه کافی چربی اضافه در بدن داشته باشد که بتوان آن را استخراج نموده و از ناحیه ای به ناحیه دیگر منتقل نمود. سایر عوارض این روش عبارتند از: جذب چربی و بازگشت پذیری، عدم تقارن، عفونت، تبدیل شدن چربی تزریق شده به چربی سخت و ناصاف.

ج) روش های سنتی و استفاده از دارو

یکی از روش های سنتی برای افزایش حجم و بزرگ کردن سینه، انجام ماساژهای مخصوص سینه و انجام ورزش های خاص بوده که به نوبه خود دارای اثر مناسب می باشد ولی یک پروسه زمان بر می باشد.

همچنین در روش دارویی برخی هورمون ها از جمله استروژن و داروهای مشابه تجویز می شود. این هورمون ها بر کل بدن تاثیر گذاشته و علاوه بر عوارض جزیی مانند اختلالات هورمونی، تهوع، سرگیجه و … ، باعث چاقی عمومی بدن می شود. چون در سراسر بدن سلول های چربی وجود دارند که نسبت به این هورمون ها حساس می باشند و باعث بزرگ تر شدن حجم سلول ها و چاقی عمومی می گردد.

بزرگ کردن سینه

د) استفاده از دستگاه آدونیس (Adonis Breast Enhancement) بدون احتیاج به عمل جراحی

جدیدترین و بی خطرترین روش سفت و بزرگ کردن سینه، دستگاه آدونیس (Adonis) می باشد که از طریق چهار مکانیسم کاملا فیزیکی و بدون خطر این کار را انجام می دهد.

۱) ویبریشن (Vibration):

ماساژ و لرزاندن سینه یکی از روش های قدیمی و موثر در جهت افزایش سایز و رفع شلی و افتادگی سینه می باشد. در این دستگاه امواج بسیار کوتاه باعث ایجاد ویبره شده و از طریق لرزاندن سینه ها باعث افزایش جریان خون شده و موجب رشد مجدد بافت سینه ها و برطرف شدن شلی و افتادگی آن می شود.

همچنین این روش بصورت کاملا موثر باعث جلوگیری از سرطان سینه می شود. طبق تحقیقات انجام شده خانم هایی که سینه های آن ها ماساژ داده می شود علاوه بر بزرگ کردن سینه ،احتمال بروز سرطان سینه در آن ها بسیار کمتر است.

۲) مکش و رهاسازی بافت سینه (Vaccum & Release):

در این روش با ایجاد مکش و سپس رهاسازی، عضلات سینه و سیستم لنفاوی، تحریک و تقویت شده و باعث لیفت و فرم دهی بافت سینه می شود. همچنین ایجاد مکش باعث تسریع تخلیه لنف و بیرون رفتن سموم حاصل از متابولیسم شده و انسداد داخلی سینه ها را برطرف می کند که موجب تقویت سیستم دفاعی بدن و تنظیم صحیح مواد ترشح شده می گردد. همچنین ایجاد مکش باعث اصلاح وضعیت سینه های با نوک تخت هم می شود.

۳) میکروکارنت تراپی (Micro-Current):

میکروکارنت یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش های استفاده شده برای لیفت می باشد. در این روش با عبور دادن جریان الکتریکی ضعیف از درون بافت سینه، یک میدان مغناطیسی ایجاد می شود که با تاثیر گذاشتن بر دستگاه گلژی و میتوکندری های درون سلول ها باعث تحریک سلول های سینه شده و باعث می شود.

سلول های سینه شروع به تقسیم سلولی و نهایتا بازسازی بافت تخریب شده سینه شود. همچنین این کار باعث فعال شدن فعال شدن مجاری لنفاوی و تسریع تخلیه لنف و همچنین رشد مجدد غدد و مجاری شیری می شود که همه این عوامل باعث بزرگ شدن حجم سینه می شود.

همچنین این جریان ضعیف باعث افزایش ترشح استروژن و اثر آن بر روی بافت سینه می شود که این عامل منجر به ساخت چربی بیشتر و بزرگ تر شدن حجم سینه می گردد.

سفت و بزرگ کردن سینه

۴) فوتون تراپی (Photon Therapy):

در این روش نور قرمز با طول موج مشخصی به سینه ها تابانده می شود که با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، باعثلیفت و سفت شدن بافت سینه می گردد.

دستگاه آدونیس (Adonis Breast Enhancement) با تلفیق چهار روش فوق جهت سفت و بزرگ کردن سینه و بافت آن می شود.  کل فرایند درمان در هر جلسه حدود ۴۰ دقیقه می باشد که کاملا بدون درد و بدون عوارض می باشد. معمولا هر دوره درمان ۱۰ جلسه می باشد که هفته اول دو جلسه و بعد از آن هر هفته یک جلسه انجام می شود. بعد از تکمیل دوره ۱۰ جلسه ای، حدود ۱ تا ۲ ماه به بافت استراحت داده می شود تا فرایند رشد و ترمیم، تکمیل و تثبیت شود.

این روش هم مانند روش های دیگر بزرگ کردن سینه، تا حدودی برگشت پذیر بوده (حدودا ۲۰-۵۰ درصد) که به عوامل مختلفی همچون بالا رفتن سن، جنس بافت بدن و… بستگی دارد. لازم به ذکر است که در حین درمان ۱۰ جلسه ای با  آدونیس (Adonis) پیششنهاد می شود که فرد برای دریافت بهترین نتایج ممکن، حتی الامکان از پوشیدن سوتین ها و لباس های بیش از حد تنگ و چسبان خودداری نماید تا بافت فضای لازم جهت رشد و ترمیم را داشته باشد.

مکانیسم این دستگاه کاملا ساده بوده و ویبره، ساکشن و جریان خفیف نه تنها نمی توانند هیچ آسیبی به بدن و سینه ها برسانند، بلکه این مجموعه بهترین راه پیشگیری از سرطان سینه می باشد. همچنین دستگاه سفت کردن سینه و بزرگ کردن سینه آدونیس، دارای هندپیس های مخصوص لیفت صورت و بدن می باشد که با تحریک غدد لنفاوی و فعال سازی آن باعث لایروبی مجاری لنفی شده و اثر بسیار محسوس و چشمگیری در لیفت صورت، دور چشم، گردن، بازوها، پشت ران و … دارد.

جمع بندی

برای سفت و بزرگ کردن بافت سینه مصرف مواد مغذی ویژه و اصلاح سبک زندگی به حجم گرفتن بافت سینه کمک می کنند. در کنار رژیم های غذایی مناسب ورزش کردن و انجام تمرینات مخصوص علاوه بر لیفت و سفت کردن، باعث بزرگ کردن سینه می شوند.

برای انجام روش های مدرن و جدید بدون جراحی باید به مراکز معتبر در زمینه زیبایی لیفت و جوانسازی مراجعه کنید. قبل از انجام هر روش مشورت با پزشک متخصص کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا