شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای سفید با الکترولیز؛ مزایای الکترولیز

لیزر موهای سفید با الکترولیز یک روش دائمی برای حذف موهای زائد روشن و سفید است که توسط FDA تایید شده است. الکترولیز موی سفید و بور روشی است که موفقیت بالایی در حذف این موها در مقایسه با دیگر متدها دارد. ماندگاری الکترولیز دائمی است و شما را برای همیشه از شر موهای زائد سفید و بور رها می‌سازد. در این متد فولیکول‌های مو با استفاده از جریان برق گرم شده و از بین می‌روند. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی روش الکترولیز موی سفید و بور و تفاوت لیزر با الکترولیز بپردازیم و مزایا و عوارض آن را برشماریم.

الکترولیز موی سفید و بور

الکترولیز یک روش دائمی حذف موهای زائد است که در این روش با گرم‌شدن فولیکول‌های مو با کمک جریان برق، آن‌ها را برای همیشه از بین خواهد برد. برای این کار متخصص یک عدد پروب ریز فلزی را وارد منافذ پوست کرده و بعد از از بین بردن فولیکول‌ها، موها را با کمک موچین از پوست خارج می‌کند. بنابراین در روش الکترولیز موی سفید و بور، فولیکول و ریشه مو، هر دو از بین می‌روند و لیزر موهای سفید با الکترولیز یکی از موثرترین روش‌ها برای از بین‌بردن موهای روشن و سفید است.

روش‌های مختلف لیزر موهای سفید با الکترولیز

روش‌های مختلف لیزر موهای سفید با الکترولیز

از نظر فنی سه روش متفاوت برای الکترولیز موی سفید و بور وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱. سریع ترین روش الکترولیز؛ ترمولیز یا دیاترمی یا الکترولیز موج کوتاه

ترمولیز سریع‌ترین روش الکترولیز موی سفید و بور محسوب می‌شود. در این روش از گرمای موضعی برای تخریب فولیکول و ریشه مو استفاده می‌شود و نسبت به دیگر متدها و روش‌ها، لیزر موهای سفید با الکترولیز کم‌دردتر است. این روش با جریان متناوب برق کار می‌کند. جریان متناوب برق باعث ارتعاش مولکول‌های آب در اطراف سوزن شده و این ارتعاش تولید گرما می‌کند. گرمای ایجاد شده فولیکول‌های مو را از بین می‌برد.

۲. گالوانیک

لیزر موهای سفید با الکترولیز به روش گالوانیک نسبت به سایر روش‌ها رواج کمتری دارد. درد روش گالوانیک به‌مراتب از سایر روش‌ها بیشتر بوده و فولیکول‌های مو را از طریق جریان برق و واکنش شیمیایی از بین می‌برد. این متد با جریان مستقیم برق کار می‌کند و با واردشدن پروب سوزنی به پوست، جریان برق باعث واکنش نمک و آب موجود در پوست در مجاورت پروب سوزنی می‌شود. سدیم هیدروکسید ایجاد شده، به فولیکول‌های مو آسیب می‌زند و آن‌ها را از بین می‌برد.

۳. روش ترکیبی

روشی است که از ترکیب دو روش فوق ایجاد شده و برای افراد با موهای مجعد یا ضخیم مورداستفاده قرار می‌گیرد. نکته مهم و قابل‌توجه در لیزر موهای سفید با الکترولیز این است که اپراتورهای دستگاه لیزر باید دوره‌های آموزشی الکترولیز را نیز گذرانده باشند و داشتن مهارت در لیزر موهای زائد کافی نیست. یک تفاوت لیزر با الکترولیز در سرعت اثربخشی این دو روش است. الکترولیز به‌طورکلی روشی کندتر است و به تعداد جلسات بیشتری برای تکمیل درمان نیاز است.

اقدامات لازم قبل و بعد از انجام الکترولیز موی سفید و بور

اقدامات لازم قبل و بعد از انجام الکترولیز موی سفید و بور

یکی از مواردی که قبل از انجام لیزر موهای سفید با الکترولیز باید به آن توجه کرد، عدم مصرف محرک‌هایی همچون کافئین و شکلات است. مصرف این ترکیبات بر آستانه حساسیت فرد موثراند. همچنین از ۴۸ ساعت قبل از انجام این متد باید از قرارگرفتن در معرض نور شدید خورشید پرهیز کرد. دوش‌گرفتن ۱۲ ساعت پس از انجام الکترولیز منجر به بهبود سریع‌تر پوست و ممانعت از ایجاد عفونت خواهد شد. تا ۴۸ ساعت بعد نیز استفاده از دوش آب گرم، سونا و استخرهای عمومی توصیه نمی‌شود.

تفاوت لیزر با الکترولیز مو

لیزر موهای زائد می‌تواند به طور دائمی باعث کاهش رشد موهای زائد شود؛ اما الکترولیز، موهای زائد را به طور کامل از بین می‌برد و از رشد مجدد آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند. عملکرد دستگاه‌های لیزر به گونه‌ای است که بسیاری از آن‌ها فقط بر روی پوست‌های روشن تا متوسط و موهای تیره اثرگذار هستند. بااین‌حال می‌توانند ناحیه بزرگی را به یک‌باره درمان کرده و سرعت بالاتری نیز دارند؛ اما الکترولیز به طورکلی زمان‌بر است.

با این تفاوت که الکترولیز برای هر رنگ پوست و مویی موثر است و برای کسانی که موی بلوند، قرمز، سفید و یا خاکستری دارند، مفید خواهد بود. عوارض لیزر موهای زائد نسبت به الکترولیز می‌تواند کمتر و خفیف‌تر باشد؛ ولی لیزر موهای سفید با الکترولیز ضمن داشتن عوارض بیشتر، متدی قطعی‌تر و موفق‌تر است.

الکترولیز موی سفید و بور در هر جلسه تنها حدود ۳۵ درصد از فولیکول‌های مو  را از بین می‌برد و ممکن است برای حذف کامل موها حتی به ۱۸ جلسه درمان نیز نیاز باشد. فواصل این جلسات بین ۳ تا ۴ هفته خواهد بود. با هرجلسه درمان، رشد موها کاهش می‌یابد و طول جلسات بعدی نیز نسبت به جلسات اولیه کوتاه‌تر خواهد شد.

در چه مواقعی لیزر موهای سفید با الکترولیز نباید انجام شود؟

 انجام لیزر موهای سفید با الکترولیز در مواردی ممنوع است. برخی از این موارد عبارت‌اند از:

  • وقتی در محل موردنظر زخم وجود داشته باشد.
  • زمانی که در موضع عفونت فعال وجود داشته باشد.
  • در کسانی که دچار مشکلات پرمویی به دلایل هورمونی هستند.
  • در مورد موهایی که بر روی خال رشد کرده‌اند.
مزایای لیزر موهای سفید با الکترولیز

مزایای لیزر موهای سفید با الکترولیز

الکترولیز یک روش قطعی و مطمئن برای ازبین‌بردن موهای زائد سفید و بور است و اثربخشی بالاتری نسبت به سایر متدها دارد. این امر موجب می‌شود که فرد نیاز به صرف هزینه کمتری برای حذف این موها داشته باشد؛ چون نیاز به تکرار و تجدید نخواهد داشت. این روش به دلیل مورد تهاجم قراردادن فولیکول‌های مو، برای اکثر افراد قابل‌استفاده و موثر است.

عوارض لیزر موهای سفید با الکترولیز

الکترولیز موی سفید و بور هم مانند سایر متدها می‌تواند با عوارضی همراه باشد. یکی از این عوارض تغییر رنگ پوست در موضع است. تحریک پوستی، عفونت و ایجاد لکه‌های رنگی در پوست می‌تواند از دیگر عوارض این روش باشد. اعمال جریان برق زیاد نیز در موضع هنگام انجام الکترولیز، می‌تواند دردناک باشد و باعث افزایش التهاب گردد.

جمع‌بندی

لیزر موهای سفید با الکترولیز یک تکنیک دائمی برای حذف موهای زائد روشن است. الکترولیز موی سفید و بور باتوجه‌به ضخامت موها و استحکام ریشه‌ها ممکن است به تعداد جلسات متفاوتی نیاز داشته باشد؛ اما در نهایت یک روش قطعی برای حذف آن‌ها است. ماندگاری الکترولیز از مزایای غیرقابل‌انکار این متد است؛ زیرا فرد را از دیگر روش‌های حذف موهای زائد برای همیشه بی‌نیاز خواهد کرد.

شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت، با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، با بررسی دقیق و کارشناسی و با حضور در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و کنگره‌های معتبر داخلی و خارجی مفتخر است که توانسته تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان را انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا