شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر الکس دایود آیس پلاس(Alex Diode Ice plus)؛ خرید و مشخصات

دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس بهترین دستگاه حذف موهای زاید است. با استفاده از چندین طول موج لیزر مختلف، دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس به پزشکان و متخصصان امکان حذف موهای زائد در طیف‌های گسترده‌تری را به شما ارائه می‌دهد. دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس به سریع‌ترین و آسان‌ترین روش درمان و برداشت موی زائد منجر می‌شود و به بهترین نتایج بالینی را به شما ارائه می‌دهد. در واقع، با ترکیب فناوری لیزرهای دیود ۸۰۸ نانومتر و طول موج ۷۵۵ نانومتر الکس، این دستگاه می‌تواند برای تمامی ۶ نوع پوست (از نوع I تا VI) استفاده شود. اگر مراجعه کننده به دنبال سریع‌ترین و کم‌دردترین راه برای برداشت موی زائد بدن خود است، دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس بهترین انتخاب برای او است.

بهترین دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس، دستگاهی است که شامل یک سیستم خنک کننده ICE با تکنولوژی پیشرفته است. این سیستم خنک کننده قادر به ارائه خنک کردن موثر برای مدت زمان بیشتری به پوست زیرین در طول درمان است. این فناوری خطر سوختگی پوست را کمینه می‌کند و همچنین راحتی بیمار را افزایش داده و به درمان موثر‌تر منجر می‌شود. با توجه به طراحی چند طول موج، دستگاه لیزر دیود الکس به پزشکان امکان درمان همه رنگ‌های پوست و انواع موها را به سرعت و بدون درد می‌دهد.

تفاوت دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس با نمونه‌های مشابه

چیزی که لیزر الکس دایود آیس پلاس را از انواع دستگاه‌های دایود دیگر متمایز می‌کند، بهره‌گیری از طول موج ترکیبی است. در اغلب دستگاه‌های لیزر دایود، از طول موج  ۸۰۸ نانومتری برای حذف موهای زاید بدن استفاده می‌شود. اما  این دستگاه، با اضافه کردن طول موج ۷۵۵ نانومتر و ترکیب آن با ۸۰۸ نانومتر، به سیستمی ما بین دو دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت تبدیل شده است. در نتیجه ویژگی منحصر به فردی برای دستگاه ایجاد نموده است.

این دستگاه حذف موهای زاید، دستگاهی مقرون به صرفه است. اما این ارزان‌تر بودن نسبت به سیستم‌های الکساندرایت، نه‌تنها خللی در کارایی این دستگاه به وجود نیاورده، بلکه آن را از سرآمدان حوزه حذف موهای بدن نموده است. این روش جدید تا حد بسیار زیادی، تکنولوژی سیستم‌های Diode را بهبود بخشیده است.

 

تاییدیه‌ها و گواهینامه‌های لیزر الکس دایود آیس پلاس

لیزر الکس دایود آیس پلاس، ساخت کشور آمریکا است. این دستگاه از بالاترین استانداردهای مربوط به دستگاه‌های حذف موی زاید، بهره می‌برد. از جمله‌ی استانداردهایی که این دستگاه تاکنون دریافت نموده است، می‌توان به استاندارد جهانی ISo 13485، CE اروپا و FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا) اشاره کرد.

بهره‌گیری از سیستم کولینگ بسیار قوی ساخت آمریکا

اسم آیس پلاس برگرفته از کولینگ قدرتمند ساخت آمریکا در این دستگاه است که با قدرت خنک‌کنندگی زیاد باعث کاهش بسیار چشمگیر درد شده و همچنین از سوختن لیزر بار محافظت می‌کند. همچنین هندپیس دوم این دستگاه صرفا نقش خنک کنندگی اضافه را دارا است. اما کولینگ هندپیس اول به قدری قوی است که معمولا نیاز به استفاده از هندپیس دوم احساس نمی‌شود.

طول عمر بالای لیزر بار و مقرون به صرفه بودن

لیزربار این دستگاه دارای یک سال یا ۲۰ میلیون شات گارانتی است. این لیزر بار توانایی کارکرد تا ۳۰-۴۰ میلیون شات را دارا است. پس حذف موهای زاید با دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس کم‌هزینه خواهد بود و صرفه اقتصادی آن زیاد و بازگشت سرمایه سریع اتفاق خواهد افتاد.

خلاصه‌ی ویژگی‌ها و مزایای دستگاه

این دستگاه ویژگی‌های خوبی را با خود به همراه دارد که در ادامه آمده است:

  • داشتن تاییدیه و گواهینامه‌های مختلف خصوصا FDA  آمریکا، CE اروپا و وزارت بهداشت ایران
  • دارای ۱۰ بار لیزر بسیار قوی ساخت شرکت لیزر تل ایالات متحده آمریکا
  • دارا بودن سرعت بسیار زیاد در حذف موهای زاید مخصوصا با تنظیم دستگاه در مود FHR که به آن سرعت بسیار بالای ۲۰ شات بر ثانیه را می‌دهد
  • سیستم Cooling بسیار قوی ساخت ایالات متحده
  • استفاده از دو هندپیس جهت محافظت و قدرت بیشتر سیستم Cooling
  • حذف انواع مو با هر نوع ضخامت به علت در اختیار داشتن تنظیمات Pulse Duration گسترده
  • استفاده‌ی همزمان هندپیس دستگاه به طور همزمان از یک یا دو فرکانس دایود و الکساندرایت

خرید دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس

برای خرید دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس می‌توانید به مجموعه آفرودیت لیزر مراجعه کنید. آفرودیت لیزر ارائه دهنده انواع دستگاه لیزر به روز و باکیفیت بوده و همچنین قبل از خرید مشاوره کاملی به شما عزیزان ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر دریافت قیمت یا خرید دستگاه آیس پلاس یا سایر دستگاه‌های لیزر حذف موهای زاید، با ما تماس بگیرید.

تفاوت لیزر الکس دایود با سایر دستگاه‌ها چیست؟

چیزی که لیزر الکس دایود آیس پلاس را از انواع دستگاه‌های دایود دیگر متمایز می‌کند، بهره‌گیری از طول موج ترکیبی است. در اغلب دستگاه‌های لیزر دایود، از طول موج  ۸۰۸ نانو متری برای حذف موهای زاید بدن استفاده می‌شود. اما  این دستگاه، با اضافه کردن طول موج ۷۵۵ نانومتر و ترکیب آن با ۸۰۸ نانومتر، به سیستمی ما بین دو دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت تبدیل شده است. در نتیجه ویژگی منحصر به فردی برای دستگاه ایجاد نموده است.

آیا لیزر الکس دایود مورد تایید است؟

این دستگاه از بالاترین استانداردهای مربوط به دستگاه‌های حذف موی زاید، بهره می‌برد. از جمله‌ی استانداردهایی که این دستگاهتاکنون دریافت نموده است، می‌توان به استاندارد جهانی ISo 13485، CE اروپا و FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا) اشاره کرد.

طول عمر دستگاه لیزر الکس دایود چقدر است؟

لیزربار این دستگاه دارای یک سال یا ۲۰ میلیون شات گارانتی است. این لیزربار توانایی کارکرد تا ۳۰-۴۰ میلیون شات را دارا است. پس حذف موهای زاید با دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس کم هزینه خواهد بود و صرفه اقتصادی آن زیاد و بازگشت سرمایه سریع اتفاق خواهد افتاد.

ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس دایود چیست؟

داشتن تاییدیه و گواهینامه‌های مختلف خصوصا FDA  آمریکا، CE اروپا و وزارت بهداشت ایران
دارای ۱۰ بار لیزر بسیار قوی ساخت شرکت لیزر تل ایالات متحده آمریکا
دارا بودن سرعت بسیار زیاد در حذف موهای زاید مخصوصا با تنظیم دستگاه در مود FHR که به آن سرعت بسیار بالای ۲۰ شات بر ثانیه را می‌دهد
سیستم Cooling بسیار قوی ساخت ایالات متحده
استفاده از دو هندپیس جهت محافظت و قدرت بیشتر سیستم Cooling
حذف انواع مو با هر نوع ضخامت به علت در اختیار داشتن تنظیمات Pulse Duration گسترده
استفاده‌ی همزمان هندپیس دستگاه به طور همزمان از یک یا دو فرکانس دایود و الکساندرایت

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا