شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

هایفو لگزو (Hifu Lexu)؛ راهنمای خرید و مشخصات

با خرید دستگاه هایفو لگزو می‌توانید با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها اقدام به جوانسازی و لیفت پوست نمایید. با خرید هایفو لگزو می‌توانید بدون بیهوشی و جراحی، لیفت صورت را انجام داده و نتایج ایده‌آلی را به مشتریان خود ارائه دهید.

هایفو (HIFU) روشی است برای لیفتینگ صورت بدون جراحی. هایفو (HIFU) عمل لیفتینگ را در مدت زمان اندکی انجام می‌دهد. همچنین برای لاغر کردن سایر اندام‌های بدن هم مورد کاربرد قرار گرفته است. استفاده از دستگاه هایفو به شما این فرصت را می‌دهد تا، خدمات لیف صورت را به صورت سرپایی عرضه کنید. فرد مورد معالجه نیز بلافاصله پس از لیفتینگ می‌تواند به انجام امور روزمره خود بپردازند.

با خرید هایفو لگزو چه ویژگی‌هایی را به دست می‌آورید؟

از جمله مزایای خرید هایفو لگزو و استفاده از آن، این است که نیاز به هیچ برش و بخیه‌ای بر روی پوست صورت نیست و اثر جوانسازی و لیفت پوست صورت در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است. با خرید هایفو، می‌توانید یکی از بهترین و موفق‌ترین خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید. با استفاده از دستگاه هایفو بهبود و اصلاح افتادگی ابرو و پشت پلک، خط خنده، چین و چروک‌های اطراف چشم و شل شدگی پوست در ناحیه غبغب با درصد بالایی از موفقیت انجام می‌شود.

 همچنین هایفو در مدت زمان کوتاهی منجر به تولید کلاژن و جوانسازی پوست می‌شود. می‌توانید با استفاده از امواج فراصوت متمرکز شده، اقدام به جوانسازی و لیفت پوست صورت کنید. در این روش با توجه به انقباض‌هایی که توسط اشعه در پوست ایجاد می‌شود، شرایط تولید کلاژن، مهیا شده و روند جوانسازی در مدت زمان چند ماه اتفاق می‌افتد. به همین دلیل گفته می‌شود هایفو روشی غیرتهاجمی برای مبارزه با پیری و چین و چروک پوست است.

جوانسازی و لیفت صورت و بدن با دستگاه هایفو لگزو (HIFU Lexu)

با خرید هایفو لگزو و استفاده از فناوری‌های پیشرفته آن، می‌توانید به ارائه خدمات لیفت صورت، بدن و گردن اقدام کنید. در هایفوتراپی کارتریج‌های این دستگاه می‌توانند امواج اولتراسوند را تا عمق های ۱.۵، ۳ و ۴.۵ میلیمتر متمرکز کنند و به این طریق، بافت صورت به طرز موفقیت‌آمیزی برای کلاژن سازی تحریک می‌شود.

با این دستگاه می‌توان خدمات لیفتینگ پوست صورت را در یک جلسه به مشتری ارائه داد. هایفو لگزو علاوه بر درمان سریع افتادگی و شلی پوست، تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری و به تعویق افتادن روند پیری دارد. لازم به ذکر است که درمان با دستگاه هایفو لگزو تک جلسه‌ای می‌باشد و در صورت نیاز بعد از یک سال تکرار خواهد شد.

ویژگی‌های دستگاه هایفو لگزو

این دستگاه، علاوه بر داشتن کارتریج‌های مخصوص لیفت صورت در عمق‌‎های مختلف، به کارتریج‌های مخصوص لاغری نیز مجهز است. کارتریج‌های لاغری که به صورت آپشنال روی دستگاه قرار داده می‌شوند، توانایی نفوذ تا عمق ۱۳ میلی‌متر را دارند.

با خرید هایفو می‌توانید خدمات زیر را با بالاترین کیفیت ارائه دهید:

  • رفع افتادگی و شلی پوست صورت (لیفتینگ صورت) و بدن
  • لیفت پوست در نواحی گردن، غبغب و چانه
  • ترمیم خط خنده، خط اخم بین دو ابرو و افتادگی گوشه لب‌ها
  • لیفت گونه‌ها، رفع افتادگی پلک و لیفت ابرو

برای دریافت راهنمایی از مشاوران ما، دریافت قیمت یا خرید انواع هایفو از جمله هایفو لگزو و همچنین سایر دستگاه‌های زیبایی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا