شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

پلکسر؛ جوانسازی پوست با پلکسر

مراقبت از پوست و درمان‌های پزشکی برای رفع ناراحتی‌های پوستی خاص روزبه‌روز پیچیده‌تر می‌شوند. در حال حاضر مجموعه‌ای از روش‌های تهاجمی و غیرتهاجمی برای مقابله با طیف گسترده‌ای از مشکلات پوستی (از آسیب‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی و چین‌وچروک گرفته تا اسکار، آکنه و موارد دیگر) وجود دارد. چه یک بیماری پوستی دارید که نیاز به توجه دارد یا بخواهید برای جوانسازی پوست و افزایش اعتمادبه‌نفس خود تحت یک عمل زیبایی قرار بگیرید، مطمئناً انتخاب‌های زیادی پیش رو خواهید داشت.

 توسعه تکنیک‌های پیشرفته جوانسازی پوست منجر به ایجاد تکنیک‌های غیرتهاجمی شده است. این تکنیک‌ها زمان بهبودی بسیار کوتاه‌تری نسبت به لیفت پوست به‌صورت سنتی دارند و می‌توانند به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابند که بسیار طبیعی به نظر می‌رسد. یکی از این تکنیک‌ها، جوانسازی پوست با پلکسر است که این روزها طرف‌داران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی روش‌های جوانسازی با پلکسر و معرفی دستگاه پلکسر می‌پردازیم.

پلکسر یا لیفت پلاسما

پلکسر یا لیفت پلاسما؛ معنا و مفهوم

پلکسر که با نام لیفت پلاسما نیز شناخته می‌شود، یک روش غیرتهاجمی و بدون جراحی برای جوانسازی پوست است. پلکسر از انرژی پلاسما برای ایجاد آسیب کنترل شده در نواحی کوچک در قسمت‌های دارای افتادگی و چروک استفاده می‌کند. این زخم‌های ریز ایجاد شده توسط پلکسر پاسخ طبیعی پوست شما را تحریک می‌کند. به‌عنوان بخشی از این پاسخ، بدن شما کلاژن بیشتری تولید می‌کند که یک عنصر اساسی برای پوستی جوان است و به ترمیم و جوانسازی پوست کمک می‌کند. در فرایند جوانسازی پوست با پلکسر، انرژی پلاسمای پلکسر، پوست اضافی را تبخیر می‌کند و افتادگی پوست را کاهش می‌دهد. ازآنجایی‌که جوانسازی با پلکسر یک روش جراحی نیست، نیازی به بیهوشی عمومی یا بخیه ندارد و هیچ خطری برای نگرانی وجود ندارد.

فناوری دستگاه پلکسر متخصصان پوست را قادر می‌سازد تا بر اساس آناتومی و اهداف درمانی فردی، شما را به نتایج بسیار طبیعی برساند. پلکسر می‌تواند یک درمان عالی برای افرادی باشد که می‌خواهند:

  • چین و چروک‌های پوست خود را صاف کنند.
  • افتادگی پلک و چین‌وچروک دور چشم را کاهش دهند.
  • نواحی پیر و افتاده پوست را جوان کنند.
  • خالکوبی را از بین ببرند.
  • عیوب پوستی مانند کک‌ومک را درمان کنند.
  • لکه‌های پیری دست را درمان کنند.
  • خال، زگیل یا استرچ مارک‌ها را از بین ببرند.

علاوه بر این، جوانسازی پوست با دستگاه پلکسر می‌تواند افتادگی شدید پلک که ممکن است بینایی فرد را مختل کند، از بین ببرد.

مراحل جوانسازی پوست با پلکسر

مراحل جوانسازی پوست با پلکسر

پیش از هر چیز، متخصص پوست از وضعیت سلامتی شما آگاه می‌شود و شما را با پروتکل‌های قبل و بعد از درمان آشنا می‌کند. در روز درمان، ابتدا متخصص پوست ناحیه موردنظر را بی حس می‌کند؛ بنابراین می‌توانید در طول فرایند آرام و راحت باشید. هنگامی که قسمت موردنظر پوست شما بی حس شد، از دستگاه پلکسر دستی برای ایجاد یک سری زخم‌های ریز در سراسر ناحیه درمان استفاده می‌کند. بسته به‌اندازه ناحیه تحت درمان، فرایند جوانسازی با پلکسر ممکن است تا یک ساعت یا کمتر از ۲۰ دقیقه طول بکشد.

پس از آن، در مراحل اولیه بهبودی، قرمزی و تورم خفیفی در آن ناحیه از پوست خود احساس می‌کنید. ممکن است روی پوست زخم یا پوسته‌پوسته کوچک ایجاد شود. بسیار مهم است که پوست خود را مالش ندهید یا دلمه‌های خون را دستکاری نکنید؛ زیرا آن‌ها نقش مهمی در بهبود و بازسازی بافت پوست شما دارند؛ سپس پزشک به شما کرم مخصوصی می‌دهد تا روی پوست خود بمالید تا خارش را کاهش داده و التهاب را بهبود ببخشد. باید تا زمانی که ناحیه موردنظر بهبود یابد، از قرارگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

تنها بعد از یک جلسه جوانسازی پوست با پلکسر متوجه نتایج آن خواهید شد. درحالی‌که ممکن است در چند روز اول متوجه تفاوت‌های اولیه شوید، تأثیرات چشمگیر آن را حدود سه هفته بعد مشاهده خواهید کرد.  بسته به اهداف شخصی خود، ممکن است به سه نوبت درمان بافاصله چند هفته نیاز داشته باشید.

جوانسازی پوست با پلکسر؛ روشی بدون جراحی

جوانسازی پوست با پلکسر؛ روشی بدون جراحی

پلکسر همواره با سطوح بسیار بالایی از رضایت بیماران همراه بوده است. دستگاه پلکسر پوست را گرم کرده و باعث انقباض آن می‌شود و این کار باعث تحریک نوسازی سلول و تولید کلاژن می‌شود. در نتیجه، نه‌تنها لیفت در ناحیه درمان شده را تجربه خواهید کرد، بلکه پوستی جوان‌تر و شاداب‌تر خواهید داشت. پالس‌های انرژی به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ و تولید کلاژن طبیعی را تحریک می‌کنند. از پلکسر برای جوانسازی می‌توان در نواحی پلک بالا یا پایین، خطوط پنجه کلاغی، لیفت ابرو، چین و چروک‌های اطراف دهان، گونه‌ها و چروک‌های گردن استفاده کرد.

طی مطالعه بر روی ۸۰ بیمار که تحت جوانسازی پوست با پلکسر قرار گرفتند، رضایت خود را در بالاترین سطح اعلام کردند. اگر می‌خواهید در مورد جوانسازی پوست با پلکسر بیشتر بدانید و می‌خواهید پوستی زیباتر، جوان‌تر و احیا شده داشته باشید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چرا جوانسازی با پلکسر را انتخاب کنیم؟

پلکسر یک جایگزین مؤثر برای روش‌های مختلف جراحی مانند اصلاح پلک، لیفت ابرو، لیفت پوست یا لیفت گردن است. مزیت اصلی پلکسر در مقایسه با روش‌های جراحی، فقدان زخم و اسکار پس از درمان است. این واقعیت است که پوست شما پس از جوانسازی با پلکسر نه‌تنها نازک‌تر و آسیب‌پذیرتر نمی‌شود، بلکه ضخیم‌تر می‌شود. پلکسر باتکیه‌بر خواص خودترمیمی بدن برای ایجاد یک لیفت و اثر جوان‌کننده فوق‌العاده، بدون برجای‌گذاشتن جای زخم، باعث جوانسازی پوست و ایجاد حس تولدی دوباره می‌شود.

از دیگر مزایای جوانسازی با پلکسر که باعث جذب بیشتر افراد به این روش می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این روش درمانی نیازی به بیهوشی، برش و بخیه ندارد.
  • یک درمان مناسب برای انواع پوست و مشکلات پوستی مختلف است.
  • نسبت به روش‌های جوانسازی دیگر ماندگاری قابل‌قبولی دارد.
  • زمان بهبودی کوتاه‌تری نسبت به روش‌های تهاجمی دارد.
  • هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به جراحی دارد.
  • دارای کم‌ترین عوارض جانبی و خطرات احتمالی بعد از درمان است.
  • نتایج مطلوبی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌کند.

یکی دیگر از مزایای جوانسازی پوست با پلکسر این است که شما می‌توانید دقیقاً ببینید که در طول درمان چه اتفاقی می‌افتد. در طول این روش، شما می‌توانید تعیین کنید چه قسمت‌هایی از پوست به درمان نیاز دارند. این روش یک نتیجه طبیعی را تضمین می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله جدیدترین روش های جوانسازی پوست را مطالعه کنید.

قبل و بعد از جوانسازی با پلکسر

قبل و بعد از جوانسازی با پلکسر

استفاده از روش جوانسازی پلکسر یک روش درمانی مطمئن برای افرادی است که پوستی جوان و شاداب می‌خواهند. قبل و بعد این روش جوانسازی به‌صورت زیر است:

۱. قبل از درمان

قبل از درمان با پلکسر ابتدا یک جلسه مشاوره را خواهید گذراند و پس از آن زمان ویزیت مشخص می‌شود. احتمالاً متخصص پوست از شما می‌خواهد تا سی دقیقه قبل از نوبت ویزیت در محل حضور داشته باشید تا با کرم بی‌حس‌کننده محل مربوطه را آماده کند. قبل از انجام جوانسازی با پلکسر از مصرف هرگونه داروی رقیق‌کننده خون مانند ناپروکسن، ایبوپروفن و ASCAL خودداری کنید.

۲. پس از درمان

یک هفته از قرارگرفتن در نور مستقیم خورشید خودداری کنید و ناحیه تحت درمان را با کرم ضدآفتاب حداقل به مدت شش هفته محافظت کنید. در ۴۸ ساعت اول ناحیه تحت درمان را مرطوب نکنید. از دست‌زدن به پوست نواحی درمان خودداری کنید و دلمه‌های خون را جدا نکنید. تا زمانی که پوسته‌ها از بین نرفته‌اند، قسمت تحت درمان را آرایش نکنید. تا زمان بهبود کامل از مواد شوینده و لایه‌بردار در محل درمان پرهیز کنید. ناحیه تحت درمان را تمیز و خشک نگه دارید. از پاک‌کننده‌های بر پایه الکل در محل درمان استفاده نکنید.

۳. زمان بهبودی

در طول هفته اول بعد از جوانسازی پوست با پلکسر روی پوست دلمه ایجاد می‌شود و به‌وضوح قابل‌مشاهده است که تحت درمان قرار گرفته‌اید. پس از افتادن دلمه‌ها، ممکن است تا چند هفته همچنان قرمزی پوست را تجربه کنید. بااین‌حال پس از گذشت زمان لازم، می‌توانید با استفاده از کرم این قرمزی را بپوشانید. در موارد نادر این قرمزی برای مدت طولانی‌تری باقی می‌ماند.

۴. ماندگاری اثر

در برخی موارد، ممکن است به دو یا چند جلسه درمان نیاز داشته باشید. نتایج جوانسازی پوست با پلکسر، تا زمانی که پیری طبیعی باعث شل‌شدن پوست شود، دائمی است.

آیا جوانسازی با پلکسر بی خطر است؟

آیا جوانسازی با پلکسر بی خطر است؟

جوانسازی پوست با پلکسر بسیار ایمن است. بر خلاف لیزردرمانی، استفاده صحیح از تجهیزات پلکسر تضمین می‌کند که هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌شود و عوارض ناخوشایندی مانند هیپوپیگمانتاسیون یا هایپرپیگمانتاسیون رخ نمی‌دهد. درمان‌های پلکسر اکنون به مدت چند سال است که در سراسر دنیا انجام می‌شود و ده‌ها هزار نفر از آن زمان تا کنون موفق به جوانسازی پوست به روش پلکسر شده‌اند.

چه زمانی از درمان با پلکسر خودداری کنیم؟

برخلاف بسیاری از روش‌های درمانی پوست، جوانسازی با پلکسر برای طیف وسیعی از پوست‌ها امکان‌پذیر است؛ اما استفاده از این روش برای کسانی که دارای پوست تیره هستند، توصیه نمی‌شود. دلیل این امر وجود ملانین بیشتر در پوست‌های تیره است. هرچه وجود ملانین در پوست بیشتر باشد، احتمال بروز مشکلات رنگدانه در پوست مانند هایپرپیگمانتاسیون یا هیپوپیگمانتاسیون بیشتر است. رعایت توصیه‌های پزشک متخصص برای پیشگیری از چنین عوارضی بسیار مهم است.

آیا همه می‌توانند از دستگاه پلکسر استفاده کنند؟

اگرچه در بالا ذکر کردیم جوانسازی پوست با پلکسر دارای کم‌ترین عوارض و خطرات است؛ اما برای افراد زیر دارای محدودیت است.

  • بانوان باردار
  • مادران شیرده
  • بیماران مبتلا به دیابت
  • افراد دارای تپش قلب
  • افراد دارای فشارخون
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خاص مانند صرع و التهاب‌های شدید
  • بیمارانی که در بدن خود دارای دستگاه تنظیم ضربان قلب هستند.
هزینه جوانسازی پوست با پلکسر

هزینه جوانسازی پوست با پلکسر

هزینه انجام جوانسازی با دستگاه پلکسر بسته به حاد بودن مشکل پوستی و تعداد جلسات موردنیاز برای درمان متفاوت است. از جمله موارد دیگری که در تعیین هزینه جوانسازی پوست با پلکسر مؤثر هستند می‌توان به دستمزد پزشک، مکان و موقعیت جغرافیایی، دستگاه پلکسر مورداستفاده و… اشاره کرد.

جمع‌بندی

قرارگرفتن در معرض آفتاب، عادت‌های اشتباه، لوازم آرایشی نامرغوب، افزایش سن و رعایت‌نکردن برخی نکات از عواملی هستند که باعث آسیب به پوست و ایجاد مشکلات پوستی مختلف می‌شوند و چهره شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. روش‌های متعددی برای درمان مشکلات مختلف پوستی از لیزر و جراحی گرفته تا استفاده از داروهای شیمیایی وجود دارد؛ اما پلکسر یک درمان انقلابی برای جوانسازی پوست است. جوانسازی پوست با پلکسر یک روش غیرجراحی برای درمان مشکلات پوستی و آثار پیری است که طرف‌داران زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. شما هم اگر دوست دارید دوباره پوستی جوان و شاداب داشته باشید؛ اما از نتیجه روش‌های درمانی و جراحی اطمینان ندارید، پیشنهاد ما به شما دستگاه پلکسر و جوانسازی پوست با پلکسر است. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت ارائه‌دهنده انواع تجهیزات پزشکی و زیبایی است. برای خرید انواع دستگاه‌های لیفت و جوانسازی می‌توانید به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا