شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

آشنایی با دستگاه لیزر الکس-دایود ICE Plus

لیزر الکس-دایود ICE Pl یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر برای حذف موهای زائد است. این دستگاه سریع‌ترین و کم درد‌ترین روش درمان را برای ازبین‌بردن موهای زائد ارائه می‌دهد؛ چرا که مجهز به سیستم خنک‌کننده قوی ICE با تکنولوژی پیشرفته است. کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود با داشتن چندین موج و طول‌موج متفاوت طیف‌های گسترده‌تری را شامل می‌شود و برای تمامی ۶ نوع پوست مناسب است. این دستگاه فولیکول موهای نازک و روشن و همچنین موهای ضخیم و تیره با هر رنگ پوستی را می‌سوزاند و نتیجه مؤثرتری خواهد داشت.

ازبین‌بردن جای جوش و آکنه و برداشتن رگ‎های خونی نیز از دیگر کاربردهای لیزر الکس دایود است. در این دستگاه از طول‌موج ترکیبی یعنی به‌صورت هم‌زمان از یک یا دو فرکانس دایود و الکساندرایت استفاده می‌شود و همین امر باعث تفاوت لیزر الکس دایود با سایر دستگاه‌های لیزر می‌شود. درمان مؤثر و عوارض جانبی کم، طول عمر بالا، سرعت بالا در حذف موی زائد و هزینه کمتر از مزایای استفاده از لیزر الکس دایود است. در ادامه این مقاله از آفرودیت لیزر به مزایا و کاربرد لیزر الکس دایود پرداخته می‌شود.

دستگاه لیزر الکس-دایود ICE Pl

دستگاه لیزر الکس-دایود ICE Pl

دستگاه لیزر الکس-دایود ICE Pl متمایز از انواع دستگاه‌های لیزر دایود است؛ چرا که دارای طول‌موج ترکیبی است. این دستگاه دارای سیستمی مابین دستگاه لیزر دایود و الکساندارایت است؛ چرا که دارای ترکیبی از طول‌موج ۸۰۸ دایود و طول‌موج ۷۵۵ نانومتری الکساندارایت است. لیزرهای نیمه‌هادی قابلیت تغییر طول‌موج را دارند و دارای ترکیبی از بارهای متفاوت با طول‌موج ۷۵۵ و ۸۱۰ و حتی ۱۰۶۴ هستند. این ویژگی کاربردی در لیزر الکس-دایود ICE Pl آن را به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای حذف انواع موی زائد و همه رنگ‌های پوستی (از نوع I تا VI) تبدیل کرده است.

پزشکان و متخصصان می‌توانند از این دستگاه به‌صورت گسترده و بدون هیچ محدودیتی برای تمامی بدن استفاده نمایند. دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس داری یک سیستم خنک‌کننده ICE با تکنولوژی پیشرفته نیز است. مجهزبودن به سیستم خنک‌کننده قوی پوست را به‌صورت مؤثر در طول درمان خنک می‌کند و خطر سوختگی پوست را کاهش می‌دهد.

استفاده از دستگاه نتایج بالینی سریع، راحت و مؤثر به همراه خواهد داشت. لیزر الکس دایود ICE Plus ساخت کشور آمریکا بوده و دارای بالاترین استانداردهای مربوط به دستگاه‌های حذف موی زاید است. استاندارد جهانی ISo 13485، CE اروپا و FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا) از جمله استانداردهایی است که تاکنون این دستگاه دریافت نموده است.

کاربرد دستگاه لیزر الکس-دایود ICE Pl

قرارگیری پایه فولیکول مو بین ۲ تا ۷ میلی‌متر در زیر سطح پوست متغیر است، در برخی از نواحی مانند بالای لب فولیکول‌های مو سطحی هستند و در نواحی مانند بیکنی در عمق پایین‌تری قرار دارند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب و حذف موهای زائد همه نواحی بدن نیاز به تغییر طول‌موج و استفاده از طول‌موج متناسب با محل قرارگیری فولیکول مو است. لیزر الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری برای درمان موهای نازک و روشن و لیزر ۸۱۰ نانومتری دایود برای موهای ضخیم‌تر و تیره مناسب هستند.

در دستگاه لیزر الکس-دایود ICE Pl از این دو طول‌موج به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌شود و دستگاه دارای طول‌موج ترکیبی است. همین موجب گستردگی و کاربرد وسیع دستگاه برای حذف موی زائد تمامی نواحی بدن با هر رنگ و ضخامتی شده است. از لیزر الکس دایود می‌توان برای حذف موهای زائد بدن و صورت تمامی ۶ تایپ پوستی استفاده کرد. این دستگاه روش درمان ماندگار، کم درد، مؤثر و ارزان برای ازبین‌بردن موی زائد ارائه می‌دهد.

دیگر کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود برداشتن رگ‎های خونی است. برای لیزر رگ‌های خونی از طول‌موج ۹۸۰ نانومتری دستگاه استفاده می‌شود. این طول‌موج بیشترین جذب را توسط هموگلوبین خواهد داشت. امواج دستگاه لیزر الکس-دایود ICE Pl بدون آسیب رساندن به بافت بدن به درون رگ‌ها نفوذ پیدا کرده و رگ‌های خونی کوچک را از بین می‌برد. یکی دیگر از کاربردهای لیزر ازبین‌بردن جای جوش و آکنه است. لیزر الکس دایود جای جوش و اسکار زخم را در کمترین زمان درمان می‌کند و آثار آن را رفع می‌سازد.

مزایای استفاده از لیزر الکس دایود

مزایای استفاده از لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس-دایود ICE Plus یکی از کامل‌ترین و مؤثرترین دستگاه‌های لیزر برای حذف موی زائد با هر رنگ پوست و مو است. لیزر الکس دایود آیس پلاس با ترکیب طول‌موج ۷۵۵ نانومتر الکس و لیزر دایود ۸۰۸ نانومتر به پزشکان و متخصصان این امکان را می‌دهد تا انواع مراجعه‌کنندگان با رنگ پوست متفاوت و رنگ موی مختلف را تحت درمان قرار دهند. این دستگاه برای هر ۶ تایپ پوستی مناسب است و محدودیتی برای استفاده از آن وجد ندارد.

داشتن سیستم خنک‌کننده قوی در لیزر الکس-دایود ICE Plus موجب شده تا بیماران درمان با کمترین درد را در سریع‌ترین زمان تجربه کنند. مزایای استفاده از این دستگاه شامل موارد زیر می‌شود.

  • سرعت بالا در حذف موهای زائد، ۲۰ شات در ثانیه
  • مجهز بودن به سیستم خنک‌کننده قوی ساخت آمریکا
  • حذف انواع مو با هر نوع ضخامت به علت در اختیار داشتن تنظیمات Pulse Duration گسترده
  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • بهره‌گیری از طول‌موج ترکیبی و استفاده هم‌زمان هند پیس دستگاه از یک یا دو فرکانس دایود و الکساندرایت
  • طول عمر بالای لیزر الکس دایود با امکان ۲۰ میلیون شات گارانتی
  • داشتن دو هند پیس برای محافظت و قدرت بیشتر سیستم خنک‌کننده
  • دارای ۱۰ بار لیزر بسیار قوی ساخت شرکت لیزر تل ایالات متحده آمریکا
  • داشتن استانداردهای جهانی ISO و گواهینامه‌های مختلف خصوصاً FDA  آمریکا، CE اروپا و وزارت بهداشت ایران
مزایای استفاده از لیزر الکس دایود

جمع‌بندی

لیزر الکس-دایود ICE Pl دستگاهی پیشرفته مجهز به سیستم خنک‌کننده قوی است که موهای زائد را در مدت‌زمان کوتاه با کمترین درد از بین می‌برد. در این دستگاه به‌صورت هم‌زمان از فناوری لیزرهای دیود ۸۰۸ نانومتر و طول‌موج ۷۵۵ نانومتر الکس استفاده می‌شود، در نتیجه موهای نازک و روشن و موی زائد تیره و ضخیم و تمامی تایپ پوستی را شامل می‌شود.

کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود محدود به حذف موهای زائد صورت و بدن نیست و شامل لیزر جوش صورت، ازبین‌بردن جای جوش و زخم و همچنین ازبین‌بردن رگ‌های کوچک زیرپوستی نیز می‌شود. لیزر الکس دایود آیس پلاس ساخت کشور آمریکا بوده و دارای بالاترین استانداردهای جهانی ISo 13485، CE اروپا و FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا) است. طول عمر بالا با ۲۰ میلیون شات گارانتی موجب شده تا خرید دستگاه برای مجموعه‌داران مناسب باشد و مراجعه‌کنندگان نیز هزینه‌های درمان کمتری پرداخت کنند.

سرعت بالا، سیستم خنک‌کننده قوی، درمان مؤثر و کم درد، دارابودن استانداردهای جهانی و بهره‌گیری از طول‌موج ترکیبی از مزایای استفاده از لیزر الکس دایود است. برای تهیه این دستگاه کاربردی و پیشرفته می‌توانید از طریق وب‌سایت آفرودیت لیزر اقدام نمایید. این مجموعه دارای مشاوره رایگان پیش از خرید و همچنین پشتیبانی پس از فروش است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق تماس با ما با مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا