شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد پیشانی؛ مزایا و معایب لیزر موهای پیشانی

موهای زائد تأثیر بسیاری در کاهش زیبایی دارند. وجود موهای زائد برای آقایان مشکلات زیادی ایجاد نمی‌کند؛ اما این موضوع برای خانم‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل اغلب خانم‌ها دائماً از روش‌های گوناگون جهت رفع موهای زائد خود استفاده می‌کنند. لیزر موهای زائد پیشانی یکی از بهترین روش‌ها جهت خلاص‌شدن از موهای زائد ناحیه پیشانی است.

امروزه دستگاه‌های لیزر دچار پیشرفت قابل‌توجهی شده‌اند که لیزر پیشانی با دایود یکی از کم عارضه‌ترین متدها جهت حذف موهای زائد پیشانی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله آموزشی مقایسه لیزر دایود و لیزر الکساندرایت، ویژگی‌ها و تفاوت‌ها را مطالعه فرمایید. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی بیشتر مزایا و معایب لیزر موهای پیشانی و قیمت لیزر موهای پیشانی می‌پردازیم.

لیزر موهای زائد پیشانی؛ مزایا و معایب لیزر موهای پیشانی

لیزر موهای زائد پیشانی

وجود موهای زائد بر روی پیشانی موجب می‌شود صورت کوچک‌تر به نظر برسد و تأثیر بسیاری در کاهش زیبایی افراد دارد. افراد به دنبال راهکارهایی جهت ازبین‌بردن موهای زائد روی پیشانی هستند تا با حذف این موها، سبب بلندتر شدن پیشانی و افزایش جذابیت صورت شوند. متدهای گوناگونی جهت ازبین‌بردن موهای زائد پیشانی وجود دارد که استفاده از ژیلت و اصلاح صورت از جمله این روش‌ها است. استفاده از این شیوه‌های درمانی نتایج دائمی ندارد و موجب به‌هم‌ریختگی فرم صورت می‌شود.

استفاده از این روش‌ها می‌تواند سبب تیره‌تر شدن و نامرتب به‌نظررسیدن فرم پیشانی شود و با دردی بسیار همراه باشد. همچنین نتایج این روش‌های درمانی به‌صورت موقت است و نیاز به‌وقت و زمان زیادی دارد و در صورت تکرار زیاد سبب شل‌شدن پوست و ایجاد چین‌وچروک‌هایی در ناحیه پیشانی می‌شود. در نتیجه بهتر است از متدهایی استفاده شود که میزان عوارض آن حداقل بوده و مزایای بیشتری به همراه داشته باشد.

لیزر موهای زائد پیشانی یکی از روش‌های مؤثر در حذف موهای زائد است که انجام آن محدودیت خاصی ندارد. باتوجه‌به پیشرفت قابل‌توجه در دستگاه‌های لیزر می‌توان با کمترین عوارض و قیمت لیزر موهای پیشانی را انجام داد و در صورت انجام کامل جلسات لیزر شاهد نتایج دائمی این روش بود.

لیزر موهای زائد پیشانی؛ تعداد جلسات لیزر

رنگ پوست، نوع پوست، موی افراد و مقاومتی که ریشه‌های موی پیشانی دارند عوامل تأثیرگذار در تعداد جلسات لیزر موهای زائد پیشانی هستند. درکل به‌صورت معمول جهت  حذف موهای پیشانی به ۴ تا ۶ جلسه درمان با لیزر نیاز است که فاصله بین هر جلسه درمانی حدود چهار هفته است. در کل باید گفت تعداد جلسات در افراد مختلف متفاوت است. برخی افراد باتوجه‌به میزان موهای پیشانی نیاز به تعداد جلسات کمتری جهت لیزر دارند و برخی دیگر نیاز به تعداد جلسات بیشتر برای حذف موهای زائد دارند.

مزایای لیزر موهای پیشانی

مزایای لیزر موهای پیشانی

روش‌های مختلفی جهت ازبین‌بردن موهای پیشانی وجود دارد؛ اما قیمت لیزر موهای پیشانی به دلیل مناسب تر بودن نسبت به به دیگر روش ها از اهمیت ببیشتری برخوردار است. در زیر برخی از مزایای این روش بیان شده است.

  • کاهش سرعت رشد مو
  • عدم تحریک پوست
  • بدون درد بودن این روش
  • اثرگذاری طولانی‌مدت و زیاد
  • نرم‌تر شدن و شفاف‌تر شدن پوست
  • تحریک موهای درحال‌رشد
  • موجب حذف موهای زیر پوستی می‌شود
  • روشی ایمن و سالم برای ازبین‌بردن موهای زائد
  • موجب ایجاد حساسیت و زخم و آسیب پوستی نمی‌شود.

معایب لیزر موهای پیشانی

لیزر موهای زائد پیشانی مانند دیگر روش‌ها در صورت درست انجام نشدن می‌تواند عوارضی را به همراه داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله آموزشی چند نکته در مورد جلوگیری از سوختن لیزربار دستگاه های دایود را مطالعه فرمایید. در زیر معایب این روش بیان شده است.

  • در صورت عدم انتخاب درست مرکز لیزر ممکن است انجام لیزر سبب بروز عوارض و آسیب‌های جدی به پوست شود؛ فلذا در هنگام انتخاب کلینیک زیبایی بسیار دقت نمایید تا از ایجاد این عوارض جلوگیری شود.
  • در صورت عدم تخصص کافی پزشک ممکن است اشعه لیزر به میزان کافی تنظیم نشده باشد و سبب تغییر رنگ پوست و سوختگی آن شود. همچنین می‌تواند موجب ایجاد زخم‌هایی در ناحیه درمان شود.
  • اگر فرد قبل از انجام لیزر در معرض نور خورشید قرار گرفته باشد ممکن است عوارض زیادی در هنگام انجام لیزر برای فرد ایجاد شود. بعد از انجام لیزر نیز فرد باید به مدت یک ماه در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد.

به‌طورکلی می‌توان گفت معایب لیزر موهای زائد پیشانی بستگی به رنگ پوست و نوع دستگاه دارد. افراد دارای پوست تیره ممکن است عوارض بیشتری را تجربه کنند. همچنین در صورتی که اشعه لیزر تابانده شده روی پوست دارای طول‌موج بیشتری باشد و در مدت‌زمان کمتری انجام شود، احتمال بروز عوارض نیز کمتر می‌شود. با تفاسیر بیان شده متوجه شدید که میزان عوارض و معایب این روش درمانی ارتباط مستقیمی با مهارت پزشک متخصص و دستگاه‌های لیزر انتخابی دارد. پس برای کاهش این عوارض در انتخاب پزشک و کلینیک موردنظر خود دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید.

قیمت لیزر موهای پیشانی

قیمت لیزر موهای پیشانی

لیزر موهای زائد پیشانی هزینه زیادی ندارد؛ ولی نسبت به سایر روش‌ها تأثیر بسیاری در حذف موهای زائد دارد. در کل نمی‌توان هزینه ثابتی برای لیزر موهای پیشانی در نظر گرفت؛ زیرا عوامل متعددی در تعیین هزینه تأثیرگذار هستند. از جمله عوامل تأثیرگذار در قیمت لیزر موهای پیشانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تعداد جلسات درمانی
  • نوع دستگاه مورداستفاده برای لیزر
  • میزان مهارت پزشک متخصص و خدمات ارائه شده
  • مکان جغرافیایی کلینیک موردنظر
  • استفاده‌کردن از داروهای تکمیلی

چه افرادی نباید از لیزر برای رفع موهای پیشانی خود استفاده کنند؟

با وجود این که لیزر موهای زائد پیشانی بدون عارضه است؛ ولی برخی از افراد به علت شرایطی که دارند، نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. از جمله این افراد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برخی افراد که با انجام سولاریوم، پوست خود را برنزه کرده‌اند.
  • اشخاصی که برای جوش‌های پوستی داروهای راکوتان مصرف می‌کنند.
  • عده‌ای از افراد که سابقه زخم‌های کلوئیدی دارند.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی، آکنه و اگزما
چه افرادی نباید از لیزر برای رفع موهای پیشانی خود استفاده کنند؟

جمع‌بندی

همان گونه که بیان شد لیزر موهای زائد پیشانی یکی از بهترین روش‌ها جهت حذف موهای زائد پیشانی است. قسمت پیشانی یکی از مهم‌ترین نواحی بدن است که در دید افراد است؛ بنابراین انتخاب بهترین دستگاه برای لیزر این ناحیه از اهمیت زیادی برخوردار است. لیزر پیشانی با دایود یکی از بهترین دستگاه‌ها برای لیزر این ناحیه است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این دستگاه می‌توانید مقاله راهنمایی در مورد خرید دستگاه لیزر دایود را مطالعه کنید. داشتن مناسب‌ترین قیمت لیزر موهای پیشانی، کمترین عوارض و مزایای بسیار سبب شده این روش درمانی موردتوجه افراد بسیاری قرار گیرد.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از پزشکان باتجربه و متخصصان دانشگاهی مفتخر است با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی توانسته برترین و به‌روزترین تجهیزات پزشکی در زمینه پوست، مو و زیبایی را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاه لیزر و تنوع محصولات می‌توانید به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا