شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن (Dr.pen)، مشخصات و راهنمای خرید

دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن یک ابزار حرفه‌ای جهت مراقبت از پوست شما است. تاثیر میکرونیدلینگ دکترپن بر جوانسازی همانند تأثیر لیزر و تکنولوژی آر اف فرکشنال است بدون آنکه مشکلاتی نظیر هاپیرو و هیپو پیگمنتیشن برای بیمار به دنبال داشته باشد. تاثیر میکرونیدلینگ دکترپن بر حذف ضایعات پوستی به این صورت است که با وصل کردن کارتریج‌های ریز سوزنی به بدنه دکترپن و تنظیم عمق نفوذ سوزن‌ها و سرعت آن‌ها دستگاه آماده به‌کارگیری می‌شود و موجب پاک‌سازی عمیق پوست می‌شود.

معرفی دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن

میکرونیدلینگ دکترپن یکی از بهترین روش‌ها جهت کلاژن‌سازی است که باتوجه‌به هزینه بسیار کم نتایج بسیار شگفت‌انگیزی را در پی دارد. در این روش با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن منافذ و کانال‌های بسیار ریزی در پوست ایجاد می‌شود. ایجاد این کانال‌های ریز پوست را وادار به ساختن مقادیر بالای کلاژن می‌کند؛ البته درصورتی‌که نقصی مانند اسکار آکنه یا اسکار سوختگی یا ترک پوستی هم در پوست وجود داشته باشد این مشکل هم به بهترین نحو ممکن برطرف می‌شود.

در حقیقت می‌توان گفت اساس کار به این شکل است که ابتدا با دستگاه سوراخ‌های ریزی در لایه سطحی پوست ایجاد می‌شود. در مرحله بعد سوزن‌های بسیار ظریف این دستگاه به لایه عمقی‌تر پوست یا همان درم نفوذ می‌کنند و این کار می‌تواند سبب فعال‌شدن عمل کلاژن‌سازی شود.

معرفی دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن

ویژگی های دستگاه کاربردی میکرونیدلینگ دکتر پن

دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن دارای ویزگی های زیر است:

  • چرخش غلتکی پر سرعت به شکل اتوماتیک
  • دارای پنح سرعت قابل تنظیم
  • قابلیت تنظیم عمق از ۰/۲۵ تا ۲/۵  میلیمتر
  • قابلیت کار با باطری قابل شارژ و برق مستقیم شهری
  • دارای سوزن‌های خاص با تعداد نیدل‌های مختلف
  • دارای سوزن‌های نانو با حداقل میزان درد و سرعت درمان بالاتر

کاربرد و تاثیر میکرونیدلینگ دکترپن بر جوانسازی

میکرونیدلینگ یک فرایند زیباسازی است که متخصصین پوست از آن برای ارتقای تولید کلاژن با به‌کارگیری پاسخ طبیعی ترمیم بدن استفاده می‌نمایند. در این پروسه زیباسازی از سوزن‌های کوچک و استریل برای ایجاد سوراخ‌های ریز در پوست استفاده می‌کنند. سوزن‌های میکرو دستگاه‌ میکرونیدلینگ دکترپن به لایه‌های اپیدرم و درم پوست وارد می‌شوند و مانند جوانسازی با کربوکسی تراپی سبب تحریک کلاژن‌سازی می‌شوند. به‌این‌ترتیب فرایند ترمیم پوست که بعد از میکرونیدلینگ رخ می‌دهد به بهبود ظاهر اسکارها و لک‌ها کمک می‌نماید و موجب افزایش کشسانی پوست می‌شود. در ادامه به کاربردها و تاثیر میکرونیدلینگ دکترپن بر جوانسازی اشاره شده است:

  • با افزایش انتشار فاکتورهای رشد و افزایش تعداد و بازسازی رشته‌های کلاژن و الاستین و همچنین با ایجاد اثر سفت شدگی در میوفیبریل‌ها موجب برطرف‌شدن چین‌وچروک پوست می‌شود.
  • با تخریب بافت اسکار و ایجاد فرایند طبیعی بهبود زخم و اسکار (سلول‌های سازنده ملانین) سبب رفع اسکار می‌شود.
  • با تخریب بافت سوختگی و افزایش کلاژن‌سازی و تحریک فرایند بهبود موجب رفع سوختگی می‌شود.
  • دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن از طریق کلاژن‌سازی بیشتر و بهبود تراکم اپیدرم به بهبود ترک‌های پوستی کمک می‌کند.
  • با تقویت و تحریک فولیکول‌های مو و با افزایش میزان مواد مغذی و خون‌رسانی موجب تقویت موها می‌شود.
  • از طریق بازسازی کراتینوسیت‌ها (سلول‌های سطحی پوست) و متعاقباً افزایش عوامل روشن‌کننده پوست سبب رفع تیرگی‌ها و لک‌های پوستی می‌شود.
مزایای دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

مزایای دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

باتوجه‌به اینکه خرید دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن مقرون به صرفه است و عملکرد بسیار خوبی دارد، استفاده از این دستگاه را برای جوانسازی و برطرف‌کردن انواع لک ‌های پوستی توصیه می‌کنیم. مزایای دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن عبارتند از:

  • جوانسازی و لیفت پوست صورت
  • کاهش چین و چروک
  • کاهش آکنه و جای زخم
  • کاهش ضایعات رنگدانه‌ای
  • شفاف سازی پوست
  • کاهش اسکار جراحی
  • بستن منافذ پوستی
  • از بین بردن آثار خراشیدگی
  • ترمیم و تجدید بافت‌های پوستی
  • افزایش جذب داروها تا ۳۰۰ برابر

انواع دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن

میکرونیدلینگ یک فرایند درمانی تهاجمی به شمار نمی‌رود؛ فلذا نیازی به استراحت بعد از آن نخواهید داشت. امکان دارد تا چند روز بعد از استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن کمی قرمزی و تورم را تجربه کنید. به‌طورکلی می‌توان گفت تقریباً تمام افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند می‌توانند تحت این درمان قرار بگیرند. البته به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این فرایند برای افرادی که دارای جوش فعال هستند، از داروهای ضدآکنه استفاده می‌کنند و دارای اگزما یا پسوریازیس هستند توصیه نمی‌شود.

همچنین طبق برخی تحقیقات انجام شده علاوه بر تاثیر میکرونیدلینگ دکترپن بر جوانسازی استفاده از این دستگاه می‌تواند بر ارتقای رشد مو در افرادی که دارای ریزش مو هستند تأثیرگذار باشد. در ادامه به انواع دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن پرداخته شده است.

انواع دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن

۱. دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن؛ میکرونیدلینگ A1W

در این فرایند القای کلاژن، تعداد زیادی کانال (سوزن) به اندازه میکرو به لایه درم پوست وارد می‌شوند و بازسازی و ترمیم پوست را تحریک می‌نمایند. این دستگاه اصولاً جهت درمان جای جوش به کار برده می‌شود. خارش، خشکی، قرمزی و تورم پوست از جمله عوارض کوتاه‌مدت این دستگاه هستند.

۲. میکرونیدلینگ دکتر پن Dr Pen A1C

یکی دیگر از انواع دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن مدل Dr Pen A1C است. سرعت ویبراتور این دستگاه در ۵ سطح مختلف و طول سوزن آن از ۰٫۲۵ تا ۲.۵ میلی‌متر قابلیت تنظیم دارد. سوزن‌های نازک این دستگاه برای استفاده در نواحی ظریف و حساس مانند دور لب و چشم‌ها کاربرد دارند.

سوزن‌های ضخیم جهت استفاده در نواحی شکم یا ران‌ها که حساسیت کمتری دارند دارای کاربرد هستند. جنس بدنه این دستگاه از  تیتانیوم و جنس سوزن آن از استیل ضدزنگ است. همچنین این دستگاه بسته به اینکه دارای نیدل ۳۶ تایی  یا ۱۲ تایی است جهت ازبین‌بردن لکه‌های قهوه‌ای، چین‌وچروک، جای جوش و زخم‌ها، استرچ مارک‌ها و غیره مناسب است.

۳. میکرونیدلینگ دکتر پن M8

دیگر نوع دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن مدل M8 است که تاثیر میکرونیدلینگ دکترپن بر جوانسازی با استفاده از این دستگاه به‌وضوح قابل‌مشاهده است. استفاده از این دستگاه برای زخم‌ها، خطوط ریز و چین‌وچروک صورت و گردن ایده‌آل است. همچنین این دستگاه مجهز به یک صفحه‌نمایش LED دیجیتال برای نمایش سرعت کارتریج ۱۶ سوزنه و باتری ۴ ساعته است. قدرت موتور این دستگاه ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ RPM و طول سوزن ۰.۲۵ تا ۲.۵ میلی‌متر است.

 جهت گرفتن بهترین نتیجه لازم است در آغاز از سوزن‌های کوتاه‌تر و سپس رفته‌رفته از سوزن‌های طویل‌تر استفاده نمایید. توصیه می‌شود قبل از استفاده از این درماپن از کرم بی‌حسی استفاده شود. این نوع دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن کاملاً بهداشتی است و چه به‌صورت بی‌سیم و چه سیم‌دار به‌راحتی قابل‌استفاده است.

میکرونیدلینگ دکتر پن M8

۴. دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن A7

تفاوت اصلی دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن مدل A7 با میکرونیدلینگ دکتر پن با مدل دستگاه M8 در این است که قدرت موتور A7 18000 RPM  و قدرت موتور M8 15000 RPM است. به‌عبارت‌دیگر می‌توان گفت که این دستگاه به‌روز شده مدل A6 است. دستگاه میکرونیدلینگ مدل A7 تنها در نوع ‌سیم‌دار وجود دارد و دارای ۵ سطح سرعت متفاوت است.

 وجود سیم در این دستگاه به آن اجازه می‌دهد تا جریان ثابتی از برق را به موتور برساند. این مدل ۵ کارتریج دارد و در دو نوع ۱۲ سوزنه و ۳۶ سوزنه موجود است. سوزن‌های این دستگاه نازک‌تر هستند؛ فلذا به‌ندرت چیزی حس خواهید کرد. سوزن‌هایی که با این دستگاه به پوست وارد و از آن خارج می‌شوند بر لکه‌های پیری، جای جوش و خطوط پیشانی مؤثر هستند.

۵. دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن مدل  X5

استفاده از این دستگاه برای ازبین‌بردن چین‌وچروک، زخم‌های جراحی، جای جوش، استرچ مارک، ریزش مو و طاسی، آسیب ناشی از نور خورشید، تیرگی پوست، هایپرپیگمنتیشن و… کاربرد دارد. تاثیر میکرونیدلینگ دکترپن بر جوانسازی در مدل X5 این دستگاه بیشتر است. میکرونیدلینگ دکتر پن X5  جهت مراقبت از پوست بسیار مؤثر و به‌صرفه است. این مدل دستگاه بی‌سیم بوده و قابلیت شارژ دوباره دارد. بعد از استفاده از این دستگاه نیازی به دوره‌ی طولانی استراحت نیست. افراد در تمام سنین و با هر نوع پوستی بدون تجربه‌ی زخم‌، عفونت، کبودی یا هر آسیب پوستی دیگر می‌توانند از این دستگاه بهره ببرند.

مشخصات و خرید دستگاه میکرونیدلینگ

در اینجا به بررسی مشخصات و خرید دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن می‌پردازیم. همان‌طور که در بالا بیان شد این دستگاه دارای انواع مختلفی است. تمام مدل‌های این دستگاه با تنظیم میزان طول سوزن‌ها برای کارهایی مانند بهبود رنگ پوست و روشن‌تر شدن رنگ پوست، رفع چین‌وچروک‌های پوست و همچنین برای جذب بهتر مواد مغذی مانند کرم‌ها و سرم‌ها به پوست استفاده می‌شوند.

پوست و مو دو قسمت مهم در زیبایی یک انسان محسوب می‌شوند. انسان زیبا دارای اعتمادبه‌نفس بالایی است؛ بنابراین خرید دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن برای شما که می‌خواهید اعتمادبه‌نفس بالاتری داشته باشید می‌توان گزینه مناسبی باشد. با استفاده از این دستگاه می‌توانید از ریزش موهای خود جلوگیری نمایید و همچنین ترک و چین و چروک‌های پوستی را از بین ببرید. شما می‌توانید جهت خرید این دستگاه مشاوره دریافت نمایید. جهت مشاوره و راهنمایی از طریق صفحه تماس با ما می‌توانید با کارشناسان امور مشتریان آفرودیت لیزر در ارتباط باشید.

مشخصات و خرید دستگاه میکرونیدلینگ

جمع‌بندی

دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن توسط یک کشور خاص ساخته نشده و دو ملیت مشهور در جهان یعنی استرالیا و چین در ساخت آن همکاری داشته‌اند. این نکته را در نظر داشته باشید که برند دکتر پن بهترین و محبوب‌ترین میکرونیدلینگ‌ها را روانه بازار می‌کند. شما می‌توانید از این دستگاه در خانه یا آرایشگاه و کلینیک خود استفاده نمایید و شاهد تاثیر میکرونیدلینگ دکترپن بر جوانسازی پوست خود باشید.

 همچنین استفاده از این دستگاه می‌تواند بر روی پوست صورت، پیشانی و موهایتان تأثیر مثبتی بگذارد. این دستگاه به‌صورت با سیم و بدون سیم موجود است که شما می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه اینترنتی آفرودیت لیزر به‌صورت آنلاین تهیه نمایید و با استفاده از آن شاهد تاثیر میکرونیدلینگ دکترپن بر حذف ضایعات پوستی خود باشید.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از متخصصان دانشگاهی و پزشکان باتجربه مفتخر است با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی توانسته بهترین تجهیزات پزشکی را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه دارد. با مراجعه به وب‌سایت آفرودیت لیزر می‌توانید از تنوع و قیمت محصولات اطلاع یابید.

دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن (Dr. Pen) از دو قسمت تشکیل شده است. بخش اول بدنه دستگاه است که از دو طریق باطری قابل شارژ و اتصال مستقیم به برق، انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کند. این بخش از دستگاه را به طور دائم هنگام استفاده از آن لمس خواهید کرد و بخش دوم کارتریج دستگاه است که با توجه به مدل دستگاه شامل تعدادی سوزن است. تعداد این سوزن‌ها از ۱۲ تا ۳۶ عدد مختلف است. این بخش پس از متصل شدن کارتریج به بدنه دستگاه و پس از کنترل و تنظیمات دستگاه برای استفاده آماده می‌شود.

مزایای استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن چیست؟

جوانسازی و لیفت پوست صورت
کاهش چین و چروک
کاهش آکنه و جای زخم
کاهش ضایعات رنگدانه‌ای
شفاف سازی پوست
کاهش اسکار جراحی
بستن منافذ پوستی
از بین بردن آثار خراشیدگی
ترمیم و تجدید بافت‌های پوستی
افزایش جذب داروها تا ۳۰۰ برابر

ویژگی‌های دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن چیست؟

چرخش غلتکی پر سرعت به شکل اتوماتیک
دارای پنح سرعت قابل تنظیم
قابلیت تنظیم عمق از ۰/۲۵ تا ۲/۵  میلیمتر
قابلیت کار با باطری قابل شارژ و برق مستقیم شهری
دارای سوزن‌های خاص با تعداد نیدل‌های مختلف
دارای سوزن‌های نانو با حداقل میزان درد و سرعت درمان بالاتر

شیوه استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن چگونه است؟

در این متد روش کار به این گونه است که دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن بر روی پوست گذاشته شده و سوزن‌های این دستگاه به طور همزمان و در یک زمان واحد، به لایه درم نفوذ می‌کند. پس از نفوذ این سوزن‌ها به لایه درم، تولید کلاژن و الاستین که دو ماده موثر و مفید برای بهبودی و زیبایی و شادابی پوست می‌باشند، تولید می‌شود. مورد مهمی که باید حین استفاده از دستگاه رعایت کنید این است که سوزن‌های دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن را به صورت کاملا ً عمود و بدون هیچ انحرافی بر سطح پوست نگهدارید وگرنه ممکن است، به پوست شخص آسیب زیادی وارد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا