شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

هایفو واژینال پلوتو (Vaginal Tightening Hifu)؛ خرید و مشخصات

هایفو از دستگاه‌هایی است که روز به روز با استقبال بیشتری مواجه می‌شود. یکی از این دستگاه‌ها، هایفو واژینال پلوتو است. از آنجا که با استفاده از دستگاه‌های هایفو خدمات جوانسازی و لیفت پوست بدون جراحی و بی‌هوشی امکان پذیر است، استفاده از این دستگاه‌ها در مراکز زیبایی جزو ضروریات است. هایفو از آن جهت مورد استقبال قرار گرفته است که با استفاده از تکنولوژی به کاررفته در این دستگاه می‌توان خدمات لیفت پوست را با بیشترین میزان موفقیت به متقاضیان ارائه داد. روش‌های پیشین جوانسازی پوست مانند استفاده از انواع فیلرهای موقتی و دایم و یا لیپوساکشن همواره با خطراتی روبرو بود و همین امر باعث می‌شد تا افراد همواره با ترس اقدام به جوانسازی پوست و تایتنینگ نمایند.

در حال حاضر گروه مهندسی پزشکی آفرودیت، انواع دستگاه‌های هایفو را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به فروش هایفو واژینال پلوتو، هایفو لگزو و هایفو اولترا شیپ اشاره کرد.

هایفو واژینال پلوتو روشی غیرتهاجمی برای تنگ کردن واژن (تایتنینگ)

در دستگاه هایفو از امواج اولتراسوند استفاده می‌شود و از این رو هیچ خطری برای بدن نخواهد داشت. طول درمان با استفاده از دستگاه هایفو بسیار کوتاه است و می‌توان در طی یک جلسه اقدام به ارائه کامل خدمات نمود. خدمات لیفت و لاغری با استفاده از دستگاه هایفو، روشی غیر‌تهاجمی به منظور زیباسازی پوست است. در این روش هیچ برش و یا سوراخی بر روی بدن ایجاد نمی‌شود و در نتیجه از عوارضی مانند کبودی و خون‌ریزی خبری نیست و متقاضی با تحمل کمترین میزان درد مواجه خواهد شد.

هایفو تنها در زمینه لیفت پوست صورت و یا از بین بدن بردن چربی‌های اضافی ناحیه ران، پهلو و شکم محدود نمی‌شود. با استفاده از دستگاه هایفو واژینال پلوتو می‌توان اقدام به ترمیم و بازسازی پوست در نواحی واژینال نیز نمود و تنگ کردن واژن (تایتنینگ) را نیز انجام داد. در این روش فرد به راحتی می‌تواند پس از جلسه درمان، به امور روزمره خود بپردازد.

برای مطالعه مقاله «۵ لیزر برتر برای جوانسازی و شادابی پوست» کلیک کنید.

مزایای دستگاه هایفو واژینال پلوتو

هایفو واژینال پلوتو (Vaginal Tightening Hifu) از آن جهت مورد استقبال قرار گرفته است که  لیفت و بالاکشیدن پوست و بافت نواحی واژن بسیار حساس بوده و با استفاده از این دستگاه، بدون هیچ گونه عمل جراحی صورت می‌پذیرد. استفاده از دستگاه هایفو با عوارض جانبی مانند درد، سوزش، کبودی و یا سوختگی همراه نخواهد بود و ارائه خدمات در بالاترین حد ایمنی به مشتری عرضه خواهد شد. دوره درمان و نقاهت در این روش با توجه به شرایط متقاضی متفاوت است، اما می‌توان با اطمینان گفت که نسبت به سایر روش‌های دیگر از طول درمان و نقاهت بسیار کمتری برخوردار است. ضمن اینکه با توجه با کارتریج‌هایی که دستگاه هایفو دارد، امکان نفوذ به عمق بیشتر وجود دارد

مهم‌ترین هدف استفاده از دستگاه هایفو واژینال پلوتو، احیا و جوانسازی بافت ناحیه واژن است که این امر باعث می‌شود تا تحریک‌پذیری آن نیز افزایش یابد و از سویی دیگر از خشکی این ناحیه از بدن جلوگیری شود. با لیفت و جوانسازی بافت واژن این قسمت در برابر حساسیت‌ها و عفونت‌های رایج ، مقاومت بیشتری را از خود نشان خواهد داد.

ویژگی‌های دستگاه هایفو واژینال

  • استفاده از امواج بی‌خطر التراسونیک (امواج سونوگرافی)
  • ایمن ، بدون درد و عاری از هرگونه عوارض جانبی
  • دارای بالاترین عمق نفوذ نسبت به سایر روش‌ها
  • دارای کوتاه‌ترین طول درمان و دوره نقاهت در مقایسه با سایر روش‌ها

مزایای هایفو واژینال پلوتو

  • جوانسازی، لیفت و تایتنینگ (تنگ کردن واژن)
  • ایجاد مقاومت در برابر حساسیت‌ها و عفونت‌های واژینال
  • افزایش خاصیت روانکاری و رفع خشکی واژن
  • برطرف کردن التهاب ( رفع قرمزی و سوژش)
  • افزایش تحریک پذیری واژن

چه چیزی را می‌توانم از هایفو واژینال پلوتو انتظار داشته باشم

پیش‌درمان:

درمان بیشترین تأثیر خود را بر اساس تاریخ میانی دوره تناوبی خود دارد. در جلسه پیش‌درمان، مشاوره‌ای انجام می‌دهیم که اطلاعات لازم برای ارزیابی اینکه آیا شما مناسب برای درمان هستید یا خیر را به ما می‌دهد. در این زمان همچنین به هر نگرانی که ممکن است داشته باشید، پاسخ خواهیم داد.

در روز درمان:

درمان در اتاق‌های ما که به‌صورت کامل به درمان خاص شما تخصیص داده شده‌اند، ۲۰ تا ۶۰ دقیقه طول خواهد کشید. حریم خصوصی شما برای ما بسیار مهم است و ما تا حد امکان برای اطمینان از راحتی شما تلاش می‌کنیم. بهترین افراد صنعت در اجرای درمان شرکت می‌کنند و در طول فرآیند کنار شما هستند. آن‌ها همچنین اطمینان می‌یابند که در طول کل فرآیند به‌طور کامل مطلع شوید  و شما پس از درمان در خانه دارای تمام اطلاعات مورد نیاز خواهید بود.

پس از درمان:

تمام نیازهای پس از درمان پس از درمان به شما توضیح داده خواهد شد و ما یک بروشور پس از درمان به شما می‌دهیم که همه چیز را به‌صورت دقیق مرور می‌کند. شما می‌توانید فوراً پس از درمان به کار خود برگردید، اما باید حداقل ۲ روز از ورزش خودداری کنید.

برای مطالعه مقاله «آدونیس (Adonis)؛ خرید دستگاهی برای جوانسازی و افزایش حجم سینه» کلیک کنید.

آیا می‌توانم درمان با هایفو واژینال پلوتو را در دوره پریودی خود انجام دهم؟

توصیه می‌شود این کار را نکنید زیرا در دوره پریودی خود حساس‌تر هستید. به همین جهت اپراتور نمی‌تواند تنظیمات قوی‌تری را روی دستگاه انجام داده و بنابراین شما از نتایج بهتری که می‌توانید از این دستگاه بگیرید بی‌نصیب می‌مانید. اگر در میانه دوره تناوبی خود (دو هفته پس از پریود) هستید، انجام این کار نتایج رضایت‌بخشی برای شما خواهد داشت.

سخن پایانی

اگر ویژگی‌های بی‌نظیر دستگاه هایفو واژینال پلوتو توجه شما را به خود جلب کرده و قصد خرید آن را دارید، می‌توانید این دستگاه را از مجموعه آفرودیت لیزر با ضمانت اصل بودن محصول و بالا بودن کیفیت آن خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در مجموعه در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره و خرید دستگاه هایفو واژینال همین حالا با ما تماس بگیرید.

چرا استفاده از دستگاه هایفو در افراد رایج است؟

هایفو از آن جهت مورد استقبال قرار گرفته است که با استفاده از تکنولوژی به کاررفته در این دستگاه می‌توان خدمات لیفت پوست را با بیشترین میزان موفقیت به متقاضیان ارائه داد.

روش کار دستگاه هایفو چگونه است؟

خدمات لیفت و لاغری با استفاده از دستگاه هایفو، روشی غیر‌تهاجمی به منظور زیباسازی پوست است. در این روش هیچ برش و یا سوراخی بر روی بدن ایجاد نمی‌شود و در نتیجه از عوارضی مانند کبودی و خون‌ریزی خبری نیست و متقاضی با تحمل کمترین میزان درد مواجه خواهد شد.

مزایای دستگاه هایفو واژینال پلوتو

هایفو واژینال پلوتو (Vaginal Tightening Hifu) از آن جهت مورد استقبال قرار گرفته است که  لیفت و بالاکشیدن پوست و بافت نواحی واژن بسیار حساس بوده و با استفاده از این دستگاه، بدون هیچ گونه عمل جراحی صورت می‌پذیرد.

ویژگی‌های دستگاه هایفو واژینال چیست؟

استفاده از امواج بی‌خطر التراسونیک (امواج سونوگرافی)
ایمن ، بدون درد و عاری از هرگونه عوارض جانبی
دارای بالاترین عمق نفوذ نسبت به سایر روش‌ها
دارای کوتاه‌ترین طول درمان و دوره نقاهت در مقایسه با سایر روش‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا