شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دستگاه ای ام اس آی بادی (EMS iBody)

ای ام اس (EMS) مخفف Electric Muscle Stimulation از روش‌های لاغری و تناسب اندام است و به معنای تحریک الکتریکی عضلات است. در این روش با استفاده از یک دستگاه و به کمک یک جلیقه که الکترودهای مختلف در آن تعبیه شده امواج الکتریکی به بدن وارد می‌شود. این امواج باعث تحریک و انقباض عضلات می‌شوند. با توجه به اینکه در این روش تمام عضلات به‌صورت همزمان درگیر انقباض هستند اثر آن بسیار مشهودتر و سریع‌تر است. روشی که اصطلاحا “سیستم تمرین کل بدن” نامیده می‌شود.

فواید و نتایج تمرین کردن با دستگاه ای ام اس (EMS iBody)

  • تقویت و افزایش حجم و همچنین استقامت عضلات
  • کالری سوزی و کاهش سلولیت
  • فرم دهی و لیفت بدن
  • درمان آسیب دیدگی ها و کاهش درد کمر و مفاصل
  • ماساژ و ریلکسیشن
ای ام اس آی بادی (EMS iBODY)
ای ام اس آی بادی (EMS iBODY)

تمرین با دستگاه ای ام اس آی بادی (iBody) به چه صورت است

جلسات تمرین با ای ام اس آی بادی ۲۰ دقیقه‌ای است. در ابتدا فرد جلیقه‌ای می‌پوشد که رابط بین فرد و دستگاه است. پس از اتصال کابل ها و الکترودها برای هر شخص در جلسه اول عملیات کالیبراسیون انجام می‌شود. بدین معنا که میزان شدت پالس های ورودی هر گروه عضلانی مطابق با مقاومت و شرایط فیزیکی هر فرد تنظیم می‌شود. سپس با توجه به هدف تمرین، یکی از برنامه های آن انتخاب شده و فرد همزمان با تحریک عضلانی ماهیچه ها توسط دستگاه، زیر نظر مربی خصوصی به تمرین می‌پردازد.  در حین تمرین فشار زیاد همراه با حس لرزش و مورمور در بدن احساس می‌شود.

تفاوت EMS و TENS :

TENS باعث تحریک الکتریکی اعصاب از طریق پوست می‌شود. از نظر پزشکی ثابت شده که TENS روش مؤثر و غیر دارویی برای دردهای مختلف است. اما EMS به معنی برانگیختگی الکتریکی عضلات می باشد که باعت تحریک و انقباض عضلات می‌شود. همچنین عمق نفوذ پالس های الکتریکی در TENS بسیار سطحی تر از EMS است.

ای ام اس آی بادی و عضلات
ای ام اس آی بادی و عضلات

آی بادی (iBody) چه تاثیری برای عضله سازی دارد؟

در روش ای ام اس آی بادی تمام ماهیچه‌های بدن به‌صورت همزمان و یا موضعی درگیر انقباض می‌شوند و درکنار آن تمرین کردن با وزنه‌ها و سایر روش‌ها باعث اثردهی بیشتر و سریعتر می‌شود. به‌صورتی که هر جلسه تمرین با دستگاه iBody معادل ۳ جلسه تمرین در باشگاه بدنسازی است. این روش علاوه بر تقویت عضلات و حجیم سازی آن ها، باعث افزایش چشمگیر استقامت نیز می‌شود. البته باید توجه داشت که برای این کار پشتکار و شدت تمرینات نیز ضروری است و iBody شما را کمک می‌کند که نتایج را سریعتر و بیشتر بدست آورید.

iBody چه تاثیری در کالری سوزی و لاغری دارد؟

هر جلسه تمرین با دستگاه iBody  با مود کالری سوزی باتوجه به شدت تمرینات انجام شده باعث کالری سوزی به میزان ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوکالری در هر جلسه ۲۰ دقیقه ای میشود.

آیا تمرینات iBody در درمان سلولیت  هم مؤثر میباشد؟

بله، یکی دیگر از کاربردهای ای ام اس آی بادی بالا بردن متابولیسم بدن و کاهش چشمگیر سلولیت است که همچنین باعث لیفت و رفع شلی و افتادگی پوست در نواحی مختلف بدن و در نتیجه فرم دهی عضلانی بدن می‌شود.

آیا این تمرینات برای افراد مبتدی هم مناسب است یا فقط افراد ورزشکار میتوانند از آن استفاده کنند؟

این شیوه تمرین در زمینه لاغری برای هر فرد با توجه به وضعیت بدنی همان شخص کالیبره شده و قابل استفاده است و هیچ محدودیتی از لحاظ مبتدی یا ورزشکار بودن برای آن وجود ندارد. ولی به شدت توصیه می‌شود که این تمرینات زیر نظر مربی آموزش دیده انجام شود تا هم از صحت تمرینات مطمئن شوید و هم بیشترین بازدهی به دست آید.

یکی از فواید iBody  افزایش توان سرعتی افراد تا ۳۰ درصد و استقامتی تا ۱۰۰ درصد است که همین امر باعث استقبال زیاد ورزشکاران حرفه ای تمام زمینه ها (بدنسازی، فوتبال، والیبال، تنیس، بوکس و …) از این روش تمرینی شده است.

همچنین این آمار قابل توجه افراد معمولی نیز هست چون این نتایج به این معنا است که در طول روز توان بیشتری خواهید داشت و کارهای روزمره خود را با توانایی بیشتر و خستگی کمتر انجام خواهید داد.

دستگاه ای ام اس (EMS iBody)

ای ام اس آی بادی (EMS iBody) چگونه باعث کاهش درد کمر و مفاصل میشود؟

دلیل اصلی کمردرد ضعف و یا ناتوانی و عدم تقارن عضلات است. تمرین کردن با iBody باعث تقویت عضلات و در نتیجه کاهش درد آن ها می‌شود. در این زمینه تحقیقات بسیار زیادی انجام شده که متن کامل مقالات به پیوست موجود است. نتایج ریلکسیشن و کاهش درد پس از اولین جلسه کاملا مشهود است.

آیا تمرین کردن برای لاغری با iBody خطر و یا عوارضی به همراه دارد؟

خیر، مطالعات بسیار زیادی در این زمینه انجام شده است که همه آن ها مفید بودن و مؤثر بودن iBody را تایید کرده اند و هیچگونه گزارشی مبنی بر خطرناک بودن آن ها ارائه نشده است. البته محدودیت هایی برای iBody  وجود دارد که در بخش بعدی آن ها را عنوان خواهیم کرد.

محدودیت های استفاده از iBody

افراد دارای مشکلات قلبی، صرع، سرطان و مشکلات گردش خون و همچنین افراد دارای دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب و انواع ایمپلنت های الکتریکی و زیبایی و همچنین خانم های باردار در حین بارداری نمیتوانند از این روش استفاده کنند. البته این روش تمرینی برای ریکاوری بعد از زایمان بسیار کمک کننده و مؤثر می باشد و افراد باردار چند ماه پس از وضع حمل می‌توانند از این تمرینات استفاده کنند.

پیشنهادات قبل و بعد از تمرینات iBody

حتما قبل و بعد از تمرین لاغری با روش ای ام اس آی بادی، آب و مایعات فراوان بنوشید، هیچوقت با معده خالی تمرین نکنید و توصیه می‌شود با توجه به نوع برنامه خود، تغذیه متناسب با آن را حتما از مربی خود بخواهید و رعایت کنید.

برتری ای ام اس آی بادی (iBody) نسبت به روش های تمرینی سنتی

برتری روش ای ام اس (EMS iBody) در برانگیختگی بالای فیبرهای عضلانی است که باعث انقباض سریع آن ها می‌شود.این فیبرهای عضلانی نقش بسیار زیادی در فرایند عضله سازی و تولید توان سرعتی ایفا می‌کنند. در تمرینات سنتی تنها شدت کافی تمرین، در پایان هر جلسه فیبرها منقبض می‌شوند که در این حالت فشار زیادی بر روی مفاصل و رباط ها وارد می شود. ولی در حین تمرینات iBody بدلیل عدم وجود بار اضافی فشاری به آن ها وارد نمی‌شود. هنگام انجام تمرینات iBody فشار کمتری بر قلب و دستگاه گردش خون وارد می شودف در حالی که در تمرینات سنتی، بالا و پایین رفتن مداوم منحنی ضربان قلب و فشار خون را شاهد هستیم. میزان هر دوی آن ها حین تمرینات iBody بسیار پایدار بوده و به‌صورت نسبی پایین هستند. همچنین بدلیل تعداد زیاد عضلات بکار گرفته شده، به‌طور همزمان بهبودی عظیمی در میزان تحمل و استقامت بدن ایجاد می شود.

بزرگ‌ترین برتری این روش، کارایی دست نیافتنی آن است: ۲۰ دقیقه تمرین فشرده در هفته به خوبی کافی است تا به نتایجی برسید که قبلا با ساعت‌ها تمرین به آن دست می یافتید.

جمع‌بندی

دستگاه ای ام اس آی بادی (EMS iBody) یک دستگاه جدید در زمینه تناسب اندام و تقویت عضلات است که با استفاده از الکترودهایی که به بدن متصل می‌شوند، تحریکات الکتریکی به عضلات می‌دهد. این دستگاه می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نتایج قابل توجهی در بهبود وضعیت عضلانی، کاهش وزن و افزایش سلامت بدن ایجاد کند. دستگاه EMS iBody به عنوان یک فناوری پیشرفته و کارآمد در حوزه تقویت عضلات و بهبود عملکرد بدنی، مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به نتایج مطالعات قبلی، استفاده منظم و صحیح از این دستگاه می‌تواند به بهبود تمرینات فیزیکی و کیفیت زندگی افراد کمک کند. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر یکی از مراجع معتبر در زمینه فروش انواع محصولات لاغری و مشاوره تخصصی قبل از خرید دستگاه‌های مراقبت پوستی و لاغری است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا