شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode laser)؛مشخصات و راهنمای خرید

دستگاه لیزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode laser) نقطه‌ی عطفی در ساخت دستگاه‌های رفع موهای زاید است تا جایی که بسیاری از افراد به تکامل روش مورد استفاده در این دستگاه، امیدوار شده‌اند. این دستگاه از نوع کارکرد جدیدی با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد. دستگاه لیزر دایود رازورلیز، مو را با روشی که بر داینامیک انتخابی اپتیک و درجه‌ی حرارت مبتنی است، حذف می‌کند. به عبارت دیگر در این روش ، پالس‌های لیزر در یک چشم‌به‌هم زدن و در چند میلی‌ثانیه از لایه سطحی پوست می‌گذرد و به پیاز مو یا فولیکول می‌رسد.

تاییدیه‌های دستگاه حذف موهای زاید رازورلیز

دستگاه رازورلیزر از معدود دستگاه‌های حذف موی‌های زاید بدن است، که مورد تایید FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) قرار گرفته است. همچنین دارای تاییدیه CE اروپا و ISO13485 و تاییدیه وزارت بهداشت‌، اداره تجهیزات پزشکی و انرژی اتمی ایران می‌باشد. همچنین لیزربار این دستگاه متعلق به شرکت ژنوپتیک (Jenoptik) آلمان می‌باشد.

برای مطالعه مقاله «۱۰ کاربرد شگفت انگیز دستگاه میکرونیدلینگ» کلیک کنید.

ویژگی‌های دستگاه لیزر دایود رازورلیز

دستگاه لیزر دایود رازورلیز با سه نوع طول موج Diode و Alex و ND Yag روانه بازار شده است که بیشتر کارشناسان به کاراتر بودن سیستم دایود اعتقاد دارند.

این دستگاه حس درد و احیانا خارش بسیار کمتری را در بدن شخص به وجود می‌آورد به صورتی که در ۷۵ درصد از موارد، افراد مراجعه‌کننده هیچ گونه عارضه از جمله درد، خارش یا سوختگی‌های سطحی پوست را نداشته‌اند. روش استفاده از این دستگاه نیز از هر نوع دستگاه دیگر که تا به حال دیده‌اید راحت‌تر است و این راحتی بیشتر به علت طراحی ارگونومی هندپیس است.

دستگاه رازورلیز با به خدمت گرفتن نور و شلیک آن به سمت هدف که معمولا مکان تجمع ملانین‌ها در فولیکول مو است، رنگدانه‌سازی در آن ناحیه را متوقف کرده و آن را از بین می‌برد و به این ترتیب اجازه رشد مو را در آن نقطه سلب می‌کند.

تاثیر لیزر و نور ناشی از آن در لیزر دایود رازورلیز، بر ملانین‌ها و از کار انداختن رنگدانه‌سازی در فولیکول نیز بر پایه اعمال حرارت و گرمادهی به آن تا حد از بین بردن و تلاشی غدد رنگدانه‌ساز بوده که این عملکرد روش “فوتوترمولیز” نامیده شده‌است. هندپیس دستگاه رازورلیزر به صورت ترکیبی سه طول موج ۸۰۸، ۷۵۵، و ۱۰۶۴ نانومتر را به وجود می‌آورد و همچنین دارای یک سیستم سرد‌کننده بسیار قدرتمند تا حد ۵- درجه‌ی سانتی‌گراد است.

طول موج ۸۰۸ نانومتر این دستگاه تعادل کاملی از جذب ملانین و نفوذ عمقی دارد. این ویژگی اجازه می‌دهد که لیزر ۸۰۸ نانومتر بر روی تمام انواع پوست و رنگ‌های مو اثربخش و ایمن باشد.

در ادامه ویژگی‌هایی از دستگاه آمده است که می‌توانید برای بررسی مطالعه کنید.

۱. به صورت کلی شش نوع پوست (I–VI) و پنج منطقه درمانی برای انتخاب وجود دارد. براساس رنگ پوست، ۳۰ پارامتر مناسب بالینی توسط سیستم این دستگاه تنظیم شده است و همین ویژگی تعیین می‌کند تا دستگاه برای انواع رنگ پوست و مو مناسب بوده و اثربخشی قابل قبولی را در ۳ تا ۶ جلسه لیزر در فاصله زمانی ۴ تا ۸ هفته به مراجعه‌کنند ارائه دهد.

۲. لیزر دیود ۸۰۸ نانومتر اجازه می‌دهد نرخ تکرار سریع تا ۱۰ هرتز (۱۰ پالس در ثانیه) داشته باشد. همچنین SHR این دستگاه به افزایش سرعت حذف موهای زاید برای مناطق بزرگ (مانند پشت، پا) کمک می‌کند. علاوه‌برآن این دستگاه می‌تواند درمان لغزان را مانند دستگاه‌های Lightsheer و Soprano داشته باشد.

۳. پروب دستگاه دارای فناوری خنک‌کنندگی عالی می‌باشد؛ بنابراین ایمنی و راحتی بیمار را تضمین می‌کند.

۴. قطعات اصلی دیود لیزر اخیراً از کشور آلمان، شرکت Jenoptik Diode Lab GmbH، در دستگاه لیزر استفاده شده است.  انرژی ۱۲۰J/cm2 برای برداشت مو به طور موثر کافی است. به همراه سیستم کنترل هوش مصنوعی STM32 از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه است که باعث شده خروجی سیستم به شکل پایدار امواج لیزر با طول موج مناسب باشد.

۵. طول عمر ۳۰-۴۰ میلیون شات، با افزایش قابل ملاحظه نسبت به دستگاه‌های معمولی قبلی با ۱۰ میلیون شات، به شما امکان استفاده طولانی‌تر از دستگاه و همچنین صرفه‌جویی در صرف هزینه اضافی در آینده را می‌دهد.

لیزر دایود رازورلیز در یک نگاه

مشخصات و ویژگی‌های لیزر دایود رازورلیز به شرح زیر است:

  • سرعت بسیار بالا با استفاده از مد ویژه FHR
  • دارای ۱۰ بار لیزر قدرتمند ساخت کمپانی معروف ژنوپتیک آلمان
  • سیستم کولینگ بسیار قدرتمند تا -۵ درجه
  • انرژی خروجی کاملا یکنواخت
  • پایداری انرژی در دراز مدت
  • سرعت شات بسیار بالا( ۱-۱۰ شات در ثانیه)
  • درمان انواع مو با ضخامت‌های مختلف با توجه به بازه گسترده Pulse duration
  • رعایت اصول ارگونومیک در طراحی هندپیس
  • بدون درد و عوارض جانبی
  • دارای سطح مقطع بزرگ (۱۲*۱۴ میلیمتر)

برای مطالعه مقاله «۵ روش موثر درمان خط اخم» کلیک کنید.

خرید دستگاه لیزر دایود رازورلیز

مجموعه آفرودیت لیزر ارائه دهنده انواع دستگاه‌های لیزر روز دنیا با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می‌باشد. برای خرید دستگاه لیزر دایود رازورلیز یا خرید سایر دستگاه‌های حذف موهای زاید با همکاران ما در مجموعه تماس بگیرید. همکاران ما علاوه‌بر ارائه اطلاعات کامل دستگاه مورد نظر شما، اطلاعات لازم را برای خرید سایر دستگاه‌ها متناسب با نیازتان به شما ارائه می‌دهند.

شیوه کار دستگاه لیزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode laser) چگونه است؟

دستگاه لیزر دایود رازورلیز، مو را با روشی که بر داینامیک انتخابی اپتیک و درجه ی حرارت مبتنی است، حذف می‌کند. به عبارت دیگر در این روش ، پالس‌های لیزر در یک چشم به هم زدن و در چند میلی‌ثانیه از لایه سطحی پوست می‌گذرد و به پیاز مو یا فولیکول می‌رسد.

آیا دستگاه لیزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode laser) مورد تایید است؟

دستگاه رازورلیزر از معدود دستگاه‌های حذف موی بدن است، که مورد تایید FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) قرار گرفته است. همچنین دارای تاییدیه CE اروپا و ISO13485 و تاییدیه وزارت بهداشت‌، اداره تجهیزات پزشکی  و انرژی اتمی ایران می‌باشد. همچنین لیزربار این دستگاه متعلق به شرکت ژنوپتیک (Jenoptik) آلمان می‌باشد.

ویژگی‌های دستگاه یزر دایود رازورلیز (Razorlase Diode laser) چیست؟

سرعت بسیار بالا با استفاده از مد ویژه FHR
دارای ۱۰ بار لیزر قدرتمند ساخت کمپانی معروف ژنوپتیک آلمان
سیستم کولینگ بسیار قدرتمند تا -۵ درجه
انرژی خروجی کاملا یکنواخت
پایداری انرژی در دراز مدت
سرعت شات بسیار بالا( ۱-۱۰ شات در ثانیه)
درمان انواع مو با ضخامت‌های مختلف با توجه به بازه گسترده Pulse duration
رعایت اصول ارگونومیک در طراحی هندپیس
بدون درد و عوارض جانبی
دارای سطح مقطع بزرگ (۱۲*۱۴ میلیمتر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا