شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست (Cavifast Cavitation RF)

کویتیشن آر اف یکی از جدیدترین روش‌های لاغری سریع است. دستگاه Cavitation+RF هم‌زمان از مکانیسم کویتیشن (Cavitation) و امواج RF بهره می‌برد؛ در نتیجه علاوه بر لاغری چشمگیر در محل موردنظر می‌تواند در درمان افتادگی پوست و جوان‌سازی هم برای بیماران مؤثر باشد. در قسمت Ctv دستگاه با استفاده از امواج اولتراسونیک باعث ایجاد حباب‌های متعدد در داخل سلول چربی شده و در زمان بسیار اندکی این حباب‌ها رشد می‌کنند و نهایتاً منجر به انهدام سلول‌های چربی می‌شوند.

 لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست روشی غیرتهاجمی بوده و برخلاف سایر روش‌های جراحی لاغری، هیچ زخمی از خود بجا نمی‌گذارد. در بین روش‌های مختلف برای درمان بیماری چاقی، لاغری با کویتیشن کوی فست به نسبت سایر روش‌ها، اثری طولانی‌تر و مؤثرتر دارد. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی بیشتر تاثیر دستگاه کویتیشن کوی فست بر لاغری می‌پردازیم.

دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست چیست و چگونه کار می‌کند؟

دستگاه کویتیشن که به نام اولتراسوند هم شناخته شده است از امواج اولتراسونیک برای حذف چربی‌ها استفاده می‌کند. این روش نوعی فناوری اولتراسوند برای کاهش سلولیت و چربی موضعی و تجزیه سلول‌های چربی زیر پوست است. در لاغری با کویتیشن کوی فست، فشار بر سلول‌های چربی از طریق ارتعاشات اولتراسونیک آن‌قدر زیاد است که آن‌ها را به شکل مایع تجزیه می‌کند. سلول‌های چربی که به حالت مایع تبدیل شده‌اند از بدن به کبد منقل می‌شوند و در آنجا به‌عنوان مواد زاید از طریق ادرار دفع خواهند شد.

 کویتیشن، یک روش لاغری غیرتهاجمی است که برخلاف روش‌های جراحی لاغری، هیچ زخم و اسکاری از خود به جا نمی‌گذارد. در بین روش‌های متفاوتی که برای درمان بیماری چاقی وجود دارد، دستگاه کویتیشن به نسبت سایر روش‌های لاغری تأثیرگذارتر است. نتیجه کویتیشن برای هر شخص متفاوت است؛ اما تأثیر کویتیشن در کوتاه‌مدت در اکثر بیماران قابل‌مشاهده است. افراد برای درمان با فناوری کویتیشن به ۳ تا ۱۰ جلسه کویتیشن نیاز دارند. مدت‌زمان هر جلسه تقریباً ۳۰ دقیقه بوده و بیمار می‌تواند از جلسه دوم به بعد نتیجه درمانی کویتیشن را مشاهده کند. توجه به این نکته مهم است که اگر رژیم غذایی پرکالری داشته باشید، ممکن است چربی‌های شما بازگردد و نتیجه مطلوبی حاصل نشود.

ویژگی‌های دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست

از جمله ویژگی‌های دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع چاقی‌های موضعی و کاهش وزن
  • رفع چین‌وچروک‌ها، جوان‌سازی و درمان افتادگی پوست
  • دفع‌کردن چربی‌های تجزیه شده بدون ساکشن
  • لاغری بدون درد و بدون نیاز به بیهوشی
  • غیرتهاجمی و بدون التهاب و اسکار

لاغری با کویتیشن کوی فست؛ مزایا

لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست مزایایی دارد که از جمله مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مناسب برای تمام انواع پوست‌ها و تمام نواحی بدن، مثل گردن، زانو، باسن و…
  • سرعت سریع انعقاد بافت، برای جلوگیری از شل‌شدن پوست بعد از لاغری
  • بدون درد، خونریزی و عوارض جانی

مراقبت‌های قبل و بعد از لاغری با کویتیشن کوی فست

برای انجام لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست لازم است قبل و بعد از استفاده از دستگاه، مراقبت‌های لازم را انجام دهید. مراقبت‌های قبل و بعد از روش لاغری با دستگاه کویتیشن کوی فست به شرح زیر است:

  • قبل از استفاده از روش‌های لاغری کویتیشن، با پزشک متخصص خود مشورت کرده و شرایط خود را با پزشک در میان بگذارید. در این موارد تاریخچه پزشکی، بیماری‌های زمینه‌ای و داروهای مصرفی و… توسط پزشک به‌صورت کامل بررسی خواهد شد.
  • بیمار حداقل یک هفته قبل از کویتیشن باید از برنزه کردن پوست بپرهیزد؛ زیرا باعث حساس شدن بیش از حد پوست، نسبت به روش کویتیشن می‌شود.
  • حداقل ۴۸ ساعت قبل از کویتیشن از مصرف مشروبات الکی خودداری کنید.
  • قبل و بعد از کویتیشن از مقدار زیادی آب استفاده کنید.

کویتیشن آر اف کوی فست برای چه افرادی مجاز  و غیرمجاز است؟

کویتیشن اولتراسونیک برای افرادی که معمولاً در رده شاخص ۱۸.۵ BMI تا ۲۴.۹ چاقی شکمی قرار دارند مناسب است؛ اما شرایط ایده‌آل کویتیشن آر اف کوی فست برای کسانی است که سلامت کلی خوبی دارند، سیگار نمی‌کشند، انتظارات واقع‌بینانه دارند و سعی در کاهش وزن غیرواقع‌بینانه ندارند. در کل لاغری با کویتیشن کوی فست برای افرادی که چاقی شکمی دارند، روشی مناسب است.

کویتیشن اولتراسونیک برای افرادی که مبتلا به بیماری صرع و بیماری‌های دیگر مانند فشارخون، سرطان و دیابت هستند، مناسب نیست؛ همچنین این روش برای زنان باردار و شیرده و افرادی زیر ۱۸ سال روش پیشنهاد نمی‌شود. عده دیگری از افراد که نباید از دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست استفاده کنند به‌قرار زیر است:

  • کسانی که دارای سابقه بیماری بدخیم هستند.
  • افرادی که دارای ضربان‌ساز قلب هستند.
  • افراد مبتلا به اختلالات انعقادی یا افرادی که در حال مصرف داروهایی هستند که بر لخته‌شدن خون تأثیر می‌گذارند.
  • افرادی که به بیماری‌های جدی مبتلا هستند؛ مانند پوکی‌استخوان و دیابت.

ماندگاری لاغری با کویتیشن کوی فست چقدر است؟

معمولاً انتظار کاهش ۳ تا ۵ سانتی‌متر چربی بعد از اولین جلسه درمان و تا ۵ سانتی‌متر کاهش چربی پس از جلسات بعدی درمان می‌تواند انتظاری واقع‌بینانه باشد. عوامل زیادی می‌تواند به ماندگاری لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست کمک کند. رژیم غذایی متعادل و کم‌کالری و ورزش مکرر از عواملی هستند که به بهترین وجه می‌توانند از کویتیشن پشتیبانی کنند. تا زمانی که رژیم غذایی سالم داشته باشید و ورزش کنید، نتایج این درمان دائمی است. از آن جایی که لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست یک روش غیرتهاجمی است، نیازی به استراحت ندارد و سلول‌های چربی تخریب شده دوباره رشد نمی‌کنند.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت با ارائه آموزش‌های علمی و عملی و خدمات پس از فروش سریع سعی در جلب رضایت مشتریان دارد. شما می‌توانید با مشاوره‌های آنلاین مجموعه آفرودیت لیزر دستگاه لاغری کویتیشن آر اف کوی فست را به‌صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن از این مجموعه خریداری کنید.

جمع‌بندی

لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست یک روش زیبایی است که برای جداکردن ذخایر چربی در بدن و لاغری به روشی غیرتهاجمی استفاده می‌شود. همان‌طور که در بالا اشاره شد لاغری با کویتیشن کوی فست فوایدی دارد که از جمله فواید این روش درمان می‌توان به طبیعی بودن، بدون درد بودن، سرعت عمل، بی‌خطر بودن، سهولت و اثربخشی آن اشاره کرد. این روش برای تمام افراد بالای ۱۸ سال که مبتلا به بیماری‌های خاص نبوده مناسب است. این روش برای زنان باردار و شیرده و افرادی که با بیماری‌های قلبی و دیابت دست‌وپنجه نرم می‌کنند مناسب نیست.

برای این که لاغری با کویتیشن کوی فست تأثیرگذارتر باشد، نیاز به مراقب‌های قبل و بعد از استفاده از این دستگاه است. از جمله مواردی که قبل و بعد از کویتیشن باید به آن توجه نمود مصرف زیاد آب است. بیمار باید قبل از استفاده از دستگاه کویتیشن کوی فست حتماً با پزشک خود مشورت نموده و پزشک را از شرایط خود مطلع سازد. تاثیر دستگاه کویتیشن کوی فست بر روی نواحی مختلف بدن بوده و می‌توان برای لاغری نواحی مختلف بدن مثل شکم، گردن، باسن، ران و… از آن استفاده نمود. دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست ویژگی‌های مهمی دارد که سبب شده افراد برای استفاده از این دستگاه تمایل زیادی داشته باشند؛ از جمله ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به کاهش وزن و رفع چاقی‌های موضعی، جوان‌سازی و دفع چربی‌های تجزیه شده بدون ساکشن اشاره کرد.

 لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست چگونه است؟

 لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست روشی غیرتهاجمی بوده و برخلاف سایر روش‌های جراحی لاغری، هیچ زخمی از خود بجا نمی‌گذارد. در بین روش‌های مختلف برای درمان بیماری چاقی، لاغری با کویتیشن کوی فست به نسبت سایر روش‌ها، اثری طولانی‌تر و مؤثرتر دارد.

چه کسانی نمی‌توانند از دستگاه کویتیشن آر اف کوی فست استفاده کنند؟

کسانی که دارای سابقه بیماری بدخیم هستند.
افرادی که دارای ضربان‌ساز قلب هستند.
افراد مبتلا به اختلالات انعقادی یا افرادی که در حال مصرف داروهایی هستند که بر لخته‌شدن خون تأثیر می‌گذارند.
افرادی که به بیماری‌های جدی مبتلا هستند؛ مانند پوکی‌استخوان و دیابت.

مراقبت‌های قبل و بعد از لاغری با دستگاه کویتیشن کوی فست چیست؟

قبل از استفاده از روش‌های لاغری کویتیشن، با پزشک متخصص خود مشورت کرده و شرایط خود را با پزشک در میان بگذارید. در این موارد تاریخچه پزشکی، بیماری‌های زمینه‌ای و داروهای مصرفی و… توسط پزشک به‌صورت کامل بررسی خواهد شد.
بیمار حداقل یک هفته قبل از کویتیشن باید از برنزه کردن پوست بپرهیزد؛ زیرا باعث حساس شدن بیش از حد پوست، نسبت به روش کویتیشن می‌شود.
حداقل ۴۸ ساعت قبل از کویتیشن از مصرف مشروبات الکی خودداری کنید.
قبل و بعد از کویتیشن از مقدار زیادی آب استفاده کنید.

مزایای لاغری با دستگاه کویتیشن کوی فست چیست؟

مناسب برای تمام انواع پوست‌ها و تمام نواحی بدن، مثل گردن، زانو، باسن و…
سرعت سریع انعقاد بافت، برای جلوگیری از شل‌شدن پوست بعد از لاغری
بدون درد، خونریزی و عوارض جانی

ویژگی‌های دستگاه کویتیشن کوی فست چیست؟

رفع چاقی‌های موضعی و کاهش وزن
رفع چین‌وچروک‌ها، جوان‌سازی و درمان افتادگی پوست
دفع‌کردن چربی‌های تجزیه شده بدون ساکشن
لاغری بدون درد و بدون نیاز به بیهوشی
غیرتهاجمی و بدون التهاب و اسکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا