شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر CO ² فرکشنال (CO2 Fractional)؛ دستگاهی برای لیفت و جوانسازی

لیزر CO ² فرکشنال (CO ² Fractional Laser ) یا همان فراکسل پوستی، دستگاهی کارآمد جهت جوانسازی پوست، زدودن و از بین بردن هر نوع چین و چروک افتادگی، از بین بردن هرگونه کک و مک، لکه‌های پوست و جاهای زخم است. این دستگاه یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که در زمره دستگاه‌های لیفت و جوانسازی، رده‌بندی می‌شود.

 این دستگاه با استفاده از لیزر بسیار قوی CO ² به صورت فوق العاده‌ای آسیب‌های بر روی پوست صورت را مرتفع می‌کند. اثربخشی این دستگاه، به صورت آنی به چشم شما نمی‌آید و طی پروسه درمان با رعایت تمامی ضوابط و استانداردها با گذشت حدود ۳ ماه، اثرگذاری کامل آن بر روی پوست نمودار خواهد شد.

برای مطالعه مقاله «۵ لیزر برتر برای جوانسازی و شادابی پوست» کلیک کنید.

دستگاه لیزر CO ² فرکشنال چیست؟

دستگاه لیزر کربن دی‌اکسید با ایجاد مناطق میکروسکوپی از زون‌های آسیب حرارتی روی پوست، از آسیب رسیدن به پوست و مناطق اطراف محل لیزر جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این، لیزر کربن دی‌اکسید تولید مجدد سلول‌ها و تحریک سنتز کلاژن را به دلیل حرارت تولید شده در اطراف زون‌های آسیب حرارتی میکروسکوپی تسریع می‌کند. این سیستم‌ها از سال ۲۰۰۴ تأییدیه FDA را دریافت کرده‌اند. این تأیید همراه با بازخورد مثبت از متخصصین لیزر ، لیزر کربن دی‌اکسید را یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب لیزرهای جوان‌سازی و درمان پوست کرده است. لیزر کربن دی‌اکسید کسری برای برداشتن چین و چروک، لکه‌های پیگمانتی، ریسurfacing، درمان ملسما و برداشتن جوش‌های آکنه استفاده می‌شود.

نحوه کارکرد دستگاه لیزر CO ² فرکشنال

دستگاه لیزر CO ² فرکشنال روشی غیرتهاجمی در درمان پوست به حساب می‌آید. این دستگاه با تقسیم‌بندی تشعشعات لیزر کربن به تعداد بی‌نهایتی از تشعشعات میکروسکوپی و به وسیله‌ی نوعی سیستم به خصوص، توانایی آن را دارد تا سطح پوست آسیب دیده را ترمیم کند. بیشتر تاثیرات این دستگاه بر روی ناحیه‌ی وسط پوست یا درم، خواهد بود. به این ترتیب بی آن‌که آسیبی به نسوج و بافت سالم پوست بزند، به درمان موثر بافت و سلول‌های میانی پوست و سطح روی پوست می‌پردازد و در نتیجه بیشتر آثار آسیب که عمق زیادی ندارند پاک می‌شوند. این کار با ایجاد خراش‌هایی در سطح پوست انجام شده و باعث می‌شود که خود پوست اقدام به بازسازی و کلاژن‌سازی مجدد می‌کند. در نتیجه درمان ایمن‌تر و طولانی مدت‌تری را به همراه می‌آورد.

این دستگاه تنها دستگاهی است که برای بهبودی آسیب‌های پوست حساس صورت، از روش غیرتهاجمی بهره می‌برد و در عمل شما هیچ گونه اثری از لحاظ تخریب روی صورت افراد مشاهده نخواهید کرد. با خرید دستگاه لیزر CO ² فرکشنال در راه‌اندازی کلینیک زیبایی حداقل چند گام از سایر رقبا پیشی خواهید گرفت.

اخیرا کاربردهایی نظیر واژینال تایتنینگ (تنگ کردن واژن)، واژینال وایتنینگ (سفید کردن ناحیه تناسلی) و همچنین لابیاپلاستی به کاربردهای دستگاه لیزر Co2 Fractional اضافه شده است که باعث محبوبیت آن شده است.

ملاحظات فنی در خرید لیزر CO ² فرکشنال

تیوب دستگاه‌های لیزر CO ² فرکشنال به دو دسته شیشه‌ای و فلزی تقسیم می‌شود. تیوب‌های فلزی دارای قیمت پایین‌تری هستند ولی همواره در آن‌ها شاهد نشت گاز هستیم و هر ساله تیوب این دستگاه‌ها باید شارژ مجدد و یا تعویض گردد. اما تیوب‌های شیشه‌ای بدون نشت گاز هستند و بصورت مادام‌العمر با همان قدرت اولیه اثردهی دارند که همین امر باعث بالاتر بودن قیمت آن‌ها است.

ویژگی‌های قابل توجه در هنگام خرید این دستگاه به شرح زیر هستند:

  • دارای تاییده FDA آمریکا و CE اروپا
  • دارای تیوب فلزی ساخت کمپانی Coherent آمریکا
  • دارای ۲ هندپس جوانسازی صورت
  • دارای ۳ هندپس واژینال

برای مطالعه مقاله «آر اف فرکشنال آلفا؛ کاربرد دستگاه آر اف فرکشنال پینکسل (RF fractional Pinxel)» کلیک کنید.

کاربردهای منحصر به فرد دستگاه لیزر CO ² فرکشنال

  • جوانسازی و لایه برداری پوست صورت
  • از بین بردن جای زخم، جای جوش، آکنه
  • از بین بردن چین و چروک‌ها
  • بستن منافذ باز پوستی
  • ترمیم بافت‌های پوستی آسیب دیده
  • واژینال تاینینگ
  • سفید کردن واژن
  • لابباپلاستی

نکات قبل و بعد از درمان با دستگاه لیزر CO ² فرکشنال

برای دستیابی به نتایج بهتر در درمان با دستگاه لیزر CO ² فرکشنال، پنج پیشنهاد را که بهتر است انجام دهید به شما ارائه می‌کنم. 

اجتناب از تمامی مستقیم به نور خورشید و استفاده از عوامل تنظیم رنگ پوست قبل از درمان با لیزر.

در صورت استفاده از کرم‌های ضد پیری، یک ماه قبل از درمان با لیزر آنها را قطع کنید.

پس از درمان با لیزر، منطقه درمانی قرمز و تورم می‌شود. نگران این مسئله نباشید، این قرمزی و التهاب پس از چند ساعت از بین می‌رود.

حداقل یک هفته پس از درمان با لیزر، از تمامی مستقیم به نور خورشید اجتناب کنید و از آرایشی‌ها استفاده نکنید.

در صورت التهاب پوست و قرمزی در منطقه درمانی لیزر، توصیه می‌شود پوست را خراش و جوش نزنید، زیرا این کار التهاب را افزایش می‌دهد.

چندین جلسه درمان با دستگاه لیزر CO ² فرکشنال نیاز است؟

قبل از درمان با لیزر کربن دی‌اکسید کسری، پزشک شما از بی‌هوازی موضعی استفاده می‌کند تا از درد جلوگیری کند. مدت زمان درمان با لیزر معمولاً ۳۰ دقیقه در هر جلسه است، که بسته به نظر متخصص، ممکن است افزایش یابد. به طور معمول، ۳ تا ۴ جلسه برای دستیابی به نتیجه مطلوب کافی است.

خرید دستگاه لیزر CO ² فرکشنال

برای دریافت اطلاعات بیشتر، دریافت قیمت و مشاوره رایگان خرید انواع دستگاه‌ حذف موهای زاید، دستگاه‌های لیفت و جوانسازی و دستگاه‌های لاغری با ما تماس بگیرید. همکاران ما در مجموعه آفرودیت لیزر علاوه‌بر ارائه توضیحات در زمینه ویژگی‌های دستگاهی که قصد خرید آن را دارید، انواع دستگاه لیزر که با نوع نیاز شما همخوانی دارد را نیز به شما معرفی می‌کنند.

نحوه کارکرد دستگاه لیزر CO ² فرکشنال چگونه است؟

دستگاه لیزر CO ² فرکشنال روشی غیرتهاجمی در درمان پوست به حساب می‌آید. این دستگاه با تقسیم‌بندی تشعشعات لیزر کربن به تعداد بی‌نهایتی از تشعشعات میکروسکوپی و به وسیله‌ی نوعی سیستم به خصوص، توانایی آن را دارد تا سطح پوست آسیب دیده را ترمیم کند. بیشتر تاثیرات این دستگاه بر روی ناحیه‌ی وسط پوست یا درم، خواهد بود. به این ترتیب بی آن‌که آسیبی به نسوج و بافت سالم پوست بزند، به درمان موثر بافت و سلول‌های میانی پوست و سطح روی پوست می‌پردازد و در نتیجه بیشتر آثار آسیب که عمق زیادی ندارند پاک می‌شوند.

مهم‌ترین کاربردهای دستگاه لیزر CO ² فرکشنال چیست؟

جوانسازی و لایه برداری پوست صورت
از بین بردن جای زخم، جای جوش، آکنه
از بین بردن چین و چروک‌ها
واژینال تاینینگ
سفید کردن واژن
لابباپلاستی

ویژگی‌های دستگاه لیزر CO ² فرکشنال چیست؟

دارای تیوب فلزی ساخت کمپانی Coherent آمریکا
دارای ۲ هندپس جوانسازی صورت
دارای ۳ هندپس واژینال

آیا اثربخش دستگاه لیزر CO ² فرکشنال آنی است؟

اثربخشی این دستگاه، به صورت آنی به چشم شما نمی‌آید و طی پروسه درمان با رعایت تمامی ضوابط و استانداردها با گذشت حدود ۳ ماه، اثرگذاری کامل آن بر روی پوست نمودار خواهد شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا