شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد + نکات کاهش قیمت لیزر که باید بدانید!

برای بسیاری از افرادی که برای حذف موهای زائد بدن خود لیزر را انتخاب می‌کنند، کاهش قیمت لیزر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها است. لیزر موهای زائد راهکاری ماندگار و موثر برای حذف موهای ناخواسته به‌طور دائم است. از جمله عوامل موثر بر کاهش هزینه لیزر می‌توان به وسعت ناحیه موردنظر، موقعیت جغرافیایی کلینیک، تخصص پزشک، نوع دستگاه مورداستفاده و… اشاره کرد. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر عوامل موثر بر کاهش قیمت لیزر را بررسی خواهیم کرد.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از بهترین و موثرترین راهکارها برای رهایی از شر موهای ناخواسته است و جایگزین بسیار خوبی برای روش‌های سنتی و حتی حذف موهای زائد با الکترولیز به شمار می‌آید. کاهش قیمت لیزر، یکی از دغدغه‌های افرادی است که به دنبال رهایی از شر این موها با کمک این تکنیک هستند. هزینه لیزرموهای زائد به چندین فاکتور وابسته است که عبارت‌اند از: محل کلینیک زیبایی در شهر، بزرگ یا کوچک بودن شهر، تخصص پزشک، نوع دستگاه و تجهیزات مورداستفاده، سطح خدمات ارائه شده و… . هزینه هر جلسه لیزر بین ۵۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۰۰۰۰۰۰ تومان متغیر است.

بهتر است که قبل از شروع درمان با پرسنل مرکز زیبایی در مورد قیمت گفت‌وگو کرده و در مورد هزینه‌ها به توافق برسید. یکی دیگر از عوامل موثر بر افزایش یا کاهش قیمت لیزر، نوع ناحیه تحت درمان است. محبوب‌ترین قسمت‌های بدن برای لیزر شامل صورت، زیر بغل، بیکینی، پاها و دست‌ها است که هزینه هر قسمت متفاوت خواهد بود. یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش و یا افزایش قیمت لیزر نیز تعداد جلسات موردنیاز است. برخی افراد باتوجه‌به نوع پوست و مویی که دارند، ممکن است به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشند.

نکات کاهش قیمت لیزر

اگر چه کاهش قیمت لیزر برای بسیاری از افراد مهم است؛ اما باید به این نکته نیز توجه داشت که کم بودن قیمت لیزر همیشه هم خوب نیست؛ مثلا ممکن است که این کاهش قیمت به غیراستاندارد بودن دستگاه‌ها، عدم مهارت اپراتور، عدم نظارت پزشک، عدم رعایت نکات بهداشتی و… مرتبط باشد. همواره توصیه می‌شود که نباید کیفیت یک خدمت را فدای قیمت کرد.

تمام عواملی که در بالا ذکر شد، می‌توانند منجر به بروز عوارض جدی و حتی غیرقابل جبران شوند؛ اما انتخاب کلینیک‌های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت و درمان که خدمات لیزر را با قیمت‌های معقول انجام می‌دهند، راهکار بهتری برای کاهش قیمت لیزر موهای زائد است. البته تعیین قیمت دقیق لیزر برای تمام افراد به‌طور یکسان ممکن نیست و برای هر فرد با در نظر گرفتن نوع پوست و مو و تعداد جلسات موردنیاز مشخص می‌شود.

عوامل موثر بر کاهش هزینه لیزر

عوامل موثر بر کاهش هزینه لیزر

عوامل متعددی می‌توانند بر کاهش قیمت لیزر موی زائد بدن موثر باشند. در ادامه به اختصار به این فاکتورها اشاره خواهیم کرد:

 ۱. نوع دستگاه و تکنولوژی لیزر مورداستفاده

انواع دستگاه‌های لیزر که جهت حذف موهای زائد در کلینیک های مختلف استفاده استفاده می شوند اثربخشی و ایمنی متفاوتی دارند و بنابراین قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. به‌عنوان‌مثال لیزر موی زائد با دستگاه‌های لیزر پیشرفته‌ای همچون الکساندرایت یا دایود هزینه بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌ها خواهد داشت.

۲. شهرت کلینیک زیبایی + میزان تخصص و مهارت اپراتور

شهرت کلینیک نیز یکی از عوامل موثر بر افزایش یا کاهش قیمت لیزر است. کلینیک‌هایی که سطح خدمات بالاتری دارند، معمولا هزینه بیشتری نیز دارند. برای بررسی میزان رضایت از خدمات یک کلینیک، مشورت با مراجعین قبلی مرکز می‌تواند کمک‌کننده باشد. هر چه تخصص و مهارت اپراتور دستگاه لیزر بیشتر باشد، هزینه لیزرموهای زائد نیز در آن مرکز بیشتر است. همچنین کلینیک‌هایی که تحت‌نظر پزشک متخصص اداره می‌شوند، عموما هزینه بالاتری نسبت به کلینیک‌های تحت نظارت پزشکان عمومی دریافت می‌کنند.

۳. وسعت ناحیه تحت درمان و تعداد جلسات لیزر

وسعت ناحیه تحت درمان هم از مهم‌ترین عوامل موثر بر افزایش یا کاهش قیمت لیزر است. واضح است که لیزر نواحی بزرگ‌تر هزینه بیشتری نسبت به نواحی کوچک‌تر دارد. تعداد جلسات موردنیاز برای لیزرموهای زائد بدن یکی از عوامل تعیین‌کننده در قیمت است که به نوع پوست و رنگ آن، ضخامت موها و همچنین نوع فناوری لیزر بستگی دارد. روشن است که هر چه تعداد جلسات لیزر بیشتر باشد، هزینه‌های کلی نیز بیشتر خواهد شد.

۴. کاهش قیمت لیزر؛ برند دستگاه لیزر مورداستفاده

برند و مدل دستگاه‌ها و تجهیزات نیز می‌تواند بر هزینه‌ها موثر باشد. دستگاه‌هایی که معروف‌تر هستند، معمولا هزینه بیشتری نیز دارند؛ به‌عنوان‌مثال برندهای آمریکایی مانند سایناشور معمولا از برندهای چینی گران‌تر هستند. اثربخشی لیزر موهای زائد با این دستگاه‌ها نیز بسیار بیشتر است. این گران‌بودن دستگاه بر هزینه خدمات نیز تاثیرگذار است.

پکیج‌ ها و تخفیف‌های ویژه

۵. پکیج‌ ها و تخفیف‌های ویژه

یکی دیگر از عوامل کاهش قیمت لیزر، استفاده از پکیج‌ها و تخفیف‌های ویژه هر کلینیک است. برخی از مراکز زیبایی تخفیف‌های موردتوجهی را برای پکیج‌های ویژه و ترکیبی خود ارائه می‌دهند که نقش به‌سزایی در کاهش هزینه‌ها دارد. برای آگاهی از نوع این پکیج‌ها باید به کلینیک موردنظر مراجعه کرده و در مورد انتخاب آن‌ها مشورت نمایید.

۶. موقعیت جغرافیایی کلینیک

شاید برای شما جالب باشد که بدانید هزینه درمان‌های زیبایی در شهرهای بزرگ معمولا بیشتر از شهرهای کوچک است و موقعیت جغرافیایی کلینیک در شهر و حتی میزان دسترسی به آن نیز نقش مهمی در افزایش یا کاهش قیمت لیزر دارد.

کاهش قیمت لیزر؛ لیزر موهای زائد در زنان

امروزه محبوبیت لیزر موهای زائد چه در زنان و چه در مردان افزایش یافته است. معمولا نواحی‌ای که زنان تمایل به حذف موهای زائد آن دارند، شامل ناحیه بیکینی، زیر بغل، دست‌ها، چانه، پشت لب، کمر، خط باسن و… است. لیزر در زنان به آن‌ها اعتمادبه‌نفس بیشتری در پوشیدن انواع لباس‌های زیبا می‌دهد و لذت داشتن یک پوست لطیف و جذاب را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

معمولا برای تکمیل لیزر موها در زنان به ۶ تا ۸ جلسه درمان نیاز است. البته تعداد این جلسات به نوع و رنگ پوست، قطر و ضخامت موها، عوامل هورمونی و…  بستگی دارد. برای تعیین دقیق هزینه‌ها و در صورت تمایل به کاهش قیمت لیزر، مشورت با پزشک متخصص ضروری به نظر می‌رسد.

لیزر در مردان

همان‌طور که در بخش‌های قبل نیز به آن اشاره شد، لیزرموهای زائد در مردان نیز همانند زنان پرطرف‌دار است. برخی از نواحی رایج لیزر بدن مردان نیز عبارت‌اند از:

  • آنکادر یا گونه
  • فول بادی
  • گوش
  • پشت گردن
  • سینه
  • بیکینی
  • جلوی گردن
  • و…

در مردان نیز هزینه لیزر برای هر فرد متفاوت خواهد بود و برای کاهش قیمت لیزر و یا تعیین میزان هزینه‌ها بهتر است که به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

مقایسه هزینه لیزر موهای زائد با سایر روش‌های حذف این موها

مقایسه هزینه لیزر موهای زائد با سایر روش‌های حذف این موها

شاید به نظر برسد که روش‌های سنتی حذف موهای زائد هزینه کمتری نسبت به لیزر دارند؛ اما باتوجه‌به نیاز به تکرار مداوم این روش‌ها و عدم ماندگاری طولانی‌مدت، هزینه نهایی لیزر موهای زائد به‌صرفه‌تر خواهد بود. البته همان‌طور که در قسمت‌های قبل نیز اشاره شد، درست است که کاهش قیمت لیزر مهم است؛ اما نباید کیفیت آن را فدای قیمت پایین کرد و حفظ تعادل در این موضوع بسیار بااهمیت است.

جمع‌بندی

کاهش قیمت لیزر یک نگرانی مهم برای افرادی است که از وجود موهای زائد در هر نقطه از بدن خود رنج می‌برند. لیزر موهای زائد برای تمامی نواحی بدن به جز پلک‌ها قابل استفاده بوده و راهی ماندگار برای خلاصی دائمی از تکرار مداوم روش‌های سنتی ازبین‌بردن این موها است. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر کاهش هزینه لیزر تعداد جلسات موردنیاز است که باتوجه‌به نوع پوست و موی هر فرد تعیین می‌شود.

آفرودیت یک مجموعه خاص و استثنائی در زمینه واردات و فروش انواع دستگاه‌های لیزر، لاغری و تناسب‌اندام، لیفت و جوانسازی و… است که محصولاتی از برترین برندهای روز دنیا که مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها هستند، را به مشتریان عزیز و پزشگان گرامی عرضه می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره مشخصات و جزئیات مربوط به هر دستگاه با کارشناسان مجموعه آفرودیت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا