شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

درمان تیرگی کشاله ران با لیزر+نکات مهم آن

تیرگی کشاله ران معمولاً باعث ناراحتی بسیاری از افراد، خصوصاً بانوان می‌شود. این تیرگی پوست در برخی افراد موجب کاهش اعتمادبه‌نفس آن‌ها می‌شود. این افراد به‌خاطر تیرگی در این ناحیه از بدن، اصولاً از رفتن به استخر و پوشیدن مایو خودداری می‌کنند. به همین علت است که بسیاری از افراد، به فکر درمان تیرگی کشاله ران با لیزر هستند.

روش‌های متعدد و متنوعی برای درمان و رفع سیاهی کشاله ران وجود دارد که یکی از مؤثرترین آن‌ها، رفع تیرگی کشاله ران با لیزر است. میزان تأثیر لیزر بر تیرگی کشاله ران و دیگر نواحی بدن بسیار زیاد است. سعی کرده‌ایم در این مقاله از آفرودیت لیزر مطالب مفیدی درباره درمان تیرگی کشاله ران با لیزر و نکات مهم آن در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

رفع تیرگی کشاله ران با لیزر

رفع تیرگی کشاله ران با لیزر

برای رفع تیرگی کشاله ران، انواع روش‌های خانگی هم وجود دارند؛ اما هیچ‌کدام از آن‌ها به‌اندازه لیزر تأثیرگذار نیستند. در درمان تیرگی کشاله ران با لیزر، اشعه‌های دستگاه لیزر، مستقیماً به لکه‌های تیره پوست برخورد می‌کنند. اشعه‌های ساطع شده از دستگاه، با طول‌موج‌های مختلف باعث ایجاد گرما شده که این گرما موجب درمان تیرگی کشاله ران و رفع لکه‌های تیره پوست می‌شود. اصولاً با انجام لیزر و استفاده از دستگاه‌های مختلف لیزر موهای زائد، کمی از میزان تیرگی کشاله ران کاسته می‌شود. دستگاه‌های لیزر رنگ‌دانه‌های پوست و مناطق تیره‌رنگ بدن را هدف قرار می‌دهند.

اشعه لیزر، این رنگ‌دانه‌های پوست را تخریب می‌کند و در‌نتیجه با ازبین‌رفتن ملانین پوست، کشاله ران رنگ روشن‌تری به خود می‌گیرد. توجه داشته باشید بسته به نوع و میزان تیرگی پوست، تعداد جلسات درمان تیرگی کشاله ران با لیزر و حتی دیگر نواحی مختلف بدن متفاوت است. به طور میانگین می‌توان گفت حداکثر مدت‌زمان لازم برای هر جلسه سفیدکردن کشاله ران با لیزر حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه است.

میزان ماندگاری روشن‌شدن کشاله ران با لیزر

می‌توان گفت روشن‌شدن ناحیه کشاله ران با لیزر، تقریبا در مدت‌زمان طولانی انجام می‌شود. البته عواملی هستند که بر مدت زمان ماندگاری تاثیرگذار هستند. یکی از مهمترین موارد نوع دستگاه و دیگری رعایت مراقبت‌های بهداشتی پس از درمان تیرگی کشاله ران با لیزر است. به‌عنوان مثال ممکن است اثر روشن ماندن پوست با دستگاه لیزر الکس دایود رافائل با اثر ماندگاری دستگاه لیزر تیتانیوم متفاوت باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب نوع دستگاه لیزر حتما با پزشک متخصص پوست یا اپراتور لیزر مشورت کنید، نکات بهداشتی و مراقبتی بعد از لیزر را رعایت کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

مزایای درمان تیرگی کشاله ران با لیزر

مزایای درمان تیرگی کشاله ران با لیزر

لیزردرمانی، یکی از ساده‌ترین روش‌های موجود برای رفع تیرگی کشاله ران است. لیزردرمانی دوران نقاهت سخت و دشواری ندارد و شما به‌راحتی می‌توانید با این روش طی چند جلسه به رفع تیرگی کشاله ران کمک کنید. از مزایای درمان تیرگی کشاله ران با لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشی بدون درد و خونریزی
  • انجام لیزر در مدت‌زمان سریع
  • ماندگاری در طولانی‌مدت

در اکثر موارد برای رفع تیرگی کشاله ران با لیزر، محدودیتی وجود ندارد. تقریباً می‌توان گفت که همه افراد می‌توانند از این روش کاملاً تضمینی و دائمی استفاده کنند. رفع تیرگی کشاله ران با لیزر به برخی از افراد مبتلا به بیماری‌های موضعی، مبتلا به زگیل و تب‌خال تناسلی و افرادی که بیماری سیستمیک دارند، توصیه نمی‌شود.

یکی از دستگاه‌هایی که علاوه بر حذف موهای زائد در روشن‌سازی پوست کشاله ران تأثیرگذار است، دستگاه لیزر الکساندرایت نام دارد. با استفاده از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توان با یک تیر دو نشان زد؛ هم به درمان تیرگی کشاله ران با لیزر بدون درد و خونریزی کمک کرد و هم موهای زائد این ناحیه را حذف کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌خصوص، مقاله ویژگی ها، مزایا و معایب لیزر الکساندرایت را مطالعه کنید.

آیا درمان تیرگی کشاله ران با لیزر، عوارض دارد؟

رفع تیرگی کشاله ران با لیزر، عوارض خاص و جدی برای خانم‌ها ندارد. تنها علائمی که شاید پس از استفاده از دستگاه‌های لیزر جهت روشن‌شدن پوست بروز کنند، احساس سوزش و اندکی درد است. البته این علائم برای همه وجود ندارد و ممکن است فقط در برخی افراد با پوست بسیار حساس دیده شود. این سوزش، با پمادها و کرم‌هایی که پزشک متخصص پوست برای شما تجویز می‌کند، در کوتاه‌ترین مدت برطرف خواهند شد.

به‌خاطر داشته باشید که به‌هیچ‌عنوان از این دسته از پمادها به‌صورت خودسرانه استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است موجب نازکی حساس‌ شدن پوست شما شود. یکی از دستگاه‌های جدید که با استفاده از آن کمتر دچار سوزش پس از درمان تیرگی کشاله ران با لیزر می‌شوید، دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس است. لیزر الکس دایود دایموند پلاس دستگاهی جدید و قوی از انواع لیزر موهای زائد است که از نسل دستگاه‌های ترکیبی الکساندرایت و دایود است. یکی از کاربردهای مهم این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد، درمان تیرگی پوست است.

اقدامات لازم قبل از درمان تیرگی کشاله ران با لیزر

اقدامات لازم قبل از درمان تیرگی کشاله ران با لیزر

اگر این سؤال در ذهن شما به وجود آمده که آیا لیزر پوست را سفید می‌کند یا نه در پاسخ باید گفت نتیجه استفاده از این روش، بستگی به اقدامات مراقبتی بهداشتی شما بعد از لیزر و نوع دستگاه لیزر دارد. شما حتماً باید قبل از درمان تیرگی کشاله ران با لیزر، اقدامات مثبتی انجام دهید تا تأثیر لیزر بر تیرگی کشاله ران را مشاهده کنید. این اقدامات عبارت‌اند از:

  • اگر عفونت واژینال دارید قبل از اقدام به انجام لیزر، حتماً به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا مشکل شما برطرف شود سپس شروع به انجام لیزر کنید.
  • مدتی قبل و بعد از لیزر، سولاریوم نکنید و آفتاب نگیرید؛ در صورتی می‌توان بعد از آفتاب‌گرفتن یا برنزه کردن از لیزر استفاده کنید که پوست به رنگ طبیعی خود برگردد. البته دراین‌خصوص بهتر است با پزشک مشورت کنید.
  • یک هفته قبل از درمان تیرگی کشاله ران با لیزر، از هیچ کرم و لوسیون آبرسان یا سفیدکننده‌ای در این ناحیه از بدن استفاده نکنید؛ زیرا موجب نازکی و حساس شدن پوستتان می‌شود.
  • بعد از لیزر به علت اینکه باید پماد ترمیم‌کننده زینک اکساید روی سطح پوستتان بماند بهتر است حمام نروید؛ در نتیجه یک روز قبل از انجام لیزر حتماً حمام کنید.
  • اگر با وجود دستگاه‌های پیشرفته و جدید که دارای دستگاه کولینگ خنک‌کننده هستند؛ همچنان تا حدودی احساس درد می‌کنید، یک ساعت قبل از انجام لیزر از پماد بی‌حسی مانند زایلاپی استفاده کنید.

مراقبت‌های لازم بعد از درمان تیرگی کشاله ران با لیزر

برای رفع تیرگی کشاله ران با لیزر، باید بعد از انجام لیزر هم یک‌سری اقدامات مراقبتی انجام دهید. این اقدامات شامل:

  • نپوشیدن شلوار‌های تنگ و جایگزین‌کردن آن‌ با شلوارهای راحت و گشاد.
  • پرهیز از ورزش‌کردن به مدت حداقل ۱۰ روز جهت جلوگیری از تعریق در این ناحیه.
  • استفاده مداوم از پمادی که برای سوزش ناحیه لیزر شده توسط پزشک متخصص تجویز شده است.
  • خشک‌کردن ناحیه لیزر شده با یک حوله تمیز، پس از هر مرتبه شستشو.
مراقبت‌های لازم بعد از درمان تیرگی کشاله ران با لیزر

سخن پایانی

درباره درمان تیرگی کشاله ران با لیزر باید اقداماتی قبل و بعد از آن باید انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. رفع تیرگی کشاله ران با لیزر با انواع مختلف دستگاه‌ها امکان‌پذیر است که به یک‌سری از دستگاه‌ها در مطالب بالا اشاره کردیم. تأثیر لیزر بر تیرگی کشاله ران زمانی دیده می‌شود که شما فواصل زمانی بین هر جلسه، و نکات لازم قبل و بعد از انجام لیزر را رعایت کرده باشید. شما می‌توانید جهت پرسیدن سؤالات خود درمورد لیزر و یا خرید بهترین دستگاه لیزر از قسمت تماس با ما، با کارشناسان و مشاوران آنلاین گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا