شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

نکات مهم لیزر موهای زائد چانه

لیزر موهای زائد چانه آیا روشی مطمئن است؟ رشد موهای زائد بر روی چانه یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات و معضلات برای خانم‌ها محسوب می‌شود. به طور معمول اکثر زنان مو‌های زائد روی ناحیه چانه ندارند؛ اما یک دسته از زنان هستند که به علت‌های گوناگون هورمونی یا وراثتی دچار این مشکل هستند.

 این مو‌های زائد می‌توانند بسیار آزاردهنده و زشت به نظر برسند، به همین علت اغلب افراد با روش‌های مختلف سعی در ازبین‌بردن دائمی آن‌ها دارند حذف موهای زائد چانه با لیزر یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. کسانی که موهای زائد بر روی چانه و حتی بدن خود دارند، پس از چند جلسه لیزر موهای زائد چانه اصولاً به نتیجه مطلوب می‌رسند. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی لیزر چانه و موهای زیر چانه می‌پردازیم.

لیزر موهای زائد چانه و اطراف آن

رشد و وجود موهای زائد روی چانه کاملاً طبیعی و عادی است؛ اما رشد سریع و مداوم موهای زائد و ضخیم روی چانه می‌تواند نتیجه تغییر هورمون‌ها، پیری و حتی ژنتیک باشد. ازبین‌بردن موی زائد با روش‌های موقت و متفاوت از جمله اصلاح با بند، استفاده از تیغ یا ژیلت و حتی اپیلاسیون کاملاً بی‌فایده و خسته‌کننده است و توصیه ما به شما لیز موهای زائد چانه است.

اگر شما به سن بلوغ رسیده‌اید و شاهد موهای ضخیم روی چانه هستید ابتدا باید به پزشک متخصص زنان یا متخصص غدد مراجعه کنید؛ زیرا رشد موهای زبر و ضخیم روی چانه و یا هر ناحیه دیگر از بدن خانم‌ها ممکن است نشان‌دهنده بیماری باشد. پس از کشف علت رشد موهای زائد و شروع درمان با دارو و… حذف موهای زائد چانه با لیزر امکان‌پذیر است.

لیزر موهای زائد چانه و اطراف آن

حذف موهای زائد چانه با لیزر در کوتاه ترین زمان

بارداری برای خانم‌ها، یکی از بزرگ‌ترین تغییرات هورمونی است که بدن یک خانم می‌تواند متحمل شود. رشد موهای زائد چانه غیرمعمول و ضخیم یا بیش از حد زیاد، برای یک زن باردار، اصلاً جای نگرانی ندارد. اغلب خانم‌هایی که از قرص‌های هورمونی و ضدبارداری استفاده می‌کنند، ممکن است به دلیل تغییر و تحولات سیستم هورمونی بدنشان، رشد غیرمعمول مو را تجربه کنند.

این تغییرهای هورمونی معمولاً موقتی بوده و پس گذشت مدتی سطح مواد شیمیایی بدن متعادل می‌شود. بعد از تنظیم هورمون‌ها، موهای زائد با لیزر از بین می‌روند. لیزر موهای زائد چانه با دستگاه‌های متفاوت باتوجه‌به پوست افراد انجام می‌شود. انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد برای چانه در نتیجه آن تأثیر زیادی دارد.

لیزر موهای زائد چانه؛ دلایل گوناگون رشد موهای زائد در چانه

دلایل گوناگونی وجود دارند که باعث رویش موهای زائد چانه و دیگر نواحی بدن می‌شوند. از بارزترین دلایل می‌توان به مشکلات هورمونی و عامل وراثت اشاره کرد. شاید شنیده باشید که عوامل دیگری مانند پیری، پرولاکتین بالای خون یا مشکلات غده تیروئید در رویش موهای زائد مؤثر باشد؛ اما جای نگرانی ندارد؛ چون تمام این موارد به دو مورد قبل برمی‌گردد و با تجویز دارو توسط پزشک و لیزر برطرف می‌شوند. بعد از بررسی دلایل رشد موهای زائد در ناحیه چانه و زیر چانه، لیزر موهای زائد چانه گزینه مناسبی برای برطرف‌کردن آن‌ها است.

۱. مشکلات هورمونی

اگر در خانواده خود فقط شما هستید که موهای زائد ضخیمی در قسمت چانه دارید، احتمالاً شما به مشکلات هورمونی دچار شده‌اید؛ اما نگران نباشید؛ زیرا حذف موهای زائد چانه با لیزر امکان‌پذیر است. مشکلات هورمونی دلایل مختلف و زیادی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها باید به تغییر تغذیه، دوران حاملگی، دوران شیردهی، مشکل غده هیپوفیز، مشکل در غده تیروئید، مشکلات منجر به اختلالات سیستم عصبی و فکری و … اشاره کرد. این مشکل توسط پزشک متخصص پوست و مو، متخصص زنان، متخصص غدد و حتی متخصص داخلی تشخیص داده می‌شود. بعد از رفع مشکل هورمونی تنها با چند جلسه لیزر موهای زائد چانه می‌توانید تمام موهای ضخیم غیرطبیعی چانه خود را از بین ببرید.

دلیل رشد موهای زائد چانه؛ وراثت

۲. دلیل رشد موهای زائد چانه؛ وراثت

وراثت یکی از دلایلی است در آن موهای بسیار ضخیم با تراکم کم یا زیاد در قسمت چانه یا دیگر نواحی بدن رشد می‌کند. اگر در خانواده شما تعداد زیادی از افراد خانواده دچار این مشکل هستند، در نتیجه شما این موهای زائد ضخیم زیر چانه را به ارث برده‌اید. بدون هیچ‌گونه نگرانی و ناراحتی شما می‌توانید این مشکل را پس از گذراندن دوره درمان، لیزر موهای زائد چانه را به‌سادگی شروع کنید.

شما با استفاده از لیزر می‌توانید مو‌های زائد چانه را در چند جلسه از بین ببرید. یکی از مناطقی که موفق‌ترین نتیجه را به همراه دارد، چانه است؛ درواقع می‌توان گفت شما می‌توانید در کمترین تعداد جلسات لیزر به بهترین و موفق‌ترین نتیجه برسید. با لیزر موهای زائد چانه می‌توان به طور دائمی از شر تمام مو‌های زائد و ضخیم راحت شد.

تاثیرات لیزر در زیبایی پوست صورت و بدن

لیزر چانه و موهای زیر چانه می‌تواند پوست را به حد زیادی نرم و زیبا جلوه دهد و همچنین ممکن است چهره شاداب و تمیزی ایجاد کند. بیشتر افراد برای رهایی از شر مو‌های زائد دور لب، چانه و زیر چانه، صورت، گردن، ناحیه بیکینی، پا، قفسه سینه، کمر و شانه‌ها به دنبال انجام لیزر هستند. چون حذف موهای زائد چانه با لیزر امکان‌پذیر است. در لیزر موهای زائد چانه معمولاً امکان بروز هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد. همچنین سرعت انجام این روش نسبت به اپیلاسیون، وکس، شیو و اصلاح با نخ بسیار بالا است. لیزر در عرض چند دقیقه می‌تواند تمام موهای زائد را از بین ببرد.

لیزر موهای زائد چانه یا دیگر نواحی بدن، زن و مرد نمی‌شناسد و همه می‌توانند از این روش استفاده کنند. با تحولات و پیشرفت‌های اخیر علم و تکنولوژی امکان انجام لیزر بدون درد، بدون حساسیت و بدون عوارض جانبی وجود دارد. لیزر چانه و موهای زیر چانه روشی کاملاً به‌روز و بدون درد است. در لیزر هیچ عارضه‌ای مانند قرمزی، تاول، خونریزی، التهاب و سوزش را که در سایر روش‌ها ممکن است ایجاد شود به وجود نمی‌آید.

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد چانه

حذف موهای زائد چانه با لیزر از آن دسته عملیات لیزردرمانی است که تا چند سال اخیر با دشواری‌هایی مواجه بود. روش‌های درمان موقت، سخت و دردناک ازبین‌بردن موهای ضخیم صورت و بدن برای برخی زیبا جویان چندان مؤثر نبود. با تخصصی‌تر شدن دستگاه‌های لیزر و پیشرفت فناوری‌های پزشکی و زیبایی، دستگاه‌های جدیدی به بازار آمده‌اند که در زمینه لیزر موهای زائد عملکرد بسیار خوب و نتیجه مثبتی از خود نشان داده‌اند.

 امروزه انواع مختلف دستگاه‌های لیزر چانه و موهای زیر چانه و بدن در کلینیک‌های زیبایی و مطب‌های پزشکی وجود دارد. بهترین دستگاه برای حذف موهای زائد چانه با لیزر شامل دستگاه لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر ان دیاگ، دستگاه لیزر SHR، دستگاه لیزر ترکیبی تیتانیوم و دستگاه لیزر دایود است.

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد چانه

آیا لیزر موهای زائد چانه عوارض جانبی برای پوست به همراه دارد؟

حتماً در انتخاب بهترین کلینیک همراه با اپراتورهای متبحر و خبره در زمینه حذف موهای زائد با لیزر دقت کافی داشته باشید. کلینیک‌هایی را انتخاب کنید که دستگاه عالی و پیشرفته دارند. استفاده از شدت تابش مناسب موجب ازبین‌بردن مو‌های زائد چانه بدون بروز عارضه جدی می‌شود. با درنظرگرفتن تمام این موارد، لیزر مو‌های زائد چانه، هیچ‌گونه عوارض جانبی در پوست و بافت‌های داخلی پوست ندارد.

ازآنجایی‌که درجه حرارت در زیر پوست افزایش پیدا می‌کند، ممکن است کمی قرمزی یا احساس سوزش و خارش جزئی در سطح پوست ایجاد شود. این یک عارضه جانبی و احتمالی است که شدت آن تحت‌تأثیر شدت تابش اشعه است. این حالت در مورد همه افرادی که لیزر موهای زائد چانه و بدن انجام می‌دهند صدق نمی‌کند.

به طور متوسط با کاهش دما در زیر پوست، قرمزی پوست بین ۱ تا ۲ ساعت به‌مرور از بین می‌رود. ممکن است احساس ناخوشایند سوزن‌سوزن‌شدن داشته باشید که اصلاً جای نگرانی نیست؛ بلکه این حالت نشان‌دهنده ازبین‌رفتن فولیکول‌های مو است. البته اگر پزشک متخصص یا اپراتور حذف موهای زائد چانه با لیزر نتواند شدت تابش اشعه را به‌درستی و به حد کافی تنظیم کند، احتمال سوختگی و بروز تاول پوستی وجود دارد.

جمع‌بندی

صورت و زیبایی پوست هر فرد تأثیر زیادی بر ظاهر و جذابیت آن‌ها دارد. امروزه هر فردی در تلاش برای زیباتر شدن، شادابی و جوانی هرچه بیشتر خود است. شاید لیزر موهای زائد چانه و صورت از بسیاری از لیزرهای دیگر نواحی بدن مهم‌تر باشد؛ زیرا صورت همیشه در معرض دید است. چون این بخش مهم از بدن از هر نقطه دیگری بیشتر به چشم می‌آید، به همین علت است که افراد باید همواره با ازبین‌بردن موهای زائد مانند لیزر چانه و موهای زیر چانه، ظاهری آراسته برای خود بسازند.

همه آدم‌ها دوست دارند چهره‌ای زیبا و بی‌نقص داشته باشند که این کار با لیزر موهای زائد چانه و دیگر نواحی مهم بدن امکان‌پذیر است. حذف موهای زائد چانه با لیزر بهترین روش ممکن موجود در دنیا برای زدودن موها است. مطب‌ها و کلینیک‌های معتبر می‌توانند برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر پیشرفته و مجهز با کارشناسان ما در آفرودیت لیزر در تماس باشند. آفرودیت لیزر بهترین دستگاه‌های لیزر به‌روز، اصل و پیشرفته را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا