شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

ضرورت لیزر موهای زائد دست

لیزر یکی از مدرن‌ترین روش‌های ازبین‌بردن موهای زائد است که این روزها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. با استفاده از اشعه لیزر، پرتو نور در نواحی مشخص شده متمرکز می‌شود و در نهایت سبب حذف موهای زائد دست می‌شود. با این اقدام پرتو لیزر به حرارت و گرما تبدیل شده و فولیکول‌های مو را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. همین  موضوع سبب ازبین‌رفتن موهای زائد دست می‌شود. فولیکول‌های مو، در واقع سبب رویش مجدد موها می‌شوند. هنگامی که این فاکتور از بدن حذف شود رویش موها متوقف شده و در نتیجه حذف موهای زاید دست اتفاق می‌افتد.

لیزر موهای زائد دست دارای اثرات طولانی‌مدت است و فرایند رشد بیشتر موها را متوقف می‌کند. لازم به ذکر است که به این مسئله اشاره داشته باشیم که نه‌تنها لیزر، بلکه هیچ روشی در دنیا نمی‌تواند رشد موهای زاید را به طور کامل متوقف کند؛ بنابراین لیزر هم می‌تواند حجم زیادی از موهای دست را حذف کند و باعث ازبین‌رفتن آن‌ها شود. در لیزر موهای زاید دست، موهای باقی‌مانده ریشه سست و ضعیفی دارند و ضخامت خود را از دست می‌دهند. استفاده از این روش مزیت‌های بسیاری دارد که در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی مزایای لیزر موهای دست می‌پردازیم.

لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد چگونه است؟

اکثر بانوان تمایل دارند تا پوستی صاف و بدون مو داشته باشند. مخصوصاً در ناحیه دست‌ها که بیشتر از هر ناحیه دیگری در معرض دید است. شیوکردن‌های مداوم نه‌تنها کمکی به حذف موهای زائد نمی‌کند، بلکه موجب می‌شود ریشه آن‌ها محکم‌تر شود و سرعت رویش آن‌ها را بالا می‌برد. لیزر موهای زائد دست با صرف زمان بسیار کوتاه عوارض بسیار ناچیز و تأثیر طولانی‌مدتی دارد.

در این روش قبل از حضور برای شروع جلسات لیزر، باید موهای دست را شیو کنید؛ سپس اشعه لیزر روی قسمت‌های مشخص شده متمرکز می‌شود و با شات‌های دستگاه، عمل حذف موهای زائد انجام می‌گیرد. در این تکنیک، اشعه دستگاه به حرارت و گرما تبدیل می‌شود و مستقیماً فولیکول مو دست را هدف قرار می‌دهد. با برخورد اشعه دستگاه به فولیکول‌های مو، این عناصر مهم در رشد مو سست می‌شوند و با تکرار جلسات درمانی از بین می‌روند.

تعداد جلسات لازم برای حذف موهای زائد دست با لیزر

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد دست به عوامل مختلفی بستگی دارد. جنس موهای دست، رنگ پوست و موهای زائد جزء عوامل تأثیرگذار در جلسات لیزر موهای زائد دست هستند؛ اما به‌طورکلی بین ۸ تا ۱۰ جلسه برای حذف موهای زاید دست لازم است. این مسئله در آقایان متفاوت است و به دلیل این که موهای زائد آن‌ها ضخیم‌تر است ممکن است لیزر موهای زائد مردان در ناحیه دست به ۱۰ جلسه کامل نیاز داشته باشد که توسط پزشک تشخیص داده می‌شود.

مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد دست

مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد دست

برای این که حذف موهای زائد دست به روش لیزر نتیجه رضایت‌بخشی داشته باشد باید مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر رعایت شود که در اینجا مواردی از مراقبت‌های قبل از لیزر بیان شده است:

  • قبل از لیزر به‌هیچ‌وجه و با هیچ روشی، اقدام به کندن و از ریشه در آوردن موهای زائد دست نکنید. روش‌هایی مثل اصلاح با بند، وکس، کندن موها با موچین و…
  • زمانی که تحت درمان با لیزر هستید، به‌هیچ‌وجه از کرم‌های روشن‌کننده استفاده نکنید.
  • یک تا دو هفته قبل از انجام لیزر، پوست دست خود را برنزه نکنید.
  • قبل از انجام لیزر، پوست خود را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید.
  • ·       24 ساعت قبل از انجام لیزر، موهای زائد دست‌هایتان را با تیغ یا ژیلت شیو کنید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله لیزر موهای زائد؛ اقدامات لازم برای لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد دست

بعد از حذف موهای زاید دست با لیزر لازم است که مراقبت‌هایی صورت گیرد که در زیر به آن‌ها اشاره شده است:

  • اگر بعد از لیزر موهای دست احساس سوزش دارید، از کیسه یخ برای قسمت موردنظر استفاده کنید.
  • بعد از انجام لیزر تا یک هفته پوست دست خود را در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • چنانچه قسمت‌هایی از دست شما در معرض تابش نور خورشید قرار می‌گیرد، حتماً از ضدآفتاب استفاده کنید.
  • دوش آب داغ نگیرید و تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر از رفتن به سونا، اتاق بخار و… خودداری کنید.
مزایای لیزر موهای دست

مزایای لیزر موهای دست؛ حذف موهای زائد دست با لیزر

لیزر موهای زائد دست مزایای بسیاری دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای لیزر موهای دست با بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد، حذف همیشگی موهای زائد دست است. شاید لیزر به طور صددرصد موهای زائد دست را از بین نبرد؛ اما بسته به جنس پوست و موی دست‌ها، تا ۸۰ درصد موهای زائد را از بین می‌برد. یکی دیگر از مزایای حذف موهای زائد دست با لیزر این است که سبب لطافت، نرمی، روشنی و جوانی پوست می‌شود. این روش در مقایسه با سایر روش‌های رایج، بدون درد است و فقط ممکن است حین انجام لیزر، کمی سوزش احساس شود.

نکات مهم در مورد لیزر موهای زائد

برای این که بتوانید از حذف موهای زاید با لیزر نتیجه مطلوبی بگیرید باید به نکات مهم توجه داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر می‌شود:

  • چنانچه سابقه حساسیت‌های شدید پوستی دارید، قبل از شروع لیزر این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.
  • حداقل ۲ هفته قبل از لیزر موهای زائد دست، از روش‌های جوان‌سازی پوست دست مانند تزریق بوتاکس و فیلر استفاده نکنید.
  • در صورت مصرف آنتی‌بیوتیک ۷ روز قبل از شروع جلسات لیزر موهای زائد دست مصرف آن را قطع کنید.
  • حداقل ۲ ساعت قبل از انجام لیزر دست، از انجام فعالیت‌هایی که سبب بالارفتن حرارت بدن می‌شود، خودداری کنید.
نکات مهم در مورد لیزر موهای زائد

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد دست یک روش پزشکی مدرن است که در آن با استفاده از پرتو نور متمرکز، موهای زائد دست از بین می‌رود. در طی این فرایند، پرتوهای لیزر نوری از خود منتشر می‌کنند که جذب ملانین موجود در موهای زائد می‌شوند. انرژی نور به حرارت و گرما تبدیل شده و فولیکول‌های موجود در پوست که مسئول رویش موهای بدن هستند را از بین می‌برند. این کار سبب می‌شود که رشد موها در آینده متوقف یا به تأخیر بیفتد.

حذف موهای زائد دست برای همیشه یا مدت طولانی، درد بسیار کم، روشنی، لطافت و جوانی پوست از جمله مزایای لیزر موهای دست است. برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب از لیزر موهای زائد رعایت نکاتی قبل و بعد از لیزر لازم است که در بالا به آن‌ها اشاره شد.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی با بررسی دقیق و کارشناسی و با حضور در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و کنگره‌های معتبر داخلی و خارجی مفتخر است که توانسته پیشرفته‌ترین و مطمئن‌ترین تجهیزات پزشکی مورداستفاده در زمینه پوست، مو و زیبایی را از معتبرترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه نماید. برای قیمت و خرید دستگاه لیزر می توانید به وب سایت آفرودیت لیزر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا