شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد ابرو؛ کاربرد و مزایای لیزر موی زائد ابرو

افراد، بیشتر خانم‌ها، زمان زیادی را صرف شکل‌دادن به ابروهای خود می‌کنند. وقتی قدرت ابروها را برای انتقال احساسات و کمک به ظاهر و هویت یک فرد در نظر بگیریم، منطقی است که بخواهیم ابروهایمان فوق‌العاده به نظر برسند. مدل‌های پر طرف‌دار ابرو همواره در حال تغییر هستند و زنان از مدل‌های خیلی نازک ابرو به ضخامت طبیعی و کامل ابروها رسیده‌اند. بااین‌حال، همیشه موهای زائد در زیر و بالای ابروها وجود دارد. از موچین خسته‌کننده گرفته تا اپیلاسیون، راه‌های زیادی برای رفع موهای زائد زیر ابرو وجود دارد؛ اما امروز روشی عالی برای فرم‌دادن به ابروها را به شما معرفی خواهیم کرد. تاثیر لیزر بر موی زائد ابرو یکی از تاثیرات خوب فرایند لیزر است. در این مقاله به بررسی لیزر موهای زائد ابرو خواهیم پرداخت. اگر شما هم از روش‌های قدیمی اصلاح ابرو خسته شده‌اید، در ادامه با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد ابرو چیست؟

لیزر موهای زائد ابرو چیست؟

لیزر را می‌توان در اکثر نقاطی که مو روی پوست رشد می‌کند، استفاده کرد؛ اما ابروها کمی متفاوت هستند. این واقعیت که ابروها بسیار به چشم نزدیک هستند و فناوری لیزر بسیار قدرتمند است، انجام لیزر برای رفع موهای زائد ابرو را کمی ناامن جلوه می‌دهد. لیزر موهای زائد ابرو یک روش رفع موهای زائد زیر ابرو است که در آن یک تکنسین آموزش‌دیده از یک دستگاه دستی برای ارسال پالس‌های لیزر به پوست استفاده می‌کند. در این روش، لیزر با آسیب به فولیکول موهای زائد از رشد دوباره آن‌ها جلوگیری می‌کند. در لیزر موی زائد ابرو، رنگ‌دانه موجود در مو گرما و نور لیزر را جذب می‌کند و پوست و بافت اطراف ابرو هیچ‌گونه آسیبی نخواهد دید. ازآنجایی‌که مو سه مرحله رشد را طی می‌کند و هر تار مو در هر لحظه در مرحله متفاوتی قرار دارد، افراد باید یک سری جلسات را طی کنند تا به نتایج دلخواه برسند.

انواع روش‌های لیزر رفع موهای زائد زیر ابرو

لیزر ابرو برای افرادی که موهای بیشتری نسبت به بقیه دارند، مناسب‌تر است. افراد معمولاً به دلایل زیر اقدام به لیزر موی زائد ابرو می‌کنند:

۱. لیزر موهای زائد ابرو؛ شکل‌دادن به ابروها

بسیاری از افراد با استفاده از موچین و قیچی به ابروهای خود شکل می‌دهند. در تلاش برای رفع موهای ریز اطراف ابرو یا کوتاه‌کردن موهای بلندتر بالای خط ابرو، گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنند و در نهایت قسمت‌هایی از ابرو را با مدادابرو پر می‌کنند. لیزر موهای زائد ابرو روشی دقیق است که موهای ناخواسته را هدف قرار داده و ابروها را مطابق میل بیمار فرم می‌دهد.

۲. ازبین‌بردن پیوند ابرو

برخی از خانم‌ها و آقایان ابروهای متصل‌به‌هم دارند که به آن پیوند ابرو گفته می‌شود. این ظاهر نامتعارف، به مذاق همه خوش نمی‌آید. لیزر می‌تواند به‌سرعت یک‌تکه کوچک موهای وسط را حذف کند تا ابروها از هم جدا شوند و ظاهر تمیزتر و جذاب‌تری به افراد بدهد.

مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد ابرو

مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد ابرو

قبل از انجام لیزر موهای زائد ابرو مراقبت‌های زیر لازم است:

  • شش هفته قبل از جلسه لیزر از کندن ابروها به‌وسیله موچین، تیغ، اپیلاسیون و… خودداری کنید؛ زیرا برای هدف قراردادن رنگ‌دانه توسط لیزر باید موها دست‌نخورده باشند. درصورتی‌که دوست ندارید این مدت را با وجود موهای زائد ابرو سر کنید، می‌توانید آن ناحیه را با تیغ اصلاح کنید؛ زیرا اصلاح قسمت بالای فولیکول مو را از بین می‌برد و روی ریشه تأثیری نمی‌گذارد.
  • به مدت چهار هفته قبل از آفتاب‌گرفتن و تخت‌های برنزه و دو هفته پیش از جلسه از لوسیون‌های برنزه کننده بپرهیزید. پوست برنزه می‌تواند دقت دستگاه را مختل کند و منجر به سوختگی پوست شود.
  • مصرف داروهای ضدالتهاب استروئیدی، آنتی‌بیوتیک‌ها، محصولات ضد آکنه و سایر داروهایی که می‌توانند حساسیت پوست را افزایش دهند را متوقف کنید.
  • ·       24 ساعت قبل از درمان از نوشیدن قهوه و الکل بپرهیزید.

نحوه انجام لیزر موهای زائد ابرو

لیزر موی زائد ابرو یک روش سریع است. کل جلسه شامل پاک‌سازی و آماده‌سازی پوست معمولاً کمتر از ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. اپراتور لیزر ابتدا پوست را تمیز می‌کند و ناحیه اطراف ابرو را علامت‌گذاری می‌کند. سپس ژل خنک‌کننده را روی ناحیه موردنظر قرار می‌دهد و عینک‌هایی را روی چشمان شما قرار می‌دهد تا از نور شدید محافظت شوند. اپراتور دستگاه لیزر را در نوبت‌های کوتاهی روی پوست شما نگه می‌دارد که در طی آن لیزر به پوست نفوذ می‌کند. فرد معمولاً هیچ دردی حس نمی‌کند؛ اما فقط یک احساس خفیف ناراحت‌کننده را احساس می‌کند که مانند کندن چسب از روی پوست توصیف می‌شود. مراجعه کنندمان بلافاصله پس از جلسه به فعالیت‌های روزانه خود ادامه می‌دهند. ازآنجایی‌که لیزر موهای زائد ابرو بسیار نزدیک به چشم است، از مراکزی که دارای اپراتورهای باتجربه و آموزش‌دیده هستند، استفاده کنید.

نتیجه لیزر موی زائد ابرو

نتیجه لیزر موی زائد ابرو

معمولاً به چهار الی شش جلسه بافاصله حداقل یک ماه نیاز دارید تا تمام موها در مرحله رشد مناسب مورد هدف قرار گیرند. تعداد جلسات لیزر موهای زائد ابرو، به نوع پوست و موی شما بستگی دارد. بیمارانی که موهای بلوند یا پوست تیره دارند، ممکن است نسبت به بیماران با موهای تیره و پوست روشن نیاز به جلسات بیشتری داشته باشند. اکثر افرادی که رفع موهای زائد ابرو با لیزر را انتخاب می‌کنند، شاهد نتایج دائمی هستند. ممکن است چند تار مو به‌صورت پراکنده در محل لیزر شده رشد کنند که معمولاً پس از چند سال از بین خواهند رفت.

مراقبت‌های بعد از لیزر موی زائد ابرو

برای اطمینان از نتایج ایمن و مؤثر، باید نکات مراقبت‌های بعد از لیزر رعایت شوند که عبارت‌اند از:

  • تا چند روز از قرارگرفتن در معرض اشعه UV خودداری کنید.
  • برای شستن صورت خود از آب ولرم استفاده کنید.
  • به مدت چند روز از محصولات مراقبتی پوست ملایم استفاده کنید.
  • به ناحیه تحت درمان فشار وارد نکنید.
  • از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید.
آیا لیزر موهای زائد ابرو بی‌خطر است؟

آیا لیزر موهای زائد ابرو بی‌خطر است؟

انجام لیزر در مراکز معتبر و توسط یک اپراتور باتجربه، برای انواع پوست از جمله افرادی که پوست حساسی دارند، روشی بی‌خطر برای رفع موهای زائد ابرو است. لیزر روشی راحت برای ازبین‌بردن موهای زائد، نه‌تنها برای ابروها، برای تمام نواحی صورت بخصوص بالای لب است. لیزر موی زائد ابرو یک فرایند سریع با نتایج عالی است. حتی افرادی که به دلایل مختلف به طور کامل از انجام لیزر نتیجه نمی‌گیرند، کاهش قابل‌توجهی در رشد موهای زائد ابرو مشاهده می‌کنند.

توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد ابرو برای زنان باردار خطرناک است. در انتخاب مرکز لیزر دقت کنید. انواع مختلفی از دستگاه‌های لیزر وجود دارد که می‌توانند در میزان اثرگذاری باهم متفاوت باشند. بسیاری از لیزرها برای انواع مختلف پوست ساخته نشده‌اند و می‌توانند باعث آسیب به پوست شوند. می توانید مقاله بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد را مطالعه کنید.

مزایای لیزر موی زائد ابرو

لیزر موهای زائد ابرو تکنیکی ایمن و مؤثر برای رفع موهای زائد ابرو است. اگر در انتخاب مرکز دقت کنید، دچار التهاب پوشت یا زخم و… نخواهید شد. نتایجی که از لیزر موهای زائد می‌گیرید، طولانی‌مدت و دائمی است. رفع موهای زائد به‌وسیله لیزر به دوران نقاهت و ریکاوری نیاز ندارد. می‌توان گفت استفاده از این روش در طولانی‌مدت می‌تواند برای شما مقرون‌به‌صرفه باشد.

جمع‌بندی

امروزه نه‌تنها زنان، بلکه مردان نیز به دنبال راه‌های سریع و آسان برای خلاص‌شدن از شر موهای زائد صورت هستند. لیزر موهای زائد ابرو یک راه عالی برای ازبین‌بردن موهای زائد بالا و پایین خط ابرو است. تأثیر لیزر بر موهای زائد ابرو پس از چند جلسه کاملاً قابل‌مشاهده است. رفع موهای زائد زیر ابرو به‌وسیله لیزر روشی دائمی و ایمن است که طرف‌داران زیادی دارد. این روش به‌قدری مؤثر است که اکثر مراجعین تنها پس از سه الی پنج جلسه تأثیر چشمگیری را گزارش می‌کنند. در این مقاله کوشیدیم هرآنچه لازم است درمورد لیزر موی زائد ابرو بدانید، در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا